Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The integration of some of the most vulnerable groups on the labour market – young people aged up to 29, including and the long-term unemployed/inactive persons over that age, is one of the biggest challenges for the workforce in our times - the unemployment rate in the country continues to be above the EU-28 average (6.2%). The objectives of the project proposal address the main problem of these groups – the lack of highly qualified resourced jobs in the labour market, offering opportunities for sustainable and long-term development.
The Target group are 2 long-term unemployed / inactive people; 1 unemployed person over the age of 54 years; 2 unemployed youths aged up to 29.
The overall objective of the project proposal is the creation of 6 sustainable jobs for 5 unemployed and inactive persons. Specific objectives:
- Integration of the representatives of the target group in the labour market, through the hiring of unemployed and inactive persons for a period of 12 months;
- Resource providing 5 skilled jobs, through provision of office furniture and computer equipment;
- Ensuring the sustainable employment of the persons from the target group after completion of the project, by keeping the jobs created for a minimum of 12 months for at least 50% of them.
Expected results:
- Employment of 5 individuals from the target groups for a period of 12 months;
- 5 Resource-provided new jobs;
- Increased human resources and ensured sustainable employment in the company after the completion of the project.
Main activities:
Activity 1: Organization and management of the project;
Activity 2: Purchase of equipment and furniture  associated with the creation of new jobs;
Activity 3: Employment of unemployed and inactive persons for a period of 12 months;
Activity 4: Information and publicity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е успешната и навременна реализация на проекта. Един от най-важните фактори за успешното осъществяване на проекта е обезпечеността му с квалифициран човешки ресурс, притежаващ необходимата практика и опит в администрирането и отчитането на проектни дейности. За целта дейността ще бъде възложена на външна организация - изпълнител с опит в управлението на проекти по ОП РЧР и други европейски и национални програми. Дейността включва: • Сключване на договор с външен изпълнител за предоставяне на услуги по управление на проекта; • Изготвяне на отчети за отработено време по проекта; • Изготвяне на детайлен план-график за изпълнение на проекта; • Изготвяне на регулярни доклади за напредъка; • Подготовка на документация, обявяване и провеждане на тръжни процедури, изготвяне на междинни и заключителен технически доклади и искания за плащане. Изпълнението на настоящия проект може да се раздели най-общо на три етапа: Етап 1 – Подготвителен, включващ: • Сключване на договор с външен изпълнител, определяне на екип за управление на проекта, работни срещи за стартиране на проекта и разпределяне на отговорностите и задачите; • Избор и възлагане на външни изпълнители на дейности в рамките на проекта. Етап 2 – Етап на изпълнение, включващ: • Изпълнение на договорите с външни изпълнители по проекта; • Координация и управление на проекта, отчитане на напредъка, организация на плащанията, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението; • Дейности по информация и публичност; Етап 3 – Заключителен етап, включващ: • Генериране на окончателни технически доклад и финансов отчет, даващи информация за постигнатите цели, използваните ресурси и получените резултати. 5 000.00 5 000.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА, свързани със създаването на нови работни места.: Дейността има за цел да осигури необходимото оборудване/обзавеждане за обезпечаване на новите работни места. Дейността включва: - Доставка на 4 бр. бюра (за ресурсно осигуряване на работата на административните специалисти и медицинските сестри); - 4 бр. работни столове (за ресурсно осигуряване на работата на административните специалисти и медицинските сестри); - 5 бр. служебни мобилни телефона (за ресурсно осигуряване на работата на всички новонаети служители) ; - 2 бр. лаптопа (за ресурсно осигуряване на работата на административните специалисти); - 2 бр. Microsoft Office пакета (за закупените лаптопи); - 2 бр. шкафове; - 2 бр. гардероби. Етапи на изпълнение: Предвид спецификите на оборудването / ДНА, обект на доставка, както и стойността им, неизискваща провеждане на тръжна процедура (избор с публична покана) съгласно разпоредбите на ПМС № 118 / 20.05.2014 г., дейността ще бъде реализирана в първия подготвителен месец: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1): Директно възлагане на дейността за изпълнение на външни изпълнители съгласно разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. и УО. Сключване на договори с изпълнителите. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1): Доставка и монтаж на закупеното оборудване и обзавеждане. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 1): Отчетност – маркиране на закупените активи с информационни стикери, изготвяне на съпътстващи разходо-оправдателни документи – приемателно-предавателни протоколи, снимки, гаранционни карти, лицензии, други приложими. Закупуването на посоченото оборудване е необходимо за създаването на новите работни места за представителите от целевата група. Оборудването ще бъде запазено за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. 11 710.00 11 606.00
Наемане на 5 лица за период от 12 месеца на длъжностите от групата професии: - 2263 Специалисти по медицински екология, хигиена и здравословни условия на труд: 2 лица; - 832 Водачи на леки автомобили и мотоциклет: 1 лице; - 242 Административни специалисти: 2 лица. : Целта на дейността е да бъдат предоставени средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. ЕТ „Д-р Магдалена Иванова – АИППМП“ ще осигури заетост за период от 12 месеца на 5 лица от целевите групи, попадащи в категориите: - Продължително безработни и неактивни лица: 2 лица; - Безработни лица на възраст над 54 г.: 1 лице; - Безработни младежи до 29 г. вкл.: 2 лица. Лицата ще бъдат наети по трудово правоотношение на длъжностите от групата професии съгласно НКПД: - 22636005 Експерт, здравословни и безопасни условия на работа: 2 лица (1 лице до 29 г. и 1 продължително безработно или неактивно лице); - 832 Водачи на леки автомобили и мотоциклет: 1 продължително безработно или неактивно лице; - 242 Административни специалисти: 2 лица ( 1 лице над 54 г. и 1 продължително безработно или неактивно лице). Етапи на дейността: 1) Подготвителен (месец 1): Ще бъде извършен подбор на лицата, които ще бъдат включени в дейността. 100 % от целевата група влиза в една от следните специфични категории по процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“: - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни лица на възраст над 54 г.; - Безработни младежи до 29 г. вкл. Селекцията ще се осъществи анализ на индивидуалните профили на лицата от целевата група и провеждане на интервюта. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месеци 2-14) - Сключване на срочни трудови договори (пълен работен ден) по Чл. 68, ал. 1, т. 1 КТ с представителите от целевата група, преминали успешно интервю и избрани в рамките на селекцията в подготвителния етап. Включване на целевата група в субсидирана заетост за период от 12 месеца. - Предоставяне на дейности по трудова медицина: консултация на работодателя за прилагане на превантивните подходи за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд; наблюдение и оценка на здравното състояние на работещите; оценка на риска. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 14): Прекратяване на субсидираната заетост и попълване на анкетни карти от целевата група. Осъществяване на обратна връзка и последващ мониторинг на развитието на лицата от целевата група. Запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключване на договора за безвъзмездна помощ. 39 453.12 43 346.82
Информиране и публичност: Изпълнението на дейността предвижда осигуряване на мерки по информация и публичност за проекта, съгласно условията и изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.“ Целта на дейността е популяризиране на проекта и финансовата помощ, предоставена по ОП „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от ЕСФ на Европейския съюз. Дейността включва: - Поставяне на 10 бр. плакати (минимален размер А3) на видно за обществеността място; - Поставяне на 19 бр. информационни стикери на подходящо място на повърхността на оборудването. - Поставяне на 1 бр. банер (стойка и винил) - Изготвяне на 100 бр. флаери. Етапи на изпълнение: 1) Етап 1 – Подготвителен: (месец 1): - избор на външен изпълнител по ПМС № 118/20.05.2014г.; - изготвяне на техническо задание и спецификации за информационните материали, проект на договор и приемателни протоколи. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение: Информиране на обществеността (месеци 2-14) чрез разпространение на информационните материали. 528.00 528.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).