Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Lift Correct is a social enterprise executing social activities without formally identifying itself as such. During the execution of the project an effective support for everyone that includes the insurance and adaptation of the work environment will be sought. Adequate measures will be undertaken and they will be applied and implemented in a manner consistent with the specific and individual needs of the vulnerable groups in order to provide them with the opportunity to lead an independent life, execute socially significant roles, be actively participating citizens, contributing to the social life. The effective support will include individual support and the provision of an accessible environment, including technical equipment designated to eliminate communication. 
With this project  Lift Correct would achieve the following: 
• Social integration in the public life.
• Social inclusion.The vulnerable groups of people have the right to be respected, appreciated and protected by the Law. 
• Individual approach. The social services shall be personalised and will be in line with specific needs; they will guarantee the fundamental human rights and will protect the most vulnerable groups; 
• Transparency of policies and procedures; better employment opportunities and support for vulnerable individuals; 
• Improvement of their capacity and professional qualities; 
• The participants will be provided with the opportunity to take on with the responsibility that is rightfully theirs.
This project proposal is in full compliance with the Priority axis (pillar) No2 “Poverty decrease and encouragement of social inclusion” and Investment Priority 4 “Encouragement of the social entrepreneurship and the professional integration in the social enterprises; and Encouragement of social and solidary economics aiming to facilitate the access to employment”. Specific objective/goal 1 „Increase of the number of workers employed in the social enterprises after a received aid”
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Оборудване на новосъздадените работни места : В изпълнение на проекта е предвидено да бъде доставено оборудване и обзавеждане за новите работни места, които ще бъдат разкрити в резултат от изпълнението на проектното предложение. Предвижда се да бъдат закупени машини и техника, които са необходими за всекидневното изпълнение на работните задължения на новопостъпилите служители, целева група по настоящата схема. При бюджетирането се извърши проучване на пазара, за да се формират прогнозните разходи. Дружеството има опит в обособяването на работни места и заложи на ефективност, ефикасност и целесъобразност. При осъществяване на обичайната си дейност на новозаетите и от естеството на тяхната длъжност е необходимо: 1. Зарядно за акумулаторни батерии-Bosh-C7; 2. Ъглошлайф акумулаторен Li-Ion 18.0 V, 3.0 Ah; 3. Гайковерт ударен 900 W, 0-1100; 4. Гедоре голямо - пълне комплект -2 бр.; 5. Телеподаващо Lincoln-200C; 6. Компресор 10 bar, 100 л, 3.0 HP, 230 V; 7. Компресор акумулаторен 8 bar, 6 л, 24 V; 8. Автономно устройство Lemania - C16; 9. Лебедка подемна електрическа 200 кг, 750 W; 10. Мултицет дигитален UT71E; 11. Перфоратор със SDS plus 850 W, 0-1100 оборота; 12. Прахосмукачка /професионална/; 13. Винтоверт акумулаторен Li-Ion 18.0 V; 13. Електрожен 200 A, 230 V, 1.6-5.0 мм; 14. Ъглошлайф 230 мм Bosh; 15. Перфоратор Makita HR2631. Работата на 31133002 Техник, асансьорна техника е свързана с поддръжка на асансьори и сервизна техника. При бюджетирането се извърши проучване на пазара относно ценова и техническа характеристика на заложените активи за закупуване. Срокове за изпълнение и доставка. Събраха се оферти. Спазиха се изискванията за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите. Предвижда се избор на доставчик след проведена процедура по ПМС 160/2016г., сключване на договор, извършена доставка при наличието на всички необходими разходооправдателни документи. бюджет: Разходът е част от единната ставка. 0.00 26 924.75
Дейност 2: Подкрепа за осигуряване на заетост за период до 12 месеца : Следващата стъпка е наемането на хора от целевата група. За осъществяването на тази дейност е необходимо подбор на кадри и сключване на 6 броя трудови договори на 8 часов работен ден до 12 месеца с представителите на целевите група на следните позиции: 31133002 Техник, асансьорна техника -6 бр. - бюджет 6х5000,00 лв. Кандидатът се спря на тези ЦГ след направен анализ и от опита, който има. За безработните младежи няма да се търси опит, защото чрез СП ЛИФТ КОРЕКТ, те ще го придобият. Образователният ценз е препоръчителен, но е нещо което ще се компенсира в работна среда, чрез предвидените работни процеси. През последните години в страната нараства групата от млади хора, които не са заети и не участват в никакви форми на обучение или образование. Факторите за това са обективни и се предопределят от състоянието на пазара на труда (безработица, заетост, доходи, условия на труд) и субективни – пасивност и слаба мотивация за учене и работа. В същото време, предвид липсата им на професионален опит и трудови навици, те често не са предпочитани от работодателите. Не на последно място, част от младите хора с ниска степен на образование и/или професионална квалификация, са напуснали преждевременно образователната система и шансовете им за реализация без посредничество и подкрепа за повишаване пригодността им за заетост са минимални. Недостатъците, които СП ще преодолее с изпълнението на проекта са: • Работодателите нямат нагласа за наемане на лица от тази възрастова група, считат я за по-нискоефективна (без това някога да е доказвано, особено в интелектуалния труд) • Нагласата на самите лица (чувстват се несигурни, изпитват тревоги, че не са в крак с промените и технологиите) • Липса на добро социално взаимодействие с останалите членове на дадена работна група • Скептично отношение към промени в работата и организацията на труд в съвременните условия • Обучение и усвояване на нови умения, за които смятат, че са прекалено възрастни Лицата от целевата група ще придобият, развият и усъвършенстват следните професионални и лични квалификации по време на субсидирана заетост. * Ще имат възможността да участват в придобиване на повисока професионална квалификация * Общи знания по основните технически дисциплини и електротехниката и за ел.материалите * Следи и отчита плана на провежданите поддръжки на асансьори. * Извършват ремонт на асансьорни уредби с неголяма сложност на конструкцията – самостоятелни асансьори с едноскоростно и двускоростно асинхронно електрозадвижване или е електро-хидравлично задвижване, с ръчни или полуавтоматични врати, с релейно или електронно управление. Височина на повдигане до 25 м. * Поддържане и ремонтиране на асансьори със сложна конструкция – асансьори с двускоростно или регулируемо електрическо задвижване или електро-хидравлично задвижване със скорост до 1.0 м/сек. с автоматични врати, с групово управление на два асансьора, с неограничена височина на подвигане. * Осъществява контрол за безопасното функциониране на асансьорите, които монтира, поддържа или ремонтира като провежда функционални проверки, техническо обслужване, плановопредупредителни ремонти по график и в обем, предвиден в инструкцията за експлоатация на асансьорите, издадена от производителя. *Извършва дейността по търсене и отстраняване на неизправности и аварийно обслужване на асансьорите за освобождаване на пътници от кабината при спиране извън зоните на спирка. *Да познава и спазва изискванията и разпоредбите на НБЕТН, Инструкция № 4-84 за експлоатация, преглед и ремонт на асансьори, БДС по ТБ на асансьорите. Наетите лица ще получат необходимия първоначален инструктаж и ще започнат същинската работа. При формиране на стойността на заплатат се взеха предвид следните фактори: 1. МОД 2017 2. Очаквано повишение на МОД 2018 и данъчно осигурителната тежест 3. Всички плащания по КТ 0.00 37 836.67
Дейност 3: Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика : Третата стъпка в изпълнението на проекта е "Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика"; В рамките на тази дейност ще бъдат включени мерки насочени към поощряване участието на лицата в социалния и професионалния живот съобразени със спецификите на всеки отделен случай. Тази дейност включва интеграция чрез средствата за достъп до заетост за хора в неравностойно положение на пазара на труда, по-специално поради недостатъчна квалификация или социални и професионални проблеми, водещи до изключване и маргинализация. Развитие на умения за общуване и работа в група;Придружаване и подкрепа в процеса на обучение и/или по време на работа; Професионално ориентиране, подкрепа за формиране на трудови навици;. Дейности, които поощряват автономността и независимостта (помагане на лицето да поддържа личната си автономност, помагане на лицето да осъзнае индивидуалните си способности и ресурси, помагане на лицето да намира собственото си жизнено пространство) в работна среда. Социалната интеграция на неравностойните групи на трудовия пазар е един от най-съществените проблеми в България в настоящия период. Той придобива все по-големи мащаби и повлича все повече хора. Неговото пренебрегване и омаловажаване води до възникване на безброй други проблеми - бедност и покачване на социалното напрежение. Съществуват два начина за социална и професионална интеграция: да се помогне на новонаетия в първия етап на неговата работа или да го „пуснем в дълбоки води“. Ако той се „удави“, губят всички – време и пари за подготовката му, а работникът губи вяра в собствените си сили и загубва доверие в доброто мнение за работодателя си. Ако може сам да се спаси, остава във фирмата, обаче... Единственото лице, на което – по негово мнение, трябва да бъде благодарен, това е той самият. Добросъвестността на работника за фирмата ще бъде право пропорционална на помощта, която този работник е получил в началото. Най-подходящият момент на придобиването на тази добросъвестност е именно етапа на обучението му. 1. ПРИСПОСОБЯВАНЕ КЪМ ПРОФЕСИЯТА Приспособяването на новонаетите представлява последният етап на процеса за избор и подбор на работниците и служителите. Това приспособяване се основава на въвеждането и обучаването му в кръга на новите задачи. Целта на процеса е колкото се може по-бързо и колкото се може по-малко конфликтно включване на лицата в СП. Правилно проведеният процес дава възможност на работника основно да опознае организацията, в която работи, нейната структура, цели, организационната ѝ култура, принципите на действието ѝ. 2. ОБОБЩАВАНЕ НА ПРОЦЕСА НА ПРИСПОСОБЯВАНЕ Особено важно за новото лице в предприятието е да получи обратна връзка. Това е толкова важно, тъй като дава възможност за утвърждаването на положително поведение, а също и посочва кои са областите, които се нуждаят от подобрение. В това отношение най-важното НЕ са похвалите, тук става дума за системната оценка на работата, която се изпълнява от работника. Такъв разговор трябва да се състои след завършването на пробния период. Той трябва да произтича от грижата за човека и да има за цел съвместното разрешаване на проблемите. В този разговор се поставят цели, определят се областите, в които да се направят корекции. Главната цел на този разговор е ръководителят да помогне при решаването на проблеми, които може да възникнат в хода на работата. 3. ЗАВЪРШВАЩ ЕТАП НА ПРИСПОСОБЯВАНЕ • Въпроси, които причиняват най-големи трудности на работника; • Особени области на интерес по дейността на фирмата; • Знания за отделните елементи на организацията и на правилата /нормите/ за функционирането ѝ; • Оценка на протичане на процеса на приспособяването на работника – кои са силните и слабите му страни; • Предложения и идеи, възникнали в хода на работния процес; • Предварителна оценка на развитието на работника; • Степента на интеграция със състава; • По-нататъшни планове относно професионалното развитие и по обучението на работника. 0.00 0.00
Дейност 4: Проучване на търсенето и възможностите за пазарна реализация на предоставяните услуги : В условията на съвременното пазарно стопанство проучванията на търсенето и възможностите за реализация представляват съществен и задължителен елемент в развиването на дейността. Кандидатът иска да приложи добрият опит, който има като стопанско предприятие и в сферата на социалното предприемачество. Прилагането на необходимите знания и умения за провеждането на маркетинговите проучвания е основно изискване на ръководителите на СП. Информацията, както всеки друг ресурс е жизненоважна за ръководството на СП, за вярното и навременното прогнозиране на тенденции и явления, свързани с пазара. Налага се целенасочено събиране и обработване, анализиране и оценяване на данни за вземане на решения. За успешното реализиране на проекта и гарантиране на устойчивост, ще се създаде екип на социалното предприятие, което ще проучи пазарното търсене и възможностите за пазарна реализация на предоставяните услуги от СП. Предвидено е да се наемат наТД специалисти в своите области. А. НКПД 12196021 Ръководител мениджър : бюджет 10560лв Изисквания: опит: мин 2 г. в ръководенето на бизнес и/или проекти Отговорности: 1. Да организира, ръководи, координира и контролира цялостната дейност на социалното предприятие, като следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на дейността; 2. Да ръководи, координира и контролира работата на екипа на социалното предприятие /ЕСП/ като разпределя задачи и отговорности между експертите; При пълна заетост 8 часа 12 месеца. Б. НКПД 12117002 - Финансов мениджър на социалното предприятие: Бюджет: 10560,00 лв. опит: мин. 1г. по сходни дейности, при липса договор със срок на изпитване. Отговорности: 1. Следи за промени в законодателството и произтичащите от това задължения за социалното предприятието, свързани със счетоводното отчитане на приходи, разходи, дълготрайни активи и др.; 2. Контролира спазването на приложимите счетоводни стандарти и финансовата политика на предприятието; 3. Предлага процедури за ефективен финансов контрол 4. Анализира и развива дейността и ресурсите на социалното предприятие с цел увеличаване броя на клиентите и обема на продажбите; 5. Активно търси и развива нови бизнес възможности (нови клиенти, нови продажби и възможности); 6. Проучва възможностите за финансиране, предлагани от различни европейски фондове; 7. Отговаря за разработването на програми и проекти, финансирани от европейски и международни донори; 8 Осъществява и поддържа контакти спартньорите на компанията. Б. НКПД12195005 - Ръководител направление маркетинг и реклама: Бюджет: 10560.00 лв. опит: 1 г. при липса договор със срок на изпитване. 1. Дейността по рекламата включва създаване на социална рекламна концепция, според целите на програмата и целевите групи; 2. Изработване медия план за различните медии; 3. Изработване на елементите на рекламата - послания, ПР текстове за вестниците, рекламни карета и банери за интернет рекламата; 4. Осъществява маркетинговата дейност на фирмата; 5.Обучение на кадри и планиране на тяхното професионално развитие в посечения отдел. 6. Провеждане на лекции и практически обучения свързани с програмите, с които се работи, както и въвеждане на нови програми и софтуери. 7. Качествен контрол на изработените проекти. При формиране на стойността на заплатите се взеха предвид следните фактори: 1. МОД 2017 (по професии в съответствие с НКПД 2011 г.) и всички дължими вноски за сметка на работодателя върху договореното възнаграждение, съгласно националното законодателство, за период до 12 месеца. Предвидено е: Очаквано повишение на МОД 2018 и данъчно-осигурителна тежест и клас професионален опит. Разходите за възнаграждения на екипа ще се посочат в т. 3.6 на Бюджета. 0.00 29 475.21
Дейност 5: Социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество. /осигуряване на устойчивост на проекта/ : За успешното приключване на проекта и неговото устойчиво развитие, кандидата е предвидил настоящата дейност. Мениджмънтът е осъзнал, че трябва да служи на по-висши цели от реализирането на печалба. Мениджмънтът, на теория и практика, трябва да се стреми към постигането на благородни и социално значими цели. Управленските системи трябва напълно да възприемат обществените и гражданските идеи. Нужно е бизнесът да отразяват взаимоотношенията между участващите в него групи. За да изминат успешно пътя от печалба към социална ангажираност фирмите и техните мениджъри трябва дълбоко да вникнат и да осмислят и приемат новите реалности на бизнеса.Обществената отговорност на фирмите и почтеността в бизнеса са две от базисните концепции на Социално предприемачество. Те са решаващи за положителния обществен имидж на фирмите. Концепцията за СП е съвременна бизнес идея, която представлява модел за правене на бизнес, при който и всички участващи страни постигат целите си. За да е успешно едно социално предприятие трябва да инвестира в реклама и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество, чрез достигане до повече заинтересовани лица. Бюджет: Разходът е част от единната ставка За да постигнем горната цел и да гарантираме устойчивото развитие на СП сме се насочили към социални канали и интернет реклама. Предимства на онлайн рекламата 1. Изработката и резултати отнемат от 1 до 3 дни. 2. Възможност за насочване на рекламата към точния поток от хора, потенциални наши клиенти. 3. Минимум загуби от неефективно „облъчване” с реклама. 4. Всичко е на един клик разстояние – клиентът може веднага да поръча и купи, докато е още подвъздействие на рекламата. 5. Точна статистика за изразходвания бюджет и възвращаемостта на инвестициите. 6. Използват се последните технологии – смартфони, таблети и други мобилни устройства с цел по-добро покритие на целевия пазар. 7. Подобряване на на рекламнните текстове и послания е възможно винаги. Целта е рекламните текстове, които не водят до максимум кликове и продажби да бъдат подобрени и заменени с по-ефективни. Всяка грешка в традиционната реклама би струвала много повече пари. 8. Онлайн рекламата – най- ефективната реклама. Чрез нея ще привлечем най-точните,най-таргетираните посетители на нашия уебсайт. Най-често поведението на клиентите е: когато имат нужда от конкрете продукт или услуга, първо да потърсят в интернет за него. Онлайн рекламата дава възможност за моментална реакция на клиента. При традиционните рекламни, клиентът винаги трябва да извърши последващи действия, като например да запомни телефон, да потърси още информация в интернет, да запомни името на домейна. Към интернет рекламата е включено и разработването на сайт Предимства на рекламата в социални мрежи: * За да поддържаш безупречна репутация * Социалните мрежи са феноменът на настоящето. Управлението на репутацията на всяка компания в социалните мрежи се превръща в ключов елемент от всяка маркетинг стратегия и затова е важно да сме подготвени за предизвикателствата, които ни предоставят те. Към днешна дата над 2,6 милиона българи имат регистрация във Фейсбук, социалните мрежи като YouTube, VBox7, Svejo.bg се радват на завиден успех от българските потребители, които намират ефективно средство за комуникация и информация в каналите на социалните мрежи. LinkedIn, Pinterest, Vimeo добиват все по-голяма популярност сред потребителите от определени целеви групи; Рекламата в социални мрежи се развива изключително динамично, което позволява все попрецизно таргетиране на целевите аудитории на база различни демографски показатели, или интереси, или поведение.Социалните мрежи дават възможност за бързо и сравнително евтино управление на поведение.Социалните мрежи дава възможност за бързо и сравнително евтино управление на рекламни кампании до широка аудитория. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).