Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 235 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal of "Enlightenment - Sofia" is the result of strategic management decisions to improve the overall organizational   work of the publishing house. Its implementation will allow more efficient management and use of company resources through the development and introduction of new modules and enhanced features to existing information CRM system, bringing together all company activities related to the management of resources, markets, costs, marketing, projects, waste and is a means to improve governance and to increase the efficiency of all processes in the company.
To achieve the objectives of the project will develop and implement appropriate ICT-based system for managing the company and its resources. The company realizes the marketing of quality products is a combination of multiple managerial, administrative and technological processes that are essential to increase productivity and competitiveness of the publishing house, and are a prerequisite for the promotion of exports. This in turn contributes to financial and market and independence of the company.
Activities through which to achieve the basic and specific objectives of the project are:
1. Activities to promote the use of ICTs by services for expansion of the functionality of embedded platform for business management of the publishing house "Prosveta - Sofia" Jsc. by introducing additional modules and functionalities.
2. Visualization of the project.
These activities are necessary to successfully manage processes within the company and permanently overcome the problems related to the control and organization of production and administrative activities, processing, exchange and storage of information, creation of analytical information for making effective management decisions managing relationships with suppliers, customers, management of traders, marketing, projects, waste and others.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Дейност за насърчаване използването на ИКТ технологии чрез услуги за проектиране, разработка и внедряване на нови модули и функционалности към CRM платформа за управление на търговската дейност на "Просвета - София" АД : Дейността цели проектиране, разработка и внедряване на нови модули и функционалности към съществуваща CRM платформа за управление на търговската дейност на "Просвета - София" АД, които ще бъдат разработени изключително за нуждите и спецификата на дейността на издателството. Към момента дружеството разполага с внедрен CRM модул с функционалност, която спомага за управлението на базата данни от клиенти и контакти като модулът се нарича „Управление на клиенти и контакти“ и съдържа единствено база-данни с клиенти, управление на контактите и разпращане на автоматизирани електронни съобщения. Целта на дейността е да се разшири обхвата на платформата, чрез разработка и внедряване на нови модули и функционалности към съществуваща CRM система в издателството. CRM платформата представлява софтуерно решение за управление взаимоотношенията с клиентите и търговците на издателството, документооборота, вътрешната комуникация, проектите, анализ и прогноза на финансовите потоци на компанията. CRM системата е необходима за „Просвета”, защото дава възможност за цялостно управление на процесите в издателството. Самата система ще черпи информация от всички отдели и звена на издателството и ще може да се свърже и извлича информация от счетоводната, складовата програма, и от интерактивната платформата e-uchebnik.bg. Инвестицията ще допринесе за качественото изпълнение на дейността и проекта, тъй като ще се постигне увеличаване производителността и рентабилността на издателството, повишаване на приходите, подобряване на финансовите показатели, по-добро и качествено обслужване на клиентите, повишаване ефективността на компанията. CRM системата ще включва следните отделни модули: 1. Управление на пазарното покритие: Субсидиран пазар (държавна поръчка) и Свободен пазар. 2. Управление на разходите за предоставяне на електронни ресурси на преподавателите. 3. Управление на маркетинговите/рекламните дейности и ресурси по отношение на субсидирания пазар. 4. Управление на проекти по издаване на нови артикули. 5. Планиране и управление на ресурсите на компанията. 6. Управление на отпадъците Предварително ще бъдат дефинирани всички етапи от процеса по проектиране, разработка и внедряване на нови модули и функционалности към съществуваща CRM платформа за управление на търговската дейност и ще бъдат установени стандартите за извършване на всяка една дейност. Методологията по внедряване включва следните основни етапи: Етап 1: Анализ и проектиране - включва детайлно запознаване с изискванията на предприятието към новите функционалностите на към CRM системата. Основните дейности, застъпени в този етап са: изготвяне и одобряване на наръчник на системата, провеждане на първоначална среща за запознаване на екипа по разработване и внедряване и екипа на фирмата кандидат, детайлно анализиране на основните процеси, които следва да бъдат обхванати от системата, проектиране на процесите в логиката на системата, подготовка на анализ и приемането му от двете страни. Краен продукт на етапа: одобрен анализ, който бележи цялостния обхват на проекта. Етап 2: Разработка и тестване - включва разработване и тестване на модулите в CRM системата и интеграцията им със съществуващия. Основните дейности, застъпени в този етап са: първоначална миграция на данни в новата система за тестови цели; настройка и/или модификация на стандартни функционалности, както и разработка на нови, настройка на системата, тестване на системата и отстраняване на недостатъци; приемане на работеща система. Краен продукт на етапа: Настроена и тествана система. Етап 3: Въвеждане в експлоатация - включва преминаване към продуктивна работа със системата. Ще бъде предоставена лицензия за работа със софтуера, включително ръководство за работа. Обучени ключови потребители за работа със системата. Етап 4: Поддръжка при стартиране включва съдействие на крайните потребители при ежедневното им опериране със системата. Системата ще бъде уеб базирана и ще може да функционира под различни съвременни браузъри. 349 603.20 349 603.20
Дейност 2: Визуализация на проекта: Дейността по информиране и публичност по проекта има за цел да се информира широката общественост за целите по проекта, заложените дейности и постигнати резултати, както и да се популяризират възможностите и приноса на Европейския съюз, Европейския фонд за регионално развитие и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г. В процеса на подготовка и провеждане на кампанията за информираност и публичност, с цел недопускане на отклонения от нормите и правилата се предвижда прилагането на следните методи за изпълнение на дейността, които са изцяло съобразени с изискванията, предвидени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020” и общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ, и особеностите и целите на проекта. Ще се осъществяват периодични дейности, които да информират обществеността за хода на изпълнение на проекта и постигнатите резултати – съобщения и информация в сайта на кандидата. Всички разработени, издадени и разпространени в рамките на проекта материали (информационни табели, тефтери, публикации и съобщения), ще бъдат визуализирани според всички изисквания – емблемата на ЕС; упоменаването „Европейски съюз“; наименованието на ЕФРР; общото лого за програмен период 2014 - 2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма; наименование на проекта, стойност на БФП и т.н. Чрез реализиране на дейността по информиране и публичност ще се популяризира високият социален ефект от постигнатите по проекта резултати и се създаде предпоставка за устойчиво развитие. Дейността ще се изпълни на два етапа: 1). По време на първия ще бъде избран външен изпълнител за осъществяване на дейността, а по време на втория – ще бъдат изготвени, доставени и монтирани информационните и визуални материали, осигуряващи публичността на проекта. Ще бъдат изготвени следните информационни и визуални материали: - Поставяне на 1 брой информационна табела в административния офис на "Просвета - София" АД, с размер 70х50 см, пълноцветен печат, ламарина със самозалепващо фолио, информираща за получената финансова подкрепа по проекта по линия на ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г. На табелата ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; ЕФРР; като тази информация ще заема минимум 25% от площта на табелата; общото лого на програмен период 2014-2020 г.; наименованието на ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г.; наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. - Информационни тефтери – 100 бр. - ще бъдат изготвени печатни информационни материали тефтери, които ще съдържат: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020г. с наименованието на ОПИК, адреса на единния информационен портал. - Всички документи, които ще се изготвят по време на изпълнението на проекта ще бъдат на бланка, съдържаща логата и слоганите на ЕС, ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020г. и ОПИК; - Периодично публикуване на информация за напредъка по изпълнението на проекта на интернет страницата на компанията. Информация за приноса на ЕС и ОПИК 2014 - 2020 г. ще бъде включена и в публикуваните обяви за публични покани в интернет порталите http://www.eufunds.bg/ и ИСУН 2020. Информация за проекта ще бъде публикувана и на фирмената интернет страница на компанията. 2 000.00 1 610.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).