Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

In this project proposal it is envisaged to organise and deliver training in digital competencies with a view to improving the capacity of the employees of HP Inc Bulgaria EOOD to face the coming rapid changes on the labour market against the background of dynamic global processes of restructuring, outsourcing and IT development. The training events are aimed at the specific needs of the target groups, the plan being to include the representatives of the target groups – employees of HP Inc Bulgaria EOOD – in the training in line with the specificity of their work and their needs to improve their knowledge and skills.  
With a view to achieving best results, the choice of activities was informed primarily by the problems experienced by and needs identified with the project target groups, as well as by the objectives of this procedure.  The activities included in the project fall under Key Competence 4 “Digital Competence” focused on work with specialised software. Activities are selected in such a way as to ensure the achievement of the objectives, outcomes and indicators included in the project proposal, and, respectively, contribute to the achievement of the objectives of grant procedure BG05M9OP001-1.021 „Training of Employees" under the 2014-2020 Human Resources Development Operational Programme. 
As a result of implementing this Project the following outcomes will be achieved:
-	Enhanced knowledge and skills of 405 employees of HP Inc Bulgaria EOOD in the field of digital competencies through participation in training on work with specialised software;
-	Improved and sustained adequacy of the skills of HP Inc Bulgaria EOOD employees with the needs of the company and the business as a whole;
-	Improved career development opportunities for the representatives of the target group;
-	Enhanced productivity of staff in HP Inc Bulgaria EOOD and created sustainable employment;
-	Improved quality and value added services provided by the Company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обучение за Работа с ИТ базирани решения и апликации (специализиран софтуер) за обработка на статистически и база данни: В рамките на дейността ще се проведат обучения за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Целта на настоящата дейност е повишаване на знанията и уменията по КК 4 „Дигитална компетентност”, на обучаемите - представители на целевата група по проекта, в областта на апликациите за възпроизвеждане, обработка и анализ на данни и управление на информацията. Обученията в обхвата на дейността са пряко свързани с повишаване знанията, уменията и експертиза на обучаващите в сферата на ИТ апликациите за възпроизвеждане, обработка и анализ на база данни, съхраняване и управление на информацията, и ефективната комуникация на резултатите пред различните управленски нива. Чрез обученията, представители на целевата група ще придобият знания и умения за работа със специализиран софтуер, включително и работа с MS Excel по отношение на обработка и анализ на база данни, съхраняване и управление на информацията. Обученията са ориентирани пряко към постигане на заложените в проекта цели, описани по-горе в проектното предложение. Дейността е насочена към необходимостта и потребностите на целевите групи, предвид динамиката в сектора, в които оперира компанията и с оглед на все по-нарастващите изисквания на клиентите, както и подобряване на организацията на работа в дружеството. Обученията са предвидени за служителите, работещи в Отдела за анализ и репортинг, Отдел по управление на принтерни технологии, Отдел по управление на сделки, Отдел Финанси. Придобитите знания и умения ще подобрят значително работата на служителите в посочените звена по отношение на тяхната ефективност и ефикасност, респективно и по отношение на тяхната професионална реализация, вкл. и възможността им за развитие в рамките на компанията и на пазара на труда като цяло. Компетентността е ключова за ролята на бизнес анализаторите, агент поддръжка ниво 1, както и координатори на бизнес процеси. В тази връзка, изпълнението на дейността ще допринесе за повишаване на знанията и уменията на обучените лица, подобряване на качеството на тяхната работа, респективно ще окаже положително влияние върху производителността на служителите и качеството на предоставяните услуги. Дейността ще се реализира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-вия до 3-тия месец Етап 2: Организиране на обученията - избор на лица за включване в обучението (ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация - избрания в етап 1 изпълнител), сформиране на групите, изготвяне на график за обученията - 4-тия месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 5-ти до 10-ти месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 10-ти месец Лицата успешно завършили обучението ще получат сертификат. За успешно завършило обучението лице ще се счита всяко лице, което: има присъствие минимум 80% от хорариума за съответното обучение, проведен е заключителен изпити (под формата на тест) и на съответното лице е предоставен документ удостоверяващ завършеното обучение. Ефектът върху целевата група ще бъде положителен в краткосрочен и дългосрочен план, а именно: - В краткосрочен план, представителите на целевата група ще повишат нивото на своите знания и умения в областта на дигиталните компетенции и по-конкретно по отношение на използването и прилагането ИТ базирани решения и апликации (специализиран софтуер) за обработка на статистически и база данни; - В дългосрочен план, представителите на целевата група ще подобряват качеството на своята работа, ще повишат ефективността на своята работа, ще подобрят своите шансове за кариерно развитие, ще допринесат за по-високата ефективност на процесите в дружеството, по-добрата производителност на труда, по-високото качеството на предоставяните от дружеството услуги. 22 500.00 22 500.00
Обучение за Работа с ИТ системи и методология (специализиран софтуер) за успешно управление на процеси и проекти: В рамките на дейността ще се проведат обучения за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Целта на настоящата дейност е повишаване на знанията и уменията на представителите на целевата група по КК 4 „Дигитална компетентност”. Това са лица, заети в следните звена на дружеството: Центъра по обслужване на клиенти в сегмент Персонални компютри и системи и в Отдела по управление на принтерни технологии и решения. Обученията по използването и прилагането на утвърдените ИТ системи и методологии за управление на процеси и проекти чрез специализиран софтуер, ще подобрят ефективността на работата на използваните ресурси, като също така ще доведат до значително съкращаване на времетраенето на отделните етапи в процеса на предоставяне на определена услуга. Основно тези обучения, чрез усвояването на знанията и уменията за работа със специализирания софтуер целят подобряване ехективността на служителите, респективно нивото на оперативна работа в звената, отговорни по Управление на клиентски проекти, Отдел по планиране и управление на поръчките, Отдел Управление на качеството, Отдел по управление на ресурсите. Компетентността е ключова за ролята на Специалистите по предоставяне на услуги, Специалисти обслужване на клиенти и Инженери периферна техника. На лицата, работещи в посочените звена се налага ежедневно да изпълняват функции, свързани с управление и администриране на процеси и проекти (различни дейности), обхващащи голяма по обем и разнородна информация, чието ефективно използване и управление е практически невъзможно без използването на софтуер, които да улесни процеса на работа на служителите от една страна и от друга страна да гарантира по-бързо и качествено изпълнение на поставените им задачи. Дейността ще се реализира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-ви до 3-ти месец Етап 2: Организиране на обученията - избор на лица за включване в обучението (ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация - избрания в етап 1 изпълнител), сформиране на групите, изготвяне на график за обученията - 4-ти месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 5-ти до 12-ти месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 12-ти месец Лицата успешно завършили обучението ще получат сертификат. За успешно завършило обучението лице ще се счита всяко лице, което: има присъствие минимум 80% от хорариума за съответното обучение, проведен е заключителен изпити (под формата на тест) и на съответното лице е предоставен документ удостоверяващ завършеното обучение. Очакваните резултати са пряко свързани с индикаторите по проекта, а именно 195 лица ще повишат своите знания и умения в областта на ключовите компетенции и по-конкретно в областта на КК4 "Дигитална компетентност". Чрез реализирането на дейностите ще бъде постигнат ефект върху целевата група както следва: - В краткосрочен план, представителите на целевата група ще повишат нивото на своите знания и умения в областта на дигиталните компетенции и по-конкретно по отношение на използването и прилагането на ИТ системи и методология (специализиран софтуер) за успешно управление на процеси и проекти; - В дългосрочен план, представителите на целевата група ще подобряват качеството на своята работа, ще подобрят своите шансове за кариерно развитие, ще допринесат за по-високата ефективност на процесите в дружеството, по-добрата производителност на труда, по-високото качеството на предоставяните от дружеството услуги. 48 750.00 48 750.00
Обучение за работа с ИТ (специализиран софтуер) за провеждане на ефективна електронна бизнес комуникация и решаване на бизнес казуси: В рамките на дейността ще се проведат обучения за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Целта на настоящата дейност е придобиване на знания и уменя по КК 4 „Дигитална компетентност”. Обученията са свързани с подобряване уменията и компетентостите по комуникация на информацията и общуване посредством използването и прилагането на ИТ програми (специализиран софтуер) за изготвяне на презентации, доклади и отчети. Уменията, придобити на тези обучения са релеванти и отговарят на бизнес нуждите на по-голяма част от организационните звена в компанията. Приоритетно ръководството цели предоставянето им на заетите в Центъра по обслужване на клиенти в сегмента на Персоналните компютри и системи и Отдела по управление на принтерни технологии и решения. За лица заети в посочените звена е от изключително голямо значение да повишат своите знания и умения в областта на използваните ИТ програми (специализиран софтуер) за изготвяне на презентации, доклади и отчети, тъй като качеството и бързината на предоставяната от тях информация, както и начина й на комуникация са определящи за бизнеса и постигането на положителни резултати в дългосрочен план. Чрез успешното завършване на предвиденото обучение, работещите в Центъра за обслужване на клиенти в посочените звена ще могат по-добре и по-ефективно да комуникират, както с потребителите на услугата, така и в рамките на компанията. Предвидените обучения са пряко ориентирани към представителите на целевата група, предвид идентифицираните им нужди и с оглед изискванията на работните места, на които към момента са заети. Навременната и точна информация, както и нейната прецизна интерепретация ще гарантират на дружеството по-добри резултати и по-голяма удовлетвореност от страна на настоящите и бъдещите клиенти. От друга страна, служителите, които са придобили знанията и уменията по време на обученията, проведени в рамките на настоящата дейност ще подобряват своята производителност, респективно ще подобрят качеството на предлаганата от тях услуга, което ще допринесе за тяхната по-добра професионална реализация както в дружеството, в което работят, така и на пазара на труда като цяло. Дейността ще се реалзира в следните основни етапи: Етап 1: Подготовка на документация и избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 160. Сключване на договор с избрания изпълнител - от 1-ви до 3-ти месец Етап 2: Организиране на обученията - избор на лица за включване в обучението (следва да се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация - избрания в етап 1 изпълнител), сформиране на групите, изготвяне на график за обученията - 4-ти месец Етап 3: Провеждане на обученията - от 5-ти до 11-ти месец Етап 4: Заключителен етап - изготвяне на заключителен доклад за изпълнението на дейността - 11-ти месец Сертификат за успешно завършено обучение ще получават само лицата, които имат присъствие минимум 80% от хорариума за съответното обучение и са издържали заключителния изпит (под формата на тест). Само лицата получили сертификат, ще се считат за успешно завършили обучението. Ефектът върху целевата група е насочен както в краткосрочен, така и в дългосрочен план, а именно: - В краткострочен план, представителите на целевата група ще повишат нивото на своите знания и умения в областта на дигиталните компетенции и по-конкретно по отношение на работата си с ИТ (специализиран софтуер) за провеждане на ефективна електронна бизнес комуникация и решаване на бизнес казуси; - В дългосрочен план, представителите на целевата група ще подобряват качеството на своята работа, ще допринесат за бързината и ефективност на своята работа, подобрят своите шансове за кариерно развитие, ще допринесат за по-високата ефективност на процесите в дружеството, по-добрата производителност на труда, по-високото качеството на предоставяните от дружеството услуги. 30 000.00 30 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).