Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

With the implementation of this project proposal HOLLY 1 Ltd. aims to provide a better working environment for the employees of the company through a combination of measures for improving the organization of human resources, improving working conditions and providing social benefits for workers.
Planned for implementation within the project proposal activities are identified based on an analysis by management of the Company in respect of Man of resources, and based on an evaluation of the risk jobs. Thus planned activities are fully consistent with the needs of the target group and meet the standards and requirements of legislation on health and safety at work, include:
1) Development of a system for human resources development and acquisition of software management, aimed at optimizing the management and development of human resources in the company;
2) Providing a healthy and safe working conditions by improving the microclimate in the premises, installing fire alarm system and obtaining a certificate in standard BS OHSAS 18001: 2007;
3) Providing benefits for workers in the enterprise including separation of places for short-term recreation and sports, including outdoor equipment and dining room workers.
Within the project proposal provided for implementation of both mandatory under the Guidelines for Applicants activities related to the organization and project management and implementation of appropriate measures visualization to achieve information and publicity regarding the implementation and project results.
Thus through the project and investing in creating a better and safer working conditions will improve the quality of jobs, which will reflect positively on labor productivity in the enterprise.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е отговорното администриране и финансово отчитане на настоящия проект, съгласно изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, както и осигуряване на съответствие с Условията за кандидатстване по настоящата процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. С правилната организация и управлението на проекта се цели осигуряването на: - Надлежно оформяне на документите свързани с изпълнението на дейностите по проекта; - Законосъобразно и целесъобразно изразходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ; - Стриктно спазване на правилата и процедурите по действащите нормативни и поднормативни актове в областта на определянето на изпълнители; - Качествено и точно изготвяне на техническата и финансова отчетност по проекта, съгласно действащото законодателство; - Коректност, валидност и надежност на информацията за изпълнение на дейностите; - Качествено архивиране и сигурност в съхраняване на документацията по проекта. С оглед успешното управление и изпълнение на проекта се предвижда дейността да се възложи на външна организация, избрана при спазване на изискванията на нормативната уредба и по реда на чл. 9, ал. 1 от Постановление № 118 на МС от 03.07.2015 г. Също така се предвижда да се назначи ръководител на проекта, който да ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация. Ръководител на проекта ще бъде Тодор Любомиров Андреев, който ще бъде ангажиран като външен експерт. Избраната организация, съвместно с ръководителя на проекта ще отговаря за изпълнението на дейностите предвидени в проекта, в съответствие с клаузите и срока на сключения с Управляващия орган по програмата – Министерство на труда и социалната политика, договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Задачите свързани с успешната организация и управлението на проекта включват: - Организиране на ежемесечни работни срещи между избраната външна организация, ръководителя на проекта и представители на целевата група. Срещите ще бъдат документирани, като по време на тях ще бъдат обсъждани текущи въпроси свързани с изпълнението на проектните дейности, ще бъдат отчитани извършените такива, както ще се планират и предстоящите задачи. - Текуща отчетност. Ще се извърши текуща отчетност по време на цялостното изпълнение на проекта. Ще бъдат изготвяни междинни технически и финансови доклади, както и окончателен технически и финансов доклад. Те ще дават пълна информация за степента на изпълнение на проектните дейности за съответния период, съгласно изискванията на Общите условия към ДПФП по ОП РЧР. Отчитането на разходите по извършените дейностите, предвидени в проекта, няма да противоречат на правилата, описани в Условията за кандидатстване и ПМС № 119/19.02.2016 г. - Провеждане на процедури по реда на ПМС 118/2015 г. за избор на изпълнители за дейностите по проекта, извършен в съответствие с действащото национално и европейското законодателство. Предвидените конкретни процедури за избор на изпълнители са детайлно представени в рамките на описанието на всяка отделна дейност. - Наблюдение и вътрешна оценка на проекта съобразно дефинираните индикатори за изпълнение и резултат включващи: определяне на етапи за наблюдение на всяка отделна дейност, съгласно плана за изпълнение на дейността; определяне на наблюдаващо лице, което извършва предварителна и оперативна работа по наблюдението; изготвяне на оценка на изпълнението на всяка дейност – оценка на изпълнението на посочените индикатори (абсолютни фактори) и субективни фактори, евентуална необходимост от оперативни промени във връзка с изпълнението; комплектоване и проверка на документацията, свързана с изпълнението на дейностите – кореспонденция, доклади, счетоводни документи, снимки и видео материали, мостри на материалите за визуализация и публичност. 21 800.00 0.00
Информираност и публичност: С изпълнението на дейността се цели осигуряването на информираност и публичност за широката общественост относно финансовото подпомагане получено от ХОЛЛИ 1 ЕООД и отпуснато от фондовете на ЕС за изпълнението на настоящия проект в рамките на ОП “РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020 г. ХОЛЛИ 1 ЕООД ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от Европейския социален фонд чрез ОП РЧР 2014-2020. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: - Знака на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г. и наименование на финансиращата програма ОП РЧР в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Върху доставеното по проекта оборудване и обзавеждане ще бъде поставен визуализиращ стикер, който да удостоверява, че същите са доставени по проект, изпълняван с подкрепата на ОП РЧР 2014-2020, съфинансирана чрез Европейкия социален фонд. На видимо за обществеността място, пред сградата на предприятието в гр.София ще бъде поставена информационна постоянна табела, която ще указва, че в предприятието се реализира проект, финансиран от ЕС. Ще бъдат отпечатани и разпространени също така 1000 бр. информационни брошури с информация за целта на проекта, реализираните дейности и постигнатите резултати. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали ще бъдат поставени и в зоните на дейност на ХОЛЛИ 1 ЕООД, а също така ще бъдат раздавани на клиентите и доставчиците на предприятието. По този начин те също ще имат възможност да се запознаят с възможностите за финансиране на дейности свързани с подобряването на условията на труд и мобилност на заетите предоставяни от Европейкия социален фонд чрез ОП РЧР 2014-2020. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. 2 100.00 0.00
Разработване, адаптиране и въвеждане на иновативна система за развитие на човешките ресурси в ХОЛЛИ 1 ЕООД: Изпълнението на настоящата дейност има за цел чрез разработването и въвеждането на нова система от организационни практики, процедури и правила за управление да се постигне по-рационално използване на ресурсите, а оттам и запазване на трудовата активност, подобряване достъпа до заетост, по-успешно съчетаване на професионалния, семейния и личния живот и до удължаване на заетостта на работниците и служители над 54-годишна възраст в предприятието. Развитието на ХОЛЛИ 1 ЕООД в условията на негативни демографски тенденции и очертаващи се дефицити на работна сила на пазара на труда в перспектива, изисква осигуряване на човешки ресурси с необходимите численост, структура и ниво на компетентности. Към момента дружеството не разполага с основана на единен подход система, в която да са формулирани дългосрочните цели и мерки/дейности за тяхното постигане, свързани с осигуряването и развитието на човешките ресурси в предприятието, в средносрочна и дългосрочна перспектива. Липсата на такъв единен подход създава редица трудности пред ръководството на предприятието и прави неефективен процеса по планиране и развитие на човешките ресурси. Няма достатъчно стимули за развитието на работната сила, налице е неудовлетвореност от страна на работниците, не се използва в достатъчна степен потенциалът на служителите над 54 годишна възраст, които разполагат със значително по-голям практически и производствен опит. Всичко това оказва негативно влияние по отношение на производителността на труда, а от там и на конкурентоспособността на предприятието. Тези обстоятелства налагат разработването и въвеждането в предприятието на нов специфичен метод за осигуряване и развитие на човешкия капитал, въз основа на който да се изготвят и утвърдят нови вътрешни документи (правила, процедури), чрез които ще се въведе иновативната система, с цел постигане на стратегическите цели на предприятието в тази област. Разработването на иновативната система за осигуряване и развитие на човешките ресурси в ХОЛЛИ 1 ЕООД ще бъде предшествано от извършването на подробен анализ на съществуващата структура и практиките за управление на човешките ресурси в дружеството, като се акцентира на идентифицирането на възможностите за използване на потенциала на заетите над 54-годишна възраст, както и на хората с увреждания. За резултатите от извършения анализ ще бъде изготвен доклад, въз основа на който ще се разработят съответните вътрешни документи, регламентиращи иновативна система за осигуряване и развитие на човешките ресурси в ХОЛЛИ 1 ЕООД, с която се цели да бъде постигнато: - промени в организацията на труда, осигуряващи възможности за използване на потенциала на работещите на възраст над 54 години, в т.ч. чрез ротация на работните места и избор на работни места, съответстващи на техните физически възможности и квалификация; - адаптиране на работните места и работната среда към индивидуалните особености на заетите с предимство за работещите на възраст над 54 години и хората с увреждания; - усъвършенстване на системата на заплащане, включително въвеждане на бонусна система, основана на трудовото представяне; - оптимизиране на работните графици и сменните режими на труд и почивка, както и на начините на провеждане на почивките (активни, пасивни, полупасивни), включително за работещи над 54 години и хората с увреждания, според условията на работа и здравното им състояние; - разработване на планове за кариерно развитие на лицата над 54-годишна възраст с оглед осигуряване на предвидимост в развитието и удължаване на активния трудов живот; - системно обучение и повишаване на квалификацията, включително за заетите над 54-годишна възраст и хората с увреждания; - осигуряване на възможности за подобряване на вътрешната комуникация, координацията и взаимодействието. Обхванатите от изпълнението на дейността са 12 заети лица в ХОЛЛИ 1 ЕООД, от които 3 лица над 54-годишна възраст и 1 лице с увреждания на здравето. 36 500.00 0.00
Придобиване на специализиран софтуер за управление на човешките ресурси: С изпълнението на настоящата дейност ХОЛЛИ 1 ЕООД има за цел да автоматизира процеса по управление на човешките ресурси в предприятието чрез придобиване на специализиран софтуер. Предвиденият за закупуване в рамките на дейността софтуер представлява информационна система позволяваща цялостно управление на човешкия капитал, организационната структура, администрацията, процесите и работните процедури. По своето предназначение и функции софтуерният продукт ще бъде съобразен със системата за организация на човешките ресурси в предприятието, която ще бъде разработената в рамките на Дейност 3 от изпълнението на проекта и ще бъде нейно естествено допълнение. В съвременните времена, в които използването на информационните технологии вече се е превърнато не в лукс, а в необходимост в По тази причина цялата документация свързана с подбора и назначаването на персонала, разрешаването на отпуски, оценките за изпълнението, нуждите от обучения, разпределението на длъжностите и отговорностите е изключтелно труднодостъпна, като при необходимост отнема значително време същата да бъде открита. Това създава проблеми най-вече за Ръководството на компанията и в повечето случаи не позволява да се реагира при нужда. Същевременно цялата генерирана на хартия документация свързана с управлението на човешките ресурси в предприятието е изцяло в противоречие с политиката на ХОЛЛИ 1 ЕООД за стремеж към постигане на устойчиво развитие и опазване на околната среда. С прилагането на закупеният в рамките на дейността софтуерен продукт ще се постигне оптимизиране на дейностите свързани с управлението на човешките ресурси в предприятието. Ръководството на дружеството няма да губи излишно време в търсенето на информация тъй като посредством софтуера то ще имат бърз и лесен достъп до данните на служителите. Софтуерът също така ще осигурява ефективност на вътрешния контрол с помощта на моментни справки и анализ на макро, мезо и микро равнище. Ще бъдат осигурени процесите по ефективно разпределение на изискванията и функциите на длъжностите, поддържането на работни досиета на служителите и мениджмънта, осигуряване на разпределението на основните функции на управлението на различни управленски нива. Основните модули на предвидения за закупуване в рамките на дейността софтуер включват: - Структуриране на трудовите досиета съобразно с законодателството – закриване и прехвърляне, архивиране; комплексна справка за цялостната структура на организацията; длъжности и функции, организационна информация, персонални данни на служителите (досие, справки), споделяне на документи с НАП, НОИ и ИТ и съкращаване на времето за отговор на проверки и ревизии, достъп до всички ведомости за заплати и фишове, начисления свързани с осигуряване, генериране на разчетно – платежни ведомости и документи за заплата, справки за осигурителни вноски и пл. нареждания, на данни за декларация образец 1 и декларация образец 6, на служебни бележки за доход;. - Подбор на персонала, който ще даде възможност от проследяване на кандидати, управление на потока на кандидати, управление и съхранение на автобиографии с търсене по компоненти, на образци (обяви, ДХ и др.). - Управление на трудовото представяне и развитие - ще има опция за следене на кариерното развитие, създаване, управление, изпращане, проследяване на въпросници и анкети и агрегиране на резултати от тях. - Оценка на степента, в която служителите изпълняват функциите на длъжността; мотивация и развитие на служителите; ефективен подбор на екипи; обвързване между заплащане и представяне. Осигуреният с помоща на софтуера бърз и лесен достъп до систематизирана информация за персонала на дружеството, ще позволи нейното анализиране, за да се вземат правилни решения, да се облекчи ръчният труд и да се подобри процеса по предоставянето на данни и информация, както и да се улесни достъпът до услугите в различни направления – както към мениджърите, така и към служителите. 29 890.00 0.00
Подобряване на микроклимата в работните помещения на ХОЛЛИ 1 ЕООД: Специфичните характеристики на строителния сектор изисква предприемането от страна на предприятието-кандидат на постоянни действия свързани с подобряването на микросредата и условията на труд за работещите. В резултат на извършен задълбочен анализ на потенциалните опасности са идентифицирани няколко основни групи рискове свързани с безопасността и здравето на работещите и приозтичащи от неблагоприятния микроклимат в помещенията. Те са оценени от Ръководството на предприятието като високо рискови, поради което изпълнението на мерките предвидени в настоящата дейност имат за цел тяхното ако не преодоляване то поне минимизиране. На първо място с висока степен е идентифициран рискът от вдишване на финни частици остатъчен прах, както и отделяните в процеса на работа отровни газове и изпарения. Подобни вредни газове и изпарения се получават в процеса на заваряване и рязане, както и при боядисването. Вдишването на подобни вредни изпарения може да доведе до поява на течност в организма и дори да доведе до смърт на работника. Освен това, високите температури водят до йонизация на газове от въздуха и образуване на озон и азотни оксиди – пари, които дразнят очите, носа, гърлото и белите дробове. Една от причините за тези състояния е липсата адекватна вентилация и аспирация на помещенията. По тази причина в рамките на настоящата дейност е предвидено на първо място изграждането на цялостна система за вентилация и климатизация на помещението от 60 кв.м., в което е обособена бояджийската камера. По този начин вредните изпарения от боята ще се улавят и извеждат извън работното помещение още при източника на възникването им. Допълнително в основното работно помещение с площ от 300 кв.м. ще бъдат поставени 4 бр. локални аспиратори, които да отвеждат отделяните там пари, газове и частици прах извън помещението. Отделно с полагането от своя страна на ново епоксидно противопрахово подово покритие с площ от 250 кв.м., се цели да се попречи все пак на неуловена от аспирацията прах да лети из помещението. Освен прекалено голямата запрашеност в работната атмосфера и наличието на отровни газове и изпарения при извършената оценка на риска е констатирано също, че температурата на въздуха в производствените помещения е твърде високата, особено през летните месеци, което също е много рисково. Изпозваните в производственияя процес машини и оборудване отделят голямо количество остатъчна топлина, която остава в работните помещения и повишава многократно температурата в тях, достигайки 38-40 градуса през летния сезон. Към момента в помещенията няма изградена система за допълнително охлаждане на въздуха, а за циркулация са поставени 3 бр. обкновенни вентилатора. Обратно през студените месеци поради старата и недостатъчно уплътняваща дограма на прозорците и голямата височина на работните помещения температурата драстично пада, често под минимално изискуемите градуси съгласно НАРЕДБА № РД-07-3 от 18 юли 2014 г. за минималните изисквания за микроклимата на работните места. Това налага на първо място подмяната на дограмата на прозорците и преграждане на работното помещение около 52 кв.м., поставяне окачен таван 250 кв.м., с който да се ограничи общият отопляем през зимата обем, както и климатизиране на помещението. Изпълнението на мерките предвидени в рамките на настоящата дейност ще доведе до премахването и/или чувствителното ограничаване на така иднетифицираните с висока степен на опасност рискове. Подобрената микросреда и условията на труд в предприятието ще осигурят превенция от възникване на рисковете за здравето и безопасността на работещите. В този смисъл дейността е насочена към цялостно подобряване на микроклимата в работните помещения на предприятието, с което да се подобрят условията на труд за всички работещи в ХОЛЛИ 1 ЕООД служители. 99 425.00 0.00
Обезопасяване на съществуващите технологични процеси чрез поставяне на пожароизвестителна централа в работното помещение: Изпълнението на настоящата дейност има за цел да бъде намален рискът от възникване и бързо разпространение на евентуални производствени пожар и експлозии, както и на произтичащите в резултат на това тежки трудови злополуки. В тази връзка се предвижда да бъде поставена пожароизвестителна централа, която да покрива цялата площ от 300 кв.м на производственото помещение, в което фирмата осъществява основната си дейност. Необходимостта от поставяне на отделна пожароизвестителна централа е резултат от предварително извършен анализ и оценка на риска по отношение на пожарната безопасност в предприятието, както и на идентифицираните в тази връзка рискове. Основната дейност на ХОЛЛИ 1 ЕООД се осъществява в рамките на едно общо работно помещение с площ от 300 кв.м. Към него е прикрепено и помощно момещение от 60 кв.м., в което е обособена бояджийската камера. Общият брой на работещите в тези помещения лица е 12 бр., от които 3-ма човека над 54 години и 1 лице с намалена трудоспособност. Площта на така обособените работни помещения е сравнително малка, при което дори и най-малката искра отделена при процеса на заваряване или рязане би могла да попадне върху намиращи се в помещението горими материали като картон, дървесни стърготини, хартия и др., при което да бъде предизвикан сериозен пожар. Това обстоятелство, както и факта, че на територията на предприятието се съхраняват и други лесно запалими материали от бояджийските дейности, като бои, ацетони и т.н. прави предприятието с повишен риск от възникване на пожари. В следствие на това противопожарните изисквания в случая са силно са завишени. Опасността, вероятността и рискът от възникване на пожар в подобни обекти е висока, което налага наличието на пожароизвестителната система, която отговаря на съвременните норми за пожаробезопасност на обекти с повишен риск. По тази причина с изпълнението на настоящата дейност ХОЛЛИ 1 ЕООД предвижда да закупи и постави единна пожароизвестителна централа, която ще покрие цялата територия на прозводствените помещения, и ще позволи да бъдат преодолени идентифицираните рискове и проблеми свързани с пожарната безопасност в предприятието. Изграждането на пожароизвестителната инсталация ще даде възможност за своевременна реакция в самото начало при възникване на пожар, в резултат на което ще се намали рискът от тежки трудови злополуки. Това също така ще намали и риска от разрастването на пожар, с което да се застраши околната среда и жителите на населеното място. Изпълнението на дейността ще има ефект по отношение на всички 12 служители на предприятието в т.ч. 3 души над 54 години и 1 лице с намалена работоспособност. 1 904.00 0.00
Разработване и внедряване на система за управление на здравословни и безопасни условия на труд според изискванията на стандарта BS OHSAS 18001:2007: Изпълнението на настоящата дейност има за цел да бъде разработена и внедрена в ХОЛЛИ 1 ЕООД система за управление на здравословни и безопасни условия на труд в съответствие с изискванията на международно признатия стандарт BS OHSAS 18001:2007. Стандартът за безопасни условия на труд дава насока на организацията как да интегрира управлението на системата за безопасни условия на труд с другите функциониращи управленски практики. Целта е да се намали риска за служителите и за евентуални други засегнати лица и да се подобри имиджа на организацията на пазара, на който тя оперира. Ограничаването на рисковете на работното място за здравето и безопасността на работниците и служителите е един от основните ангажименти на ръководството на ХОЛЛИ 1 ЕООД. За целта основните усилия в тази насока са насочени към създаването на възможности за управление на тези рискове и демонстриране на добро управление пред всички заинтересувани субекти. Като мярка за справяне с тези проблеми ръководството на предприятието е идентифицирало възможността за разработване и внедряване в рамките на настоящото проектно предложение на система за управление на здравословни и безопасни условия на труд, основана на принципите на BS OHSAS 18001:2007, като се възползват от ползите, които този регламентиран подход носи, а именно: намаляване на риска от трудови злополуки и професионални заболявания, избягване на санкциите на контролните органи и спестяване на загубено време. Като международно признат стандарт BS OHSAS 18001 съдържа изискванията към действието на системата за управление на здравословните и безопасни условия на труд. Елементите на BS OHSAS 18001:2007 включват политика и ангажираност; идентификация на опасностите, оценка и контрол на риска, оценка на съответствието; законови изисквания; цели и програми относно организация и персонал, обучение, комуникация и консултации; документи и записи; оперативен контрол, готовност за извънредни ситуации, наблюдение и измерване; разследване на инциденти и трудови злополуки; коригиращи и превантивни действия, одит и преглед от ръководството. Приложимостта на стандартът към всяка организация, независимо от дейноста и размера й го прави подходящ по отношение желанието на ХОЛЛИ 1 ЕООД да намали рисковете от опасности за здравето и живота на служителите, временните работници, снабдителите, посетителите и всички други лица, чийто работни места са под контрола на дружеството. В основата на системата за управление на безопасноста и здравето при работа ще бъде поставено идентифицирането на опасностите за здравето и безопасноста при работа и оценката на риска от всяка опасност и последващо предприемане на подходящи мерки за ограничаване, намаляване и управление на тези рискове. При изпълнението на тези дейности организацията ще се съобрази с приложимите за дейността й законови и други външни изисквания по здравословни и безопасни условия на труд, съществуващите мерки за управление на риска, както и със своите технологични и ресурсни възможности. Внедряването на система съгласно BS OHSAS 18001:2007 в ХОЛЛИ 1 ЕООД ще доведе до спечелване на доверието на контролните органи по безопасност на труда, постигане на удовлетворение за своите работници и служители, от гледна точка на тяхната безопасност и здраве, намаляване на загубите от общи и професионални заболявания и трудови злополуки, създавайки спокойна и творческа обстановка в трудовия колектив. В резултат на това се постигне намаляване на производствените загуби и увеличаване на производителността на труда. Прилагането на стандарта може да подпомогне подобряване на морала на трудовия колектив и предлага потенциално намаляване на оплаквания и по-ниски застрахователни премии по застраховки, свързани с рисковете „трудова злополука” и „професионална заболеваемост”. 5 000.00 0.00
Сертифициране на система за управление на безопасността и здравето при работа според изискванията на стандарта BS OHSAS 18001:2007: Изпълнението на настоящата дейност има за цел да бъде получена независима оценка за функционирането на разработената и внедрена в рамките в предприятието по проекта система за управление на безопасността и здравето при работа, както и удостоверяване на нейното съответствие с международно признатия стандарт BS OHSAS 18001:2007. Сертификацията на Системата за управление на безопасността и здравето при работа е ефективен и надежден инструмент за управление на ресурсите. Сертифицирането включва следните основни фази: - Преглед на документацията от избрания орган по сертификация. Одиторите проверяват разработената документация на системата за управление на безопасността и здравето при работа, оценява работната площадка на кандидата и специфичните условия на място, провежда съответните интервюта за да оцени разбирането на кандидата за изискванията на стандарта. Събира се необходимата информация за обхвата, процесите и работната среда, а също и приложимите законови и нормативни аспекти и тяхното приложение. Освен това се оценява и дали вътрешния одит и прегледа на ръководството са проведени и дали нивото на внедряване на системата за управление доказва готовността на клиента за провеждане на вторият етап от одита. Достатъчно време преди одита одитираната организация изпраща на Водещия одитор документацията на раработената система в последната й актуална версия. Документите се проверяват за съответствието им с изискванията на стандарт BS OHSAS 18001:2007. След като бъдат уточнени и изяснени всички несъответствия/отклонения от изискванията на стандарта може да се пристъпи към извършване на втория етап от одита. - Одит на място в предприятието Екип от одитори извъшва систематичен преглед на системата – политиката, стандартите и процедурите и тяхното прилагане на място в предприятието. По време на одита одитиращият екип търси обективни доказателства за изпълнението на документираното напрактика (документи, записи, диаграми и т.н.), както и прави своите наблюдения върху протичането на процесите от системата. Резултатите от одита се документират под формата на доклад и се предоставят на вниманието на ръководството на фирмата за информация и насрочване на евентуални последващи действия при наличие на несъответствия. В резултат на получената положителна оценка от сертификационната процедура Ръководителят на одитиращата организация издава на одитираното предприятие Сертификат за съответствие на разработената и внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа с изискванията на международно признатия стандарт BS OHSAS 18001:2007. 4 000.00 0.00
Предоставяне на социални придобивки за работниците чрез обособяване на място за почивка и отдих, спорт на открито и помещение за хранене на работниците: Изпълнението на настоящата дейност е насочено към осигуряването на социални придобивки за всичките 12 служители на предприятието, чрез организиране на пространство за почивка, спорт на открито и обособяване на мястото за хранене. Дейността се явява естествено продължение на предприетите от страна на ХОЛЛИ 1 ЕООД през последните няколко години действия по отношение на корпоративната социална отговорност. От своя страна задължението на работодателя, свързано с осигуряването на възможност за почивка и отдих са регламентирани в Кодекса на труда и по-конкретно в Наредба № 15 от 31.05.1999 г. за условията, реда и изискванията за разработване и въвеждане на физиологични режими на труд и почивка по време на работа. Продължителната работа в среда с високи нива на шум и запрашеност, както и наличие на остатъчни пари от боя и ацетонови съединения изискват на работниците да бъде предоставена възможност за почивка и раздвижване на открито. Към настоящия момент предприятието няма организирано такова място. За целта в рамките на настоящата дейност е предвидено полагането на основа с размер 28 кв.м., предназначена за спортна площадка на открито. Площадката ще бъде оборудвана с комплект от 6 бр. фитнес уреда, включващи лостове и успоредка, пътека за бягане и три комбинирани уреда, даващи възможност сутрин преди започване на трудовата дейност или през деня, по време на регламентираните почивки, всеки от служителите да може да използва спортните уреди за радвижване на всички мускулни групи. Предвидените за закупуване спортни уреди са изцяло съобразени с нуждите и потребностите на представителите от целевата група по проекта. Също така въпреки, че ХОЛЛИ 1 ЕООД не попада в обхвата на Наредба № 11 от 21.12.2005 г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея в контекста на следваната от Ръководството на предприятието политика на социална отговорност в рамките на настоящата дейност също така е предвидено сегашното офис помещение с площ от 30 кв.м. да бъде обособено и оборудвано като място за отдих и хранене на работниците. За целта се предвижда в рамките на настоящата дейност да бъдат закупувани следните мебели и оборудване: 7 бр. метални двукрили гардероби с изтеглящи се пейки, в които работниците да могат да си оставят работните и предпазни средства докато почиват и/или се хранят, 5 бр. стола за хранене, 1 бр. висока маса, 1 бр. ниска маса, 1 бр. диван, 1 бр. телевизор, комплект кухненски шкафове, 1 бр. хладилник за съхранение, 1 бр. фурна с котлони, 1 бр. мивка с разтегателна батерия, 1 бр. микровълнова фурна, 1 бр. кафе машина и 1 бр. климатик. Закупеното оборудване за организиране на помещението за хранене ще позволи на работниците да съхраняват храната си при поддържане на необходимия температурен режим в хладилника, да я подложат на необходимата преди приготвянето и обработка и да я приготвят/затоплят в крайна сметка. Кафе машината и климатика ще осигрят допълнителен комфорт на работниците по време на почивката им. По този начин ще се осигури възможност на всички работници, взависимост от нуждите и потребностите на всеки от тях, да почиват като изберат дали да го направят на открито докато спортуват или да се възползват от комфорта на меката мебел и телевизора. Посредством организиране на местата за почивка, спорт и отдих на открито, както и с обособеното помещение за хранене се очаква да нанамалее умората на работещите в предприятието служители и да се подобри значително тяхната работоспособност. С изпълнението на така дефинираната дейност Ръководството на предприятието поема дълготрайно ангажимента за подобряване условията на труд и опазване на здравето на своите служители. В дружеството ще се въведат добри практики на корпоративна социална отговорност, което би повлияло положително на политиката за постигане на устойчивото развитие по отношение на бизнеса, обществото и околната среда. 22 702.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).