Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 089 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal aims to ensure the creation of four jobs for the unemployed and inactive persons in the field of maintenance of vehicles. For this purpose will be employed under an employment contract four people on duty "Worker repairing wheels and tires." Persons will be appointed on an 8-hour working day for a period of 12 months. New jobs will be equipped with the necessary work of the newly persons machines - machine disassembly and assembly of tires on cars and machine disassembly and assembly of tires on trucks, tractors and other agricultural machinery, as well as clothing and personal protective funds comply with the conditions and specifics of the labor market. These machines ensure full completeness of jobs in the long term. With the implementation of the project will be promoted active involvement of four people in the labor market, and will increase their competitiveness and subsequent realization. Of new jobs will be appointed four persons, two of which will have the following specific categories - unemployed with low level of education and / or long-term unemployed and inactive persons, and / or unemployed individuals aged 54 years and / or young people up to 29 years inclusive, and in the selection of the other two persons, priority will be individuals from specific categories.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Проектното предложение предвижда „ВИТАН ВИТАНОВ - ВИТРАД” ЕТ да сключи трудови договори с четири безработни и неактивни лица, две от които ще са от следните специфични категории – безработни лица с ниска степен на образование и/или продължително безработни и неактивни лица, и/или безработни лица на възраст над 54 години, и/или безработни младежи до 29 години, а останалите две лица, с приоритет ще бъдат избрани от специфичните категории. Лицата от целевата група ще бъдат активно търсени с помощта на ДБТ, образователни структури и други организации притежаващи информация за безработни и неактивни лица. Лицата ще бъдат назначени на трудови договори на длъжност „Работник поправка на джанти и гуми” с код по НКПД 72311015, за срок от 12 месеца, на 8 часов работен ден, при едносменен режим на работа. Ще бъдат взети мерки по осигуряването на безопасни условия на труд, съгласно разпоредбите на ЗБУТ, като новонаетите лица ще бъдат обслужвани и консултирани от служба по трудова медицина. 34 235.72 34 185.72
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: По проекта ще бъдат назначени 4 безработни и неактивни лица на 8 часов работен ден, при едносменен режим на работа на длъжност „Работник поправка на джанти и гуми” с код по НКПД 72311015, за срок от 12 месеца. За работата си на длъжността, новонаетите лица по проекта, трябва да разполагат с оборудване. За 4-те новооткрити работни места ще бъде осигурено оборудване за работа – машина за демонтаж и монтаж на гуми на леки автомобили и машина за демонтаж и монтаж на гуми на товарни автомобили, трактори и друга селскостопанска техника. Ще се осигурят и индивидуални предпазни средства за новонаетите лица, съобразени с условията и спецификата на труда - гащиризони, работни обувки и ръкавици за всеки един новоназначен . По този начин ще се гарантира пълна техническа окомплектованост на новоразкритите работни места в дългосрочен период. Закупените дълготрайни активи ще са целево определени за дейността демонтаж и монтаж на гуми само на новоназначените лица и ще бъдат изцяло използвани само от тях. За срока на изпълнение на проекта оборудването ще бъде застраховано. 17 927.00 17 489.55
Организация и управление на проекта: Целта на дейността по организация и управление на проекта е да се постигнат заложените цели по проекта. Дейността включва ръководене и координиране на изпълнението, контролиране, техническо и финансово отчитане на дейностите по проекта, за което е необходимо професионално отношение към спецификата на проекта. Ще се сформира качествен и високоефективен екип, който да създаде организация за изпълнение на заложените в проекта дейности. Лицата участващи в управлението и организацията на проекта ще са с дългогодишен опит в управление и реализация на проекти финансирани от ЕС. Работата по организация и управление ще се изпълнява през цялото времетраене на проектните дейности, като за това дейността им е разписана в целия период от проекта – 13 месеца. Управленския екип на проекта ще координира и контролира цялостната организация, ще осъществява комуникацията между бенефициента и Управляващия орган, ще проследява изпълнението на предварително определените цели и дейности и др. Управленският екип на проекта ще е съставен от ръководител, координатор и счетоводител. Ръководител по проекта ще е Емилия Йорданова Апостолова-Константинова. Ръководителят на проекта ще извършва дейности по управление на проекта (подготовка на отчети, избор на външни изпълнители и т.н.) и осигуряване на публичност и прозрачност. Той ще координира и контролира цялостната организация, провеждане и управление на проекта, ще комплектова документи при представяне на искане за авансово, междинни и окончателно плащания. Ще осъществява дейности по осигуряване на успешното информиране и публичност на проекта. Координаторът по проекта ще подпомага работата на ръководителя на проекта, ще следи за спазване на предвиданите срокове за изпълнение на отделните задачи и дейности. Ще съдейства за комплектоване на документи при представяне на искане за авансово, междинни и окончателно плащания. Ще осъществява дейности по осигуряване на успешното информиране и публичност на проекта. Счетоводителят по проекта е лицето което ефективно и своевременно ще организира, координира, контролира и отчита цялостната финансова дейност на проекта. Ще контролира правилното съставяне на първичните разходооправдателни счетоводни документи, спазването на финансовата дисциплина и отчетност. Ще съставя всички счетоводни операции, ще осъществява контакти с Данъчна администрация, РУСО и др. Ще изготвя данъчни и осигурителни декларации. Ще изготвя междинни и финалния финансови отчети по проекта. Системата на синергия на екипа за управление на проекта и своевременното отчитане на дейностите ще са гарант за прозрачност при вземане на решения за реализиране на проекта. 5 927.56 5 834.33
Информиране и публичност: Дейността ще бъде извършвана съгласно насоките и изискванията на Единният наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. На всички изработени материали във връзка с дейността ще бъде указано финансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на емблемата на ЕС с упоменаване на ЕС, упоменаване на фонда, който указва подкрепа на проекта и общото лого за програмен период 2014-2020г., в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. Ще бъдат поставени стикери - надписи върху дълготрайните активи и част от материалите закупени със средства предоставени от ЕС по проекта (чанти за документи, папки, класьори и др.) За успешното информиране и публичност на проекта ще бъдат предприети всички необходими стъпки за популяризиране на обстоятелството, че проекта се финансира от ЕСФ по ОП „Развитие на човешките ресурси”. 1 185.50 1 148.06

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).