Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The implementation of the project proposal will complement the measures financed under OP "Growing Regions" 2014-2020, with the support of which a social infrastructure is being built to provide new social care in the municipality of Mlako Tarnovo, namely the Center for Care of Persons with Mental Retardation, which will ensure the provision of a new quality and affordable service in the community and the opportunity to remove the elderly from the specialized institution DVHPR in the village of Zabernovo.
Under this project proposal, the activities for the provision of the above-mentioned service will be financed for a period of up to 12 months, after which it will acquire the status of a delegated activity by the state. The following activities will be implemented under the project: Selection, hiring and training of the staff in TsGLUI Malko Tarnovo - initial and upgrading, Establishment of TsGLUI Malko Tarnovo and provision of the service of care for people with mental retardation, Development of internal rules for the activity of the service - Center for care of people with mental retardation, Activities for information and communication, Activities for organization and management of the project, Activities for purchase of material assets.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготвителни дейности - подбор и наемане на персонала в ЦГЛУИ Малко Търново, преместване на лицата, които ще бъдат настанени в ЦГЛУИ гр. Малко Търново; разработване на вътрешни правила за дейността на услугата - Център за грижа за лица с умствена изостаналост.: Във връзка с предоставянето на новата социална услуга е необходимо извършването на подбор и наемането на персонал, който ще обслужва новосъздадената институция и потребителите настанени в нея. За срока на изпълнение на дейността ще бъде извършен подбор и нает необходимият персонал. Съгласно първоначалните предвиждания броя на служителите ще е 13 щ.бр. Планираните длъжности са: директор, социален работник, психолог, медицински персонал, шофьор и поддръжка, огняр и охрана, хигиенист, трудотерапевт, санитари /същите са примерни и могат да бъдат променяни при необходимост/. Дейността по наемане на персонала ще бъде извършена от служители на бенефициента, които ще бъдат определени със Заповед на кмета на община Малко Търново. За гарантиране на мултидисциплинарният подход и качеството на предоставянето на услугата ще бъдат изготвени детайлни правила и изисквания, регламентиращи дейността по функционирането на новосъздадената услуга - Вътрешни правила за дейността на Център за грижа за лица с умствена изостаналост гр. Малко Търново. Дейността ще бъде извършена от външен изпълнител, с който ще бъде сключен договор. Паралелно с наемането на персонала ще бъдат подготвени и изпълнени дейностите по преместване на потребителите до новоизградения ЦГЛУИ гр. Малко Търново. Дейността включва осигуряване на подходящи превозни средства за извозване, както на самите потребители, така и на наличният личен багаж. Потребителите и личния им багаж ще бъдат извозени с наличен микробус, като за целта е необходимо извършването на поне три курса. Разстоянието от с. Заберново до гр. Малко Търново е 45 км. Средствата необходими за изпълнение на дейността са както следва: 1. За изготвяне на вътрешни правила - 800 лв. без ДДС, 960 лв. с ДДС 2. За зареждане с гориво /дизел/ на собствен автомол /микробус/ - 45 км.х6=270 км. /100= 2,7х10 л.= 27 л.х 1,99= 53,73 лв. Обща стойност за дейността - 1013,73 лв. Изпълнението и отчитането на проекта ще се осъществи от екип на бенефициента, като заложените разходи за възнаграждения са съобразени с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020. 1 013.73 960.00
Създаване на ЦГЛУИ Малко Търново и предоставяне на услугата грижа за лица с умствена изостаналост.: Услугата, която ще се създаде с изпълнението на настоящия проект е Център за грижа за лица с умствена изостаналост, с капацитет - 15 лица. Този тип центрове се водят услуги в общността от резидентен тип. В центъра ще бъдат настанени 15 лица, след направена оценка от служители на АСП, като така ще се осигури възможност за настаняване на същите в среда, близка до семейната. В центъра ще им бъде оказвано съдействие за постигане в максимална степен на самостоятелност, в комбинация с други социали, здравни, образователни и други съпътстващи услуги, което ще бъде съобразено изцяло с потребностите на настанените лица. Центъра се намира в непосредствена близост до Медицински център гр. Малко Търново, където на лицата ще бъдат предоставяни своевременни медински грижи при необходимост. Като съпътстващи услуги се явяват функциониращите към момента на територията на гр. Малко Търново услуги Дневен център за възрастни хора с увреждания и Център за социална рехабилитация и интеграция. След назначаването на персонала и настаняването на потребителите в новопостроената сграда ще стартира предоставянето на социалната услуга. За обслужване на настанените в центъра лица ще бъде нает персонал, който ще се грижи изцяло за потребностите им и ще им оказва необходимото съдействие за получаване на допълнителни услуги, които ще окажат благоприятно въздействие върху общото състояние на потребителите. За функционирането на социалната услуга се предвижда назначаването на персонал от 13 щ.бр. включващи - директор, социален работник, психолог, медицински персонал, шофьор и поддръжка, огняр и охрана, хигиенист, трудотерапевт, санитари /същите са примерни и могат да бъдат променяни/. При необходимост могат да бъдат наети почасово и логопед и ресурсен учител. Разходите за дейността за период от 12 месеца се формират както следва: - разходи за възнаграждения и осигуровки - 187 600 лв.; - разходи за командировки/пътни разходи/ на лицата,свързани с предоставяне на услугата - 5 100 лв.; - разходи за материали и консумативи и закупуване на работно облекло - 10 726 лв.; - разходи за храна -31 847,37лв. - разходи за трудова медицина - 1 000 лв. - разходи, в т.ч. режийни разходи -10 727,72 лв. - разходи за обучение и супервизия на персонала - 2 000 лв. Общо за дейността - 249 001.09лв. Заложените разходи за възнаграждения на персонала на услугата са планирани и съобразени с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020. Заложените разходи за командиравки /пътни разходи/ на лицата са планирани и в последствие ще бъде разходвани съгласно Наредбата за командировки в страната и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство. Поради факта, че в община Малко Търново има единствено един личен лекар за ползването на каквато и да е друга мединска услуга или специфично изследване се налага посещение на лицето и служител от институцията до гр. Бургас, който е най-близкия град предоставящ всякакъв вид медицински услуги. 249 001.09 253 134.63
Дейности по закупуване на материални активи: По Договор № BG16RFOP001-5.002-0002-C01, финансиран по ОПРР 2014-2020 г. са осигурени средства за закупуване на пералня и печка, но само за нуждите на потребителите, т.е. в случаите в които сами ще изявяват желание да си приготвят храна или да подобрят личната си хигиена. Поради липса на достатъчно финансови средства не бяха закупени необходимите за функционирането на институцията професионална пералня и сушилня, както и професионална готварска печка с фурна. За поддържане на необходимата добра санитарно-хигиенна среда /пране на постелъчният инвентар и дрехи/ и осигуряване храненето на потребителите е необходимо закупуване на професионална перална машина и сушилня, както и на професионална готварска печка с фурна. Същите ще бъдат инсталирани в подходящи помещения /филиал на кухня-майка и перално/ и ще се използват изцяло за нуждите на институцията. След извършване на необходимите пазарни проучвания и получени оферти бяха определени и стойностите на оборудването, а именно: 1. За професионална перална машина - 5 583,90 лв. /средно аритметична от 3-те оферти/ 2. За професионална сушилня - 3 599,18 лв. /средно аритметична от 3-те оферти/ 3. За професионална готварска печка с 4 горелки и фурна - 5 013,64 лв. /средно аритметична от 3-те оферти - 4 283,10+3670+4581=12 534.10 лв. без ДДС или 15 040,92 с ДДС/ Обща стойност за дейността на база представените оферти: 14 196,72 лв. 14 196.72 15 132.96

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).