Управление на проекта: Осигуряване на ефективно управление на проекта, както и координация, мониторинг и контрол на дейностите, включени в рамките на проекта. Контрол за изпълнение на времевия график и одобрения бюджет в съответствие с правилата за допустимост на разходите. Подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнители по Дейност 2, Дейност 3 и Дейност 5 от проекта в съответствие със ЗОП и под мониторинг на МВР-ДМП, контрол върху дейността на изпълнителите за срока на сключения договор. Документиране на извършение дейности, комуникация с избраните изпълнители, изготвяне на изискуемите по проекта доклади и отчети пред МВР-ДМП. |
13 720.82
|
0.00
|
Изграждане на независима алтернативна сателитна комуникационна мрежа, осигуряща свързаност между НВЦ и Консулските служби в рискови държави.: Свързаността и обмена на данни между консулските служби и НВЦ трябва да се осъществява чрез ВПН тунели, работещи в интернет среда, за което дипломатическите представителства и консулските служби трябва да наемат услугата от местен телеком на територията на приемащата държава. В някои държави интернет връзките са с ниско качество или са с ограничени възможностите за изграждане на защитени VPN тунели, което възпрепятства комуникациите между НВЦ и консулските служби. Разчитането само и единствено на местни телекомуникационни оператори представлява потенциален риск от прекъсване и/или затрудняване на комуникациите на някои консулските служби с МВнР. Което нарушава обмяната на лични и биометричии данни, както и друга важна информация свързана с прилагането на инструмента Шенген.
Освен това някои от консулските служби нямат изградена мрежова свързаност с изнесените визови центрове.
Мрежовите комуникации между НВЦ и консулските служби са изграждани според възможностите за ползване на пренос на данни използвайки публични или общодостъпни среди за комуникация в разложите държави.
За да е възможно интеграцията на информационните системи по инструмента Шенген, НВИС, както и на други важни информационни системи, е необходимо изграждане на алтернативни сателитни комуникационни канали на местата, където е ниско качеството на предоставяната обществена свързаност, а така също и държаните, където са ограничени или липсват възможности за изграждане па защитени канали чрез публичните или общодостъпни комуникационни услуги. В изпълнение на дейността ще бъде извършено проектиране, доставка, монтаж и внедряване на комуникационна сателитна техника и осигуряване на сателитни комуникационни канали за свързване. Доставеното оборудване ще бъде инсталирано в точките за изграждане на алтернативната сателитна свързаност, които ще бъдат определени след стартиране на проекта. Доставката на необходимото оборудване, , както и провеждането на необходимото обучение на служители на МВнР ще бъде изпълнено от външен изпълнител, както е посочено в т.5.2. и т. 5.3 от настоящия формуляр.
Конфигурирането, настройването и инсталирането на оборудването ще бъде осъществено от Държавна агенция „Национална сигурност“ съгласно чл. 6, ал. 4 и чл. 42, ал. 1, т.3 от Закона за Държавна агенция „Национална сигурност“ (ЗДАНС) и чл. 2, ал. 1 от Наредбата за дейността по организирането и осъществяването на електронните комуникации и криптографската сигурност на служебната кореспонденция, обменяна по електронни комуникационни канали между организационните единици в Република България и задграничните ѝ представителства. |
423 480.00
|
423 480.00
|
Изграждане на защитена комуникационна свързаност на консулските служби с НВЦ: Мрежовите комуникации между НВЦ и консулските служби са изграждани според възможностите за ползване на пренос на данни използвайки публични или общодостъпни среди за комуникация в различните държави. Понастоящем капацитетът на връзките между консулските служби и НВЦ е ограничен, тъй като ползва ограничен ресурс от комуникационните канали на ДАНС за пренос на класифицирана информация, което не дава възможност за пълна интеграция на информационните системи обслужващи консулската дейност.За да е възможно интеграцията на информационните системи по инструмента Шенген, НВИС и ЕС-ВИС, както и на други важни информационни системи, е необходимо да бъде създадена нова комуникационна мрежа, която да отговаря на увеличаващата се нужда от бърз и независим пренос на лични и биометрични данни между консулските служби и НВЦ, и също така да бъдат постигнати критериите за сигурност и надеждност за пренос на лични и биометрични данни, спрямо изискванията на националното законодателство и ЕС, в това число и в рискови държави.
В изпълнение на дейността ще бъде доставено оборудване и същото ще бъде инсталирано в МВнР и във всички дипломатически представителства на Р България в чужбина. Доставката на необходимото оборудване, както и провеждането на необходимото обучение на служители на МВнР и ДАНС ще бъде изпълнено от външен изпълнител, както е посочено в т.5.2. и т. 5.3 от настоящия формуляр.
Конфигурирането, настройването и инсталирането на оборудването ще бъде осъществено от Държавна агенция „Национална сигурност“ съгласно чл. 6, ал. 4 и чл. 42, ал. 1, т.3 от Закона за Държавна агенция „Национална сигурност“ (ЗДАНС) и чл. 2, ал. 1 от Наредбата за дейността по организирането и осъществяването на електронните комуникации и криптографската сигурност на служебната кореспонденция, обменяна по електронни комуникационни канали между организационните единици в Република България и задграничните ѝ представителства.
В рамките на дейността се предвижда да бъдат командировани индивидуално 8 служители на Държавна агенция ‚Национална сигурност“ в 8 консулски служби на Република България, където ще бъдат реализирани дейности по конфигуриране, настройване и инсталиране на оборудването. Разходите за пътни, дневни и квартирни ще бъдат съобразени с Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина. Начинът на възлагане на дейностите по осигуряване на самолетни билети ще бъде извършен съгласно наличие на сключен договор с външен изпълнител, а разходите за дневни и квартирни ще бъдат извършвани съгласно установените размери от Приложение № 2 към горепосочената наредба. Предвижда се всяка индивидуална командировка да покрива дневни за до три дни, квартирни за до 2 дни и пътни за отиване и връщане, или общо за 8 командировки – дневни за 24 дни, квартирни за 16 дни и самолетни билети за 8 души.
Необходимостта от планиране на командировки за служители на ДАНС за целите на конфигуриране, настройване и инсталиране на съответното оборудване по проекта е продиктувана от нормативно вменените функции на публичния орган съгласно чл. 6, ал. 4 и чл. 42, ал. 1, т.3 от Закона за Държавна агенция „Национална сигурност“ (ЗДАНС) и чл. 2, ал. 1 от Наредбата за дейността по организирането и осъществяването на електронните комуникации и криптографската сигурност на служебната кореспонденция, обменяна по електронни комуникационни канали между организационните единици в Република България и задграничните ѝ представителства.
Командироването на служители на ДАНС в оставащия брой консулски служби ще се реализира за сметка на бенефициера. |
1 518 585.53
|
1 502 472.58
|
Информация и публичност: С оглед изпълнението на задължителните действия по осигуряване на информиране и публичност на помощта, съгласно чл. 2 от Регламент (ЕС) 1048/2014 и Регламент (ЕС) 514/2014 ще ще бъде осигурена визуална индентификация на получената безвъзмездна финансова помощ - изготвяне на обозначителни табели и/или етикети, които ще бъдат поставени върху доставеното по дейности 2 и 3 оборудване. Външните изпълнители, определени по линия на дейност 2 и дейност 3 от проекта, ще имат задължението при стартиране на договорите за обществена поръчка да осигурят обозначителни табели и/или етикети с визуализация на финансовия принос от ЕС, които ще бъдат поставени на подходящо място по съответното оборудване.
Поради спецификата на проекта и по специално на дейност 2 и Дейност 3, МВнР счита че изпълнението на други дейности/ мерки по информация и публичност не са препоръчителни.
|
0.00
|
0.00
|