Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Bulgaria Engineering JSC aims to improve the working environment in the company by providing good and safe working conditions, effective and flexible forms of work organization and human resource management. This will be achieved by developing a system for human resources management, implementation of human resources management software and purchase of equipment and PPE for the organization's employees.

As a result of the activities:
- flexible forms of employment will be introduced that will help the balancing of personal, family and professional life
- Systems for professional and career development will be implemented
- New models of work organization aimed at raising productivity and environmental protection
- New practices for personnel planning, selection and recruitment

The project target group includes all 8 employees of the company, one of which is over 54 years old.

The project duration will be 12 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта : Целта на тази дейност е да създаде условия за успешна реализация на проекта. Дейността цели създаване на предпоставки и методика за изпълнение на проекта, които да спомогнат за постигане на заложените проектни цели и очаквани резултати. Дейността ще продължи до края на проекта и ще обхване следните етапи: 1) Фаза 1 - Сформиране на проектен екип, състоящ се от 1 ръководител проект и 1 счетоводител. Техническото и финансово управление на проекта ще бъде възложено на външна фирма изпълнител. 2) Фаза 2 - Провеждане на процедури за избор на изпълнители за доставчици на активи и услуги по отделните дейности. При осъществяване на избор на изпълнител България Инженеринг ЕАД ще съблюдава предвидените в ЗУСЕСИФ/2015 г. условия, както и изискванията на Управляващия орган. На база прогнозната стойност на предвидените услуги и доставки, както и въз основа на указанията от Управляващия орган, България Инженеринг ЕАД ще реализира съответния вид процедура за определяне на изпълнители, описани в чл. 50 на ЗУСЕСИФ/2015 г. – избор с публична покана или избор без провеждане на процедура. След провеждане на съответната процедура за избор на изпълнител, фирмата ще пристъпи към сключване договори с избраните доставчици. 3) Фаза 3 – Управление на проекта. Третата фаза от дейността ще продължи до края на проекта и ще обхване дейностите по провеждане на срещи на екипа за следене напредъка на изпълнението на проекта, финансово управление, координация с Управляващия по програмата орган и цялостна координация на проектните дейности и представителите на целевата група. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. 6 500.00 6 500.00
Разработване и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси и придобиване на софтуер за управление на човешките ресурси: В рамките на дейността ще бъдат създадени стратегия, методи, документи, инструменти и конкретни действия насочени към актуализация и надграждане на системите за управление и развитие на човешките ресурси в България Инженеринг ЕАД. Работните процеси ще бъдат оптимизирани, включително чрез въвеждане на възможности за гъвкаво работно време, с цел по-лесното съвместяване на професионалния и личен живот и насърчаване опазването на околната среда чрез „виртуализиране“ на основните процеси и премахване на значителна част от документооборота на хартиен носител. Основни елементи на системата са: 1. Анализ и актуализация на организационната структура: • Актуализация на целите, правата, отговорностите и задълженията на позициите в компанията и функционалните характеристики на обособените структурни звена; • Разработване и прилагане на ефективни методи и индикатори за измерване и оценка на постигнати резултати/цели; • Установяване на ясно субординация и правила за спазването й. 2. Анализ и актуализация на системата за подбор на персонал – урегулиране на дейностите по подбор на персонал чрез създаване на стандарти, критерии и процедури за подбор. Създаване на процедури по планиране на персонал, набиране и подбор на кандидати, избор и назначаване на подходящи такива. 3. Разработване на системата за адаптация и ориентация на новопостъпили служители – системата регулира методите и отговорниците за ориентация на новите служители по отношение на бъдещите им дейности, правилата и нормите в компанията, както и различните фирмено-културни специфики. 4. Анализ и актуализация на системата за оценка трудовото изпълнение и резултати на служителите – Резултатите от системата за оценка служат като стабилна база за регулиране на възнаграждението и дефиниране потребностите от обучение и професионално развитие на персонала. 5. Разработване на система за професионално и кариерно развитие в две основни направления: • Повишаване на професионалната квалификация на служителите – в следствие резултатите, получени от системата за оценка се създава програма от обучения за всеки един ключов, за компанията служител. Програмата е насочена към развиване силните му страни и преодоляване на някои професионални дефицити; • създаване на „инкубатор” за млади таланти – Анализът на резултатите от системата за оценка дава индикации кои от служителите имат мениджърски и лидерски потенциал. Тези хора влизат в програмата за кариерно развитие, която е насочена към усъвършенстване на тези качества и при необходимост издигането на служителите на мениджърски позиции; 6. Анализ и актуализация на системата за възнаграждения и бонуси - регламентиране на начина и критериите за структуриране на възнагражденията на служителите на база постигнати резултати и вложените усилия. 7. Създаване на тренинг програма за мениджърите и служителите - надграждане на професионалните знания и умения на служителите и мениджърите. 8. Анализ и предложения за подобряване комуникацията в компанията - анализ на начина на комуникиране на задачите между служители и отдели, подходи за даване и възприемане на информация, индивидуални комуникативни умения, както и неформална комуникация в компанията. 9. Имплементиране на основните елементи от системата за управление на човешките ресурси в софтуерно приложение - на база препоръките от дейности 1. до 8. в софтуерното приложение ще бъдат включени следните модули: - подбор на персонал и назначаване - досиета на служители, архив от кандидати; - инвентарен модул - служебни активи, разпределени по служители; - възнаграждение и бонуси - атестационен модул, обвързан с оценка на всяка една възложена задача към служителя; - отсъствие на служители - отпуски, болнични, командировки; - професионално и кариерно развитие - обвъзан с досие на служител; Внедряването на софтуерния продукт ще насърчи съвместяването на професионалния, семейния и личен живот на служителите чрез улесняване на дистанционната работа, отчитането и комуникацията с ръководителя си. 52 000.00 52 000.00
Осигуряване на оборудване, което води до подобряване условията на труд на служителите на България Инженеринг ЕАД: В рамките на дейността ще бъде закупено оборудване (ергономични офис столове), което ще подобри значително условията на труд на служителите в офиса на България Инженеринг ЕАД и по-конкретно ще минимизира три основни рискови фактора, идентифицирани от СТМ на организацията: • Натоварване от работна поза и работа с тежести • Работа с компютър • Монотонен режим на работа в офис Търсеният ефект ще бъде постигнат както следва: При работа с компютър, работна поза е преимуществено седяща статична и поради това е от особено важно столът да е ергономичен и да не създава дискомфорт и напрежение в лумбалната област и мускулите на врата. Поради тези съображения столът трябва да осигурява стабилно положение на торса с опора на широка основа за гръбнака, за да се постигне оптимално разпределение на тежестта и равномерно статично натоварване на мускулните групи. Ергономичните офис столове трябва да притежава следните характеристики, за да отговаря на изискванията: - балансираща седалка с възможност за промяна на височината - удобна широка седалка с опора за коленете - висока облегалка и регулируема облегалка за глава - странична опора за ръцете с регулируема височина Към момента в предприятието не са налични работни места снабдени с ергономични столове в съответствие с изискванията на Наредба 7/15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. Поради това с необходимо набавянето на оборудването за служителите на дружеството. В резултат от закупуването на 8 бр. ергономични столове се очаква увеличаване на производителността, намаляване на напрежението във врата и гръбнака, както и намаляване на умората при административните служители и ръководството на предприятието. Допълнително с това работоспособността и удовлетворението от извършваната работа от служителите ще се увеличи. 5 600.00 5 600.00
Закупуване на ЛПС за служителите на България Инженеринг ЕАД: В рамките на дейността ще бъдат закупени следните видове ЛПС и специално работно облекло, съгласно съществуващия утвърден списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл. 17 от Наредба № 3 от 19 април 2001 г. за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на ЛПС на работното място: • Очила за компютър - 8 бр. Закупуването на ЛПС ще допринесе за намаляването на следните идентифицирани рискови фактори за работещите: • Продължителна работа с компютър • Умствено натоварване и емоционално напрежение Очилата за компютър притежават многослойни антирефлексни стъкла притежават следните харектеристики: • твърдо покритие срещу надраскване • многослоен антирефлексен филтър, премахващ неприятните светлинни отблясъци • електромагнитна интерференция EMI - покритието филтрира електромагнитните излъчвания, попаднали в неговата верига По този начин закупените ЛПС ще намалят рисковите фактори за служителите на България Инженеринг ЕАД чрез: • Премахване на неприятните светлинни отблясъци; • Филтриране на електромагнитни излъчвания; В рамките на дейността ще бъдат закупени за всички служители на България Инженеринг ЕАД следните лични предпазни средства - защитни антирефлексни очила за работа с компютър. 2 000.00 2 000.00
Информиране и публичност: В рамките на дейността, с цел популяризиране на инвестиционната подкрепа и това, че проектът се финансира от ЕСФ, България Инженеринг ЕАД, ще предприеме следните дейности: - Поставяне на разяснителна табела с информация за проекта и финансовата подкрепа на Европейския Съюз и Република България чрез ЕСФ в местата за изпълнение на проекта; - Поставяне на стикери на закупеното в рамките на проекта оборудване с информация за проекта и получената финансова подкрепа; - Поставяне на информация за полученото финансиране от Европейския Съюз и Република България чрез Европейски Социален Фонд на всички разработени по проекта материали; Всички гореописани мерки ще бъдат в съответствие с Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета, Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., както и чл. 6 от Общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).