Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The implementation of the current project serves one of the most vulnerable groups within the labour market, i.e. the young people. Transkar Vladi Ltd clearly realizes the need for targeted measures to overcome the specific difficulties for this group. Since youth unemployment is up to date and disputable issue, both within the country and within EU, the objectives of the project are aimed at the target group of young people of age up to 29 years. As part of the implementation of the project  12 unemployed and inactive persons from this group will be employed. In addition 5 out of the twelve emplyed will receive training and will gain experience required from the contemporary business needs. Minimum 50% of the twelve employed will keep their jobs for at least 12 months after project ends, and the rest of the employed will enter the labour market proffesionally prepared and with improved abilities for their effective labour and social inclusion. 100% of the target group of the project is composed from one of the priority categories of the procedure - unemployed youths up to 29 years.

Main goal of the project is ensuring sustainbale work places for unemployed youths up to 29 years for a period of 12 months, as well supply of proffesional education second qualification degree for some of them and supply of equpment and clothing connected to the creation of the working places. Information, publicity and visualization, as well as project management is also financed by the project.

Direct results of the project include:
- Ensuring employment for 12 people within the target group for a period od 12 months.
- Aquiring proffesional qualification for 5 of the emplyed.
- Keep of the meployment of at least 6 of the employed for a period of at least 12 months after project end.
- Purchase and supply of needed equipment and clothing for the opening of new working places.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността стартира със сключването на договора за безвъзмездна финансова помощ, като основната цел е да се осигурят предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни лица. Дейността ще бъде изпълнена посредством комбинация от мерки за осигуряване на заетост и подходящи обучения, включително на работното място на целевите групи включени в проекта. Целта на дейността в пълна степен отговаря на стратегията на ОП „РЧР“ 2014-2020 за постигане на по-висока и по-качествена заетост и намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване, както и на приоритетите на Европа 2020 за постигане на интелигентен, устойчив и приобщаващ растеж, включително чрез насърчаване на икономика с високи нива на заетост, която създава условия за социално и териториално сближаване. Изпълнението на дейността допринася за постигане на модернизация и укрепване на политиките за заетост и обучение и на системите за социална защита чрез увеличаване на участието в трудовия живот и намаляване на структурната безработица, както и повишаване на корпоративната социална отговорност. В допълнение изпълнението на дейността ще осигури на "ТРАНСКАР - ВЛАДИ" ЕООД квалифицирани служители не само за периода на изпълнение на проекта, но и след това, тъй като е планирано най-малко 50% от разкритите позиции да бъдат запазени. По своята същност дейността включва наемането на безработни лица за период до 12 месеца, като в рамките на изпълнението на проекта се осигурява заетост за лица попадащи в целевата група на безработни младежи до 29 г., безработни и/или неактивни лица на възраст над 54 години и безработни и/или неактивни лица над 30 години, както следва: - Работник, поправка на гуми и джанти 2броя - Автомонтъор - 2 броя - Диагностик МПС - 1 брой - Оператор въвеждане данни - 4 броя - Началник склад - 1 брой - Касиер,домакин - 2 броя Минимум 50% от разкритите в изпълнение на проекта работни места ще бъдат запазени за най-малко 12 месеца след изпълнението на дейностите по проекта. Дейността се изпълнява в няколко етапа, както следва: Етап 1 – Обявяване на работните позиции (от 1 до 2 седмица) Описание и обявяване на свободните позиции, включително минималните изисквания за заемане на длъжността, допустимите целеви групи и приноса на ЕСФ и ОП „РЧР“ 2014-2020 за изпълнение на дейностите по проекта. Разкритите свободни позиции в едно с условията и изискванията на договора за безвъзмездна финансова помощ се обявяват в различни специализирани онлайн платформи за търсене и предлагане на работа и дирекции „Бюро по труда“ към Агенция по заетостта с оглед постигане на заложените индикатори, успешното изпълнение на проектните дейности и осигуряване на необходимата публичност по проекта. Дейността продължава за период от 2 седмици, считано от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. Етап 2 – Подбор и сключване на договори с избраните кандидати (от 2 до 8 седмица) След планираната крайна дата за изпълнение на Етап 1 от дейността се пристъпва към подбора на кандидати попадащи в предварително избраните целеви групи на безработни лица. Подбора на лицата се осъществява и с активното съдействие на дирекции „Бюро по труда“ към Агенция по заетостта, както и чрез специализирани онлайн платформи за търсене и предлагане на работа. По време на изпълнението на този етап се сключват трудови договори с избраните лица за изпълнение на задълженията съгласно заеманата позиция и прилежащата и длъжностна характеристика. Етап 3 – Осигуряване на заетост на безработни лица от целевите групи за период до 12 месеца ( от 3 до 14 месец) Същинското изпълнение на дейността, а именно осигуряване на заетост на безработни лица продължава 12 месеца, като се осигурява заетост на 12 (дванадесет) лица попадащи в целевата група, със следните длъжности: - Работник, поправка на гуми и джанти - 2 броя - Автомонтъор - 2 броя - Диагностик МПС - 1 брой - Оператор въвеждане данни - 4 броя - Началник склад - 1 брой - Касиер,домакин - 2 броя 109 068.00 108 684.85
Дейност 2 - Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен: Дейността стартира паралелно с Дейност 1 Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца, като осигурява възможността на 5 от наетите по проекта лица на длъжности Работник, поправка на гуми и джанти - 2 броя; Автомонтъор - 2 броя; Диагностик МПС - 1 брой да получат професионално обучение необходимо за изпълнение на задълженията им при съответната длъжност. Основната цел на дейността е повишаване на квалификацията на наетите в изпълнение на проекта лица, чрез получаване на професионално обучение в областта, което от една страна помага на целевата група за по-бързо включване и адаптиране към пазара на труда, а от друга им осигурява квалификация съответстваща на изискванията на пазарното търсене. Изпълнението на проекта предоставя и на "ТРАНСКАР - ВЛАДИ" ЕООД квалифицирани и добре подготвени специалисти способни да се справят със спецификите на дейността на дружеството. Тъй като "ТРАНСКАР - ВЛАДИ" ЕООД предоставя услуги в сферата на техническото обслужване на автомобили, ремонтни дейности и поддръжка, то професионалната квалификация на работещите в дружеството е изключително важна. Професионалното обучение на заетите лица ще се извършва в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение, като избраната професия - Монтьор на транспортна техника е част от Списъка на професиите за професионално образование и обучение утвърден от Министъра на образованието и науката. Избраната професия е от направление Моторните превозни средства, кораби и летални апарати с код 525, професия 525020 Монтьор на транспортна техника, наименование на специалността 5250202 Пътностроителна техника, със степен на професионална квалификация II (втора). Преминатото обучение води до придобиване на степен на професионална квалификация удостоверено с документ за професионална квалификация съгласно ЗПОО. Хорариумът на обучението за придобиване на втора квалификационна степен в професия – Монтьор на транспортна техника, е най-малко 660 учебни часа. Наетите лица преминават през минимум 260 учебни часа теория и минимум 400 учебни часа практика съсредоточени в различни модули, като е необходимо по време на обучението да придобият основни познания в следните области: - общото устройство и действие на автомобили и транспортна техника - основни правила за експлоатация - общи знания по материалознание, машинни елементи, машинно чертане, опазване на човека и природата, обща електротехника, основни икономически знания - разчита монтажни чертежи и схеми - изпълнява дейности по демонтаж, монтаж, ремонт и регулиране на автомобили и транспортна техника, агрегати и възли - да владее техниката на безопастност при работа с пътностроителните машини - експлоатира правилно и безаварийно пътностроителни машини Преминаването през професионално обучение е задължително за лицата, той като ще им осигури необходимите познания и теоретичен опит за да навлязат подготвени на пазара на труда и да се адаптират успешно към дейността на дружеството. Обучението преминават 5 от наетите лица на длъжностите - Работник, поправка на гуми и джанти - 2 броя; Автомонтъор - 2 броя; Диагностик МПС - 1 брой, като след успешно завършване на обучението придобиват втора степен на професионална квалификация по професия 525020 Монтьор на транспортна техника, удостоверено със документ за професионална квалификация съгласно ЗПОО. 6 000.00 5 750.00
Дейност 4 - Закупуване на оборудване и работно облекло, свързани със създаването на нови работни места: Дейността стартира с подписването на договора за безвъзмездна финансова помощ с оглед своевременното осигуряване на работни места на ново наетите по проекта лица. Предвид факта, че с изпълнението на проекта "ТРАНСКАР - ВЛАДИ" ЕООД увеличава средносписъчния брой на персонала си с 12 (дванадесет) лица оборудването на работните места и осигуряването на минимални изисквания за комфортни и безопасни условия на труд е задължителна дейност в настоящия проект. За изпълнението на целта на проекта, а именно създаване на устойчиви работни места за безработни младежи до 29 г. е от изключителна важност осигуряването на материални условия за работа, включително специализирано, предвид дейнсотта, оборудване на работните места. Също е важно и осигуряването на условия отговарящи на изискванията за здравословен и безопасен труд. За да създаде новите работни места дружеството трябва задължително да осигури необходимото за тях оборудване. При изпълнение дейността и предмета на дружеството изискването е именно те да се изпълняват със съвременно и адекватно оборудване. За да отговори на тези изисквания "ТРАНСКАР - ВЛАДИ" ЕООД ще закупи в рамките на изпълнението на проекта оборудване и обзавеждане пряко свързано със създаването на новите работни места. За успешното изпълнение на дейността е необходимо дружеството да осигури и подходящи условия и оборудване и работно облекло на всичките 12 лица, които ще бъдат наети по проекта на длъжностите както следва: - Работник, поправка на гуми и джанти - 2бр. - Автомонтъор - 2 бр. - Диагностик МПС - 1бр. - Оператор въвеждане данни - 4 бр. - Началник склад - 1 бр. - Касиер, домакин - 2 бр. Предвидените за закупуване активи и работно облекло са изключително необходими не само за предоставянето на подходящи условия на труд на лицата, но и са основни при изпълнение на задълженията им. По отношение на оборудването необходимо за изпълнение на професионалните задължения, дейността включва закупуването на 3 броя машни за специализирана обработка и подръжка на автомобили, както следва: - Стенд с компютърно управление и 3D технология за регулиране на монтажните ъгли на колелата и успоредността между мостовете - 1 бр., със следните мин. характеристики: процедура за регулиране на сходимост без блокиране на волана; процедура за едновременно регулиране на страничен и надлъжен наклон на предна ос; процедура за регулиране на странични наклони и сходимост при използване на подложки, процедури за регулиране на автомобили от VAG; централно устройство – компютър, монитор, клавиатура, мишка, цветен принтер; колона с движение на камерите във вертикална посока, разположена отпред и фиксирана към пода; четири броя четириточкови захвати за джанти от 10” до 20”; четири броя отражатели с гумирана периферия; две въртящи плочи за предните колела, скоба за блокиране на спирачки. - Четириколонен подемник за реглаж с вградени задни плъзгащи се плочи - 1 бр., със мин. конфигурация: Товароподемност 4000 кг; Дължина на платформи 5100мм; Светъл отвор между колоните 3000мм; Подвижна платформа; Мощност на електродвигателя 2,6kW - Пневмо-хидравличен канален подемник до 2 тона (ножачен тип) - 1 бр., с капацитет до 2000 кг и ножачен тип на обработка По отношенеито на работно облеколо се предвижда закупуването на: - Лятно работно облекло - 12 бр - Зимно работно облекло - 12бр. - Работни обувки - 12 чифта Закупеното по проекта оборудване и работно облекло е необходи от една стран за създаване на работните мяста, както и е от изключителна важност за осигуряването на подходящи условия на труд и основополагащо за изпълнение на служебните задължения на ново наетите лица. Доставеното оборудване и работно облекло ще допринесе не само за успешното изпълнение на проекта, но и за запазване на минимум 50% от разритите места за най-малко 12 месеца след края на проектните дейности. 51 817.00 51 551.20
Дейност 4 - Организация и управление на проекта: Дейността стартира с подписването на договора за безвъзмездна финансова помощ с оглед своевременното стартиране и обезпечаване на проектните дейности. За организация и управление на проекта ще отговарят 4 експерти сред който, ръководител проект – 1 бр., координатор обучения – 1 бр., координатор процедури за избор – 1 бр. и технически сътрудник. По време на изпълнението на настоящия проект ръководителят на проекта има задължения и отговорности свързани с успешното изпълнение на дейностите, а именно: - Да организира, ръководи, координира и контролира цялостното изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ, като следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на проекта - Да поддържа ефективна комуникация с Управляващия орган и други институции с оглед целесъобразното и законосъобразно изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ - Да следи за изпълнение на задълженията на членовете на екипа, като одобрява или не одобрява отчетените от тях дейностите - Да извършва текущо отчитане изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта пред бенефициента - Да предлага необходимите мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта - Да управлява процеса на планиране, организиране и отчитане на дейностите по проекта, като поддържа актуално проектното досие на хартиен и електронен носител - Да отговаря за ресурсното обезпечаване на предвидените за изпълнение в проекта дейности - Да посочва приноса на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 във всеки издаден във връзка с изпълнението на проекта документ По време на изпълнението на настоящия проект координаторът по обучения има задължения и отговорности свързани с успешното изпълнение на дейностите, а именно: - Да избере и провери легитимността и акредитацията на обучаващата организация - Да изебре най-подходящата програма за обучение, съдържаща хорариум по теория и по практика на знания - Да координира проектните дейности и всички целеви дейности на проекта, с цел създаване на механизъм за поддържане на регулярен обмен на информация за планиране, изпълнение и отчетност - Да подпомага ръководителя на проекта в комуникацията му с представителя на УО, както и с набавянето на необходимата информация, изисквана от УО. По време на изпълнението на настоящия проект координаторът по процедури за избор има задължения и отговорности свързани с успешното изпълнение на дейностите, а именно: - Да управлява бюджета на проекта с оглед спазване на принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация - Да следи за своевременното и съгласно действащото законодателство изпълнение на процедурите за избор на изпълнители на стоки и услуги - Да наблюдава, контролира и координира изпълнението на договорите, сключени в изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ - Да участва в мониторингови посещения и информира ръководителя на проекта относно резултатите и ефекта по напредъка на проекта - Да отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност по проекта като води пълна,точна и ясна документация по отчитането на изразходените средства - Да следи за разходването на средствата по проекта,за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на УО По време на изпълнението на настоящия проект техническият сътрудник на проекта има задължения и отговорности свързани с успешното изпълнение на дейностите, а именно: - Да подкрепя и подпомага ръководителя на проекта в координацията на проектния екип - Да участва в изготвянето на междинните и финалния отчети за изпълнение на дейностите по проекта - Да изготвя платежни документи и извършва банкови операции, свързани с дейностите по проекта - Да посочва приноса на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 във всеки издаден във връзка с изпълнението на проекта документ 16 440.00 17 115.93
Дейност 5 - Информиране и публичност: Изпълнението на дейността протича по време на изпълнението на целия проект като "ТРАНСКАР - ВЛАДИ" ЕООД спазва Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При всички мерки за информация и комуникация дружеството указва съфинансирането от Европейския социален фонд чрез поставяне на: - Емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаването на ЕС. - Упоменаване на фонда или фондовете, които оказват подкрепа на проекта. - Общото лого на програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на изпълнението на проекта бенефициента информира обществеността за получената от фондовете помощ като постави плакати с минимум размер А 3 с информация за получената от Европейския съюз подкрепа. Плакатите задължително съдържат емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого на програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране представени в български лева и началната и крайна дата за изпълнение на проекта. Всички закупени по проекта акитиви се обозначават със стикери отговарящи на правилата за публичност и визуализация и оказващи подкрепата на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Европейски съюз, като съдържат наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого на програмен период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Във всеки документ свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците се посочва, че финансирането се осъществява с подкрепа на ОП „Развитие на човешките ресурси“ и съответния европейски фонд или фондовете. 1 720.00 780.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).