Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 331 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The present project proposal describes the idea of ​​ET "STODJA-MS - STOYAN DJADZHEV" for internal reconstruction of a shop in "Shop for food and non-food goods with a kitchen block and a hot spot", located in UPI I, 62-2218, town of Gotse Delchev. With the realization of the project, internal reconstruction and renovation of the existing premises will be carried out. The business of the enterprise will be production of products not included in Annex I of the Treaty on the Functioning of the European Union - manufacture of ready meals (culinary products). The produced culinary products will be available both in the store and as catering supplies to the customer's address.

It is planned to carry out construction works and purchase the necessary technological equipment.
Through the planned "ONLINE AND LOCAL SALES MANAGEMENT SYSTEM", the culinary products produced will be available both in the shop and as catering deliveries to the customer's address. The aim of ET "STODZA-MS-STOYAN DJADJEV" is to meet the needs of the market by offering high-quality products at competitive prices.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на Строително-монтажни работи (СМР) за вътрешно преустройство на магазин в „Магазин за хранителни и нехранителни стоки с кухненски блок и топла точка“, разположен в УПИ I, кв. 62-2218 ,по ЗРП на гр. Гоце Делчев. : Дейността е свързана с преустройство на съществуващ магазин. Целта е да се добавят нова дейност в обекта - производство на готовия ястия. Ще се подменят и осъвременят всички инсталации и проводи , както и ще се въведат по-високо ефективни и енергоспестяващи уреди, ще се намали шума и да се въведе по-ефективна климатизацията, както и ще се подобри интериора и фасадите. Преустройството включва: Премахват се част от съществуващите зидове и се оформя кухня за производство на кулинарни ястия. Предвидена е реорганизащия на витрините и обособоявне на кулинарен щанд . Пода ще се изпълни с гранитогрес. Съществуващата настилка е амортизирана и се демотира. Ще бъде монтиран нов окачен таван с допълнителна топлоизолация и звукоизолация. Външно се предвижда да бъде облицована фасадата с PHL плоскости и термопанел, както и минерална мазилка и цокъл към задния двор. Предвижда се изцяло ново интериорно и екстериорно осветление. Подробно разположението, обзавеждането и оборудването са показани на чертежите към проекта и нарочните спецификации по отделнте специалности. 182 850.89 0.00
Закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на технологично оборудване: Дейност 2 е свързана със закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на технологично оборудване, необходимо за цялостното функциониране на обекта. Предвижда се доставка на оборудване ТЕХНОЛОГИЧНО ОБОРУДВАНЕ - закупуване и инсталиране на нови машини и оборудване - по спецификация на технологичен проект Основната дейност на предприятието ще бъде производство на готови ястия. Произведените кулинарни изделия ще се предлагат както в магазина, така и като кетъринг доставки до адрес на клиента. Целта е: 1. Производство на кулинарни изделия( готови ястия) които да се продават, както в магазина, така и чрез онлайн поръчки и доставки на адрес; - Предлагане на готова кулинарна продукция на витрина в обекта, т.н.“топла точка“; - Въвеждане на нов метод на обслужване: „доставка до клиент“ на заявени предварително храна и продукти, опаковани на место. - Подобряване организацията на съхранение, влагане, оползотворяване и предлагане на доставените хранителни продукти; - Подобряване методите на обслужване на клиентите в обекта; - Редуциране на получаваните хранителни отпадъци 170 403.59 0.00
Закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на СИСТЕМА ЗА ОНЛАЙН И ЛОКАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОДАЖБИТЕ : "СИСТЕМА ЗА ОНЛАЙН И ЛОКАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОДАЖБИТЕ" е цялостна система са продажби, управление и мониторинг. Включва: Софтуер “STORE” – система за онлайн продажби, софтуер “STORE” – система за локално управление на продажбите, FRONT OFFICE, МОБИЛНИ ТЕРМИНАЛИ, Комуникационна инфраструктура и аварийно захранване, EAS-система за защита на стоките против кражба Checkpoint. 53 812.70 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).