Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

This project proposal is directed to the "Conducting Information Campaigns" sector. Bulgarian Black Sea fish have very good taste qualities, superior to same species from import.The reason for this is the biochemistry of the Black Sea, which is special - its salinity is twice lower as other seas. Bulgarian consumers rarely consume and have the opportunity to find good fresh fish and aquaculture. It is not uncommon imported fish to be offered as Bulgarian on the market. Only 20% of the fish on Bulgarian markets is with Bulgarian origin. About 200 species of fish and seafood are consumed in Bulgaria, but only 34 species are caught in the Black Sea. In addition, the quality of fish and aquaculture from sustainable fishing in the Bulgarian Black Sea is poorly known and unpopular in Bulgarian sea resorts and abroad. Our project proposal meets the need to conduct an information campaign with two directions: 1. National campaign promoting sustainable fisheries and aquaculture products aimed at improving product prestige and raising public awareness in the fisheries and aquaculture sector and 2. Transnational promotional campaign for Black Sea products caught or produced using environmentally friendly methods. Through promotional events in coastal settlements where the catching, breeding and production of fish and fishery products is concentrated, an information campaign under the motto "Blue Growth through Sustainable Fishing" will be held. Emphasis will be placed on improving the recognition of products from sustainable small- scale fisheries, issues and policies from the EU Water Framework Directive and the Marine Strategy Framework Directive will be presented in three main district cities on Black Sea - Varna, Burgas and Balchik and the knowledge of "blue growth" will be enrich. The transnational campaign includes advertising of sustainable fisheries and aquaculture products at a European largest health food fair- "The International Green Week" in Berlin, Germany.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготовка и провеждане на информационната кампания «Син разтеж чрез устойчив риболов».: Посочената по- горе дейност ще се извърши от външен изпълнител.Дейността включва разработване на концепция за провеждане на на информационната кампания «Син разтеж чрез устойчив риболов», съставяне на план за комуникация със заинтерисованите страни, мерки за максимализиране въздействието на кампанията, разработване и избор на лога и разпознаваеми елементи за рекламните материали на кампанията и др.. Дейността ще бъде възложена на водещ изпълнителс богат опит в провеждането на кампании, подготовката на дизайн и изработването на необходимите съпътстващи рекламни материали.В рамките на първият месец от изпълнеието на дейността ще се разработи подробна концепция за осъществяването на кампанията, а през следващите девет месеца ще се осъществи самото практическо провеждане на кампанията.Демонстрационните и промоционални дейности ще бъдат ключов инструмент за комуникация по време на кампанията.Информационната кампания «Син разтеж чрез устойчив риболов» има национален характер, тъй като ще се проведе в няколко големи областни центъра.«Син разтеж чрез устойчив риболов» ще се проведе в трите Черноморски области центрове на България- Бургас, Варна и Добрич, като в рамките на два дена, екип от трима души ще организират различни събития и ще разпространява разработените по проекта плакати, брошури и рекламни материали.Планираните събития са с различен характер и имат за цел да включат колкото се може повече представители на местните общности, както и купувачи, консуматори, туристи и гости по Българското Черноморие, собственици на ресторанти, магазини и хотели, риболовци, производители и преработватели на риба, представители на организации на дребномащабни рибари.Кампанията включва: Промоция на продукти от Българското Черноморие, уловени или произведени чрез методи, щадящи околната среда; Разпространение на стари рецепти, демонстраций за приготвяне на ястия от риби и аквакултули и провеждане на дегустации.Освен това ще включва: Представяне на основните морски въпроси и политики от Рамковата директива за водите на ЕС, Рамковата директива за морска стратегия и Директивата за морско пространствено планиране; Разясняване на политиките и познанията за «Син растеж»; Разглеждане и разясняване на Националното законодателство и Нормативната уредба за дребномащабен и любителски риболов; Провеждане на фотоконкурс на тема „ Българският крайбрежен риболов- наследство и традиция“; Информационни срещи с ученици и рисунки на асфалт; Провеждане на състезание с любители риболовци „Устойчив улов в норма“ в Пристанище Бургас; Отразяване на кампанията и събитията в пресата и провеждане на интервюта.В резултат на предложените идей на рекламната фирма- изпълнител на дейността, тези събития могат да бъдат допълнени с други. За подпомагане работата по събитията и разпространяване на разработените по проекта плакати, брошури и рекламни материали ще бъде нает външен персонал - 2- ма души, които ще работят на граждански договори.Предвижда се провеждане на първоначално обучение на външният персонал.За провеждането на кампанията по места ще се командироват общо 3-ма души за 6 дена с 3 нощувки до посочените областни центрове. За целите на кампанията «Син разтеж чрез устойчив риболов» и комуникация със заинтерисованите страни ще бъдат използвани социалните медии и създадената във Фейсбук страница на СНЦ "Ново Бъдеще". По тази услуга в проктното предложение е приложена оферта с цени. 9 600.00 0.00
Дизайн и изработка на банери, плакати и брошури за информационната кампания «Син разтеж чрез устойчив риболов».: Посочената по- горе дейност ще се извърши от външен изпълнител- офис за реклама , при спазване на правилата за информиране и публичност (визуализация) на програмата.Тя включва изработката на 2 бр. банери- по един на български и английски език, 50 бр. плакати (размер А3) и 2000 бр. брошури (размер А4) за информационната кампания «Син разтеж чрез устойчив риболов». Текста в плакатите и брошурите ще бъде на три европейски езика- български, английски и немски. Банерът на английски език е предназначен за Международната Зелена Седмица „Internationalle Grüne Woche“ в Берлин. При изпълнението на дейността ще се спазват публикуваните насоки за осигуряване на публичност по програмата- Мерки за информиране и публичност на проекти по Програма за морско дело и рибарство 2014-2020.Дейността ще бъде възложена като поддейност на водещ изпълнител с богат опит в изработването на банери, плакати и брошури, като ще се търси един външен изпълнител, който да може да изпълни и дейност 1. Подготовка и провеждане на информационната кампания и дейност 3. Закупуване и брандиране на рекламни материали за информационната кампания «Син разтеж чрез устойчив риболов» и Международната Зелена Седмица „Internationalle Grüne Woche“ в Берлин, за да се осигури качество, устойчивост, приемственост и проследимост на разработената концепция за провеждане на на информационната кампания и работният процес по създаването на информационните и рекламни материали. Дейността ще се осъществи през първите три месеца от проекта, за да може информационните материали да бъдат своевременно раздадени по предназначение на заинтерисованете страни.За тази дейност в проктното предложение е приложена оферта с остойностени услуги. 2 000.00 0.00
Закупуване и брандиране на рекламни материали: Посочената по- горе дейност ще се извърши от външен изпълнител.Тя включва закупуване и брандиране на 150 броя рекламни материали- шапки и 100 броя рекламни материали- мешки.Тези материали са предназначени за раздаване по време на информационната кампания «Син разтеж чрез устойчив риболов» и Международната Зелена Седмица „Internationalle Grüne Woche“ в Берлин и имат полезно и практично приложение за целевата група.При изпълнението на дейността ще се спазват публикуваните насоки за осигуряване на публичност по програмата- Мерки за информиране и публичност на проекти по Програма за морско дело и рибарство 2014-2020.Дейността ще се осъществи през първите три месеца от проекта, да да може рекламните материали да бъдат раздадени своевременно и по предназначение през останалият период на изпълнение на проекта. 5 000.00 0.00
Осигуряване на външен персонал, необходим за провеждане на промоционалната кампания.: За изпълнението на по- горе описаната дейност ще бъдат наети на граждански договор за 2- ма души за осъществяване на информационната кампания «Син разтеж чрез устойчив риболов» в България.Външният персонал ще подпомага работата по осъществяване на плануваните събития и ще разпространява разработените по проекта плакати, брошури и рекламни материали в трите областни града- Бургас, Варна и Добрич.Външният персонал ще работи в рамките на осем месеща на непълен работен ден.Предвидено е наетият външен персонал за бъде командирован в трите областни града за по 2 дена, за осъществяване на кампанията, сред заинтерисованите страни в населени места по крайбрежието на България, където е съсредоточен уловът, отглеждането и производството на риба и рибни продукти.При избора на външен персонал ще се изискват основни познания за Черноморските рибит, аквакултури, начините за устойчив риболов в Черно Море и кулинарни познания и опит при приготвяне на ястия от риба и рибни продукти. Ще бъдат избрани общителни млади хора, имащи отношение към кампанията и оперативната програма.За избора на външен персонал ще бъдат публикувани обяви в началото на проекта и ще бъдат проведени интервюта през втори- трети месец на проекта.При изпълнеието на дейността е предвидено познанията на външният персонал ще се надграждат чрез първоначално вътрешно- организационно обучение. 4 000.00 0.00
Информация и комуникация- официално откриване и закриване на кампанията: Дейността включва осъществяването на информация и комуникация по проекта.При изпълнението на дейността ще се спазват публикуваните насоки за осигуряване на публичност по програмата- Мерки за информиране и публичност на проекти по Програма за морско дело и рибарство 2014-2020. Ще бъде информирана обществеността за получената от ЕФМДР подкрепа.Най- удачен и добър начин за осъществяването на информация и комуникация по проекта е това да се осъществи при официалното откриване и закриване на нформационната кампания «Син разтеж чрез устойчив риболов», които ще се проведът в гр. Бургас. По този начин информацията за проекта и финансиращата програма ще достигне до максимален брой заинтерисовани лица.Дейността включва обезпечаване организирането на събитията със зали и кетъринг. Двете събития ще бъдат проведени през втори и единадесети месец от изпълнението на проекта. Официалното откриване ще започне с приветствия от официални лица и ще включва следните мероприятия: - Представяне основните морски въпроси и политики от Рамковата директива за водите на ЕС, Рамковата директива за морска стратегия и Директивата за морско пространствено планиране. - Разясняване на политиките и познанията за «Син растеж». - Разглеждане и разясняване на Националното законодателство и Нормативната уредба за дребномащабен и любителски риболов. - Промоция на продукти от Българското Черноморие, уловени или произведени чрез методи, щадящи околната среда. - Обявяване на Фотоконкурс на тема „Българският крайбрежен риболов- наследство и традиция“. Най- добрите снимки ще бъдат наградени. Конкурса се провежда на адрес на Сдружение Ново бъдеще във Фейсбук. - Представяне на подготвените за кампанията плакати и брошури и рекламни материали. - Отразяване стартирането на кампанията с прессъобщение. Официалното закриване ще включва следните мероприятия: - Провеждане на информационни срещи с ученици и рисунки на асфалт. - Провеждане на състезание с любители риболовци „Устойчив улов в норма“ в Пристанище Бургас. - Разпространяване на разработените по проекта плакати, брошури и рекламни материали. - Отразяване протичането на транснационална промоционална кампания в Германия и края на кампанията с публикуване на прессъобщение и интервюта от изложението. Освен това на интернет страница във Фейсбук ще бъде поместено кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепа, неговите цели и резултати, и финансовата подкрепа от ЕС.По време на официалното откриване и закриване на кампанията ще бъдат поставени по 2 плаката с информация за проекта ( размер А3), в който ще се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, като например входа на сградите, където ще се проведът събитията.Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за морско дело и рибарство; - общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - наименованието на „Програма за морско дело и рибарство” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Емблемата на ЕС ще е в съответствие с графичните стандарти, определени в приложение II от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията. 735.00 0.00
Публикуване на 2 прессъобщения за информационната кампания «Син разтеж чрез устойчив риболов»: В местната преса ще бъдат публикувани 2 прессъобщения за информационната кампания «Син разтеж чрез устойчив риболов».Първото прессъобщение ще бъде публикувано през вторият месец от изпълнението на проекта.То ще има за цел да популяризира пред местните общности, целите и дейностите на проекта и Програмата за морско дело и рибарство 2014- 2020 г., която го финансира. Второто прессъобщение ще бъде публикувано при приключването на проекта и ще разказва за участието в изложение от Европейско значение- Международната Зелена Седмица „Internationalle Grüne Woche“ в Берлин. Това прессъобщение ще включва интервюта с цел реклама, на хора, впечатлени от вкусовите качества на рибите и аквакултурите от устойчив риболов в Българското Черно море. 350.00 0.00
Организация и участие в изложение от Европейско значение- Международната Зелена Седмица „Internationalle Grüne Woche“ в Берлин: Дейността ще бъде извършена от представители на Сдружение "Ново Бъдеще" с помоща на преводаческо бюро. За реклама на продуктите от устойчивия риболов и аквакултури по проекта се предвижда транснационалната промоционална кампанията, която ще се проведе на щанд в най- голямото изложение на здравословни храни в Европа – Международната Зелена Седмица „Internationalle Grüne Woche“ в Берлин.Изложението ще се проведе от 18-ти до 27-ми януари 2019 г. в столицата на Германия- Берлин.Дестинацията за провеждане на транснационалната промоционална кампанията не е избрана случайно.Германският пазар за морски продукти и здравословни храни е най- големият в Европа, а немските туристи са едни от най- многобройните по Българското Черноморие.По този начин участието в изложението ще спомогне за подобряване на пазарната организация за продуктите от риболов и аквакултури на нови пазари- външни за България.Освен това Международната Зелена Седмица „Internationalle Grüne Woche“ в Берлин е своеобразен професионален център за хранителната индустрия и е посещавана от над 400 000 посетители от всички крайща на света.По време на изложението участващите продукти могат да бъдат представяни в над 7.000 онлайн новини, в над 2.000 радио- и телевизионни предавания, както и в над 15.000 съобщения в Facebook. На наетият щанд в рамките на три дена, двама представители на сдружението ще предоставят за дегустация мостри на продукти от устойчив риболов и аквакултури от Българското Черноморие и ще раздават подготвените по проекта информационни и рекламни материали на немскии английски езици.Представителите на сдружението, които ще участват владеят немски и английски езици и няма да имат проблем с комуникацията, с посетителите.Мострите ще бъдат предварително закупени от реномирани български производители, преработватели на риба и рибари.Гостите на изложението ще имат възможност да дегустират на място превъзходните вкусови качества на Черноморските продукти от устойчив риболов и аквакултури.На заинтерисованите чуждестранни граждани, търговци, купувачи и консуматори ще се предоставят предварително подготвени списъци с контакти и визитки на български производители и преработватели на риба.Регистрираният интерес към продуктите ще бъде предаден на производителите, преработвателите на риба и рибарите от България, след завръщането от изложението. 9 200.00 0.00
Осигуряване на преводачески услуги за нуждите информационната кампания «Син разтеж чрез устойчив риболов» и Международната Зелена Седмица „Internationalle Grüne Woche“ : Дейността включва осигуряването на писмен превод, от български на немски и английски езици за подготвяните информационни и рекламни материали, както и устен превод от български на немски и от немски на български език за нуждите на подготовката, организирането и провеждането на Международната Зелена Седмица „Internationalle Grüne Woche“ в Берлин.Преводаческите услуги ще бъдат възложени на външен изпълнител- преводаческо бюро. Писменият превод ще съдържа 50 страници, а устният бъде извършена в рамките на 50 астрономически часа.За нуждите на проекта преводаческото бюро ще бъде на разполужение от 3- ти до 10- ти месец на проекта. 3 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).