Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

This project proposal draws attention to the unemployed and inactive persons in the region of Sofia and Burgas and in particular to unemployed young people under 29 years old, unemployed persons aged over 54 and unemployed persons with disabilities by focusing on sustainable integration in the labor market by creating 10 new jobs in "MARA - Diso " Ltd. for up to 12 months and provide vocational training for 10 pax by recruitments.
Sofia region, the  unemployment rate last year was 6.2% and for the region Burgas unemployment is 11% and unemployed youths for the same period in the country is around 20%. This shows that our target group of the project is necessary to create new jobs that will be modern. Qualification and motivation of employees in the company is an important factor for sustainable competitiveness of the company. Therefore, the availability of a workforce with specialized knowledge and skills is crucial to the economic development of both regions.
The objectives pursued by the project proposal are providing sustainable jobs in the "MARA - Diso" Ltd. ", which will improve the quality of life of people in Bulgaria. Achieving this goal is possible through the creation of 10 new jobs company, increasing professional education of newly appointed persons, modern equipment of new jobs.
With the implementation of the project activities will achieve the following results:
revealed:
 - A new jobs "specialist tourism" - code 42215004 "- Bourgas Office
 - A new workplace for "Specialist tourism" - code 42215004 "- Sofia office
- Six new jobs Specialist "Business Consultant - code 24216007" - three office Burgas and three office Sofia.
- Two new jobs for specialist "Technical Secretary -code 41202006" - one in Burgas and Sofia one.
In order to ensure the new jobs will purchase new equipment - desks, chairs, computers, multifunction devices and clothing. All new employees will undergo training and training in key competencies.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Сформиране на екип, управление и отчетност на проекта: Настоящата дейност е избрана с цел: • Осигуряване на успешно изпълнение на проекта и постигане на проектните цели; • Оптимизиране на използването на проектните ресурси; • Постигане на ефективна координация и комуникация с подизпълнители; • Осигуряване на прозрачност в управлението на проекта; • Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението Дейността предвижда сформиране и поддържане на екип за изпълнение и управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: - Ръководител на проекта; - Координатор по проекта; - Счетоводител Екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Той ще определи отговорник за изпълнението на всяка от заложените в проекта дейности. Координаторът на проекта ще подпомага изпълнението на всички дейности по проекта, ще участва при избора на подизпълнители за конкретните дейности и ще подпомага дейността на подизпълнителите. Счетоводителят ще следи отчетността на дейностите и ще завежда и съхранява всички разходо оправдателни документи. Екипът по проекта ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение. Екипът по проекта е избран съобразно специфичните нужди на всяка една от дейностите по проекта. Всеки член на екипа е професионалист, точен, лоялен и отговорен за изпълнение на поставените задачи. 10 405.00 10 149.64
Подбор на представители на целевата група и разкриване на нови работни места : Целта на дейността е: - да се осигури устойчива заетост на безработни и неактивни лица от Столична община и община Бургас; - да се разшири дейността на дружеството и предлаганите услуги в област София и област Бургас. - "Мара Дисо ЕООД" планира да назначи: - един човек " Специалист-туризъм " - код 42215004 " - офис Бургас - назначеното лице ще бъде под 29 години - един човек " Специалист-туризъм " - код 42215004 " - офис София - назначеното лице ще бъде под 29 години - шест човека Специалист " Бизнес консултант - код 24216007" - трима за офис Бургас и трима за офис София.- назначените лица ще бъдат двама под 29 години, двама над 54 г. и две лица с увреждания - двама души специалист " Технически секретар -код 41202006" - един в Бургас и един София. - назнчените лиц аще бъдат под 29 г. с цел обезпечаването на новите работни места ще се закупи ново оборудване - бюра, столове, компютри, мултифункционални устройства и работно облекло. През първия месец от дейността ще се направи подбор на безработни лица и ще се изберат безработни младежи до 29 години ( 6 човека), безработни лица над 54 години( 2 човека) и безработни лица с увреждания( 2 човека)/ от област Бургас и област София. Подборът на лицата ще се осъществи с подкрепата и съдействието на Агенция по заетостта - София и Бургас. С избраните лица "Мара Дисо ЕООД" ще сключи трудови като се спазят изискванията на Кодекса на труда за период от 12 месеца за позициите - един човек " Специалист-туризъм " - код 42215004 " - офис Бургас - лицето ще бъде назначено с цел да подпомогне екипа на фирмата в процеса на предоставяне на туроператорски услуги. - един човек " Специалист-туризъм " - код 42215004 " - офис София - лицето ще бъде назначено с цел да подпомогне екипа на фирмата в процеса на предоставяне на туроператорски услуги. - шест човека Специалист " Бизнес консултант - код 24216007" - трима за офис Бургас и трима за офис София. - лицата ще бъдат назначени с цел да подпомогнат екипа на фирмата в процеса на предоставяне на посреднически услуги за намиране на работа, брокесрките услуги и обучителните услуги, кото фирмата предлага. - двама души специалист " Технически секретар -код 41202006" - един в Бургас и един София, които ще подпомагат технически екипа на фирмата в процеса на предоставянето на услугите от дружеството в област София и област Бургас- назначените лица ще бъдат безработни лица с увреждания( 2 човека). След приключване на проекта "Мара Дисо ЕООД" ще запази пет от разкритите работни места , които ще продължат да работят още минимум 12 месеца. Към настощяият момент фирмата не може да определи кои точно пет длъжности ще запази, тъй като идентифицирането на длъжностите ще се извърши на база постигнатите индивидуални резултати от представителите на целевата група. Целта, която си поставя дружеството е да е наложи в предоставянето на услуги в различни направления (туризъм, бизнес, обучение и др.) в регионите София и Бургас, като постепенно разширява обхвата им . 76 800.00 86 335.21
Провеждане на професионално обучение на неатите лица.: Настоящата дейност е избрана с цел: • Повишаване на професионалната квалификация на десетте наети лица от целевата група Наетите на трудов договори ще преминат следните обучения в зависимост от заеманата длъжност : Наетите лица" Специалист-туризъм " за град София и град Бургас ще преминат през обучение по част от професия 3 та квалификационна степен - професия”Професия” Организация на туристическата агентска дейност” – код 812010 по специалност ”Селски туризъм”- код 8120102 – III степен - Хорариум на обучението: продължителност 600 ( дневна форма на обучение) 5 дни в седмицата по 6 учебни часа на ден., Теория: 210 часа, Практика: практика 390 часа, Брой на обучаваните лица: 2 ; По време на обученията ще се води присъствен лист за всички участници и ще се прилагат методи за контрол на учебния процес и междинни контролни проверки на бенефициентите. В края на професионалното обучение курсистите ще положат изпит по теория и практика по съответните модули, в които са били обучавани. На успешно издържалите изпита курсисти ще бъдат издадени Удостоверения за професионално обучение. Наетите лица " Бизнес консултант - трима за офис Бургас и трима за офис София. за град София ще преминат професионално обучение втора степен - Професия” Сътрудник в бизнес услугите” – код 345040 по специалност” Бизнес услуги”- код 3450401 – II степен - Хорариум на обучението: продължителност 660 ( дневна форма на обучение) 5 дни в седмицата по 6 учебни часа на ден., Теория: 282 часа, Практика: практика 318 часа, Брой на обучаваните лица: 6 ; По време на обученията ще се води присъствен лист за всички участници и ще се прилагат методи за контрол на учебния процес и междинни контролни проверки на бенефициентите. В края на професионалното обучение курсистите ще положат изпит по теория и практика по съответните модули, в които са били обучавани. На успешно издържалите изпита курсисти ще бъдат издадени Удостоверения за професионално обучение. Наетите лица " специалист " Технически секретар -код 41202006" - един в Бургас и един София ще преминат професионално обучение втора степен - Вид обучение - Професия” Офис секретар” – код 346020 по специалност” Административно обслужване”- код 3460201 – II степен - Хорариум на обучението: продължителност 660 ( дневна форма на обучение) 5 дни в седмицата по 6 учебни часа на ден., Теория: 282 часа, Практика: практика 318 часа, Брой на обучаваните лица: 6 ; По време на обученията ще се води присъствен лист за всички участници и ще се прилагат методи за контрол на учебния процес и междинни контролни проверки на бенефициентите. В края на професионалното обучение курсистите ще положат изпит по теория и практика по съответните модули, в които са били обучавани. На успешно издържалите изпита курсисти ще бъдат издадени Удостоверения за професионално обучение. Обучненията ще се извършат от "МАРА-ДИСО" ООД притежаваща лицензия от НАПОО: 201212964. 11 850.00 9 975.77
Провеждане на обучение по ключови компетенции: С цел да бъде повишена квалификацията на зетите лица и те да бъдат максимално конкурентоспобни се предвижда представителите на вече наетите лица да преминат обучение по следните ключови компетенции: ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ - италиански език Обучението ще се проведе за всички 10 лица назначени на работа. Обучението ще има продължителност 300 часа - от които 120 часа теория и 180 часа практика, ще бъдат обучени десет лица и всички те при успешно преминаване на обучението ще получат Удостоверение за преминат курс. ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ Обучението ще се проведе за всички 10 лица назначени на работа. Обучението ще има продължителност 45 часа - от които 20 часа теория и 25 часа практика, ще бъдат обучени десет лица и всички те при успешно преминаване на обучението ще получат Удостоверение за преминат курс. 9 500.00 2 500.00
Закупуване на активи за новите работни места: С цел да бъдат технически обезпечени новите работни места е необходимо да бъде закупено следното оборудване: - Бюра - 10 броя. - Столове - 10 броя за всяко едно новонаназначено лице - Лаптопи - 10 броя за всяко едно новонаназначено лице - Мултифункционални устройства - 2 броя - едно за офис Бургас и едно за офис София. - Униформи с отличителни знаци - 10 бр. летни и 10 бр. Зимни 19 500.00 18 932.00
Публичност и визуализация: Целите, които си поставя тази дейност са: - Добра информираност на обществеността по отношение на проекта; - Изпълнение на задълженията на бенефициента по отношение на изискванията за информация и публичност. В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация: 1. Информационни стикери - броя за новозакупеното оборудване ; 2. Брошури с информация за проекта – 200 броя; 3. Информационна табела – 2 броя; 4. Публикации в местни и регионални медии – 2 броя; 5. Химикали – 160 броя; Всички дейности по информираност и публичност ще се извършат в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 1 184.00 1 184.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).