Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The implementation of this project will help EU Consult to be engaged in socially important mission in two ways - on one hand to support vulnerable people in the labor market - creating new employment opportunities and social inclusion, and the other with the help of supported individuals to contribute to the environmental education of children from 2 to 10 years and thus works towards meeting environmental and sustainable development.
The target group of the project include persons from the allowable target groups under the procedure. 
The overall objective of the project is to facilitate access to employment and to provide support for social inclusion of persons from the allowable target groups under the procedure, through their inclusion in subsidized employment and providing sustainable employment in a new social enterprise of them all.
The planned activities are: Recruitment of the target group, Selecting a provider and supply the necessary equipment for the newly selected persons, Selection of suppliers for the planned project services /rent, occupational health/, Perform training of persons from the target group - to develop communication skills and work with children at different ages; Hire representatives of the target group, Providing employees of the social enterprise from EU Consult team - manager and accountant. Within the project we will also perform the necessary activities for the organization and project management, and information and communication in accordance with the conditions and requirements of the program.
As a result of the project, part of EU Consult structure will be separated and will begin socially responsible activity aimed to transform into environmental education for children from 2 to 10 years by creating care programs - for children from 1st to 4th grade and for children from 2 to 7 years / hourly / and inclusion and training of disadvantaged people as educators.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Набиране на лица от допустимите целеви групи по настоящата процедура.: Целта на дейността е да се наберат лица от допустимите целеви групи по настоящата процедура - хора с увреждания, лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица, които да бъдат интегрирани и обучени за работа с деца на възраст от 2 до 10 години в областта на екологичното възпитание. Дейността включва разкриване на устойчиви работни места, които да се запазят и разширят и след приключване на проекта към новосъздаденото социално предприятия - структура към организацията кандидат ИЮ Консулт ООД, която ще започне да функционира като такова чрез настоящото проектно предложение. Планираните за наемане лица - 6 бр. по код 2359- 6008 Възпитател /специалисти/ ще бъдат изцяло ангажирани с основната дейност на социалното предприятие - работа с деца на възраст от 2-10 години в два аспекта: занималня за деца от 7-10 години /от 1-ви до 4-ти клас/ и почасова занималня за деца от 2-7 години. При подборът на 6-те лица, ще се осигурят равни условия за включване на всички, без значение от пол и етнос. Подборът на представители на целевата група ще стартира непосредствено след подписване на договор за безвъзмездна финансова помощ. Подборът ще се осъществи както с помощта на Дирекции бюро по труда в София, така и чрез обяви в Интернет - в сайтове за търсене на работа и обяви в печатни медии на страници за търсене на работа, обяви в кариерните центрове на професионални гимназии и университети, с подходящи специалности. Освен на описаните методи, ще разчитаме и на съдействие на трудовите посредници в ДБТ, които ще уведомят потенциалните представители на целевата група за дадената възможност за включване в проекта и ще предоставят информация за подходящи такива лица, като ИЮ Консулт ООД, съвместно с ДБТ ще прегледа списъка и ще одобри конкретен брой лица от целевата група, отговарящи на условията по сключения договор за безвъзмездна финансова помощ. На тази база, ще се изготви “Кратък списък” на лица от целевата група, с които ще се проведе индивидуално интервю за включване в проектните дейности. Могат да се изберат и неактивни лица, които са проявили интерес към обявените позиции. Ръководителят на проекта ще определи комисия от 3-ма човека, която ще разглежда заявленията на заявилите участие представители на целевата група, ще проведе индивидуални интервюта и ще извърши окончателното класиране на подходящите за включване в проектните дейности по конкретния договор за безвъзмездна помощ представители на целевата група. Определили сме 4 месеца за подбор, поради опасения, че няма да успеем да наберем всичките 6 човека, в по-кратък срок, с оглед на спецификата на търсените от нас позиции за работа с деца. В рамките на определения срок ще положим всички усилия да популяризираме информацията за проекта и работните места. След провеждането на подбора на представители на целевата група, Ръководителят ще подпише индивидуални трудови договори с избраните представители на целевата група за включване в субсидирана заетост по проекта за 12 месеца, в които ясно ще бъдат регламентирани правата и задълженията на страните по договора. 0.00 0.00
Избор на доставчици на планираните по проекта услуги /наем на помещение, трудова медицина/: Целта на дейността е да се обезпечи нормалното протичане на дейността на новоразкритото социално предприятие и трудовите ангажименти на лицата. В рамките на проекта е предвидено наемане на помещение за извършване дейността на социалното предприятие за период от 13 месеца ( 1 месец за оборудване/обзавеждане на помещението + 12 месеца за работа на наетите лица). В рамките на този период помещението ще бъде пригодено за целите на дейността, оборудвано, обзаведено, с оглед да отговори на изискванията за работа с деца, след което за период от 12 месеца в него ще се развива дейността. Тъй като планираме социалното предприятие да развива две основни дейности - екологична занималня за деца от 1-ви до 4-ти клас и почасова екологична занималня за деца от 2 до 7 години, планираме големината на наетото помещение да е над 100 кв.м. и да има обособени поне две отделни помещения. За всички новоразкрити работни места е нужно сключване и на договор за услуги по трудова медицина. В рамките на срока на заетост на целевата група /12 месеца/ е предвидено подписване на договор с фирма за трудова медицина, като сумата на човек е калкулирана на базата на сегашния разход на компанията за настоящите служители. Етапите за изпълнение на дейността включват: Етап 1: Избор на изпълнители /месец 3/ Етап 2: Сключване на договори /месец 4/ Етап 3: Изпълнение на услугата по наем на помещение /месец 4-16/ Етап 4: Изпълнение на услугата по трудова медицина /месец 5-16/ 0.00 0.00
Избор на доставчик и доставка на необходимото оборудване за новоназначените лица: Целта на дейността е да се обезпечи нормалното изпълнение на трудовите задължения на наетите лица в социалното предприятие. За да могат новоназначените служители да изпълняват длъжностните си задължения, е необходимо работните им места да бъдат оборудвани с нужното за целта оборудване. Тъй като в рамките на проекта ще бъде разкрито ново социално предприятие, клон към организацията кандидат ИЮ Консулт ООД, с изцяло нова дейност, към момента не разполагаме с оборудване, което да може да се използва или съвместява. Стартирането на изцяло нова дейност, която да се реализира от социалното предприятие ще доведе до сериозен обем специфична работа за дружеството. Тъй като характера на новата дейност е работа с деца в областта на екологичното възпитание, необходимо оборудване за работните места включва следните съоръжения и оборудване : - За дейността екологична занималня за деца от 7-10 години /от 1-ви до 4-ти клас- предвижда се занималнята да може да се ползва едновременно до 10 деца от 1-ви до 4-ти клас. В тази връзка следва да бъдат закупени 10 броя детски чинове и столчета, на които децата ще пишат, моделират и рисуват, както и 10 броя детски шкафчета/стелажи, където ще оставят личните си вещи и помощни материали/ - За дейността почасова занималня за деца от 2-7 години- за по-малката възрастова група до 7 години са предвидени също 10 броя малки масички с детски столчета, на които децата ще могат да играят и творят с екологични материали. Тъй като малките деца имат нужда от по-активни игри планираме да закупим също 1 брой мултифункционален детски център за игра с пързалки, катерушки и тунели (подходящ за деца от 2 до 6 години), както и детска къщичка за игра-1 бр. и сух басейн с меки топки за игра- 1 бр. За организационните нуждите на занималнята ще е необходима специализирана офис техника- 1 брой персонален компютър , който ще се ползва съвместно от новоназначените лица от целевата група и 1 бр. мултифункционално устройство с принтер и скенер за разпечатване и сканиране на образователните материали за децата. Също така, при провеждането на екологични семинари и уъркошопи за децата ще се прожектират научно-образователни филмчета за околната среда посредством компютър и проектор. Фирма ИЮ Консулт разполага с наличната офис техника, която ще може да предостави на новите служители, за да могат лицата да се включат активно в дейността на социалното предприятие, което ще се създаде в рамките на проекта. Етапите за изпълнение на дейността включват: Етап 1: Избор на изпълнител/месец 2-3/ Етап 2: Доставка на активите, тестване и подписване на приемо-предавателни протоколи /месец 4/ . 0.00 29 660.24
Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи: Целта на дейността е лицата от целевата група да развият умения за общуване и работа с деца в различна възраст - 2 -10 години в областта на екологичното възпитание. Дейността ще се изпълни от партньора по проекта- Фондация “ТАЙМ – ЕКОПРОЕКТИ”, която има солиден опит в организиране на инициативи, предоставяне на обучения и консултантски услуги, свързани с устойчиво развитие и опазване на околната среда. Дейността включва извършване на обучение за 6-те лица от целевата група за работа с деца /2-10 години/ в областта на екологичното възпитание, както и консултиране/менторство на лицата в процеса на работа. Дейността по социална и професионална интеграция на лицата от целевите групи ще се извърши в два етапа: ЕТАП 1: Извършване на обучение за развитие на умения за общуване и работа с деца /2-10 години/ в областта на екологичното възпитание /месец 5 / Обучението ще е с продължителност 30 учебни часа и е планирано за период от 5 дни по 6 часа на ден, непосредствено преди лицата от целевата група да започнат работа в социалното предприятие. Обучението ще включва следните модули: Модул 1: Подход и комуникация с деца. Проблемни области при общуване и как да реагираме адекватно в различни ситуации. Справяне в критични моменти /2 дни - 12 учебни часа/ Модул 2: Как да представим и предадем по-лесно на децата на възраст 2-6 години компоненти на околната среда и заплахи пред нея /1 ден - 6 учебни часа/ Модул 3: Методи за провокиране на децата да се замислят върху взаимовръзката между човешката дейност и околната среда /като потребление на енергия, изхвърляне на отпадъци, транспорт, промишленост и земеделие, гори и туризъм/, както и по отношение на глобалните предизвикателства пред околната среда /изменението на климата, разрушаване на озоновия слой, киселинни дъждове, морета и океани/- /1 ден - 6 учебни часа/ Модул 4: Как да създадем ценности у децата на възраст 2-10 години в областта на околната среда /1 ден - 6 учебни часа/ Обучението ще бъде под формата на презентации и практически занимания, включително запознаване с различни интерактивни начини на преподаване. Участниците ще бъдат в състояние да общуват адекватно с деца на възраст 2-10 години, както и да провеждат занимания с децата по темите на екологията и устойчивото развитие. ЕТАП 2: Консултиране/менторство на лицата в процеса на работа. Освен първоначалното обучение на лицата от целевата група Фондация “ТАЙМ – ЕКОПРОЕКТИ” ще предоставя текуща експертна помощ и менторство за новонаетите лица от целевата група в тяхната дейност като възпитатели на децата в областта на екологичното възпитание. Експертно лице от фондацията ще бъде на разположение на служителите на социалното предприятие за всякакви въпроси, възникващи в хода на ежедневната им работа и ще участва в провеждането на организираните мероприятия /уъркошопи, семинари/ насочени към екологичното възпитрание на децата. Фондацията организира редовно инициативата "подвижна класна стая" като средство за въвеждане на децата в идеите за устойчиво развитие и опазване на околната среда като е провеждала интерактивни занимания за деца в редица училища из цялата страна, в това число в градовете Разград,Поморие,Белене Русе,Димитровград, Гълъбово и др. Фондация “ТАЙМ – ЕКОПРОЕКТИ” ще сподели своя опит и ноу –хау като помага на лицата от социалното предприятие при провеждането на социално значими семинари и уъркошопове за деца в областта на екологичното възпитание. 0.00 11 287.32
Наемане на представителите на допустимите целеви групи по настоящата процедура за период до 12 месеца: Целта на дейността е да се осигури заетост на лица от допустимите целеви групи по настоящата процедура - хора с увреждания, лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица, които да бъдат интегрирани и обучени за работа с деца на възраст от 2 до 10 години в областта на екологичното възпитание. Дейността включва осигуряване на устойчиви работни места за период от 12 месеца, които да се запазят и разширят и след приключване на проекта към новосъздаденото социално предприятия - структура към организацията кандидат ИЮ Консулт ООД, която ще започне да функционира като такова чрез настоящото проектно предложение. Всички 6 бр. представители на целевата група ще бъдат назначени на трудови договори по код 23596008 Възпитател /специалисти/ и ще бъдат изцяло ангажирани с основната дейност на социалното предприятие - работа с деца на възраст от 2-10 години в две направления: занималня за деца от 7-10 години /от 1-ви до 4-ти клас/ и почасова занималня за деца от 2-7 години. Преди постъпване на работа, след като бъдат окончателно селектирани, новите служители ще преминат първоначално обучение за: Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи - по конкретно за: Развитие на умения за общуване и работа с деца в различна възраст- 2 -10 години/. Също така, лицата ще бъдат ориентирани на работното място, включително относно организация на работа, отговорностите и задълженията им. Преди да бъдат назначени лицата от целевата група, ще бъде доставено необходимото оборудване за работните места, с цел обезпечаване нормалната им работа. Всички назначени по проекта лица ще бъдат напълно технически и ресурсно обезпечени, обучени и ще се ползват с всички права и задължения съгласно българското трудово законодателство. Целта ни ще е да запазим всички служители след приключване на проекта. Основните задължения на лицата ще бъдат: да работи с поверените му деца в областта на екологичното възпитание и да изгражда в тях навици и умения за опазване на околната среда; да повиши тяхната информираност в областта на устойчивото развитие; да оказва индивидуална помощ на децата, с оглед максималната им подготвеност по отношение на учебния материал съобразно нивото на детето; да подпомага децата правилно да организират свободното си време в духа на защита на природата и справяне с предизвикателствата на глобализацията; да се грижи за храненето, почивката, хигиената и здравословното състояние на децата; да формира у тях хигиенни навици, културно поведение, социална ангажираност и др. Изискванията за заемане на длъжността: средно или висше образование, опит при работа с деца, компютърна грамотност. Длъжността ще бъде пряко подчинена на ръководителя на дружеството. Работното място на новите служители ще бъде в допълнително наето пространство, което да бъди пригодено за целите на новата дейност на социалното предприятие. Етапите за изпълнение на дейността включват: Подписване на трудови договори с избраните лица и 12 месеца субсидирана заетост /месец 5-16/ 0.00 49 769.13
Осигуряване на Екип на социалното предприятие: За обезпечаване нормалното функциониране на социалното предприятие, което ще се създаде в структурата на ИЮ Консулт, освен назначаването на основния екип от възпитатели (лицата от целевата група) е предвидено да има 1 бр. Ръководител и 1 бр. Счетоводител. Основните ангажименти на ръководителя на социалното предприятие ще включват: Управлява дейността на занималнята и осъществява контрол за спазване на трудовата дисциплина и вътрешно-нормативните документи от служителите; въвежда в работата на новите служители,оказва помощ при организацията на работния ден и адаптиране към работните условия; подкрепа в процеса на работа; съдейства за осигуряване на възможности за професионална и методическа подкрепа на персонала и възможност за повишаване на квалификацията му; провежда срещи с родителите на децата; представлява социалното предприятие пред официалните власти, медии и други организации и отговаря за имиджа му; отговаря за планирането, разходването и отчитането на финансовите средства, свързани с дейността на предприятието и за правилното управление и стопанисване на дълготрайните материални активи. На позицията Ръководител ще бъде назначено лице, притежаващо доказан опит на ръководна позиция и подходяща квалификация. Основните задължения на счетоводителя на социалното предприятие ще включват: да изготвя разходооправдателни и други счетоводни документи, извършва плащания и осчетоводява извършени разходи; съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения; съставя копия от счетоводни справки и документи, необходими на служителите или за предоставяне на съответните органи; изпълнява и други конкретно възложени задачи от ръководителя, свързани с длъжността. За счетоводител на социалното предприятие ще бъде избрано лице с доказан опит на счетоводна позиция и подходяща квалификация ( висше икономическо образование) Етапите на изпълнение на дейността включват: подписване на 2 бр. трудов договор или допълнително споразумение към трудовия договор/ в случай че се наемат вътрешни служители от ИЮ Консулт/ и осигуряване на заетост на две лица – като ръководител на социалното предприятие и счетоводител за период от 12 месеца /месец 5-16/ 0.00 13 094.19

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).