Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The purpose of this project proposal is to create sustainability by expanding the activities of the company "REKLAMNO STUDIO" Ltd. This will lead to higher competitiveness, more customers and the provision of important services to consumers.
Based on an in-depth study and analysis of the environment, the need for alternative graphic and textual layout and content, when applying for a job, has been identified. The idea will be upgraded through trainings and coaching sessions conducted by human resources experts. A comprehensive service will be formed to help people in their career path. Although the core of the endeavor falls into the field of graphic design and copywriting, the specifics require it to be presented in a separate brand.
In order for this endeavor to be successful, it is necessary to develop a comprehensive marketing plan for the candidate company. It is necessary to build a system of channels for communication with potential users, as well as the implementation of the overall marketing mix. This will contribute to the success of the business initiative.
The activity that will be implemented through the current project is:
- Development of a comprehensive marketing strategy, adapted to the needs of the candidate company and with the help of a distinguished specialist with many years of experience in the field.
The help of an external marketing expert is needed in connection with the lack of expertise of "REKLAMNO STUDIO" Ltd. in key aspects of the marketing plan such as - analysis (SWOT, PEST, analysis of the marketing mix, competition, partnerships), planning, goal setting and formation of strategies of the highest level, identification and implementation of key interrelations in the plan, development of the product range.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване на маркетингов план: Текущото проектно предложение цели да създаде устойчив бизнес модел, който да отговаря на предизвикателствата на средата. Този резултат ще бъде постигнат чрез маркетингов план. Необходимостта от него се предопределя от факта, че в сферата на маркетинга попадат ред направления. Екипът ни е квалифициран за определена част от тях, а за друга липсва необходимата експертиза. Съществуват различни видове маркетинг агенции, като ние се фокусираме върху дигиталния аспект, където са силно застъпени криейтив и пърформанс маркетинга. Цялостният маркетингов план е сериозна система, за чието разработването са необходими задълбочени знания за аспектите на сферата, а и богата практика. Тук влизат ценни анализи за оформяне и растеж на бизнеса – SWOT, PEST, анализ на маркетингов микс, на конкуренция, на партньорства, умения за планиране, целеполагане и формиране на стратегии от най-високо ниво. Специалистът в областта на маркетинга ще допринесе за идентифицирането на взаимовръзки в инструментариума на плана и неговото построяване върху тези връзки. Друг ключов аспект е развитието на продуктова гама – източник на устойчивост и растеж. Етапи на изпълнение на проекта за период от четири месеца: - Инкрементален подход при изграждането на маркетинговия план, придружен от адекватна комуникация и възможност за корекции, когато е необходимо; - Обхватен анализ на пазара; - Обхватен маркетингов анализ; - Поставяне на цели; - Предлагане на стратегии; - Детайлизиране на маркетинговия план и пускане в експлоатация; - Обучение за работа по детайлите в маркетинговия план. Методи: Изграждането на цялостния маркетингов план ще бъде извършено от специалист с повече от 12 г. опит в областта. Той е избран предварително на базата на неговото CV. В началото ще бъдат извършени основополагащи консултации с цел идентифициране на слабости в маркетинговото ни планиране към момента. След това ще предприемем стъпки към коригирани и оптимизиране. Ще бъде уточнено заданието и неговите характеристики. В последствие специалистът ще стартира изграждането на маркетинговия план. Работата ще се извършва в пълен синхрон между възложител и изпълнител като неточностите ще бъдат отстранявани текущо и неограничено. След като крайният вариант е готов, специалистът ще извърши и обучение, обхващащо стъпките за правилно имплементиране на маркетинговия план в дейността на "РЕКЛАМНО СТУДИО" ЕООД. Така ще си осигурим независимост и възможност за бърз и устойчив растеж. 4 988.00 4 988.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).