Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

SMART SELECTION Ltd. is a company working in the field of restaurant and catering business and running ordinary and fast food restaurants.Its aim is to use the Project for providing 29 new stable and reliable positions for unemployed and/or nonactive people in region of Bulgaria.That will be achieved through implementation of a number of activities within the Project.The selected people will be employed for at least 12m under the conditions of the scheme for granting financial aid and employment of min 15 of the workers will be guaranteed after the end at least 12month Project.The intention of the Applicant is 15 people of the employees to be specific category young people,aged 29 or younger. Modern equipment necessary for the newlyprovided positions will be bought to ensure the quality of the work done by the employees. The implementation of the Project activities is expected to result in achieving a longterm effect on the target group and, overall,on the company work.Highly motivated people will be given opportunity to assert themselves as efficient employees.On getting a job and gaining valuable work experience,they will continue to work for the Company as experienced and dependable staff.This Project offer is being developed in a period of  high rate of unemployment,therefore,it guarantees not only involvement but also rising of the economic  activity and labour market integration of the people from the risk groups.Currently,the search for motivated and efficient employees is increasing,nevertheless,the youths who graduate from the educational institutions are not prepared enough for the demands of business.It is one of the main problems of those individuals and the Project will have a positive effect on them.The implementation of the Project"Provision of new employments within SMART SELECTION Ltd."may solve the longstanding problems connected with the labour market integration of unemployed and nonactive people and thus result in longterm stability.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
"Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 м. в СМАРТ СЕЛЕКШЪН ООД": Целта на дейността е да бъде осигурена заетост на общо двадесет и девет лица от целева група безработни и/или неактивни лица като фирмата предвижда минимум 15 лица от тях да бъдат от специфична категория "Безработни младежи до 29г. включително" със средно или висше образование. Ще бъдат назначени лица на следните длъжности: 28 лица на длъжност Шофьор, лек автомобил до 9 места с код от НКПД 83222002, които ще се изпълняват доставката на храна от ресторантите до адрес, тъй като фирмата не разполага с такъв персонал и до момента е ползвала услуги на външни фирми за да осъщестествява разнос по адреси.СМАРТ СЕЛЕКШЪН ООД има желание да залага на свои кадри и има нужда да назначи 28 лица на длъжност Шофьор, лек автомобил до 9 места.Ще се назначи и 1 лице на длъжност Организатор с код от НКПД 33433007,който ще отговаря за цялостната организация относно ефективно и качествено изпълнение на извършваната дейност от шофьорите. С лицата ще бъдат сключени трудови договори спрямо Българското Законодателство. Ако някое от новоназначените лица напусне или се наложи да бъде съкратено, поради настъпили обстоятелства на негово място ще се назначи друго лице от целева група безработни и/или неактивни лица и работното място ще бъде запазено според изискванията на Управляващия орган, като своевременно ще бъде осведомен за настъпилото обстоятелство. Трудовите договори ще бъдат на осем часов работен ден. На лицата ще им бъде осигурено месечно възнагръждение съгласно Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии 8 и 3 клас от НКПД 2011 г. за период до 12 месеца. Включената в проекта дейност цели подобряване условията до достъп за работа на безработни и/или неактивни лица с цел постигане на социална интеграция и бъдеща реализация. Ръководството заедно с екипа по проекта ще разработи изисквания за подбор на новите лица, които ще съответстват с изискванията посочени в Оперативното ръководство на Управляващия орган. Тези изисквания ще се свеждат единствено и само до съответните компетенции и личностни качества на кандидатите за определените длъжности. Ще бъдат предприети конкретни действия и мерки за насърчаване на равните възможности и предотвратяването на всякаква дискриминация, основана на пол, раса, цвят на кожата, етническа принадлежност или социален произход, генетични характеристики, език, религия или убеждения, политически или други мнения, имотно състояние, произход, увреждане, възраст или сексуална ориентация, като се имат предвид потребностите на различните целеви групи, изправени пред риск от подобна дискриминация. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. 227 482.90 227 482.90
"Закупуване на оборудване,работно облекло и ДНА за подобряване качеството на новите работните места": Целта на дейността е осигуряване на необходимо оборудване, работно облекло и ДНА съобразено с длъжностите и отговорностите на новоназначените служители. Закупеното оборудване, работно облекло и ДНА ще е спрямо изискванията на пазара на труда както и спрямо професионалните задължения и трудови задачи на наетите лица. Количествено и качествено цените са заложени на база средна най-добра цена след направено проучване и без ДДС. Новоназначените лица ще натрупат умения за работа с оборудването и ДНА. Дейността ще бъде възложена на външни изпълнители в съответствие с принципите на лоялна конкуренция, публичност,пропорционалност и прозрачност. Ще се изберат Изпълнители, които да могат да осигурят качествено и в срок доставката. Доставката ще се осъществи с приемо-предавателен протокол. Посоченото оборудване ще се ползва единствено от новоназначените лица. Закупеното оборудване ще бъде запазено за срок не по-малък от 5 години след приключване на проекта. Дружеството е приело праг на същественост за ДМА в размер на 700 лв. и посоченото оборудване над тази стойност ще бъде заведено като ДМА. Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни количества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване,работно облекло и ДНА ще осигури по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено. Ще бъде осигурено за нуждите на новоразкритите работни места: Лек автомобил /4+1/-5бр. работно облекло-29 бр.включващо на лице: лятна тениска-2бр., суичър-2бр.,яке пролет/есен-1бр., яке зимно-1бр., обувки половинки-1чифт Работна станция/компютър/-1бр. принтер-1бр. Софтуер за локация за по-бърза доставка и проследяване-1бр. GPS устройства за автомобилите-5бр. Мобилни апарати-29бр. 108 227.30 108 227.30
"Застраховки на автомобилите предназначени за новите работни места": Целта на дейността е да се осигури добра и защитена работна среда. СМАРТ СЕЛЕКШЪН ООД е предвидила застраховки на част от оборудването, конкретно за автомобилите. Това е важна дейност гарантираща превъзмогването на отрицателни взаимодействия върху работната среда. Разходите по тази дейност са пряко свързани с финансираните операции и дейности и са необходими за тяхната подготовка и осъществяване. Застраховките на придобитите в резултат на дейността дълготрайни материални активи са свързани с изискванията, наложени от съответния управляващ орган и ще бъдат осигурени от момента на придобиването на леките автомобили /4+1/ до крайния срок на проекта. 4 718.40 4 718.40
"Осигуряване на публичност и визуализация по проекта": Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП "Развитие на човешките ресурси"и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП "Развитие на човешките ресурси". Ще бъдат закупени 41 бр. информационни самозалепващи стикери/лепенки/. Те ще бъдат поставени на всяко едно от посоченото оборудване за целите на проекта и ще съдържат визуализация на емблемата на Европейския съюз,наименование на съфинансиращия фонд, общо лого за програмният период 2014-2020г., както и номера на договора за БФП. Ще се закупят и поставят 2бр. информационни табели с размери минимум 50х70см. на видно място, на входа на двата обекта на фирмата, която да популяризира програмата, съдържаща емблемата на ЕС, наименование на съфинансиращия фонд, общо лого за програмният период 2014-2020г., наименование на проекта и обща стойност на БФП. Ще се проведат 2 бр. информационни събития в началото и в края на проекта за да се даде публичност и гласност за изпълнението на настоящия проект. Поставянето на стикерите, табелата и провеждането на 2 информационни събития ще има заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Дейността ще бъде в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ 1 088.00 1 088.00
"Организация, управление и контрол по проекта": Сформирането на екип по проекта включва цялостната работа по организация,управление и отчитане на проекта.Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП Развитие на човешките ресурси и в частност по настоящата процедура " Ново работно място 2015". За целите на дейността ще бъдат назначени лица на граждански договори за целият срок на договора за БФП. Те ще са назначени на длъжности: ръководител проект, координатор, административен сътрудник и счетоводител. Предвижда се екипа състоящ се от: ръководител на проекта да бъде ангажиран в рамките на 1120 часа, координатора 1117 часа, административния сътрудник 1116 часа и счетоводителят 1115 часа, които ще бъдат разпределени за 14 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на проекта. При изплащане на възнагръжденията на екипа по проекта ще се има в предвид съгласно Методологията за възнагръждения на екипа по проекта. Ръководителят планира изпълнението на дейностите и разпределя задълженията за максимално обхващане и постигане на заложените в проекта цели.Отговорен е за отчитането на изпълнението на всеки етап от реализирането на проекта. Ръководителят наблюдава и контролира сключените договори, осъществява контрол по спазването на календарния график по проекта. Той докладва за случаи на нередности на съответните компетентни органи. Предвидено е ръководителят на проекта да е външно за фирмата лице с подходящ професионален опит в управлението на проекти финансирани от Европейския съюз. С лицето ще се сключи граждански договор в който подробно ще са описани отговорностите и задълженията му по проекта.Координатора по проекта ще осъществява връзката между звеното на водещата организация,подизпълнителите и Договарящият орган.Той ще подпомага работата на ръководителя като извършва оперативния мониторинг и ще консултира и подпомага работата на екипа в изпълнение на конкретните дейности.Той ще отговаря за техническото изпълнение и отчитане на проекта. С лицето ще се сключи граждански договор в който подробно ще са описани задълженията и отговорностите му по проекта. Административния сътрудник ще предвижва и следи потока от документация, осигурява технически и административно дейностите, заложени в проекта. Ще подпомага ръководителя и координатора по проекта при изпълнение на проектните дейности, за осъществяване на връзка между звеното на водещата организация, изпълнителите и УО. Ще бъде сключен граждански договор в който подробно ще са описани задълженията и отговорностите му по проекта. Счетоводителя по проекта отговаря за изпълнението на всички финансови операции по проекта и осчетоводяването на всички дейности съгласно действащите нормативни уредби на Република България. Планира и организира паричните потоци във времето и изготвя всички необходими финансови отчети и документи. Изготвя финансови отчети във връзка с внасяне на искания за междинни и окончателно плащане. Със счетоводителя ще бъде сключен граждански договор в който подробно ще са описани задълженията и отговорностите му по проекта. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съответствие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. 33 522.00 33 646.95

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).