Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal consists of measures to facilitate access to business services for the development of a social enterprise in the Eyes on Four Paws Foundation in order to strengthen its activities, better governance and create conditions for successful and sustainable business development .
Eyes on Four Paws Foundation carries out training activities for service dogs, guide dogs for blind people, the social enterprise established in its structure, manages a hotel for dogs and has a Center for Vocational Training, established through operation support "Development of social entrepreneurship" of OPHRD 2014-2020. The aim of this project is to upgrade and stabilize the new business structure.
For this purpose, consultations will be held in the field of marketing, working to promote the hotel for dogs and training provided by VTC. The marketing expert will share his knowledge and skills for various marketing techniques to improve the positioning of both activities in the market.

This project will strengthen and develop an enterprise carrying out activities with social impact, will create a more favorable environment for successful continuation of activities by increasing access to business services.
All project activities will be accompanied by mandatory information and publicity events, which will make public the support received by the applicant and grants from the EU through the ESF.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Услуги в областта на маркетинга : Дейността има за цел да повиши възможностите на кандидата за намиране на нови клиенти и разширяване на пазарите, чрез получаване на консултации в областта на маркетинга и като резултат да бъде подобрено позиционирането на хотел за кучета и специализирано ЦПО на пазара. Ще се проведе и маркетингова кампания, чрез която ще се представи на обществеността дейността на хотела за кучета и възможностите за обучение в центъра за професионално обучение. Хотелът за кучета е една от най-силните възможности социалното предприятие към фондацията да може да се издържа, тъй като домуващите кучета ще бъдат обгрижвани от най-добрите гледачи и треньори на кучета в страната. Центърът за професионално обучение пък е един от малкото, в които ще се провеждат обучения, свързани с животни, което го поставя в много специфичен сегмент сред останалите ЦПО в страната и успехът му ще е гарантиран, стига да бъде проведена правилна маркетингова кампания за неговото популяризиране. Чрез маркетинговата кампания ще се спомогне да се достигне до нови клиенти, да се информират и съществуващите последователи на фондация за новите възможности, които социалното предприятие предлага, да се разширят пазарите и да се оптимизират разходите на фондацията за реклама. Ще се проведе основно фейсбук маркетингова кампания, като ще се оптимизира и интернет сайта на фондацията, намиращ се на адрес: https://e4p-bg.com/. При оптимизацията ще се постави цел за повишаване на позициите, на които интернет страницата излиза в популярните интернет търсачки, за достигане на рекламите до нови аудитории, ще се разшири обхвата на хората, които посещават интернет сайта и други. За постигането на добро маркетингово позициониране ще се анализират първо компонентите на сайта, като статии, снимки, външни връзки и ще работи за тяхното подобряване. Ще се наблегне и за популяризиране на социалната кауза на кандидата. Фейсбук кампанията ще се стреми да достигне до нови аудитории, ще се разшири обхвата на представянето на новите дейности, така че да се запознаят максимален брой хора с дейностите на социалното предприятие. В резултат на маркетинговата кампания ще се създадат минимум 10 публикации в социални мрежи, относно дейността на хотела за кучета и минимум 10 публикации за възможностите за обучение в Центъра за професионално обучение. Ще се създадат и минимум 5 статии за интернет сайта, който се намира на адрес https://e4p-bg.com/ за дейностите, които се извършват от социалното предприятие, с цел достигане на по-голяма аудитория. В настоящата обстановка на свити пазари, на понижена покупателна способност и на нарастваща икономическа криза е от изключителна важност да бъдат потърсени алтернативи за представяне дейността на социалното предприятие и новите услуги, които предлага и по този начин да бъде създадена възможност за повишаване на продажбите й, за формиране на приходи, които ще позволят запазване на работните места и за възможностите за тяхното увеличаване. Консултациите ще се осъществяват на два етапа: 1. Запознаване на служителите на кандидата с възможностите, които маркетинга предлага за повишаване на популярността на социалното предприятие; 2. Провеждане на маркетингова кампания и оптимизация на позиционирането в интернет на фондацията. За осъществяване на консултациите ще бъде нает специалист по маркетинг и информационни технологии, с висше образование в областта и над 6 години релевантен опит, който първо ще проведе консултативни дейности и след това, с помощта на служителите на кандидата ще проведе маркетингова кампания. Служителите на кандидата ще участват активно, като ще се прилага принципа учене чрез работа, така че да могат да продължат дейността и след края на проекта. Разширяването на дейността на кандидата е част от стратегията за развитие на фондацията в търсене на възможности за постигане на приходи, като процесът по правилно маркетингово позициониране ще се води от потребностите на потенциалните, нови клиенти целящи задоволяване на техните потребности. 4 945.00 4 945.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).