Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The main goal of the project is the development of the start-up company "Craft Content" through access to qualified business services in the field of marketing and the creation of a marketing plan for PR services. The specific objectives address the provision of the necessary expertise for the development of a detailed marketing plan, by hiring a highly qualified expert with education and experience in the field; development of our main business direction - PR agency; expanding the customer base of Craft Content as a means to increase our revenues and ensure our stay on the market; the creation of a tool with which to plan and measure the achieved results in the field of marketing of our services;
The project covers one main activity - Marketing services aimed at specific products of the enterprise. Through the implementation of the activity we will receive support from an expert for the development of a marketing plan. The analysis and planning of marketing activities will help us to position ourselves successfully in a market with wide competition and will be a prerequisite for expanding our portfolio, developing our services and adding new ones.
The implementation of the project will lead to many positive results for our young company. We will receive support for business services that are very important for young companies, such as Kraft Content. This will facilitate our business start-up. The implementation of the project will give us the opportunity to develop our business, as we will have a means to measure our progress and consider additional activities. The most important results for us will be overcoming our current limitations - lack of expertise in marketing, small sales and underdeveloped customer base.
We can summarize that the implementation of the project will create a favorable business environment for our start as a young organization and will help us become a sustainable business unit with regular revenues and interesting services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието - създаване на маркетингов план: Целта на настоящата дейност е да бъдат предоставени маркетингови услуги на нашата компания с цел създаване на маркетингов план за развиване на основното ни бизнес направление. Разработването на маркетинговия план е първата стъпка в посока изграждане на устойчив бизнес за нашата компания, тъй като стабилизирането ни на пазара се нуждае от подробни анализи, конкретни стъпки в посока маркетинг и отлично познаване на профила на клиентите. Само по този начин можем да създадем един стабилна клиентска база, паричен потоко и да се задържим на пазара през първите 3 години от съществуването ни. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Сключване на договор с избрания експерт по проекта За да направим маркетингов план, който ще има реална полза за нас, ни е необходима квалифицирана помощ от експерт с образование и опит в областта, тъй като в момента не разполагаме с подобна експертиза. Тази наша потребност ще бъде разрешена чрез сключване на граждански договор с експерта Пресияна Соколова, която притежава образование и опит в областта. За да постигнем максимална ефективност и след разговора ни с избрания екпсерт, определихме следната структура на маркетинговия план: - Бизнес цели на компанията - Анализ на средата и конкуренцията - Анализ на компанията - SWOT анализ - Потребители и стойностно предложение - Изграждане на buyer persona - Ресурси и канали за достигане до потребителите - Маркетингова фуния - План за прилагане 2. Планиране на работата Експертът ще проведе няколко срещи с предприемача с цел изясняване на бизнес модела, запознаване с дейността на фирмата, нейните услуги. Ще бъде проведено интервю с управителя, за да се получи яснота за стратегията на фирмата, потенциалните пазари и клиенти, които са интересни за компанията. 3. Стартиране на работа по маркетинговия план Работата в този етап ще започне със събиране на информация необохдима за анализ на пазара. Ще се събират както първични, така и вторични статистически данни. При необходимост може да бъдат проведени анкети с потенциални потребители под формата на телефонни интервюта или анкети по е-мейл. Целта на тези проучвания ще бъде да се определят нагласите на целевите клиенти. Експертът ще формулира варианти на предложението за стойност, които ще бъдат обсъдени с предприемача, като се избере този, който съответства на целите на компанията. С него ще бъде обсъден и маркетинговия бюджет, който може да бъде заделен, за да може да се разпредели в конкретните маркетингови активности в зависимост от най-удачните варианти за промотиране на бизнеса. 4. Представяне на резултатите В рамките на този етап ще бъде представен маркетинговия план пред предприемача, заедно с изводите и препоръките на експерта. При необходимост ще бъдат направени корекции в бизнес целите или ресурсите и каналите за достигане до потребителите, както и в плана за прилагане. В резултат на създадения маркетингов план по посочената структура ще навлизем много по-лесно на пазара на ПР услугите с подходящите маркетингови активности, при доброто познаване на потенциалните клиенти. Това ще ни осигури предимството от което се нуждаем като стартираща компания. Правилно планираните маркетингови кампании и реклама ще ни позволи да продаваме много по-ефективно. Отправянето на подходящи послания към клиентите, заедно с правилно определените канали за реализация ще генерира продажби и печалби, които ще подпомогнат нашата млада организация да се наложи на този пазар. Изпълнението на дейността ще подпомогне да постигнем набелязаните цели, а именно, липсваща експертиза в маркетинга, развитие на основното ни бизнес направление и разширяване на клиентската база като средство за увеличаване на приходите ни. 4 988.00 4 988.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).