Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 106 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The main objective of the project "Renovation / Reconstruction of the Municipal Theater of Kyustendil and construction and restoration of the recreation area of the Theater Park" is to provide a modern and efficient cultural infrastructure in support of the balanced and sustainable development of Kyustendil agglomeration area. The main activities under the project will contribute to the improvement of the state and access to the cultural institution, which in turn will raise the standard of living and support the provision of competitive and quality services. The project implementation will contribute to the long-term positioning of Kyustendil Municipality as an attractive and dynamic urban center offering diverse cultural services in an appropriate and cost-effective environment, meeting the needs and expectations of the population and promoting the cultural and social integration of all vulnerable groups. With the funds provided for this project it is envisaged that the Municipal Theater of Kyustendil will be completely renovated and a recreation area of the Theater Park will be constructed and restored. The project proposal envisages the rehabilitation of the Theater Park with an area 3 986 sq.m. and major renovation of the building with a total built-up area 8 778 sq.m., entirely used for promotion of cultural life in the town. The site is located in the central city part of Kyustendil, on "Bulgaria" Blvd. ,  a pedestrian alley connecting the central square „Velbuzhd” and  the city's train and bus station. In close proximity there are other sites, identified as priority in the Integrated Urban Reconstruction and Development Plan of Kyustendil. The project implementation will achieve a complete and finished look of the urban environment, which will allow for outdoor activities, will turn it into a meeting place of citizens and their consolidation as united civil society.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организация и управление на проекта: В рамките на проектната дейност се предвижда да бъде сформиран екип за организация и управление на проекта. Екипът по управление ще изпълнява функции по организационни и административни въпроси и ще улеснява цялостния работен процес по управление на проектния цикъл. Членовете на екипа ще обсъждат начините за постигане на най-качествено изпълнение на заложените дейности и тяхната последователност. Дейността цели да се осигури успешно изпълнение на проекта и постигането на заложените проектни цели и резултати, да се оптимизира използването на проектните ресурси, да се постигне ефективна координация и комуникация с всички участници в проектния процес, да се осигури прозрачност в управлението на проекта, както и добра отчетност и контрол върху изпълнението. Екипът на проекта ще се състои от шест членове: - ръководител на проекта; - координатор на проекта; - счетоводител на проекта; - юрист на проекта; - инвеститорски контрол; Екипът ще е запознат и ще използва вече използваните в общината процедури за финансово управление и контрол и по този начин ще се даде разумна увереност за спазване на принципите на добро финансово управление на проекта. Дейността на екипа ще гарантира ефикасно и навременно отразяване на всички възможни рискове при изпълнението. Функциите на екипа по организация и управление на проекта включват: мониторинг и контрол за изпълнение на всички договори с външни изпълнители, осъществяващи дейности по проекта; изготвяне на доклади по изпълнението на проекта към УО на ОП „Региони в растеж“ 2014- 2020; финансово управление на проекта; докладване на нередности; архивиране; информиране и публичност по проекта. Община Кюстендил разполага с достатъчен административен капацитет, с който да обезпечи качественото и в срок изпълнение на проекта. Ръководителят на проекта и членовете на екипа за управление ще бъдат служители на общинска администрация, с богат професионален опит. Проектният екип ще е отговорен за спазването на процедурите и изискванията на Управляващия орган (УО) съгласно клаузите на Административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по настоящата схема и приложенията към него, за упражняването на постоянен мониторинг и контрол по отношение на наетите фирми - изпълнители и по отношение на проектните дейности в тяхната технологична последователност и не на последно място, за информирането на широката общественост за проекта. Разходите за Дейност 1: Организация и управление на проекта са в размер на 96 000,00 лв. и са разпределени както следва: - Ръководител - 24 000,00 лв.; - Координатор - 18 000,00 лв.; - Юрист - 18 000,00 лв.; - Счетоводител - 18 000,00 лв.; - Инвеститорски контрол - 18 000,00 лв.; Източник на финансиране на Дейност 1: Организация и управление на проекта - ФИНАНСОВ ИНСТРУМЕНТ. 0.00 0.00
Дейност 2: Публичност и визуализация на проекта: През целия период на реализиране на проект „Обновяване/реконструкция на Общински театър Кюстендил и изграждане и възстановяване на зона за отдих парк Театъра“ ще бъде поставен важен акцент върху необходимостта от осъществяване на публичност на дейностите от проекта с цел още по-голямо популяризиране на резултатите от него и приноса на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014 - 2020. Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи: - Целевите групи и преките бенефициенти по проекта; - Широката общественост; - Разпространителите на информация. Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно: - Равнопоставеност - изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло; - Навременност - всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории; - Адаптивност - всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват; - Партньорство - всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни; - Прозрачност - ще се предоставя информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г. Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение. Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност: - Електронни медии; - Печатни медии; - Директна комуникация - пресконференции, официални церемонии, разработване на информационни материали; - Външна реклама - постоянни обяснителни табели. Предвидените в проекта мерки ще са съобразени с правилата за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл. 115 § 4 от Регламент 1303/2013 г . и в чл. 3, чл. 4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020г . Разходите за Дейност 2: Публичност и визуализация на проекта са в размер на 36 166.67 лв. Източник на финансиране на Дейност 2: Публичност и визуализация на проекта - ФИНАНСОВ ИНСТРУМЕНТ. 0.00 0.00
Дейност 3: Подготовка на документацията за възлагане на обществени поръчки и провеждане на процедури за избор на изпълнители, сключване на договори: Всички процедури за възлагане на обществени поръчки за строителство или услуги, свързани с изпълнението на проектните дейности ще съблюдават равнопоставеността на всички заинтересовани лица, независимо от техния пол, раса и националност. Ще бъдат строго съблюдавани принципите на прозрачност и необвързаност при избора на изпълнители. Експерт от администрацията, член на екипа за управление на проекта, ще подготви тръжните документации за избор на изпълнители, в рамките на проекта. Редът по който ще бъдат избрани изпълнителите ще бъде съгласно Закона за обществените поръчки. Тази дейност ще е една от първите дейности, които ще стартират в рамките на проекта. Прецизната и качествената подготовка на документацията за обществени поръчки е основна предпоставка за законосъобразното провеждане на процедурите, навременното изпълнение на проектните дейности с желаното качество и обем и в рамките на планирания бюджет. Дейността включва подготовка на документация за възлагане на обществени поръчки за: 1) Извършване на СМР за обект „Обновяване/реконструкция на Общински театър Кюстендил и изграждане и възстановяване на зона за отдих парк Театъра“; 2) Извършване на СМР за обект "Изграждане и възстановяване на зона за отдих- парк Театъра“ 3) Извършване на независим финансов одит; 4) Извършване на дейности за публичност и визуализация; 5) Упражняване на консултантски услуги по реда на чл. 166 от ЗУТ и въвеждане на обекта в експлоатация; 6) Упражняване на авторски надзор. Решението за възлагане на обществената поръчка и обосноваването на необходимостта от провеждането й се взима от ръководителя на екипа по проекта съвместно с юриста по проекта. 0.00 0.00
Дейност 4: Изпълнение на СМР за обект Общински театър – Кюстендил – основен ремонт и Изграждане и възстановяване на зона за отдих парк „Театъра“: В рамките на проекта се предвижда да бъде основно ремонтиран Общински театър - Кюстендил и да се изгради и възстанови зона за отдих парк „Театъра“. Проектното предложение предвижда рехабилитиране на парк Театъра с площ от 3 986 кв.м. и основен ремонт на сградата с със застроена площ от 3 144 кв.м. и разгърната площ от 8 778 кв.м., изцяло използвани за популяризиране на културния живот в населеното място. Строително-монтажните дейности за обновяване на общинския театър включват следното: ремонт на покрива и фасадите на цялата сграда с подмяна на старите, нарушени и неефективни елементи. Старите компрометирани битумни хидроизолации ще бъдат премахнати. Над втората плоча от двойния покрив ще се изпълнят топлоизолация от XPS и армирана циментова замазка и ще бъде положена нова хидроизолация. Топлият покрив- шнурбоден ще бъде топлоизолиран с минерална вата и покрит с вентилируема керамична фасада по тези си части, като старата облицовка от врачански камък с нарушено закрепване ще бъде премахната. В останалата част ще бъдат изпълнени топлоизолационен пакет XPS, армирана циментова замазка и нова битумна хидроизолация. Частта топъл покрив, покрит с ламарина, ще бъде топлоизолирана със слой XPS под стоманобетонна плоча. Цялата външна дограма на сградата ще бъде подменена. Фасадите ще бъдат изпълнени както следва: цокълна част - топлоизолация 8 см ХРS, 8 см EPS и покритие от защитна мазилка против графити. Западната фасада в частта от цокълния етаж до кота +11.05 - начало на корниза, ще бъде изпълнена с вентилируема фасада с каменни плочи и положена топлоизолация от каширана минерална вата. В същия участък останалите фасади (източна, северна и южна) ще бъдат изпълнени с топлоизолация EPS и покритие от лепени каменни плочи. Над указаната кота покритието се състои от вентилируема керамична фасада и топлоизолация -каширана минерална вата. Фасадните колони ще бъдат с финиш - керамични плочи - вентилируема фасада. На всички нужни места старата каменна облицовка ще бъде отстранена. Засипаните английски дворове (превърнати в цветарници) към западната фасада ще бъдат възстановени с осветителната си и вентилационна функция, като пръстта от тях ще бъде изгребана и извозена.За изграждане и възстановяване на зона за отдих парк „Театъра“ строително-монтажните дейности включват: - обновяване, възстановяване и рехабилитиране на площадното пространство около сградата на Театъра и прилежащото парковото пространство, чрез пълно обновяване на средата; - реорганизиране на пространството, чрез полагане на нови настилки и допълняемост към растителността; - поставяне на декоративни стилизирани фигури, централно за входното пространство; - обособяване на пространство за парков/градински шах с големи фигури, както и на маси за шах със столове;- изграждане на фонтан с места за сядане и „сух“ фонтан и декоративно осветление;- вграждане на прожектори в настилката;- разполагане на места за сядане - пейки в зелените площи и пътеки до тях от плочи на тревна фуга;- изграждане на пътека, която да свързва площада пред театъра с намиращата се на север велоалея. По настилката ще се вградят лампи за декоративно осветление;- реорганизиране движението на паркинга, западно от сградата на Театъра; - изграждане на достъпна среда.Разходите за Дейност 4: Изпълнение на СМР за обект Общински театър – Кюстендил – основен ремонт и Изграждане и възстановяване на зона за отдих парк „Театъра“ са в размер на 4 696 512.52 лв. Финансирането на дейността е комбинирано и е разпределено както следва: Разход, покрит с БФП - 2 422 031,14 лв.Разход, покрит с финансов инструмент - 2 274 481,38 лв. 2 422 031.14 5 525 986.64
Дейност 5: Извършване на авторски надзор: Авторският надзор се изпълнява с цел гарантиране на точното изпълнение на проекта, съблюдаване на техническите и конструктивните правила и норми. Проектантите, изготвили проектите на обектите, ще осъществяват контрол над изпълнението на строително монтажните работи чрез периодични посещения на работните площадки, за да наблюдават и при необходимост да коригират работата на изпълнителя на СМР. Същите ще подписват актове и протоколи по време на строителството, съгласно Закона за устройство на територията и Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Ще изготвят екзекутивни чертежи. Авторският надзор приключва с въвеждане в експлоатация на обекта. Авторски надзор ще се извършва на всеки от обектите от проектантските колективи, изработили инвестиционните проекти. Разходите за Дейност 5: Извършване на авторски надзор са в размер на 29 166,66 лв.и са разпределени както следва: Разходи за авторски надзор на Общински театър Кюстендил - 20 833,33 лв. Разходи за авторски надзор на парк "Театъра" - 8 333,33 лв. Източник на финансиране на Дейност 5: Извършване на авторски надзор - ФИНАНСОВ ИНСТРУМЕНТ. 0.00 0.00
Дейност 6: Упражняване на консултантски услуги по реда на чл. 166 от ЗУТ и въвеждане на обекта в експлоатация : Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на Закона за устройство на територията (ЗУТ) за обектите на интервенция и ще включва: - осигуряване законосъобразно започване на СМР, съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР съгласно Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, - контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект и изискванията на ЗУТ, - контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, - контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с изискванията на Закона за техническите изисквания към продуктите. След приключване на СМР на обектите с подписан констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (образец 15), консултанта ще изготви и представи окончателни доклади и технически паспорти на строежите. Въз основа на тях и на съставената строителна документация и събраните сертификати, декларации за съответствие и документи от проведени изпитвания, за сградата на театъра ще се подготви искане за назначаване на Държавна приемателна комисия и издаване на разрешение за ползване, а за парка ще се направи досие и искане за издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация. Разходите за Дейност 6: Упражняване на консултантски услуги по реда на чл. 166 от ЗУТ и въвеждане на обекта в експлоатация са в размер на 45 833,33 лв. и са разпределени както следва: Разходи за строителен надзор на Общински театър Кюстендил - 33 333,33 лв. Разходи за строителен надзор на парк "Театъра" - 12 500,00 лв. Източник на финансиране на Дейност 5: Извършване на авторски надзор - ФИНАНСОВ ИНСТРУМЕНТ. 0.00 0.00
Дейност 7: Извършване на независим финансов одит: Одитът на проектите по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020 се използва от УО като надежден източник на увереност при верификацията на разходите. За изготвянето на одиторски финансови отчети ще се извършва финансов одит на цялостното изпълнение на проекта от лицензирани експерт-счетоводители. Фирмата - изпълнител ще бъде избрана съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане. Основната цел на извършвания одит е да се предостави на община Кюстендил доклад за фактически констатации и да се формират констатации (потвърждения) относно: - всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одитора следва да се увери, че всички документи на база, на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят да разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да се бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Резултатите от извършения одит на проекта ще бъдат представени в изчерпателен доклад, който ще съдържа фактически констатации. Одиторът задължително следва да потвърди, че са извършени одиторски процедури и са проверени 100% от декларираните допустими разходи по източници на финансиране, съгласно процентните отношения в договор за БФП. Разходите за Дейност 7: Извършване на независим финансов одит са в размер на 5 000,00 лв.: Източник на финансиране на Дейност 7: Извършване на независим финансов одит - ФИНАНСОВ ИНСТРУМЕНТ. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).