Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The "Good and safe working conditions in KMD Ltd. aims: "To ensure the optimal organization of work, good and safe working conditions and opportunities for fulfilling professional life working in KMD Ltd". The specific objectives of the project are:
1. To introduce new systems, practices and tools for human resource development and labor organization
2. To optimize workflows and introduce practices to extend the working life of older workers
3. To limit the impact of risk factors in the work environment and to ensure a high level of health and safety
4. To provide benefits in the enterprise to increase work satisfaction.
These objectives will be achieved through implementation of the following activities:
1: Development and introduction of systems of Labour Organisation, management and development of human resources;
2: Ensure the collective protection devices to improve the work enviroment parameters;
3: Supply of personal protective equipment and protective clothing for workers in KMD LTD;
4: Repair and equipment of recreational, dining and relaxation in KMD LTD.
5:Training of workers and employees on specific health risks associated with the workstation and the methods and the means of their control and prevention; 
6: Organization and management of the project;
7: Information and publicity of the project;
Target group in the project proposal will be included in employment persons in KMD LTD, city of Plovdiv, which amount to 362. A significant proportion of them are over the age of 54 employees(180) and people with lower working abilities (5). Retiree-36
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Внедряване на софтуерна система за организация на труда и управление на човешките ресурси;: Основните мерки, които ще се реализират с тази дейност са: - подобряване на ресурсната ефективност и намаляване на негативното въздействие върху околната среда - Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкаво работно време и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот. - Удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници,над 54 години. Тази дейност е от първостепенно значение за решаване на съществени проблеми свързани с организацията на трудовите процеси и ресурсната ефективност на компанията. КМД ЕООД е голяма компания осигуряваща комунални услуги на Пловдив и региона. Разполага с около 200 превозни средства, като 90 от тях се ползват ежедневно: водоноски, метачки, сметовози и фадроми. Общо 133 водача всеки ден управляват транспортните средства, в изпълнение на служебните си задължения. Освен шофьор, към курса има екип от няколко общи работника и механици. Значителна част от тях са над 54г. Цялостната организация и контрол по изпълнението на специфичните трудови задачи на всеки работник е изключително трудна, поради: големия брой служители, работата на множество различни обекти в различно време на денонощието, много извънредни ситуации и непредвиден извънреден труд, необходимост от от постоянна гъвкавост и реорганизация за да не се получава дублиране или необслужени места, неравномерно разпределение на натоварването между служителите. В настоящия момент администрацията и ръководството извършва ръчно цялостната координация, контрол и управление на дейността на работещите и автопарка, но срещат сериозни затруднения и проблеми. Налице са проблеми с дисциплината като: неспазване на работното време , не спазване на определените маршрути, некачествено и ненавременно извършване на поставени задачи, неефективно използване на ресурсите, вкл. кражби на гориво от автомобилите и т.н.. На базата на всичките тези проблеми ,които сериозно се отразяват на качеството на трудовата дейност,и създават и риск за безопасността, се налага въвеждането на система за оптимизация на работните процеси, която да спомогне за удължаване професионалния живот на работещите и повишаване на ресурсната ефективност на фирмата. След внимателен анализ ръководството КМД ЕООД реши, че е необходимо да се закупи софтуерна система за контрол на дейността на шофьорите, която отговаряна съвременните изисквания и ще може да автоматизира всичките управленски и контролни функции. С цел ефективно проследяване на дейността и оптимизиране на работния процес на шофьорите, КМД ЕООД се нуждае от GPS система за управление и мониторинг на транспортната дейност,за оптимизиране на транспортния процес и намаляване на преките транспортни разходи. Системата която ще бъде закупена, ще бъде мултифункционална и ще може да прави множество анализи, оценки, планове и справки за различните елементи от трудовата дейност на шофьорите като: *индивидуални справки за измината дистанция *измерване,анализ и планиране на работно време на водача *измерване и анализ на количество заредено гориво, място и час на зарядката *Визуализиране на икономичното каране на водача *Сервизни интервали и обслужване * управление и запис на комуникацията между диспечерите и водачите *Създаване на архив за движението на автомобила Чрез системата ще се извършват сравнителни анализи сечения за активността на водачите, натоварването на машините, използваните почивки, разход на гориво по вид машини, разход на гориво по водач, ремонти на машини Системата ще контролира и индивидуалния здравен статус на шофьорите, чрез проверка на базови показатели преди започване на работа. Системата регистрира извършените профилактични прегледи на персонала и алармира ако периодът до следващ преглед изтича (е изтекъл) Чрез таблично и графично визуализиране на събраните данни мениджърите ще получават уникалната възможност да взимат навременни и точни решения за организация и управление на трудовите процеси съобразно индивидуалните показатели на всеки шофьор. 88 730.00 88 730.00
Осигуряване на средства за колективна защита за подобряване условията на труд;: Целта на тази дейност е да се подобрят параметрите на работната среда в административните офиси на КМД ЕООД и да се изпълнят мерките от програмата за минимизиране на риска разработена и утвърдена от ръководството на базата на оценката на риска на работните места. Основния рисков фактор установен от тази оценка е микроклимата. В административната сграда, където работят ръководители на отдели, организатори, касиер, отчетник, счетоводител и администратор човешки ресурси, липсва отоплителна или охлаждаща система. Обособени за 7 помещения за административни офиси/канцеларии, които в момента не разполагат с никакви системи за отопление и охраждане. В миналото е имало калорифери, а в някои от стаите - печки на дърва, които са премахнати. През лятото, помещенията не се охлаждат или вентилират по никакъв начин. Липсата на оптимален микроклимат поставя под риск здравето на работещите, това е от голямо значение и за да се регулира и постигне постоянен микроклимат в норма, който да създава комфорт на работещите, е необходимо закупуването на климатици. Затова, към момента се прави основен ремонт на сградата, за сметка на КМД ЕООД и след завършването му се планира е закупуването на: * 7 инверторни климатика, 9000 btu, които да бъдат разположени по следния начин: -2 климатика в 2 от канцелариите на първия етаж -5 климатика в 5 офиса, разположени на третия етаж * 2 климатика, 12000 btu за 2 от по-големите офиси на третия етаж. Климатиците ще бъдат такъв тип, че да могат лесно да се монтират и демонтират на различни места, като по този начин се създава гъвкавост при тяхното ползване. За ограничаване на рисковото въздействие на описаните фактори ще бъде закупено необходимото оборудване, препоръчано и от СТМ на база оценка на риска и програмата за минимизиране на риска на работните места. Етапите на които ще се реализира тази дейност са както следва: 1) Провеждане на процедура по избор на изпълнител/и за доставка на нужното оборудване. 2) Договаряне с избраните изпълнител/и и определяне на срок на доставка 3) Доставка и монтаж на необходимото оборудване 4) Тестване на доставеното оборудване и контролно замерване на параметрите на работната среда , чието оптимизиране се цели с конкретната доставка. 5) Приемане на доставеното оборудване с приемо-предавателен протокол и обучение на работещите за неговата безопасна експлоатация. 9 183.00 0.00
Доставка на лични предпазни средства и специално работно облекло за работещите в КМД ЕООД;: В резултат на направената оценка на риска на работните места в „КМД” ЕООД е установено, че идентифицираните опасности и произтичащите от тях рискове не могат да бъдат напълно избегнати, чрез КПС. Затова следва да се използват ЛПС. Потенциалните рискове за основната група от работещитите-сметосъбирачи и общи работници са: -подхлъзвания, спъвания и падания, особено при изпълнение на работа с вода; -вдишване на прах при почистване около контейнерите и при метене.; -неблагоприятни климатични въздействия при работа на открито; -механични опасности от използване на работното оборудване (заклещване на пръсти); -опасности от удар, притискане, премазване; -излагане на въздействието на опасни вещества, съдържащи се в почистваните отпадъци, в дезинфекциращите препарати при дезинфекция на контейнерите или от биологичен произход (плесени или човешки биологични отпадъци) *Длъжностите, работещи в близост до транспортни средства (шофьори, механици, диспечери, сметосъбирачи) са изложени на риск от нараняване и увреждане на здравето от: пътни злополуки, механични въздействия, инциденти с неизправност на транспортни средства, неблагоприятен микроклимат и др. Средствата за предпазване са защитно работно облекло, обувки, защитни ръкавици и очила, противопрахови маски, сигнални жилетки и антифони. В съответствие с разпоредбите на Наредба № 3/19.04.2001 г. за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на ЛПС на работното място (ДВ, бр. 46/15.05.2001 г.), работодателят КМД ЕООД е осигурил един минимум от ЛПС, които, предвид дейността и опасностите за здравето, не са достатъчни да осигурят адекватна защита. Необходимо е да се закупят по-нови, осигуряващи безопасността и здравето при работа ЛПС и СРО. При избора, следва да са отчетени следните фактори: -материи, осигуряващи подобрена защита на работещите при неблагоприятни климатични условия през студения период, както и осигуряващи въздухопропускливост с цел да се ограничи изпотяването и абсорбирането на потта през топлия период. В процеса на експлоатацията работното облекло нееднократно се подлага на пране и почистване. Това изисква ползване на СРО, изработени от материали, осигуряващи съхраняване на защитните им свойства след почистване за достатъчен период от време. Основните изисквания, на които трябва да отговарят обувките (цели, топлоустойчиви с метално бомбе, топлоустойчиви, със стелка и подплата абсорбиращи пот и влага, с метално бомбе (олекотени), с поглъщане на енергията на ходилото) са надеждност, функционалност и ергономичност. Те трябва да са направени от материали, обезпечаващи максимална защита от студ и влага, устойчивост на удар и пробождане от твърди предмети, подхлъзване, като същевременно са олекотени и поглъщат енергията от ходилото, за намаляване на умората и съхраняване на работоспособността. Работните ръкавици трябва да предпазват от механични опасности, срязване, пробождане, ниски температури, допир до горещи повърхности. Предвид условията на работа в „КМД” ЕООД, СРО И ЛПС се използват постоянно-когато вредностите действат непрекъснато в работната среда и периодично, когато възникват само при някои видове работи, при определени условия на работа, сезонно или през дълги периоди от време. В „КМД” ЕООД не са организирани за сметка на работодателя дейностите, свързани с почистване на ЛПС и СРО. За изпълнение на изискването на чл.19 от Наредба № 3/19.04.2001 г. за МИБОЗР, (ДВ 46/2001) е необходимо да се създаде организация за осигуряване на почистване, изпиране, дезинфекциране на СПО и ЛПС като се осигурява запазването на техните защитни качества. С обновяването на СРО и ЛПС тези проблеми ще бъдат решени и работниците ще имат най-доброто предпазно облекло за защита от злополуки по време на работния процес. 147 522.77 147 522.77
Ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в КМД ЕООД;: Тази дейност цели да се извърши ремонт и да се закупи оборудване необходимо за обзавеждане на помещения за отдих и хранене в предприятието. Ще се реализира чрез обособяване на места за отдих, което е заложено и в програмата с мерки за минимизиране на риска.След направената оценка на риска и препоръките към нея е установено, че помещенията за почивка в „КМД” ЕООД са недостатъчни и не отговарят на изискванията на чл. 240, ал. 1 от Наредба № 7 за минималните изисквания за ЗБУТ на работните места и при използване на работното оборудване (ДВ бр.88/ 1999 г.). За възстановяване на работоспособността и преодоляване на умората за работещите трябва да се осигурят помещения за почивка, които да са:  лесно достъпни и просторни;  съобразно с броя на едновременно ползващите ги лица;  снабдени с обзавеждане, съобразено с характера на необходимите почивки. Към момента, почивката на работещите се реализира в помещения под наем, в които се помещават офисите на администрацията и има стая за сън за шофьорите, даващи дежурства. Няма обособени помещения за отдих за администрацията, а за шофьорите наличната стая е крайно недостатъчна. Персоналът не успява да използват пълноценно времето, отредено за обяд и почивки. През януари 2016г., КМД ЕООД закупува собствена база, за да прехвърли дейността си там. Тя е стара и подлежи на ремонт. Новата база е на отдалечено място (до околовръстния път на Пловдив). В близост до нея няма заведение, предлагащо възможност за изхранване, което ще налага служителите сами да подсигуряват своя обяд. Фирмата вече разполага с подходяща собствена сграда, която ще бъде обособена за почивка и хранене на шофьорите. В друга сграда ще бъде разположена администрацията, с помещения за почивка. За да се използват по предназначение, е необходим текущ ремонт. След ремонтирането на помещението за шофьорите, с целевата помощ от програма, то ще бъде оборудвано и обзаведено с климатици, Маси за хранене, столове, Кухненски бокс, Хладилник, Микровълнова, Телевизори,Машина за топли напитки,Легла за почивка с матраци, Шкафчета, Пералня, Сушилня, Гардероби, Пейка В момента помещението не е обитаемо, не се използва и очаква да бъде пригодено за почивка. Основната трудова дейност на шофьорите е свързана с психическо напрежение и физически труд, предполагащ заемането на неудобни пози за дълъг период от време, което води до специфично натоварване на опорно двигателния апарат и заболявания, свързани с него. Оборудването на място за отдих, хранене и почивка ще доведе до намаляване на натоварването, предотвратяване на заболявания повишаване на удовлетвореността на работниците и служителите, което ще рефлектира и върху производителността на труда им като цяло. В работата им често се дават дежурства, което налага престой за сън в комфортна среда. Помещенията за отдих на администрацията, също са в стара сграда, която подлежи на ремонт-боядисване, поставяне на подови настилки и подмяна на прозорци. След извършване на СМР, помещенията ще бъдат обзаведени и оборудвани с: Климатици, Маси за хранене, Столове, кухненски бокс, Хладилник, Микровълнова, Телевизор, Машина за топли напитки, Легла за почивка с Матрак, Гардероби, Шкафчета В предприятието има 180 човека над 54 г., които са част от целевата група. Фокусът в осигуряването на условия за пълноценна почивка ще бъде и върху запазване на тяхното здраве и осигуряване на условия за продължителен трудов живот. Дейността ще се реализира на следните етапи: 1) Подготовка на публични покани за избор на изпълнители, с разработени мин. изисквания и методика за оценка (4-5 месец) 2) Провеждане на процедура за избор на изпълнител на СМР дейности (6-7 месец) 3) Провеждане на процедура за избор на доставчик на оборудване (7-8 месец) 4) Извършване на СМР дейности за подобряване на помещенията за отдих и почивка (8-10) 5) Доставка на обзавеждане и оборудване на стаите за отдих и почивка (11-12) Дейността ще бъде организирана и контролирана от екипа по управление на проекта. 125 246.97 134 423.10
Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване;: Дейността представлява Обучение на работниците и служителите относно специфичните рискове за здравето, чрез провеждане на периодични инструктажи и обучения, организирани от СТМ и цели повишаване на подготовката на работниците и служителите за здравословен и безопасен труд. Включва формиране на конкретни знания и умения за безопасна експлоатация на съоръженията в КМД ЕООД. Осигуряването на по-добри условия на труд и оптимална безопасност е сред първостепенните грижи на ръководството на предприятието, тъй като безопасността и здравето на заетите лица по време на работа са основен аспект и негова отговорност. Поради това, залагайки дейността по обучение в настоящото проектно предложение, се цели заетите във фирмата лица да се запознаят със специфичните рискове, които крият всяко работно място, за да може всяка една опастност за работниците и служителите да се предотврати. Обучението, което ще се реализира в настоящата дейност ще бъде за специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване. В него ще се включат 133 лица, заемащи длъжност "Шофьор" и 80 лица на длъжност "Сметосъбирач". В края на обучението си, всички служители взели участие в него, ще получат Удостоверение за преминат курс на обучение. Изпълнението на настоящата дейност ще премине през два етапа. Първият е извършването на избор на изпълнител, който трябва да отговаря на следните критерии, определени от екипа по управление, за ефективното изпълнение на дейността. -обучител с опит при провеждането на подобни обучения; -да има капацитет да организира и изпълнява този вид обучения и специалност. Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна учебна програма и учебен график. Учебната програма трябва да е съобразена с всички идентифицирани специфични рискове на всяко работно място във фирмата. В учебната програма на обучителната дейност трябва да бъдат използвани най-новите интерактивни методи на обучение за прилагането на обучението на практика в ежедневното изпълнение по време на работния процес. Минималното съдържание, което трябва да бъде включено в учебните програми на избрания изпълнител включва следните основни модула: 1.Специфични рискове на работните места произтичащи от физичните фактори на работната среда, вкл. специфични рискове свързани с микроклимата; специфични рискове, като прах, шум, осветеност. 2. Специфични рискове на работните места произтичащи от оборудването (машини и съоръжения), вкл. специфични рискове: - при работа с машини за сметосъбиране; при работа със специализирани транспортни средства-фадроми, автокранове; - при ръчно манипулиране с технически ресурси; - при работа с ръчни електрически инструменти и др. 3. Специфични рискове на работните места произтичащи от използваните материали и вещества в производството 4. Специфични рискове на работните места произтичащи от човешки фактори. Минималната продължителност на всеки модул трябва да бъде 6 уч. часа. Всички заемащи длъжности "Щофьор" и "Сметосъбирач", общо 213 представителя на целевата група, ще преминат през всички 4 модула. Разпределението на заетите ще бъде: 12 групи по 14 човека, 3 групи по 15 човека. Вторият етап при реализирането на дейността е изпълнението на самото обучение. В този етап избрания изпълнител, изцяло ще трябва да организира реализирането на обучението. За да се улесни организирането и провеждането на настоящото обучение, изпълнителят ще има задължение да осигури всички необходими материали и консумативи за ползотворното му и ефективно провеждане. 46 860.00 46 800.00
Организация и управление на проекта;: Дейността цели ефективна организация,изпълнение и контрол на предвидените дейности по проекта.Ще се сформира 4 членен управленски екип, избран на база квалификация и опит в областта: -Ръководител -Счетоводител -Координатор -Консултантска фирма Изборът на екип е направен на база опит и квалификация в управлението на проекти.За целите на проекта към екипа е привлечен ръководител с необходимия професионализъм,опит в административни дейности,управление на ЧР и умения за работа в екип.Изборът е направен след предварителен подбор на база квалификация и опит,които може да бъдат проследени в приложената автобиография. За ръководител е посочен Борислав Славчов сертифициран експерт по управление на проекти,с над 10г. опит.Той е с богат управленски опит,свързан с успешното реализиране на дейности,подобни на тези,включени в настоящото проектно предложение.Притежава богата квалификация в сферата на управлението и ще бъде ментор на ръководството на КМД ЕООД, в процеса на въвеждането на новите по-добри и безопасни условия на труд. Ръководителят ще Координира и контролира екипа и цялостното изпълнение на дейностите по проекта и ще бъде официален представител на проекта пред УО, медии и заинтересовани страни. Счетоводителят ще гарантира финансовото планиране и отчетност и ще бъде финансово отговорно лице по проекта. Към настоящия момент осчетоводява дейността на КМД ООД, познава в детайли спецификата в бранша, ползва се с доверието на управителя и работят успешно в екип. Координаторът по проекта ще следи за спазването на срокове и нормативна база, ще обезпечава технически документо-оборота по проекта. Ще организира и координира на място изпълнението на дейности 2;3 и 4. Консултантската фирма ще организира цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Ще подготвя и осъществява кореспонденцията с УО и заинтересованите лица. Ще отговаря за техническото изпълнение на дейността, водене на проектното досие и подготовката на отчетната документация. Ще следи за стриктното съблюдаване и законосъобразността, съгласно параметрите на конкретната оперативна програма Екипът ще има за цел добро управление на проекта, контрол и отчетност. Ще се заложи на екипна работа и прозрачност при извършване на дейностите. Екипът своевременно ще планира, подготвя и организира изпълнението на всяка дейност, като ще се грижи за постигане на заложените индикатори и резултати. В рамките на тази дейност, екипът ще изготвя междинни и финални отчети, за коректно отчитане на резултатите пред УО и за осигуряване на финансов ресурс за изпълнение на проекта. Тази дейност ще се реализира в следните етапи: -Сключване на граждански договори с членовете на екипа -Изготвяне на месечни планове за конкретните задачи и отговорности, които ще бъдат разработвани от ръководителя на проекта, съгласувани с останалите членове и ще бъдат утвърждавани от управителя на фирмата -Ежедневна организация, контрол и изпълнение на дейностите на база на изготвените планове и в съответствие с проектното предложение -Отчитане на изпълнението чрез ежемесечни отчети за напредъка и технически и финансови отчети към УО Плановете и конкретните действия по тяхната реализация ще бъдат в пълно съответствие с изискванията в ръководството за изпълнение на проекти по схема "Добри и безопасни условия на труд" и с всички законови и подзаконови нормативни документи, регламентиращи изпълнението на проекти по ОП РЧР. Управленския екип, ще провежда подбор на външните изпълнители по отделните проектни дейности, ще съблюдават стриктно спазването на изискванията за публичност и визуализация, съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ и дейностите по осигуряване на ЛПС и КПС за конкретните длъжности и работни места. 39 713.34 39 734.42
Oсигуряване на информиране и публичност по проекта;: Дейността се изразява във визуализация на безвъзмездната помощ от Европейските Структурни и Инвестиционни Фондове и Оперативна Програма Развитие на Човешките Ресурси и популяризиране на дейностите по проекта и програмата сред целевата група и обществеността. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани съгласно задължителните изисквания към бенефициентите за мерките по информация и комуникация на ЕС, начините и методите за тяхното изпълнение на ниво конкретен проект. Дейността цели информиране и публичност на широката общественост, за да се гарантира приноса на Европейския съюз за изпълнението на настоящия проект. В рамките на дейността ще бъдат изработени материали, които ще визуализират програмата за безвъзмездна помощ, ще привлекат и стимулират представители на целевата група да вземат участие по проекта. Заинтересованите лица ще бъдат информирани, че дейността на КМД ЕООД е подкрепена от Оперативна Програма Развитие на Човешките Ресурси. Тази дейност ще се реализира в две насоки: От една страна ще се визуализира и популяризира програмата и безвъзмездната помощ, а от друга страна посредством това популяризиране ще се стимулират представители на целевата група да участват в проекта. По този начин, освен че обществеността ще се запознае с проекта, повече заети, ще бъдат мотивирани да кандидатстват за по-добри и безопасни условия на труд по настоящия и бъдещи проекти. Ще се приложат необходимите комуникационни мерки, за да бъдат информирани всички участници в проекта, всички заинтересовани лица, пряко или непряко свързани с него. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на гр. Пловдив, чрез три етапа, които ще се застъпват и ще продължават през целия период на проекта от 12 месеца: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група посредством публична презентация, разпространение на рекламно информационни материали, публикации в сайта на фирмата http://kmd.bg/, в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др. 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта, чрез поставяне на информационни табели, банери и стикери на местата, където се изпълняват проектните дейности; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта, в web-страницата на дружеството, в специализирани интернет страници, в интернет медии и в социалните мрежи. 3. Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна презентация пред работещите във фирмата и заинтересовани страни, както и чрез заключителни публикации в интернет медии, описващи постигнатите резултати по проекта. Самото изпълнение на дейностите ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия опит и капацитет в провеждане на такива дейности, но с активното участие и съдействие на екипа по управление на проекта. Освен заложените като бюджет дейности по визуализация и публичност, ръководството на КМД ЕООД и екипът по управление и организация на проекта поемат ангажимент за текущо и своевременно популяризиране на операцията сред свои партньори, клиенти, доставчици и сред обществеността в населеното място, където ще се реализират проектни дейности град Пловдив. Ще се приложат необходимите комуникационни мерки, за да бъдат информирани всички заинтересовани лица, пряко или непряко свързани с проекта. 3 919.95 3 919.95

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).