Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project provides for establishment of new Center for part-time services for social inclusion in society or at home, incl. supporting and integrated services which will help the daily round of disabled people and old people over 65. Thus will support the social adaptation and reduce the risk for institutionalization.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Сформиране на екип и управление на проекта : Създаване на екип по управление и екип за предоставяне на услугата. Екипа за управление ще се състой от следните длъжности: Ръководител - 1, технически сътрудник - 1, счетоводител - 1. Дейността цели създаване на организация за ефективно управление и успешно реализиране целите на Проекта. Екипът по проекта ще бъде отговорен за цялостната организация и управление на дейностите по проекта, изготвянето на необходимата документация, навременното й водене и правилното й съхраняване, спазването на графика на изпълнение, изготвянето на отчетите и предоставянето на необходимата информация при посещения за мониторинг. Екипът ще координира дейностите и ще взема управленски решения, като ще дава методически указания и подкрепа. 37 000.00 57 860.14
Информиране и публичност: Дейността цели гарантиране на максимална публичност и прозрачност при изпълнението на проекта. Медийният план има основната идея да даде подробна информация за почасовите социални услуги, реда и начина за предоставянето им, потенциалните потребители, условията към кандидатите за предоставяне на услугите, адрес, телефон за контакт и друга информация по преценка. Ще бъде запозната цялата общественост с целите и дейностите на услугите, начина на финансиране, дейностите и резултатите на проекта. 100.00 25.00
Осигуряване на достъп до интегрирани услуги , според специфичните потребности на човека , въз основа на индивидуалната социална оценка чрез подкрепа в домашна среда от центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността.: Дейността цели да се осигури качествено предоставяне на почасови услуги в общността и в домашна среда на потребителите на услугата с оглед пълно и гъвкаво задоволяване на потребностите им, съгласно целите на Проекта. Ще се създаде Център за социални услуги, в т.ч. подкрепящи и интегрирани между секторни услуги, в който потребителите ще ползват почасово различни социални услуги, ориентирани към индивидуалните им потребности и нужди. Рисковете за здравето и безопасността на всяко от лицата, ангажирани в предоставянето и ползването на услугата, ще бъдат минимизирани на база оценка на риска. Управлението на основните рискове за потребителите е предпоставка за опазване на здравето, спазване на принципите, зачитане и защита на интересите и правата на хората с увреждания. Специалистите на центъра ще приема документите на кандидат-потребителите /заявления, документ за самоличност, копие на ЕР на ДЕЛК/ТЕЛК/НЕЛК, ЛКК, копие на амбулаторен картон, др.медицински документи и др.). Срокът за приемане на заявленията ще бъде своевременно оповестен. След приемане на заявлението за всеки кандидат-потребител ще се създава лично досие, в което ще се съхраняват подадените документи. Социалният работник, психологът в Центъра ще изготвят оценка на потребностите на кандидат-потребителите с активното участие на кандидат-потребителя и/или негов законен представител, който заявява неговите желания за подкрепа. Редът, начинът и сроковете за извършване подбор и оценка на кандидатите ще бъде подробно разработен в Правила за оценка и подбор на кандидатите за потребители. Комисия за оценка и подбор ще се произнася с Решение по оценка на потребностите и определянето на индивидуален месечен бюджет за всеки кандидат-потребител. В решението се вписва индивидуалния месечен бюджет на лицето (брой часове), съобразен с индивидуалната оценка. Комисията ще изготвя списък с резултатите от оценката и подбора на кандидат-потребителите, подредени по низходящ ред, в който ясно е отбелязано от кой до кой списъчен номер са одобрените за включване в услугата на съответния етап. Списъкът с резултатите ще се излага на определено място в сградата на общината. На одобрените кандидат-потребители ще се връчват уведомителни писма с информация за определения им индивидуален месечен бюджет и последващите процедури. Уведомителни писма ще се изпращат и на кандидатите, които няма да бъдат включени в проекта на този етап. Ще се организират срещи между всеки класиран потребител и одобреното лице, което ще му предоставя услугите. Резултатите от проведените срещи и изборът на конкретен потребител ще се отразяват в протокол, подписан от потребителя, лицето, което ще го обслужва и провеждащия срещата член на екипа. Копия на протокола ще се съхраняват в досиетата на потребителя и на обслужващото го лице. След избора ще се сключва договор с потребителя, регламентиращ правата и задълженията на страните, както и индивидуални определени почасови услуги. При констатиране на некоректно попълнена декларация от кандидат-потребител относно участието му в други проекти и програми с идентична насоченост или попълнени и представени неверни документи, със заповед се прекратява договора за предоставянето на услугите и се предприемат необходимите действия за търсене на наказателна отговорност. Жалбите и сигналите ще се разглеждат по ред, начин и срокове, разписани в Процедура за приемане и разглеждане на жалби и сигнали, като се води Дневник за жалби и сигнали. В 7-дневен срок от получаване на уведомителното писмо с решението на Комисията по оценка и подбор, всеки потребител може да подаде възражение до ръководителя на проекта. Комисията за жалби и сигнали, сформирана със заповед на Кмета на общината, разглежда жалбата и отговаря писмено на кандидат-потребителя. 432 000.00 390 532.84
Подбор и обучение на персонала за предоставяне на услугата: Чрез осъществяване на тази дейност ще се създадат работни места в сектора на социалната икономика и наемане на безработни лица, притежаващи знания и практически умения за качествено предоставяне на услуги в общността и в домашна среда. Подборът и наемането на персонала е съобразен с принципа на равнопоставеност и в съответствие с изискванията на трудовото и антидискриминационното законодателство. През периода на реализиране на дейностите по проекта се предвижда въвеждащо обучение за новоназначени лица-персонал за предоставяне на услуги в общността и в домашна среда и две поддържащи /надграждащи/ обучения за персонал, който е преминал идентично обучение по други програми. Обученията ще се извършват от специалисти с подходяща квалификация, практици в съответната област, с професионален опит в социална работа и социални услуги за посочените целеви групи, обект на Проекта. 600.00 599.54
Мотивационна или психологична подкрепа на потребителите на социална услуга според потребностите им: Психолога от екипа за предоставяне на услугата , ще посещава в домашна среда бенифициентите за които е оценено , че имат нужда от работа с психолог или подкрепа и мотивация в посока независим живот. 0.00 0.00
Изършване на текущ ремонт на две стай от сграда собственост на община Харманли и оборудване на двете помещения с цел изграждане на център за почасово предоставяне на социалните услуги.: Сградата е общинска публична собственост , намираща се на ул. Янко Съкъзов № 16 , град Харманли. Сградата е разположена на удобно место за предоставяне на социални услуги или по точно за изграждане и функциониране на център за почасово предоставяне на социални услуги за възрастни над 65 години и увредени лица. Състои се от един етаж и няма да е необходимо да се изгражда асансьор или рампа за достъпност. От тази сграда за нуждите на дейностите по проекта ще бъдат предоставени две стай и прилежащото фоайе. Стаите ще се използва за офиси на екипа по управление и екипа по предоставяне на услугата. За целта е необходимо да се извършат следните ремонтни дейности : Подмяна на дограма, разкъртване на стари фаянсови плочки от стени и теракот от пода , поставяне на гипсо картон по стени , шпакловка и боядисване на стени и тавани , работа по елинсталация , доставка и монтаж на осветителни тела , замазка на под и доставка на ламинат , ремонт на санитарно помещение - баня , доставка на санитария , плюс оборудвнето на стайте шест бюра , шест компютърни системи , два климатика , два телефонни апарата , шест офис стола и четиринадесет посетителски стола , шкафове за папки четири броя ,архивен шкаф за документи, канцеларски материали, офис консумативи и др. 30 300.00 28 236.73
Предоставяне на психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги.: През периода на реализиране на проекта на персонала, предоставящ социални услуги, ще се осигурява психологическата подкрепа, консултирането и супервизията чрез: - Създаване на условия за взаимна подкрепа и взаимозаменяемост между членовете на персонала; - Използване на разнообразни методи за подкрепа и повишаване на компетентността – индивидуални срещи по случай, тематични обсъждания, супервизии и други; - Подкрепа и консултиране от психолога в Центъра за услуги в общността и в домашна среда". 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).