Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 227 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

On the territory of the municipality of Gorna Malina there is a social service in the community Home Social Patronage. Its users are old people, lonely people, people with disabilities and inability to self-care. The patronage serves the settlements on the territory of the municipality. The activities provided by the NSP are in the direction of meeting people's needs for hot food, social work and providing assistance in obtaining temporary health care. Home social patronage - Gorna Malina is a secondary budget manager of the municipality of Gorna Malina. He has experience in the provision of social services, as in the period from July 2013 to April 2015 he implemented the activities of the project "Development of the social service" Public Dining Room "funded by the Social Protection Fund, from May to September 2015. and then from June 2016 to the end of April 2020 under the project "Providing a hot lunch in the municipality of Gorna Malina", funded by the Operational Program for Food and / or Basic Material Support. 
The implementation of the project activities will reduce the social isolation of individuals, will meet their needs for a varied and healthy diet during the Covid pandemic - 19. The implementation of the project will meet the needs of 104 people in need of social services " hot lunch ”. Community services significantly improve the quality of life of single older people and people with disabilities. The Social Assistance Directorate provided information on eligible beneficiaries of the target program who do not otherwise use services, including meals, funded by European, national and other programs, in order to avoid double funding.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Ще бъде извършен подбор на кандидатите като ще бъдат включени лица от следните целеви групи: 1. Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията. 2. Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа. 3. Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд: Продуктите за приготвянето на храната ще се съхраняват в складови помещения, на стелажи, спазвайки всички норми и изисквания. Продуктите ще бъдат обособени на самостоятелни стелажи. След направена заявка, се извършва доставка на хранителните продукти. Доставчикът издава фактура веднъж седмично. Домашен социален патронаж – Горна Малина има опит в предоставянето на социални услуги, тъй като в периода от юли 2013 год. до април 2015 г. изпълнява дейностите по проект „Развитие на социалната услуга „Обществена трапезария” финансиран от Фонд „Социална закрила”, а след него тези по операциите за предоставяне на топъл обяд по Оперативната програма за храни и/или основно материално подпомагане, както и тези от Агенцията по социално подпомагане. В този ред и съгласно горецитираното Община Горна Малина, съвместно с ДСП предоставя на гражданите си топъл обяд от 2013 год. до момента. Дейността ще стартира на 01.01.2021 г. и ще продължи до 30.09.2022 г. ( 21 месеца). Ще се предоставя топъл обяд на 104 потребители през работни дни от седмицата, като общият брой работни дни са 435. Разпределението на дните, в които ще се предоставя топъл обяд, по месеци е следното: януари - 20 работни дни; февруари - 20 работни дни; март - 22 работни дни; април - 21 работни дни; май - 17 работни дни; юни - 22 работни дни; юли - 22 работни дни; август - 22 работни дни; септември - 20 работни дни. октомври 2021 г. – 21 работни дни ноември 2021 г. – 22 работни дни Месец декември 2021 г. – 20 работни дни Месец януари 2022 г. – 20 работни дни Месец февруари 2022 г.- 20 работни дни Месец март 2022 г. – 22 работни дни Месец април 2022 г. – 19 работни дни Месец май 2022 г. – 19 работни дни Месец юни 2022 г.- 22 работни дни Месец юли 2022 г.- 21 работни дни Месец август 2022 г.- 23 работни дни Месец септември 2022 г.- 20 работни дни Обядът ще се приготвя, разлива и разпределя в кухнята на Домашен социален патронаж за съответните населени места. 125 138.90 78 572.00
Предоставяне на топъл обяд: Сградата, в която се помещава ДСП е в с. Негушево, община Горна Малина, публична общинска собственост. Предоставена е за ползване на Домашен социален патронаж с решение № 44 по протокол № 9 от 06.11.1992 г. на Общински съвет Горна Малина. Кухненският блок е на партера и е с размер 40 кв.м. Оборудван е с: ел. печка – 1 бр., ел. фурни – 3 бр.; плотове (бук) – 7 бр.; мивки – 5 бр.; кантар (везна); ел. бойлер ( 80 л ); ел.скара – 1 бр.; дървени скари – 6 бр.; картофобелачка – 1 бр.; абсорбатори – 2 бр. Салона е с размери 50 кв.м. Разполага с трикрилен шкаф, витрина, хладилник, маси – 5 бр.; столове – 20 бр.; телефон. На втория етаж от сградата е разположен офис на управителя и счетоводителя на Домашен социален патронаж. Сградата разполага със складова база от 90 кв.м. на кота -1. Входът за зареждане на продуктите е 5 кв.м., има и отделен изход. Има две обособени помещения с размер от 45 кв.м. В първото помещение се намират фризери – 3 бр. от 220 л; Второто помещение е оборудвано с метални скари – 2,5 м.; метални стелажи – 12 м на две нива. За осъществяване на основната дейност на патронажа са ангажирани управител с 15 години трудов стаж; счетоводител – касиер с 11 години стаж; домакин с 10 години стаж; готвач (2 бр.) с 9 години стаж; санитар (2 бр.) с 4 години стаж и шофьор. Домашен социален патронаж – Горна Малина има издадени: - Удостоверение за регистрация на обект за търговия на дребно с храни/на заведение за обществено хранене № 2508/10.11.2011 г. от Областна дирекция по безопасност на храните София област, че обект Кухня-Кейтъринг отговаря на изискванията на чл.12 от ЗХ и Регламент (ЕО) 852/2004 се регистрира със следните групи храни: Мляко и млечни продукти; месо и месни продукти; риба и рибни продукти; яйца и яйчни продукти; храни на зърнена основа; храни на база картофи; варива; зеленчуци плодове; захарни и шоколадови изделия; безалкохолни напитки, боза, натурални минерални изворни води; кафе, чай, какао. Удостоверение за регистрация на обект за търговия на дребно с храни/на заведение за обществено хранене № 2509/10.11.2011 г. от Областна дирекция по безопасност на храните София област, че обект Кухня-Домашен социален патронаж отговаря на изискванията на чл.12 от ЗХ и Регламент (ЕО) 852/2004 се регистрира със следните групи храни: Мляко и млечни продукти; месо и месни продукти; риба и рибни продукти; яйца и яйчни продукти; храни на зърнена основа; храни на база картофи; варива; зеленчуци; плодове; захарни и шоколадови изделия; безалкохолни напитки, боза, натурални минерални изворни води; готови за консумация храни в замразен вид, готвени ястия и др. Обядът ще се приготвя, разлива и разпределя в кухнята на Домашен социален патронаж за съответните населени места. Реализацията на този проект е част от целенасочената социална политика, която Община Горна Малина развива в подкрепа на хората, живеещи в материално лишение и в риск от социална изолация в условията на пандемията Covid - 19, започнала през пролетта на 2020 год. Осигуряването на топъл обяд ще подпомогне нормалното физическо развитие и социално включване на нуждаещите се лица. Ефектът от изпълнението на проекта е в прякото подпомагане за изхранването на група от хора в тежко икономическо положение - 104 лица. 6 256.94 55 820.96
Реализиране на съпътстващи мерки: Между община Горна Малина и Дирекция „Социално подпомагане” - Елин Пелин има отлична комуникация, което ще спомогне за реализирането на съпътстващите мерки: - Предоставяне на информация за възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината; - Предоставяне информация на потребителите относно ползването на административни общински услуги,, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, за изискванията, свързани с въведените противоепидемични мерки; - Предоставяне информация на потребителите за реда и начина за отпускане на еднократна помощ с решение на Общински съвет Горна Малина; - Предоставяне на информация за превенция, овладяването и справянето с последствията от пандемията от Covid - 19, както и други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на потребителите с цел преодоляване на последствията от продължителната социална изолация. Екипът по проекта е назначен със заповед на Кмета на община Горна Малина. Експертите ще са с компетенции в сферите на организационното развитие, финанси и управлението на човешките ресурси, които имат дългогодишен опит в управлението на проекти. Екипът се състои от: - Ръководител проект – координира и контролира изпълнението на дейностите по проекта; организира дейността на екипа за управление на проекта и провежда техни съвещания; отговаря за техническото, административното и финансовото управление на проекта; текущо контролира и координира спазването на графика за изпълнението на проекта и успешното му приключване; осъществява наблюдение и контрол за изпълнението на сключените договори; координира изготвянето на междинните и окончателен технически доклади и отчети; представлява кандидата на срещи с институции, медии, организации и обществеността, свързани с изпълнението на проекта; - Координатор проект – оформя и изпраща кореспонденцията по проекта; организира периодичните заседания при ръководителя на проекта; отговаря за съхраняване на кореспонденцията и архивиране на документацията по проекта; координира текущите задачи по проекта; подпомага изготвянето на техническите и финансови междинни и окончателни доклади по проекта; подпомага технически и административно ръководителя и другите членове на екипа на проекта; осигурява логистиката на провежданите срещи на екипа; - Счетоводител проект – води финансово-счетоводната документация по проекта и изпълнява целесъобразното и законосъобразното изразходване на финансовите средства по проекта; следи за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта, оказва съдействие на одитора; изготвя междинни и окончателни финансови отчети по проекта. 6 256.94 3 310.32

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).