Определяне на целевите групи: Ще бъде извършен подбор на кандидатите като ще бъдат включени лица от следните целеви групи:
1. Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията.
2. Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа.
3. Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. |
0.00
|
0.00
|
Приготвяне на топъл обяд: Продуктите за приготвянето на храната ще се съхраняват в складови помещения, на стелажи, спазвайки всички норми и изисквания. Продуктите ще бъдат обособени на самостоятелни стелажи. След направена заявка, се извършва доставка на хранителните продукти. Доставчикът издава фактура веднъж седмично.
Домашен социален патронаж – Горна Малина има опит в предоставянето на социални услуги, тъй като в периода от юли 2013 год. до април 2015 г. изпълнява дейностите по проект „Развитие на социалната услуга „Обществена трапезария” финансиран от Фонд „Социална закрила”, а след него тези по операциите за предоставяне на топъл обяд по Оперативната програма за храни и/или основно материално подпомагане, както и тези от Агенцията по социално подпомагане. В този ред и съгласно горецитираното Община Горна Малина, съвместно с ДСП предоставя на гражданите си топъл обяд от 2013 год. до момента.
Дейността ще стартира на 01.01.2021 г. и ще продължи до 30.09.2022 г. ( 21 месеца). Ще се предоставя топъл обяд на 104 потребители през работни дни от седмицата, като общият брой работни дни са 435. Разпределението на дните, в които ще се предоставя топъл обяд, по месеци е следното:
януари - 20 работни дни;
февруари - 20 работни дни;
март - 22 работни дни;
април - 21 работни дни;
май - 17 работни дни;
юни - 22 работни дни;
юли - 22 работни дни;
август - 22 работни дни;
септември - 20 работни дни.
октомври 2021 г. – 21 работни дни
ноември 2021 г. – 22 работни дни
Месец декември 2021 г. – 20 работни дни
Месец януари 2022 г. – 20 работни дни
Месец февруари 2022 г.- 20 работни дни
Месец март 2022 г. – 22 работни дни
Месец април 2022 г. – 19 работни дни
Месец май 2022 г. – 19 работни дни
Месец юни 2022 г.- 22 работни дни
Месец юли 2022 г.- 21 работни дни
Месец август 2022 г.- 23 работни дни
Месец септември 2022 г.- 20 работни дни
Обядът ще се приготвя, разлива и разпределя в кухнята на Домашен социален патронаж за съответните населени места.
|
125 138.90
|
78 572.00
|
Предоставяне на топъл обяд: Сградата, в която се помещава ДСП е в с. Негушево, община Горна Малина, публична общинска собственост. Предоставена е за ползване на Домашен социален патронаж с решение № 44 по протокол № 9 от 06.11.1992 г. на Общински съвет Горна Малина.
Кухненският блок е на партера и е с размер 40 кв.м. Оборудван е с: ел. печка – 1 бр., ел. фурни – 3 бр.; плотове (бук) – 7 бр.; мивки – 5 бр.; кантар (везна); ел. бойлер ( 80 л ); ел.скара – 1 бр.; дървени скари – 6 бр.; картофобелачка – 1 бр.; абсорбатори – 2 бр.
Салона е с размери 50 кв.м. Разполага с трикрилен шкаф, витрина, хладилник, маси – 5 бр.; столове – 20 бр.; телефон.
На втория етаж от сградата е разположен офис на управителя и счетоводителя на Домашен социален патронаж.
Сградата разполага със складова база от 90 кв.м. на кота -1. Входът за зареждане на продуктите е 5 кв.м., има и отделен изход. Има две обособени помещения с размер от 45 кв.м. В първото помещение се намират фризери – 3 бр. от 220 л; Второто помещение е оборудвано с метални скари – 2,5 м.; метални стелажи – 12 м на две нива.
За осъществяване на основната дейност на патронажа са ангажирани управител с 15 години трудов стаж; счетоводител – касиер с 11 години стаж; домакин с 10 години стаж; готвач (2 бр.) с 9 години стаж; санитар (2 бр.) с 4 години стаж и шофьор.
Домашен социален патронаж – Горна Малина има издадени:
- Удостоверение за регистрация на обект за търговия на дребно с храни/на заведение за обществено хранене № 2508/10.11.2011 г. от Областна дирекция по безопасност на храните София област, че обект Кухня-Кейтъринг отговаря на изискванията на чл.12 от ЗХ и Регламент (ЕО) 852/2004 се регистрира със следните групи храни:
Мляко и млечни продукти; месо и месни продукти; риба и рибни продукти; яйца и яйчни продукти; храни на зърнена основа; храни на база картофи; варива; зеленчуци
плодове; захарни и шоколадови изделия; безалкохолни напитки, боза, натурални минерални изворни води; кафе, чай, какао.
Удостоверение за регистрация на обект за търговия на дребно с храни/на заведение за обществено хранене № 2509/10.11.2011 г. от Областна дирекция по безопасност на храните София област, че обект Кухня-Домашен социален патронаж отговаря на изискванията на чл.12 от ЗХ и Регламент (ЕО) 852/2004 се регистрира със следните групи храни: Мляко и млечни продукти; месо и месни продукти; риба и рибни продукти; яйца и яйчни продукти; храни на зърнена основа; храни на база картофи; варива; зеленчуци; плодове; захарни и шоколадови изделия; безалкохолни напитки, боза, натурални минерални изворни води; готови за консумация храни в замразен вид, готвени ястия и др. Обядът ще се приготвя, разлива и разпределя в кухнята на Домашен социален патронаж за съответните населени места.
Реализацията на този проект е част от целенасочената социална политика, която Община Горна Малина развива в подкрепа на хората, живеещи в материално лишение и в риск от социална изолация в условията на пандемията Covid - 19, започнала през пролетта на 2020 год. Осигуряването на топъл обяд ще подпомогне нормалното физическо развитие и социално включване на нуждаещите се лица. Ефектът от изпълнението на проекта е в прякото подпомагане за изхранването на група от хора в тежко икономическо положение - 104 лица.
|
6 256.94
|
55 820.96
|
Реализиране на съпътстващи мерки: Между община Горна Малина и Дирекция „Социално подпомагане” - Елин Пелин има отлична комуникация, което ще спомогне за реализирането на съпътстващите мерки:
- Предоставяне на информация за възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината;
- Предоставяне информация на потребителите относно ползването на административни общински услуги,, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, за изискванията, свързани с въведените противоепидемични мерки;
- Предоставяне информация на потребителите за реда и начина за отпускане на еднократна помощ с решение на Общински съвет Горна Малина;
- Предоставяне на информация за превенция, овладяването и справянето с последствията от пандемията от Covid - 19, както и други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на потребителите с цел преодоляване на последствията от продължителната социална изолация.
Екипът по проекта е назначен със заповед на Кмета на община Горна Малина. Експертите ще са с компетенции в сферите на организационното развитие, финанси и управлението на човешките ресурси, които имат дългогодишен опит в управлението на проекти. Екипът се състои от:
- Ръководител проект – координира и контролира изпълнението на дейностите по проекта; организира дейността на екипа за управление на проекта и провежда техни съвещания; отговаря за техническото, административното и финансовото управление на проекта; текущо контролира и координира спазването на графика за изпълнението на проекта и успешното му приключване; осъществява наблюдение и контрол за изпълнението на сключените договори; координира изготвянето на междинните и окончателен технически доклади и отчети; представлява кандидата на срещи с институции, медии, организации и обществеността, свързани с изпълнението на проекта;
- Координатор проект – оформя и изпраща кореспонденцията по проекта; организира периодичните заседания при ръководителя на проекта; отговаря за съхраняване на кореспонденцията и архивиране на документацията по проекта; координира текущите задачи по проекта; подпомага изготвянето на техническите и финансови междинни и окончателни доклади по проекта; подпомага технически и административно ръководителя и другите членове на екипа на проекта; осигурява логистиката на провежданите срещи на екипа;
- Счетоводител проект – води финансово-счетоводната документация по проекта и изпълнява целесъобразното и законосъобразното изразходване на финансовите средства по проекта; следи за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта, оказва съдействие на одитора; изготвя междинни и окончателни финансови отчети по проекта.
|
6 256.94
|
3 310.32
|