Извършване на строителни и монтажни работи за реконструкция и рехабилитация на ул. "Синанец" и ул. "Св. Св. Кирил и Методий" в с. Гара Елин Пелин: Общата дължина на ул. „Синанец“ е 900 м., а ширината на уличното платно е 6 м. Началото на обекта е при км 0+000, което съвпада с кръстовище с ул. „Марица“. Краят на обекта е при км 0+900, съвпадащ кръстовище при ул. „1-ви май“. В участъка има 12бр. пресичания с улици с различна настилка.
Настилката на улицата е в лошо състояние, нейната конструкция, не отговаря на действащите норми за носимоспособност и равност. Настилката в участъка е асфалтобетонова като общото ѝ състояние е незадоволително. Не са добре оформени напречните наклони в права и в хоризонталните криви. По повърхността на настилката се наблюдават мрежовидни пукнатини, единични пукнатини, пукнатини по ръба, дупки, кръпки, ускорено износване. Отводняването на улицата е незадоволително, дъждоприемните шахти на места са запушени или са по-високи от нивото на настилката. Пътните платна са ограничени от бетонови бордюри, които са амортизирани и нямат видимост.
Дължината на улица „Кирил и Методий“ е 1 400 м., а ширината на уличното платно е 6 м. Началото на обекта е при км 0+000, което съвпада с кръстовище с ул. „Марица“. Краят на обекта е при км 1+400 съвпадащ кръстовище при ул. „1-ви май“. В участъка има 19 бр. пресичания с улици с различна настилка.
Настилката в участъка е асфалтобетонова като нейното общо състоянието е незадоволително. Не са добре оформени напречните наклони в права и в хоризонталните криви. По повърхността на настилката се наблюдават мрежовидни пукнатини, единични пукнатини, пукнатини по ръба, дупки, кръпки, ускорено износване. Отводняването на улицата е незадоволително, дъждоприемните шахти на места са запушени или са по-високи от нивото на настилката. Пътните платна са ограничени от бетонови бордюри, които са амортизирани и нямат видимост.
В инвестиционния проект са включени земни, асфалтови и пътни работи за реконструкция и рехабилитация на участъците от посочените улици, както и пътна маркировка и сигнализация.Съгласно проекта се предвижда полагане на нови асфалтови пластове за цялата ширина на улицата, както и разваляне и направа на нови бетонови бордюри. Предвидено е повдигане на ревизионни и дъждоприемни шахти, до проектните нива на настилката. Ще бъде положена пътна маркировка и ще бъдат поставени пътни знаци.
Тази дейност включва изпълнение на строителни и монтажни работи при следната технологична последователност на тяхното изпълнение:
• Фрезоване на съществуваща асфалтова настилка, изкоп на съществуваща пътна основа и профилиране на уплътняване на земното легло;
• Насипване, профилиране и уплътняване на несортиран трошен камък за основа;
• Поставяне на бордюри;
• Полагане на първи битумен разлив, полагане на асфалтова смес за долен пласт, полагане на втори битумен разлив, полагане на асфалтова смес за износващ пласт;
• Поставяне на нови вертикални знаци от светлоотражателно рефлектиращо фолио и на нова хоризонтална маркировка.
Дейността включва изпълнение на строителни и монтажни работи за обектите, в съответствие с изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ, техническите спецификации, инвестиционния проект, предписанията и заповедите в Заповедната книга на строежа и количествените и стойностните сметки, както и с правилата за изпълнение на строителни и монтажни работи и на мерките за опазване на живота и здравето на лицата на строителната площадка.
Също така дейността включва извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания, изготвяне на цялата необходима строителна документация, изготвяне на екзекутивна документация за строежа и участие в процедурата по въвеждане в експлоатация на строежа.
Дейността включва и отстраняване на недостатъци, в случай че са установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация, както и гаранционно поддържане на строежа и отстраняване на дефекти в гаранционните срокове. |
1 132 810.42
|
882 758.83
|
Упражняване на независим строителен надзор по време на строителството : Дейността включва упражняване на независим строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ:
• законосъобразно започване на строежа;
• пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
• изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството;
• спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
• качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност;
• недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
• оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания;
• годност на строежа за въвеждане в експлоатация;
Услугите, свързани с упражняване на независим строителен надзор също така включат следните дейности:
• Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г.;
• Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК, РСПБС, Главна инспекция по труда;
• Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3 от 31 юли 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
• Извършване на контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, вкл. извършва проверки за съответствие на техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект технически показатели и с одобрените подробни количествени и стойностни сметки;
• Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
• Изготвяне и внасяне в общинската администрация на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация. |
16 200.00
|
9 480.00
|
Упражняване на авторски надзор на проектанта по време на строителството: Дейността включва упражняване на авторски надзор по смисъла на чл. 162, от ЗУТ от изпълнителя на обществената поръчка за проектиране чрез проектантите по всички части, в обем и обхват, съгласно изискванията на приложимата нормативна уредба, конкретно:
• Упражнява авторски надзор чрез посещения на място и осъществява технически контрол върху качеството на работите и изпълнените количества. Носи отговорност за изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ;
• Контролира изпълнението на всички строителни и монтажни работи в съответствие с проектите, техническите правила, условия и изисквания;
• Присъства при съставяне и подписва протоколите и актовете съобразно Наредба № 3 от 31 юли 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
• Участва в съвещания, свързани с изпълнението на работите на обекта;
• Консултира участниците в строителството относно необходимостта и целесъобразността от исканите или налагащи се промени, като участва в обсъждането и вземането на решения за тях;
• Решава своевременно въпросите свързани с изпълнението на проектите по време на строителството и се явява на обекта във време указано от възложителя, консултанта, упражняващ строителен надзор или техническия ръководител на обекта;
• Внася и отразява в процеса на строителството направените изменения на проекта след одобряването им от възложителя. Нарежда отстраняването в определен срок на некачествено извършени работи и допуснати отклонения от утвърдените проекти, вложени в строежа или доставени некачествени и нестандартни материали, конструкции и изделия;
• При наличието на признаци, доказващи, че конструктивните елементи нямат изискващата се съгласно утвърдените проекти и стандарти якост, нарежда на строителя да ги изпитва лабораторно;
• Спира изпълнението на строителството или на отделни строително-монтажни работи при неизпълнението на нареждания за установени нарушения и отклонения от утвърдените проекти;
• Вписва в заповедната книга на обекта състоянието на прегледаните работи и всички нареждания дадени от него по изпълнение на строителството. Извършва проверки за спазване на дадените от него разпореждания;
• Изпълнителят осигурява присъствие на своите специалисти (физически лица – проектанти) по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице;
• Проследява заедно със строителя и консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност;
• Проследява заедно със строителя и консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд;
• Съгласува екзекутивни чертежи, съгласно чл.175, ал.1 и ал.2 от ЗУТ;
• Дава предписания при обстоятелства, които водят до изменения на проекта, допустими по ЗУТ. Не разрешава допускането на съществени отклонения от одобрените инвестиционни проекти по време на строителството на строежа, а при необходимост да се спазва разпоредбата на чл. 154, ал. 5 от ЗУТ;
• Съгласува с Възложителя всяко свое решение/предписание/съгласие за извършване на работи, водещи до промяна в количествените сметки към инвестиционния проект;
• Оказва всестранна техническа помощ и консултации за решаване на проблеми, възникнали в процеса на изпълнението на строителните и монтажните работи. |
2 500.00
|
0.00
|
Предоставяне на консултантски услуги, свързани с изпълнение, управление и отчитане на проекта: Дейността включва предоставяне на консултантски услуги, свързани с изпълнението, управлението и отчитането на одобрения проект. Обхватът на услугите, включва извършването на следните дейности:
• Съставяне на заявки за плащания, протоколи, доклади, справки и приложения към тях, както и всякаква друга документация, необходима за доказване на изпълнението на дейностите по проекта, която да се представя пред ДФЗ;
• Отстраняване на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи на проекта;
• Изготвяне на доклади до възложителя за техническо и финансово изпълнение на проекта, включително установени несъответствия и проблеми и предложение за действия за преодоляването им;
• Съставяне на кореспонденция с ДФЗ по всякакви въпроси, свързани с изпълнение на проекта, включително относно изменения на договора, съгласуване на обществените поръчки и възражения по финансови корекции;
• Съблюдаване за спазването на нормативните актове и указния на ДФЗ за изпълнение на проекти, съфинансирани от ПРСР 2014-2020, както и на общите нормативни документи за изпълнение на проекти, съфинансирани със средства от ЕСИФ и ЕЗФРСР;
• Съблюдаване за спазването на нормативните актове в областта на обществените поръчки, проверка за законосъобразност на съдържанието документите по проекта, както и сключването и изменението на договорите;
• Следене за коректното изпълнение на обхвата и отчитане на отделните договори, сключени с външни изпълнители за изпълнение на отделните дейности и докладване на възложителя с цел осъществяване на контрол при изпълнение им;
• Проследяване навременно изпълнение на дейностите по проекта и докладване на възложителя с цел спазване на графиците за изпълнение на работите/доставките/услугите, и санкции при закъснение;
• Съдействие при подготовката на необходимите протоколи и условия за започване на строителство и приемане на изпълнени работи, в които има задължително участие на възложителя или на негов упълномощен представител;
• Подпомагане на възложителя при приемане на работите/услугите/доставките и контрол при изпълнение на възложените договори, според изискванията на договорите и действащото законодателство;
• Проверка на допустимостта на разходите, спазването на лимити по бюджета на проекта, на плащанията и осчетоводяванията;
• Идентифициране на необходимостта от документи/становища/разрешителни от местни и национални органи и институции във връзка с изпълнението и приключване на проекта и съставяне на документите, необходими за тяхното получаване;
• Идентифициране и докладване своевременно на бенефициера за констатирани нередности при изпълнението на проекта, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности/измами. |
10 000.00
|
0.00
|