Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Raster" Ltd. is a growing company in the field of investment design. The company develops complex investment projects. The company's management has a consistent policy in the field of employment and in particular the opening of new job positions. The development of the company and the increased number of clients leads to growth and necessity for specified profiling of the work processes in order to achieve a high level of quality of the provided services. The opening of new job positions will allow the company to develop a wider range of elements of the investment design. Therefore, this project proposal aims professional integration of young people under 29 years of age as well as unemployed or inactive people of age over 54. 
The main activities and measures to achieve this are:
- Providing employment to unemployed and / or inactive people for a period of 12 months - the company will hire 12 people. We intend to hire 9 unemployed people who are up to 29-years and 3 people of age over 54.
- Purchase of equipment for the newly opened job positions – The necessary equipment will be purchased, it will be used by the newly appointed people to carry out their professional activity on their specific job positions.
- Establishment of seven sustainable job positions after the end of the project proposal, by selecting among the people of the target group.
The planned project activities include: employment of unemployed and / or inactive people for a period of 12 months; Purchase of equipment, furniture, intangible assets and inventory; Organization and Management, and Information and publicity.
The financial capacity of the company is stable, which is a prerequisite for the successful implementation of the planned activities.
The implementation of the project will improve the access to employment and the quality of job positions, providing that the target group will integrate in the labor market sustainably.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане. 14 319.00 9 820.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на компанията възниква необходимостта от разкриване на нови работни места както за специалисти в инвестиционното проектиране - Архитект, Инженер проектант, Геодезист, така и административен персонал - Офис мениджър, Юрисконсулт и Агент недвижими имоти и помощен персонал - Шофьор и Работник поддръжка. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 12 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъде закупено оборудване за обезпечаване на ново разкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица пряко ангажирани с инвестиционното проектиране ефективно да изпълняват своите задължения. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Растер" ООД. 88 764.48 88 764.48
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За осъществяване на дейността си компанията ползва собствена административна сграда. За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на оборудване за специалистите подготвящи комплексни инвестиционни проекти. Компанията не разполага с такъв инвентар, тъй като до момента тази дейност е била възлагана на външни изпълнители. Това налага необходимостта от покупката на необходимото оборудване и офис обзавеждане, както за специалистите, така и за административния персонал, с което ще се обезпечат 10 заети лица на длъжност Архитект, Инженер проектант, Геодезист, Юрисконсулт, Офис мениджър и Агент недвижими имоти от проектното предложение. В тази връзка е необходимо закупуване на: - 1 брой мултимедиен проектор; - 1 брой широко форматен режещ плотер; - 1 брой широко форматен цветен скенер - режещ; - 1 брой цветен лазарен принтер - скенер - копир - факс /формат А3/; - 2 броя Тотална станция за геодезисти; - 5 броя Компютъри и монитори; - 4 броя лаптопи. - 8 броя офис обзавеждане състоящо се от бюро, маса и стол. На предвидените 2 лица помощен персонал компанията ще осигури за своя сметка необходимото оборудване за трудовия им процес. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползва ново закупеното оборудване с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. 44 000.00 43 840.00
Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси". Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 600 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в офиса на компанията. 2 860.00 2 825.00
Подбор на представители на целевата група: Включване на лица от целевата група в изпълнение на дейностите по проекта. Предотвратяване на продължителен престой на пазара на труда на лицата от целевата група, чрез включването им в заетост. Дейността ще бъде осъществена на следните етапи: - проучване и идентифициране на всички лица, които отговарят на възрастовите изисквания на целевата група; - подбор на 12 лица, отговарящи на изискванията на целевата група и заявили желание да участват в процедурите за подбор; 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).