Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The implementation of this project proposal will contribute to strengthening the activities of "ESTATE ASSIST" Ltd. and will create a more favorable environment for successful start and development of the company. For this purpose, the implementation of activities that will lead to the realization of the main goal of the project, namely - obtaining support through access to business services for the development of the start-up company. ESTATE ASSIST Ltd. was established by an unemployed person who, as a result of his participation in a project under Operation Entrepreneurship Support of OPHRD 2014-2020, was motivated to start his own business related to real estate brokerage and consulting services.
By providing access to various business services and encouraging the use of various sources of information and contacts, better management will be ensured and the preconditions for successful and sustainable business development in the future of the unfortified enterprise will be created.
The activities that will ensure the successful development of the enterprise, and from which the company intends to benefit are marketing services in connection with the specific services of the enterprise. These marketing services are provided by a highly qualified and experienced expert in the field of marketing and especially of the digital marketing, as a result of which a digital marketing strategy of the start-up company "ESTATE ASSIST" EOOD will be created.
The digital strategy will contribute to the faster and more successful entry into the market of the start-up company and favor the sustainable development of the entrepreneur.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието: Целта на дейността е да се постигне устойчиво развитие на стартиращия бизнес чрез предоставяне на качествени услуги в сферата на дигиталния маркетинг (във връзка с управление на съдържанието), което ще допринесе за по-ефективно събиране на информация за пазара и потребителските интереси, както и за привличането по-широка потребителска аудитория. В рамките на дейността ще се разработи дигитална маркетингова стратегия на стартиращото предприятие, която ще е насочена към ясно дефиниране на уеб съдържанието с оглед постигане на успешно присъствие на предприемача в онлайн пространството. Етапи на изпълнение на дейността: Етап 1 (през първи месец): Ангажиране на един консултант с доказана квалификация и опит в дигиталния маркетинг, вкл.: - Договаряне взаимоотношенията с вече избрания консултант чрез сключване на граждански договор. - Уточняване детайлите по предварително дефинираните параметри на услугата. Етап 2 (от втори до шести месец): Предоставяне на услугите от избрания консултант – разработване на дигиталната маркетингова стратегия, което включва: - Проучване и анализ на таргет аудиторията, която се цели да бъде достигната - възраст, професия, техните предпочитания, нужди и поведение при покупка. - Определяне на целите на стратегията, които трябва да бъдат обвързани с основните цели на бизнеса на предприемача. - Създаване на Brand Book с технически спецификации за визуалното представяне на бранда в дигитална среда - използвани цветове, шрифтове, позициониране на логото, формати, послания. - Планиране на бюджет. - Определяне на онлайн каналите, чрез които предприемача ще постигне заложените цели (профили в социалните мрежи Facebook, Instagram, LinkedIn). - Планиране на съдържание – създаване на ключово послание с цел персонализиране бранда на предприемача; разработване на статии, профили и друго съдържание за избраните онлайн канали. - Извеждане на ключови предимства, с които компанията да се наложи във висококонкурентна среда и комуникирането им по всички канали. Благодарение на ползите от дигиталната маркетингова стратегия, стартиращото предприятие ще таргетира успешно правилната аудитория и ще успее да навлезе бързо на пазара на недвижимите имоти. Чрез средствата на дигиталния маркетинг, компанията ще може лесно и удобно да достигне до своите потребители, до техните предпочитания, до начина им на живот и до това, което за тях е важно, а това е изключително ценна за бизнеса информация, която може да бъде използвана с маркетингови цели. Консултантските услуги ще позволят на компанията да управлява социалните медии и цялостното онлайн поведение с цел нейното най-добро позициониране и представяне както пред потребителите, така и сред конкурентите. Създаването на дигитална маркетингова стратегия ще допринесе за установяването на връзка/диалог с крайните клиенти на фирмата и да се изградят дългосрочни и печеливши взаимоотношения, което е гаранция за успеха и устойчивото развитие на бизнеса на предприемача. 4 900.50 4 900.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).