Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Project " Care dignified and independent life " aims to provide social services in the community by providing a range of services according to the specific needs of individuals , to meet the daily needs of people with disabilities and people over 65 with limitations or inability to self . The project contributes to the expansion of social services to elderly , lonely and disabled people to improve their quality of life.
The main project activities are:
1. Organization and Management
2. Information and publicity
3. Development of rules / methodology activity of services in the home environment
4. Provision of services in the home environment
The project proposal is a continuation of the successful policy of Vulchi dol, which over the years, providing services "Home assistant" and "Personal Assistant" financed under various schemes of the OP "Human Resources Development". The project proposal complements the effects of other initiatives for the provision of social services. It builds on the established model of socialization of the target group in Vulchi Dol. The social effect of service is especially important for small settlements which lack alternative measures to support people with disabilities and their families.
The presence of attitudes that older people and people with disabilities can not take responsibility for their lives, turning them into dependent people dependents . The project offers solutions to serious social problems and needs, such as social exclusion of vulnerable groups, underdeveloped community services and the limited institutional capacity to address these issues at local level by providing hourly social services to disadvantaged people .
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта : С тази дейност се цели още в момента на създаването на проектното предложение успешна реализация на проекта, чрез ясна визия, солидна поддръжка и правилен подход за неговата организация и управление. Екипа за ОУП имат ясно дефинирани отговорности, за изпълнение на конкретни цели и постигане на заложените индикатори. На първо място ЕОУП ще създаде единен общ набор от очаквания, комуникирайки с всички заинтересовани лица, потребители специалисти за да се получи яснота и съгласие по това, какво се изгражда и защо се прави. И на второ място, ще се формира рамка за правомощия за този ЕОУП и неговото поле за вземане на решения за изпълнение на заложените дейности в проектното предложение. След формалното организационно определение, дейността по управление на проекта, ще се делегира на Ръководител- 1бр. , Координатор- 2бр. , Счетоводител- 1бр. В дейността по организация и управление са заложени следните етапи: 1.1. Подбор и сключване на договори със специалисти за изработката на правила/ методологии за предоставяне на услугите в домашна среда; 1.2. Да приложат одобрените правила и методологии при подбора на специалисти за предоставяне на услугите и подбор на потребители; 1.3. Подбор и сключване на договори със специалисти, които да извършат оценка на потребностите на заявилите потребители; 1.4. Да извършат подбор и сключване на договор със специалисти за провеждане на обучение на лицата които ще предоставят услугите в домашна среда; 1.5. Да извършат подбор и сключване на договори с специалистите които ще предоставят за подкрепа на персонала и на потребителите; 1.6 . Да администрират изпълнение на дейностите по проекта: сключване на договори; и всички съпътстващи документи произтичащи от дейността; 1.7. Изготвят технически и финансови отчети към УО 1.8. Отговаря за организацията за изпълнение на дейността по публичност и информираност 1.9. Периодично провеждане на работни срещи за изпълнение на дейностите по проекта. 27 032.20 48 227.51
Информираност и публичност: Съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, предвидените дейности за информация и публичност са насочени към осигуряване на информация и публичност относно постигане на целите и резултатите на проекта и финансирането му по ОПРЧР от ЕСФ. Ще бъдат проведени две пресконференции, една се проведе при стартирането на проекта за запознаване на заинтересованите лица с дейностите по проекта, втората ще се проведе след успешната реализация на проекта за представяне на постигнатите резултати. Ще бъдат представени две пресконференции и на видно място ще бъде поставена постоянна информационна табела. Предвидени са изготвяне и разпространение на информационни материали под формата на брошури, химикалки с логото на финансиращата организация и папки. На сайта на Община Вълчи дол ще бъде изготвен и поставен интернет-банер. Предвидено е две публикации относно стартирането и приключване на проекта в регионални средства за масово осведомяване. 4 800.00 4 800.00
Разработване на правила/ методология за дейността на услугите в домашна среда: Тази дейност предвижда изработка на цялостен подход за предоставяне на услуги в домашна среда. Експертите ангажирани с дейността следва да изработят правила за работа и методология за предоставяне на услугите, с което да се гарантира мултидисциплинарен и интегрирания подход . Изработената методология и вътрешни правила за предоставяне на услугите следва да са съобразен с националното законодателство и методики за представяне на услуги в домашна среда. Избрания екип следва да има необходимата квалификация и професионален опит за изпълнение на дейността. 12 597.38 11 665.50
Предоставяне на услугите в домашна среда: Тази дейност вкл. няколко под дейности: 4.1 Подбор на потребители: Екипа за орг. и упр. (ЕОУ) ще извърши подбор на потр. съгласно изготвената методология и вътрешни правила. Процесът на кандидатстване, оценка и класиране на кандидат-потр. ще се извършва съгласно разработена методол. от наетите за целта специалисти методик и ас. методик 4.2 Подбор на лицата, които ще предоставят услуги в домашна среда-ЕОУ ще извърши подбор на лицата които ще предоставят услугата, съгласно изготвената методол. и вътрешни правила. Процесът на кандидатстване, оценка и класиране на лицата ще се извършва съгласно разработена методол. от наетите за целта специалисти методик и ас. методик 4.3 Извършване на инд. оценка на потр.-Оценката на инд. потребности на кандидат-потр. ще се извърши от 3 социални работници (СР), наети по проекта, ползващи разработени от специалистите по дейност 3 формуляри за инд. оценка. Оценката на потребностите ще отчита инд. специфика на кандидат-потр. по отношение на вида и степента на увреждане, дейностите за подкрепа и тяхната интензивност разпознаване индикациите на застрашаващи живота състояния, предприемане на своевременни действия и др. СР консултира кандидат-потр. и професионално оценява видовете дейности и бр. часове за тяхното предоставяне. При включване в проекта на бенеф. по проект "Нови възможности за грижа" схема "Нови алтернативи" ще се извърши актуализация на оценките на потребностите им. Инд. оценка на потребностите на кандидатите ще се извърши в 1 и 4 месец от стартиране на дейност4 4.4 Обучение на лицата, които ще предоставят услугите в домашна среда-Ще се извърши от лицензирана организация за проф. обучение по предварително разработена програма, чрез интерактивни методи и практически задачи. Предвижда се провеждане на въвеждащо и специализирано обучение за дейностите ДП и СА и поддържащо обучение на 6 месец от проекта. На лицата ще бъдат издадени сертификати и удостоверения за завършения курс 4.5 Предоставяне на псих. подкрепа и консултиране на персонала предоставящ социални услуги (СУ) в домашна среда 4.6 Подкрепа за потр. на услуги, според тяхната индивидуална потребност; За под дейност 4.5 и 4.6 ще бъде нает по един специалист които да оказва подкрепа на персонала предоставящ СУ в домашна среда и на потр. на услуги, според тяхната индивидуална потребност. При необходимост от псих. подкрепа на лицата предоставящи/ползващи СУ при различни кризисни ситуации, екипът на проекта ще ги насочва към наетите специалисти. След оценка на потребностите на лицата, изпаднали в кризисна ситуация, и ще им окажат псих. подкрепа. В рамките на предоставяне на услугата консултанта ще провежда ежемесечни срещи с наетите на ТД лица, като предоставя компетентен съвет, актуална информация, споделяне на опит, знания и умения, спрямо конкретните потребности на индивиди от ЦГ за определена област /психологическа, социална, образователна и др./ Консултантите могат да подпомагат чрез идентифициране, варианти на действие и препоръки. Взаимодействат с ЦГ спрямо конкретните нужди. За всяка проведена среща се изготвя протокол. В края на всеки месец Консултантите изготвят доклади за изпълнение на дейността до Ръководителя на проекта. Дейностите стартират в 4 месец от проекта. С оглед осигуряване на достъп до здравни и СУ на потр. от ЦГ се предвижда предоставянето на здравно-соц. услуги от здравен медиатор, соц. медиатор, логопед и педиатър. Услугите ще се предоставят в обособени помещения в Общностен център в Община Вълчи дол и от мобилни екипи на място в дома на потр., при необходимост. Тези услуги са планирани да се предоставят от месец 13 от стартирането на проекта до месец 20 включително. 4.7 Предоставяне на услугите в домашна среда- Първоначално в проекта ще бъдат включени 26 потр., които ще ползват почасови СУ в рамките на 2184 часа за 2 месеца. След месец април 2016г. в проекта ще бъдат включени и 49 лица ползващи СУ по проект "Нови възможности за грижа" схема "Нови алтернативи", така броят на потр. ще нарасне общо до 75 442 957.63 402 763.48

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).