Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The overall aim of this project proposal is: the development of an innovative product - intelligent information system for early earthquake notification – “AlarmQuake”, falling into the priority measure of the Innovation Strategy for Smart Specialization (ISSS) −	“Robotics and Process Automation”, including 3D modelling of robotic automated system, part pf the Mechanic Electronics and Pure Technologies Area. 

In order to achieve this aim, as part of the project Development of an intelligent information system for early earthquake notification – “AlarmQuake”, the following activities will be implemented:   
-	Development of a prototype version of the innovative system for early earthquake notification AlarmQuake by acquiring software for real-time data analysis; 
-	Testing, elaborating and validating the prototype version of AlarmQuake;
-	Providing visualization and publicity of the project activities by developing information materials. 
The above activities will result to achieving the following results for "Novanor Group" Ltd.: 
-	New-generation software product – an intelligent information system for early earthquake notification – “AlarmQuake”;
-	Creating prerequisites for successful and dynamic entrance to the market of software solutions, with a focus on seismologic processes and phenomena; 
-	Enhanced capacity of the applicant regarding the innovative software development and intellectual property management; 
-	Increased innovation and institutional capacity.
In view of the positive effects described above, this project proposal will be a major instrument to enhance the innovation capacity and competitiveness of Novanor Group Ltd. on the Bulgarian and international market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване и тестване на прототипи ( дейността ще бъде реализирана чрез закупуването на софтуер за анализ на данни в реално време - бюджетно подперо 4.1. от т.5 Бюджет): Настоящата дейност ще протече в 2 основни етапа, както следва: 1) Доработка на прототипната версия на AlarmQuake Към момента AlarmQuake е на етап прилагане на алгоритъма с машинно самообучение за анализ на вибрациите в експериментална среда и извеждане на първите резултати, които са демонстрирани в Протокол No 03/15.04.2016. За да може да бъде доразработена цялостно системата, така че да бъде пригодна за тестване в операционна среда, е необходимо интегрирането на софтуер за анализ на данни в реално време (4.1. от 5 Бюджет), който да бъде интегриран в програмния код на AlarmQuake. В настоящия си „суров“ вид AlarmQuake има следните ограничения: - Не може сама да филтрира информацията относно вибрационните данни от мобилните устройства. Извършваните към момента експерименти са осъществени с предварително обработена от екипа на Нованор Груп ООД информация и предадена към алгоритъма. Интегрирането на софтуера за анализ на данни в реално време в AlarmQuake ще позволи приема на огромни количества „сурови“/ първични вибрационни данни от множество мобилни устройства. Софтуерът за анализ на данни ще обработва и филтрира входните данни и ще предава към алгоритъма с машинно самообучение на AlarmQuake само селектираните данни, необходими за разпознаване на вида вибрация. Този процес ще се осъществява благодарение на модула за предварителен анализ и категоризиране на данни и съхранение в съответната база от данни, с който софтуерът за анализ на данни ще разполага. Предварителната филтрация на данните преди да бъдат подадени към алгоритъма с машинно самообучение значително ще ускори работата на AlarmQuake, което всъщност ще осигури основното й конкурентно предимство пред всички останали алтернативи на пазара, а именно ранно оповестяване – преди настъпване на анормалното сеизмично явление. - Не може самостоятелно да получава информация от мобилни устройства – информацията трябва да бъде подадена с човешка намеса, което при наличието на множество мобилни устройства не би могло да се осъществява ефективно. Това ограничение ще бъде преодоляно благодарение на наличния в софтуера за анализ на данни Модул за автоматизарано събиране на данни от клъстер, състоящ се от мобилни “смарт” устройства. Софтуерът за анализ на данни ще може да приема и и филтрира информация от множество смарт устройства, която да предава към алгоритъма с машинно самообучение на AlarmQuake за секунди. 2) Тестване в операционна среда Интегрирането на софтуера за анализ на данни ще доведе до изграждането на прототипна версия на AlarmQuake, пригодна за тестване в операционна среда, което ще позволи осъществяването на следните видове тестове: - тестване на вътрешносистемния обмен на информация – предаването на входящите данни от различните модули на софтуера за анализ на данни в реално време към алгоритъма с машинно самообучение на AlarmQuake. Ще бъде осъществено чрез генериране на вибрационни данни от смарт устройства и подаването им към софтуера за анализ на данни; - цялостно тестване работата на системата и извеждане на процентни резултати от машинното самообучение за точността на данните. Етапи на изпълнение 1) Сформиране на експертен екип по проекта (наемане на експерти през месец 1 от проекта; период на заетост от месец 1 до 13); Отговорен: Управител 2) Подготовка и провеждане на тръжна процедура (месец 2-3); Отговорен: Ръководител на екипа по проекта 3) Избор на изпълнител и сключване на договор (м 3-4); Отговорен: Ръководител на екипа и Управител 4) Доставка на ДНА (месец 4-6) – избран изпълнител 5) Доработка на прототипна версия на AlarmQuake (м 7-10); Отговорни: Софтуерни експерти и експерт Сеизмолог, посочени в т.9 Екип 6) Тестване на прототипна версия на AlarmQuake в операционна среда (месец 11-12); Отговорни: Софтуерни експерти и експерт Сеизмолог, посочени в т.9 Екип 7) Усъвършенстване на софтуера въз основа на резултатите от тестването (месец 12-13) -целият експертен екип 432 500.00 432 000.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде реализирана чрез изработка на визуализационни материали – бюджетни подпера 14.1 до 14.3 от т. 5 Бюджет): Фирма „Нованор Груп“ ООД ще осигури визуализация на дейностите извършени по проекта съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013. След стартиране на проекта ще бъде изработен плакат размер А3, който ще бъде поставен на видно място в помещенията на „Нованор Груп“ ООД в град Плевен, където ще бъде мястото на изпълнение на проекта. След доставка на предвидения за закупуване по настоящия проект софтуер, ще се изработят следните информационни материали: 1) 5 броя стикери (бюджетно подперо 14.1 от т. 5 Бюджет), които ще ще включват информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК и ще бъдат поставени върху компютърните конфигурации, с които ще се разработва AlarmQuake. 2) 1 информационна табела (бюджетно подперо 14.2 от т. 5 Бюджет), която ще бъде поставена в помещенията на „Нованор Груп“ ООД в град Плевен, така че да е видима за всички клиенти и контрагенти, партньори и други заинтересовани страни с цел да осигури публичност на дейностите по проекта. 3) 1 брой пълноцветен информационен плакат размер А3 (бюджетно подперо 14.3 от т. 5 Бюджет), който ще бъде изработен в началото на проекта и ще бъде поставен в помещенията на „Нованор Груп“ ООД в град Плевен, така че да е видим за всички клиенти и контрагенти, партньори и други заинтересовани страни с цел да осигури публичност на дейностите по проекта. Освен това в рамките на разработения по настоящия проект софтуер AlarmQuake ще бъде предвидена и вградена подходяща визуализация за сметка на кандидата, подчертаваща финансовия принос на ЕС чрез ОПИК. Всички предвидени мерки и материали, имащи за цел да осигурят визуализация, информация и публичност на проекта ще съдържат всички задължителни елементи съгласно изкисванията, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Етапи на изпълнение на дейността 1) Подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител „Три предложения“ (месец 1 от изпълнение на проекта) 2) Оценяване на събраните предложения и сключване на договор с доставчик на услугата (месец 2) 3) Изработка и предоставяне на информационните материали от избрания доставчик на услугата (месец 3) 252.00 190.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).