Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 678 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal envisages the development of "Health Buddy" Ltd. through the realization of an entrepreneurial idea, namely the creation of a software platform called HealthyBuddy, which will help to educate healthy habits, socially responsible and ecological behavior in children. 
The HealthyBuddy platform will be available for use through web and mobile applications. In the ICT era when every child spends most of their day surfing the Internet or playing on a mobile device or computer, the wide and limitless opportunities, that ICT provide, should be used as much as possible for purposes that do not simply bring revenue to creators, but to improve the ecological status of the planet and bringing a serious social effect at the same time. Through a fun, unobtrusive and consistent approach, the software platform will drive children to more movement, environmental habits, good deeds and healthy eating, and parents will be able to be both active participants and active viewers of real-world data on their child's development.

Thanks to the procedure BG16RFOP002-2.024 "Promotion of Entrepreneurship" and through activities, that are eligible under the procedure, the entrepreneurial idea of ​​"Healty Buddy" OOD will be realized on the market. The entrepreneurial idea falls directly into one of the priority areas of ISIS, namely "Informatics and ICT" , and which idea has a direct social effect and a direct contribution to addressing today's environmental problems, creating new jobs in the Northeast Planning Region, including people with permanent disabilities, as well as ensuring sustainable jobs of 3 employees hired during the implementation of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти) - чрез наемане на квалифициран персонал (4 лица); закупуване на: ДМА1 - 4 лаптопа, ДМА2 - 4 смарт мобилни у-ва – телефони, ДМА3 - 4 смарт мобилни у-ва – таблети), ДНА1 (ПИС в/у анимации) и ДНА2 (ПИС в/у научнопопулярна разработка), материали и консумативи, наем на работни помещения и външни у-ги по създаване на интернет страница - ЧАСТ 1: ПЕРСОНАЛ: Тъй като компанията е новосъздадена, за реализиране на предприемаческата идея (описана подробно в т.11 на ФК) ще бъде необходимо осигуряването на експертен персонал, който в хода на проекта да разработи необходимата софтуерна платформа HealthyBuddy, до която потребителите и клиентите ще осъществяват платен достъп за използването й по предназначение. Посочената платформа е основният актив, без който реализирането на идеята на Хелти Бъди ООД е невъзможно. Доколкото тази платформа би могла да бъде разработена единствено от експертен персонал с необходимите знания и умения, както и поради факта, че това е сложен процес, изискващ непрестанна работа, то по проекта е предвидено назначаването на 4 експерта на трудов договор, чиито функции, задължения, месечна/часова заетост, свързани непосредствено с дейността по създаване на платформата, са описани в т. 9 от ФК. ДМА: За да може да бъде разработена платформата HealthyBuddy, е необходимо да бъде закупено определено оборудване - ДМА (ДМА1-компютърна техника (4бр. лаптопи), ДМА2-смарт мобилни у-ва (4бр. телефони) и ДМА3-смарт мобилни у-ва (4бр. таблети)), което да бъде използвано за проектиране, разработване, тестване и поддръжка на създавания актив на компания, а именно платформата HealthyBuddy. Без придобиване на посоченото ДМА, експертният персонал няма да може да извърши нужната дейност по създаване на платформата, нито да осигури бъдещото й надграждане, поддръжка и цялостното й устойчиво развитие. Посочената техника представлява специфично средството за производството на платформата, чиито мин. технически и/или функционални характеристики, необходими за извършване на предвидената посредством тях работа, са посочени в Приложение Е. ДНА: Посредством платформа HealthyBuddy, децата (потребителите) ще имат възможността да изберат свой анимиран герой, когото да обучават, развиват и определят деня му, като чрез грижите за техните герои, те ще бъдат приучвани към здравословни навици. За целта Хелти Бъди ООД трябва да придобие ДНА1-ПИС в/у анимирани герои с определени специфики (посочени в Приложение Е, прикачено в т.12 от ФК). Освен в/у така посочените герои, правата трябва да се простират и в/у определени контекстни анимации и графични изображения. Придобитите права трябва да предоставят право на компанията ни да използва анимациите, вкл. да ги променя, копира и пр. Без притежаването на тези права в/у анимации, предприемаческата идея, по начина, по който е описана във ФК, реално не може да бъде осъществена. Както подробно е описано в т.11, платформата HealthyBuddy има за цел да възпита потребителите си (деца) към здравословни навици, свързани с правилното хранене, прием на течности и нужното движение за всяка конкретна възрастова група. Всяка изходна информация, свързана със здравето, още повече на деца, не може да бъде просто събрана от източници в интернет, а следва да изхожда от специалист в областта, който с образованието и опита си да гарантира коректността и целесъобразността й. Ето защо е необходимо информацията, както и съветите, предизвикателствата и пр., предназначени да накарат децата да спазват здравословни навици, да се основава на експертните проучвания/познания на лекар. В тази връзка е необходимо придобиването на ПИС в/у научнопопулярна разработка по въпросите, свързани с посочените теми, които да позволят на Хелти Бъди ООД да използва тази информация, като я помества в информативната част, използва изведените изводи и факти при формирането на различните предизвикателства, публикува части или изцяло информацията в интернет страницата и пр. Без придобиването на ДНА2, предприемаческата идея не би могла да бъде реализирана с формираното й предназначение. Поради недостиг на символи, останалата част от описанието на настоящата дейност е попълнена по-долу в ЧАСТ 2. 0.00 139 249.20
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти) - чрез наемане на квалифициран персонал (4 лица); закупуване на: ДМА1 - 4 лаптопа, ДМА2 - 4 смарт мобилни у-ва – телефони, ДМА3 - 4 смарт мобилни у-ва – таблети), ДНА1 (ПИС в/у анимации) и ДНА2 (ПИС в/у научнопопулярна разработка), материали и консумативи, наем на работни помещения и външни у-ги по създаване на интернет страница - ЧАСТ 2: МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ: Тъй като предвидената платформа HealthyBuddy цели постигане на действителни резултати в посока изграждане на здравословни навиците в децата, в частност приучаване към поемане на необходимото количество вода на ден, е необходимо да бъдат събрани точни и коректни данни относно количеството, което децата изпиват без напомняне и в кои времеви интервали го правят най-често. Въз основа на тези данни платформата ще бъде проектирана и разработена така, че да напомня на потребителите си да дадaт вода на своя анимиран герой в правилно подбрани часове, в които най-често децата забравят да пият вода. Тези данни биха могли да бъдат събрани най-достоверно чрез използването на смарт капачки, които се поставят върху стандартни бутилки от минерална вода. Поставяйки капачката се проследява колко пъти е пил и доливал вода в бутилката потребителят, тъй като капачката има сензор, който предава информация на нарочна апликация. За нуждите на събиране на тази информация е необходимо да се закупят 110 броя смарт капачки, които ще бъдат раздадени еднократно на деца от няколко училищни паралелки в различни класове, с които ще бъде постигнато съгласие, и резултатите, събрани при използването им, ще послужат за представителна извадка за навиците на потребителите. По този начин смарт капачките ще бъдат реално вложени в реализацията на предприемаческата идея, като ще бъде доказана нейната насоченост и целесъобразност. Посочената в бюджета цена е формирана на база предварително проучване от страна на кандидата при доставчици на конкретните материали и консумативи. РАЗРАБОТКА НА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА: Не на последно място, за цялостното реализиране на идеята ни е необходимо разработването на интернет страница на Хелти Бъди ООД, която ще съдържа повече информация за проекта и създателите му, полезна информация в сферата на здравословното хранене и екологията, напътствия за използване на платформата и др., както и ще има вход към web базираното приложение на платформата и секция, предназначена за клиентите (родители на децата-потребители) на платформата HealthyBuddy. Посредством сайта, родителите ще могат самостоятелно да проследяват статистиките и метриките за своите деца, които ще се генерират при използването на платформата HealthyBuddy от потребителите. Доколкото платформа HealthyBuddy е предназначена да подпомогне възпитаването на определени навици в децата, чиито родители, до навършване на пълнолетие на децата, са тези, които носят отговорност за тях и тяхното здраве, то без разработка на интернет страницата, като място, където може да се получава необходимата информация от родителите за самата платформа, до която ще имат достъп техните деца, предприемаческата идея не би могла да се реализира в своята цялост. Посочената в бюджета цена е формирана на база предварително проучване от страна на кандидата и офериране от страна на специализирана компания в областта на разработване на интернет сайтове. НАЕМ НА РАБОТНИ ПОМЕЩЕНИЯ: Тъй като компанията е новосъздадена, тя не разполага с място за осъществяване на дейността, пригодено за нуждите на предприемаческата идея. Ето защо е необходимо наемането на помещение(я) – офис, в който да бъдат разположени закупените ДМА, материалите и консумативите и в който наетите експерти да извършват своята дейност по разработка и поддръжка на софтуерната платформа HealthyBuddy, предмет на реализация в хода на осъществяване на предприемаческата идея. В предвидените в Бюджета разходи е планирано, че всички разходи, свързани с наетите работни помещения - режийни и консумативи, ще бъдат включени в наемната цена. Посочената в бюджета цена е формирана на база предварително проучване от страна на кандидата на пазара за наемане на недвижими имоти в гр. Шумен. Посочената сума в поле "Стойност" на настоящата точка се отнася за Част 1 и за Част 2 на Дейностите по реализация на предприемаческата идея. 219 440.60 50 049.00
Визуализация на проекта : Визуализацията по проекта ще бъде изпълнена в съответствие с предвиденото в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. По време на осъществяването на проекта, "Хелти Бъди" ООД ще информира обществеността за получената от фондовете финансова подкрепа, като за целта предвижда изготвяне на 1 бр. информационна табела (А3), 1 бр. информационен плакат (А3), 20 бр. информационни стикери, 200 бр. информационна брошура, луксозно издание 8 стр. При всяка дейност, свързана с подсигуряване на информиране и публичност и при всяко публично представяне на дейностите по проекта, ще бъдат стриктно съблюдавани всички правила и изисквания за визуализация на Програмата, които се основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013г. Всички, предвидени за изпълнение елементи, ще бъдат съобразени с техническите характеристики, заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г., в съответствие с Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014. Компанията ще посочва във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за другите участници, включително присъствен списък или друг доказателствен материал, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда или фондовете. Информационната табела и информационният плакат ще съдържат: - Емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - Упоменаване на Европейски фонд за регионално развитие; - Общото лого за програмен период 2014-2020г. със съответното наименование на финансиращата програма; - Наименованието на проекта и главната му цел; - Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - Началната и крайна дата на изпълнение на проекта. В разработената софтуерната платформа, на подходящо за целта място, ще бъде поместена информация за проекта, сключения ДБФП, размерът на отпуснатата финансова помощ и пр. информация, изискуема съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Необходимата информация и публичност ще бъдат осигурени съгласно чл.8 от Регламент на ЕК №1828/2006 и правилата за визуална идентификация, информиране и публичност (оповестени в актуалното Ръководство за изпълнение на Договори по ОПИК) относно финансовия принос на ЕФРР чрез ОП "Иновации и Конкурентноспособност" 2014-2020. В създадената по проекта интернет страница ще бъде включено кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като ще бъде откроена финансовата подкрепа от Европейския съюз и поместени съответните лога в пълно съответствие със съответните нормативни изисквания, както и с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Ще бъдат изработени и съответно поставени на подходящо място върху повърхността на закупеното по проекта оборудване (ДМА) стикери със следното съдържание: - Емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - Упоменаване на Европейски фонд за регионално развитие; - Общото лого за програмен период 2014-2020г.; - Номера на договора за БФП. Информационната брошура ще съдържа: - Емблемата на ЕС и Упоменаването „Европейски съюз“ - Наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - Общото лого за програмен период 2014-2020г. със съответното наименование на финансиращата програма; - Наименованието на проекта и главната му цел; - Адреса на единния информационен портал - http://eufunds.bg/ Формираната цена, посочена в бюджета, е определена на база индикативни цени, получени при конкретно запитване за доставка на описаните информационни материали, отправено към водеща в областта си компания, предоставяща услуги в областта на дизайна, изработката и доставката на информационни материали. 1 800.00 1 780.21

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).