Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 674 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Pierrick Group" Ltd. is specialized in the footwear industry. The company works mainly for the international market as well as exporting various kinds of shoes. Product quality is related to investments in staff training and improving working conditions in the workplace. The base is good and provides decent work. One of the main goals of the company is to develop human capital to ensure higher employment, income and social integration, to preserve built capacity in production. This project contributes to creating conditions for employment of unemployed in less-favored settlements persons who fall within the priority target groups of the program. The focus is directed towards the integration of some of the most - vulnerable groups in the labor market - unemployed over 54 years of age, unemployed young people under 29 years of age. The objectives of the project proposal correspond fully with the objectives of the "Development of human resources" to improve the quality of life of people in Bulgaria through enhancement of human capital, achieving high levels of employment and strengthening social inclusion. The project envisages implementation of the following Activities: Activity 1: rental unemployed for up to 12 months Activity 2: Forming a team organization and management of project Activity 3: Visualization and publicity; Activity 4: Providing equipment for new jobs. With the implementation of these activities will provide employment for 50 representatives of vulnerable groups. With the implementation of the project aims to expand the opportunity set of measures aimed at increasing the employability of the workforce, not economically favored region.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни лица за период до 12 месеца: Тази дейност цели да се подберат 50 представители на целевите групи, които да участват в изпълнението на проектните дейности: Предвижда се да бъдат наети на работа лица по следните професии и кодове по НПКД и минимален осигурителен доход: Код на длъжността: Мин.осигурителен доход бр. лица до 29 г. бр. лица над 54г. 7536-1012, Произв. Обувно производство 448,02 3 17 8156-2001 – Шивач обувно производство 448,02 1 15 4120-2006 – Технически секретар 521,13 1 0 7543-3010 – ОТК обувно производство 448,02 0 2 9112-0004 – Чистач помещения 448,02 0 1 9622-0001 – Общ работник 448,02 0 1 7536-1006 – Монтаж на обувни изделия 448,02 5 2 7532-2003 – Крояч кожа 448,02 0 2 Общо: 10 40 От наетите, четиридесет ще бъдат представители на целевата група на 54 годишна възраст, 10 ще бъдат безработни лица до 29 годишна възраст. Осигуряването на заетост кореспондира с първия стълб, на който се гради стратегията за изпълнение на ОПРЧР: „ПОСТИГАНЕ НА ПОВИСОКА И ПОКАЧЕСТВЕНА ЗАЕТОСТ”. За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок 15 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 50 лица, за да се пристъпи към назначаване по едно и също време. Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжностите описани по горе, включващи и осигуровки за работодател и за 12 месеца се равнява на 269689,3 лв., като 215049,6 лв. са за код 102, а 54639,72 лв. са за код 103. 269 689.32 0.00
Сформиране на екип за организация и управление на проекта : В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, координатор и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. В съответствие с Плана за действие по Проекта, Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура. Екипът за управление ще отговаря и за сключване на договор, със служба по трудова медицина за новоназначените лица, които пряко ще бъдат обслужвани от нея. Размерът на обезщетение на тази дейност се изчислява на базата на заетостта на екипа по проекта, както следва: За екип по проекта: за 20 часа месечно, за ръководител, координатор и счетоводител по съответни ставки от 10, 8 и 6 лв., които се равняват на 5760 лв, които се разпределят за код 102 – 4608 лв. и за код 103 -1152 лв. 5 760.00 0.00
Визуализация и публичност: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационни табели на мястото на изпълнение на проекта. Те ще отговарят на всички изисквания, съотнесени към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта, които ще оповестяват целите на проекта и ще отговарят на посочените по-горе изисквания. Предвижда се да бъдат изготвени 200 бр. брошури по 1.00лв. и изработени 4 табели по 150 лв. общата сума на предвидената дейност възлиза на 800 лв., без ДДС, като за код 102 са допустими 640 лв., а за код 103 - 160 лв. 800.00 0.00
Осигуряване на оборудване за новите работни места.: В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител и ще бъдат закупени активи пряко необходими за изпълнението на дейностите по трудово правоотношение на наетите лица, по проекта. Спецификата на дейността на фирмата е пряко свързана с производството на обувки, като целта е по-добро качество на произвежданата продукция. Затова е необходимо в производствения цикъл на предприятието да бъдат внедрени шевни машини за обувното производство, които да обезпечат част от новосъздадените работни места на длъжност шивач. Необходимите средства за оборудване на новите работни места са свързани със закупуването на 10 шевни машини за обувки, по 8090 лв., без ДДС за всяка, или общо 80900 лв. Тези средства са съотносими само към код 102. 80 900.00 0.00
Допълнителна дейност - Осигуряване на обслужване от Служба по трудова медицина за новоназначените лица: С цел спазването на законодателството на Република България и осигуряването на достойни и здравословни условия на труд е необходимо новоназначените служители да бъдат обслужвани от Служба по трудова медицина. Предвидено е да се сключи договор със Служба по трудова медицина, която да обслужва работниците. Облужването от службата ще струва по 55 лв. годишно за всяко назначено лице, което се равнява на 2750 лв. За код 103 са съотносими 550 лв., а за код 102 - 2200 лв. 2 750.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).