Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Geana Ltd. applies in this procedure as an employer intending to provide 16 new workplaces in the garment industry. The project proposal envisages to cover 16 people, representatives of the target group - unemployed and/or inactive people, half of them aged 29 and over 54 year old. 12 of them will undergo training in the profession «Tailor», specialty «Sewing» and the rest 4 - training in KK 4 - Digital Competence in view of the specific requirements of the positions to which they are appointed. In the framework of the implementation of the project activities of information and publicity and organization and project management will be provided. The candidate will provide employment for persons for a period of 12 months, after completion of the project will maintain min. 50% of new workplaces for min. 12 months.
Planned activities will lead to the achievement of the objectives of the project proposal related to supporting the process of integration into the labor market for unemployed and inactive persons, by creating new jobs and providing appropriate training. In particular, will increase the number of young people involved in employment aged under 29 and persons over 54 years - two representatives of vulnerable groups in the labor market. This will improve their employability, adaptability and competitive presence in the labor market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 16 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да се осигури заетост на 16 лица от допустимата целевата група по проекта за период от 12 месеца. С тях ще бъдат сключени трудови договори съгласно българското законодателство. В бюджета на проектното предложение са предвидени средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, както и дължимите от работодателя осигурителни вноски за период от 12 месеца. Компанията ще изготви длъжностни характеристики на наетите лица и ще отразява явяването им на работа в присъствени форми. Длъжностите, на които ще бъдат назначени безработните/неактивните лица са: - Шивач - 12 лица - Координатор производство - 1 лице - Счетоводител - 1 лице - Специалист управление на човешките ресурси - 1 лице - Оператор, въвеждане на данни - 1 лице След наемането им, лицата ще бъдат включени в професионално обучение и в обучение по ключова компетентност, необходими за съответните работни места. Предвижда се 8 от представителите на целевата група да са част от следните две специфични категории: - 4 безработни младежи на възраст до 29 г. включително; - 4 безработни лица на възраст над 54 г.; Геяна ООД в качеството си на работодател ще има ангажимент да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключването на дейностите по проекта. В резултат от дейността лицата ще подобрят цялостната си пригодност за заетост на пазара на труда, ще имат нов шанс за адекватно професионално присъствие и ще преминат в групата на активните. Промяната в статута на участващите в проекта лица ще ограничи нерегламентираната заетост, което увеличава икономически активното население. Активирането на безработните и на неактивните участници в проекта е важен приоритет на политиката на пазара на труда и се обуславя, както от необходимостта от увеличаване на работната сила за поддържане на икономическия растеж, така и с цел социално включване. Участниците в настоящия проект ще имат шанс, след като започнат работа, да преминат обучение и да придобият професионална квалификация, изасквана за заемането на съответната длъжност. По този начин те ще придобият нови знания и умения и ще приложат в практиката наученото по време на обученията. Това ще предпостави тяхната по-висока пригодност към трудовия пазар след приключване на проекта и в бъдеще време. 107 502.66 105 532.27
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа квалификационна степен на наетите по проекта лица.: Настоящата дейност предвижда провеждане на професионално обучение по професия Шивач (код 542110), специалност Шивачество (код 5421101) на 12 от новонаетите по проекта лица (Шивачи). Обучението ще бъде с продължителност 300 учебни часа, обхващащи 210 уч. часа практика и 90 уч. часа теория. След приключването му, обучаемите ще придобият първа степен на професионална квалификация и ще получат Свидетелство за професионална квалификация. Преди стартирането на курса ще бъде удостоверено тяхното входящо образователно равнище спрямо изискванията на ЗПОО и ДОИ. Предвижда се курсистите да преминат обучение в една група, като ще се води присъствен списък за удостоверяване присъствието им по време на занятията и ще се прилагат методи за контрол на учебния процес. В края на всяка изучавана дисциплина ще се извършва проверка на знанията, удостоверявана с протокол. Предвижда се часовете по теория и практика да се проведат в учебни зали и бази за практика, осигурени от избраната обучителна организация. Ангажимент на обучаващата организация ще бъде да предостави учебници и помощни материали с оглед пълноценно усвояване на преподадения материал, както и да осигури всички материали и консумативи за нуждите на обучението. В резултат на обучението, бенефициентите ще придобият теоретични и практически знания относно шевните машини и съоръжения, технология и конструиране на облеклото, материалознание и др., които ще позволят справяне със служебните задължения и конкурентно присъствие на пазара на труда. След приключване на обучението курсистите ще положат държавни изпити по теория и практика на професията пред назначена за целта изпитна комисия, които не са включени в посочения хорариум от 300 учебни часа. На успешно издържалите ще бъдат издадени Свидетелства за придобита първа степен на професионална квалификация по професия Шивач (код 542110), специалност Шивачество (код 5421101). В края на обучението бенефициентите ще бъдат помолени да попълнят въпросник за удовлетвореността си от курса за професионална квалификация. 5 400.00 6 600.00
Предоставяне на обучение по КК 4 - Дигитална компетентност на наетите по проекта лица.: Настоящата дейност предвижда провеждане на обучение по ключова компетентност съгласно Европейската квалификационна рамка. Предвижда се 4 от новонаетите лица по проекта (Координатор производство, Счетоводител, Специалист управление на човешките ресурси и Оператор, въвеждане на данни) да преминат обучение по КК 4 - Дигитална компетентност за изграждане на умения за използване на компютърна техника за обработка на текстове и документи, пряко необходими за изпълнение на служебните им задължения. Лицата ще бъдат включени в обучение след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Обучението ще е с продължителност 45 учебни часа (с продължителност 45 минути), от които 25 учебни часа практика и 20 учебни часа теория. На успешно приключилите ще бъдат издадени Сертификати. Новоразкритите работни места в Геяна ООД и длъжностите, на които ще бъдат наети лицата изискват умения за работа с компютър. Ежедневните задачи на служителите ще включват работа с различни софтуерни приложения, кореспонденция по имейл и др., което налага провеждането на обучение по Дигитална компетентност. По този начин за лицата, назначени по проекта ще се създадат условия за нормална работа и успешното изпълнение на задълженията им на работното място. В резултат на обучението, лицата ще придобият следните основни знания и умения, които ще им помогнат за устойчивото им интергриране на пазара на труда: - Използване на компютърна техника, съобразно нейните технически и функционални характеристики; - Възможностите, приложението и функциите на типичните програмни продукти за въвеждане и обработка на текст; - Създаване на документи, тяхното редактиране, въвеждане, редактиране и оформяне на данни в електронни таблици; - Възможностите за изпращане на документи по електронен път; - Правила за съхраняване на документи на различен тип носители и др. 1 000.00 1 000.00
Информиране и публичност.: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията й ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: - Отпечатване на 20 бр. плакати, съдържащи информация за целите и дейностите по проекта. Един от плакатите ще бъде поставен на сградата, където се намира офиса на Геяна ООД, а останалите ще бъдат предназначени за използваните по проекта зали или разпространени сред заинтересованите страни. Те ще включват: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - Отпечатване на 300 бр. дипляни, съдържащи: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта; адреса на Единния информационен портал; - Изработване на стикери за закупеното по проекта оборудване - 21 бр.; - Провеждане на информационен ден за представяне на проекта - в наета за целта оборудвана зала, предвижда се изработване на материали за участниците, с необходимата визуализация; - Фланелки с визуализация за представителите на целевата група - 16 бр.; - 2 бр. публикации; Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат посочени финансиращата програма (Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.) и фонд. 3 838.00 3 838.00
Организация и управление на проекта.: Целта на дейността е осигуряване на успешното управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – ръководител, технически сътрудник и счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът за управление ще отговаря за избора на външни изпълнители и за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта. С всеки от членовете на екипа ще бъде сключен граждански/трудов договор, след сключването на договор за безвъзмездна помощ и преди стартиране на проектните дейности. Задълженията на Ръководителя са подробно описани в т. 9 Екип. Освен него, са предвидени още: 1. Счетоводител, със следните отговорности: - Своевременно осчетоводяване на разходите; - Следене за целесъобразността на разходите; - Организиране на документооборота; - Водене на систематични счетоводни отчети за обобщаване на счетоводната информация, свързана с проекта; - Участва в подготовката на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта; 2. Технически сътрудник, със следните отговорности: - Подготовката и изпълнението на проектните дейности, в съответствие с одобрения проект и план-графика на дейностите; - Комуникацията с избраните изпълнители; - Наблюдава спазването на графика на проектните дейности и изпълнението им в съответствие със заложените цели и индикатори; - Извършва наблюдение и анализ на удовлетвореността на участниците в проекта – конкретни бенефициенти; - Докладва напредъка на проекта на работни срещи на екипа по проекта; - Отговаря за съхранението на техническата и финансова документация по проекта; - Подпомага Ръководителя при изготвянето на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта; 16 795.00 16 626.60
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързано със създаването на нови работни места.: Целта на дейността е осиуряване на дълготрайни материални активи и обзавеждане, необходими за разкриването на нови работни места за представителите на целевата група в Геяна ООД. Закупуването на оборудване се налага, тъй като към момента капацитетът на наличното оборудване е почти изцяло усвоен с наличните работници в компанията. Производственият процес във фирмата включва следните етапи: - Задаване на визия и дизайн на модела от възложител /вкл. избор и съчетание на материали и десен/; прошиване на моделни бройки; - Разпечатване на кройка и модел; - Градиране на кройките; - Кроене и подлепване; - Изработване на изделието в шевен участък; - Гладене; - Опаковка; - Експедиция; Предвиденото по проекта производствено оборудване ще покрие две от основните стъпки в производствения процес – изработване на изделието в шевен участък и гладене. В рамките на дейността ще бъдат закупени: 1 бр. Двуконечна машина за пришиване на копчета; 1 бр. Понтериз машина; 1 бр. Двойно покривна трииглова машина; 1 бр. Зиг-заг машина; 5 бр. гладачни маси; Посоченото оборудване ще бъде използвано от новоназначените 9 шивачи, като за останалите 3 шивачи, които ще бъдат наети по проекта, компанията ще осигури оборудване, с което към момента разполага. За останалите 4 работни места по проекта се предвижда закупуване на: - За длъжност "Координатор производство" - PC Работна станция (подходяща за работа със счетоводен, складов, трз софтуер), бюро, стол; - За длъжност "Счетоводител" - PC Работна станция (подходяща за работа със счетоводен, складов, трз софтуер), бюро, стол; - За длъжност "Специалист управление на човешките ресурси" - PC Работна станция (подходяща за работа със счетоводен, складов, трз софтуер), бюро, стол; - За длъжност "Оператор, въвеждане на данни" - PC Работна станция (подходяща за работа със специализирани графични приложения), бюро, стол; Задълженията на горепосочените четири длъжности изискват ежедневно ползване на компютър и работа с различни софтуерни продукти. По тази причина е предвидено оборудването на четири работни места с компютри, бюра и столове. Кандидатът ще запази предназначението на закупеното оборудване, за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. 57 621.00 57 606.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).