Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Art Nova Ltd. is a newly established company from the end of 2017 with the main activity "Creation and broadcasting of television programs" (KID 60.20), the subject of activity of the company is related to creation and broadcasting of television and radio programs, publishing, advertising, information activities, film and video production, production of video and music production, production activities, etc.
With this project, the company plans to launch its television program creation and broadcasting. The company is positioned in the town of Vratsa and the main focus of the TV productions will be dedicated to a theme inherent in and important for the region.
For the successful realization of the entrepreneurial idea the following activities are envisaged:
1. Implementing the Entrepreneurial Idea Market:
• Formation of a highly qualified team of experts
• Rental of work space
• Acquisition of machinery and equipment (FTA)
• Elaboration of a marketing plan, including market analysis and market realization of the entrepreneurial idea
• Creating a website to broadcast the created productions.
2. Project preview
The implementation of the project covers all the necessary activities for the realization of the entrepreneurial idea and the purpose of the envisaged investments is to support "Art Novo" EOOD in their efforts to develop, produce and realize new TV products and services in the Northwest region and specifically in the town of Vratsa.
As a result, the company will achieve the following results:
- a real start not only of the realization of the entrepreneurial idea but also of the company itself
- Opportunity for real positioning of the market with new products and services
- Achieve recognition of the company
- Achieving sustainability of the company's business.
In this way, the project directly contributes to the achievement of high levels of competitiveness of the company at the start of its operations and helps its upward business development.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
РЕАЛИЗИРАНЕ НА ПАЗАРА НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКАТА ИДЕЯ (част 1): Настоящата дейност, обхваща всички етапи и поддейности, които спомагат за реализирането на предприемаческата идея на "Арт Ново" ЕООД за създаване и излъчване на телевзизионни предавания. ПОДДЕЙНОСТ 1: Сформиране на висококвалифициран екип от експерти - привлечените ескперти ще се подбират спрямо предварително зададени критерии, а именно - релевантно образование в областта на предприемаческата идея, доказан професионален опит в същата сфера, креативност, мотивация и други. Предвижда се екипът да се състои от следните лица и заемани длъжности: Квалифициран персонал, който Е обект на оценка: 1. Предприемач: - Ръководител екип за създаване и излъчване на телевизионни предавания - Нина Спасова 2. Лица, различни от предприемача: - Оператор - Никола Тодоров - Монтажист - Светлана Каменова Квалифициран персонал, който НЕ Е обект на оценка: 1.Редактор - 1 служител Така сформираният екип предполага успешното реализиране на предприемаческата идея за създаване и излъчване на телевзизионни предавания и минимизира евентуалното възникване на трудности и ограничения за качественото изпълнение. ПОДДЕЙНОСТ 2: Наем на работно помещение - За реализация на настоящия проект се предвижда наемане на работно помещение в гр. Враца, в което реално да се осъществяват дейностите. Дружеството няма свое собствено или наето помещение и за изпълнението на проекта ще е необходимо работно място, което да отговаря на изискванията за безопасни условия на труд, да има осигурени работни места за предвидените експерти и съответно условия за работа с доставените по проекта ДМА/ДНМА. В определената обща стойност на разходите за наем са включени и режийните разходи, както и разходите за офис консумативи. ПОДДЕЙНОСТ 3: Придобиване на машини, съоръжения и оборудване (ДМА) , необходими за реализиране на предприемаческата идея - За осъществяване на предприемаческата идея и в частност създаването и излъчването на телевизионни предавания е необходимо да се осигури адекватно технологично оборудване, посредством което ще може да се заснемат видеоматериалите и да се обработват, така че да са в готов вид за излъчване. Всеки един от наетите служители ще има конкретни задължения и отговорности по реализацията на предприемаческата идея, което обуславя потребността от адекватно техническо обезпечение. Предвиденото оборудване е с високи технически спецификации, съобразено със спецификата на дейността по разработване и излъчване на телевизинни продукти. 1.Телевизионна камера 6К CMOS сенсор (1 бр.), окомплектована с: -Транспортна термо чанта (1 бр.) -Безжичен микрофон предавател (1 бр.) и приемник за него към камера (1 бр.) -32 GB Flash памет (4 бр.) -LED осветление към камерата 2.Батерия – Li-Ion технология 14,4 V; 98 W/h – капацитет с клема за окачване; U-Mount окачване (2 бр.) 3.Статив за камера с хидравлична глава за Pan и TILT (1 бр.) - композитен материал (carbon Fiber) в комплект с камерен адаптер; - работен капацитет – 8-10 кг.; - комплект с предпазен калъф - с подова подложка - 75 мм диаметър легло за главата 4.Телевизионна камера с 4K CMOS сенсор и вграден видеозапис(1 бр.), окомплектована с: -Транспортна термо чанта (1 бр.) -Батерия 14,4V / 63 Wh (2br.) -Зарядно устройство за батерия (1 бр.) -128 GB SDXC карта памет (2 бр.) -Микрофон брошка с безжичен предавател (1 бр.) -Приемник за безжичен микрофон към камера (1 бр.) -LED осветление към камерата 5.Статив за камера (1 бр.): -Хидравлична глава -работен капацитет – 8-10 кг.; -Изработена от карбон фибър -Двустепенни крака -75 мм диаметър легло на главата 6.Зареждащо устройство за две батерии (1 бр.) -С две гнезда за зареждане на батерии тип U-Mount -С извод за захранване на камера 12V и ток мин. 1.9A -Режим на интелигентно зареждане и с индикатор за степен на зареждане и завършен цикъл ОПИСАНИЕТО НА ОБОРУДВАНЕТО ПРОДЪЛЖАВА В ЧАСТ 2 НА ДЕЙНОСТТА (Раздел "Описание"). 239 000.00 178 866.77
РЕАЛИЗИРАНЕ НА ПАЗАРА НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКАТА ИДЕЯ (част 2): ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ОПИСАНИЕТО НА ОБОРУДВАНЕТО ОТ ПОДДЕЙНОСТ 3: 7.Монтажна станция -1 бр. 8.Видео миксер – 1 бр. 9.LED Осветление - преносимо - 2 бр. 10.Квадрокоптер - 1 бр. комплект . Всички изброени ДМА трябва изцяло и напълно да съответстват на заложените в актуализираната Техническата спецификация (Приложение Е) минимални технически характеристики и определените количества от тях, писмо в т.14. Електронно подписан договор/споразумение, изх. дел. № 26-А-401/18.12.2019 г. ПОДДЕЙНОСТ 6: Разходи за външни услуги -Изработване на маркетингов план, включвайки пазарен анализ и проучвания за пазарна реализация на предприемаческата идея Изграждането на правилна маркетинг стратегия и план е ключов фактор за успешното развитие на настоящата предприемаческа идея. ТВ продуктите и услугите на "Арт Ново" ЕООД са изцяло нив за гр. Враца и региона, което обуславя необходимостта от правилно позициониране, т.е. да се разглежда като съвкупност от маркетингови усилия за създаване на оптимална връзка между възприеманите от купувачите потребности и конкурентните предимства на "Арт Ново" ЕООД. Маркетинговият план ще съдържа следните компоненти: -Анализ на ситуацията -Определяне на маркетингови цели -Избор на маркетингова стратегия и тактика -Прилагане на плана -Контрол на изпълнението. Маркетинговият план ще стимулира растежа и развитието на организацията чрез разглеждане на маркетингови възможности, решаване на новопоявили се ситуации, необходимостта от анализиране на конкуренцията и нейната дейност , а така също и за оптимизация на време и ресурси доколкото планът е основа за рационална реализация и координация на всички маркетингови усилия, предприемани от организацията. - Създаване на интерактивна интернет страница за излъчване на телевизионните предавания От една страна универсалният уеб сайт се е превърнал в основен ресурс и канал за комуникация между компаниите и клиенти, доставчици и сътрудници. В конкретния случай за реализацията на предприемаческата идея на "Арт ново" ЕООД разработването на собствена интерактивна интернет страница за излъчване на телевизионните предавания е от изключително важно значение. В съвременния интерактивен, web центриран свят всички развлекателни форми се променят и телевизията не прави изключение. През последните няколко години се наблюдава сериозна еволюция и телевизията все повече излиза извън рамките на "добрите, стари телевизори", разпростирайки се дори отвъд пределите на компютрите, върху смартфони, таблети и други мобилни устройства. Логично този процес налага генерална трансформация във вида на класическите ТВ предавания, в начина, по който те се разпространяват, по който взаимодейства с публиката и достигат до нея. В този смисъл терминът уеб телевизия вече отдавна не се възприема като нещо екзотично, дори напротив. Нещо повече – тя представлява обширна система – една цяла нова, онлайн вселена, включваща уеб сайтове, софтуерни инструменти, мобилни приложения, браузър добавки и хардуер, всички създадени с една основна цел: да осигурят на публиката нов вид информираност. Така представената дейност 1 "Реализиране на пазара на предприемаческата идея обхваща целия съществен процес по реализацията на настоящия проект. Всички дейности са взаимосвързани и взаимодопълняеми и обуславят пряката им необходимост за реалното осъществяване на бизнес идеята. 0.00 44 926.95
ВИЗУАЛИЗАЦИЯ НА ПРОЕКТА: Предложените в настоящия проект мерки за информиране и публичност са съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските рейони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и гарантират изпълнението на мерките за публичност, с оглед акцентиране върху комуникацията, прозрачността и визуализацията. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г и на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме следните необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия чрез наемане на външен изпълнител, а именно: • Две информационни табели с данни на проекта за оповестяване на участието на ЕС с всички задължителни реквизити • Стикери – ще бъдат залепени на оборудването, предвиденo за закупуване по проекта. Постоянните информационни табели(външна и вътрешна), които ще бъдат изработени, ще бъдат поставени на видно място отвън и в самото помещение на компанията в гр. Враца. Стикерите ще бъдат поставени на всеки един актив от оборудването, което се предвижда да се закупи за целите на проекта. СТЪПКИТЕ за осъществяване на дейността са: 1. Избор на външен доставчик на описаните дейности по визуализация и публичност (1-2 месец); 2. Изработване на дизайн, одобрение и изработване на стикерите за оборудването и на информационната табела (2-10 месец); 3. Поставяне (залепване) на стикерите върху оборудването, закупено по настоящия проект (6-8 месец); 4. Поставяне на видно място на информационната табела (10-12 месец); 5. Подписване на приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител (12 месец) 6. Популяризиране на дейностите по проекта пред обществеността (1-12 месец) 1 000.00 990.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).