Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"GPPMPDM - Provydent" Ltd. is a modern dental clinic that offers high-quality dental services in the city of Sofia since 2012. The team consists of two dentists and an administrator. Doctors specialise in different areas of dentistry aiming at comprehensive and professional treatment and meeting the individual needs of patients. To achieve maximum care for their patients, in specific cases and requirements, the practice uses several external specialists - orthodontist, anesthesiologist, maxillofacial surgeon, periodontist.
With the implementation of the project: "Provydent - a chance for employment and career development of professionals in dentistry" GPPMPDM - Provydent" Ltd. aims to provide employment for young people up to 29 years, including unemployed persons aged over 54 and unemployed inactive persons from 30 to 54 years. To achieve its goal, the company will take the following actions:
 - Creation of seven new jobs for positions: one for "dentist", three for "nurse", one for receptionist, one for "logistics specialist" and one for "specialist technical control";
-  Purchase of necessary equipment and inventory to ensure appropriate working conditions of new staff;
-  Employment of seven unemployed persons - 3 aged  up to 29 years incl., 1 more than 54 years and 3 unemployed and inactive persons from 30 to 54 years, by concluding employment contracts and providing employment to them and steady income for 12 months;
-  Maintaining of new jobs and providing employment and income of four of the employed persons under the project for at least another 12 months after completion of the project;
-  Ensuring the efficient organisation of activities and efficient management of financial resources and achieving the planned results and indicators, successful reporting of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разкриване на нови работни места и наемане на служители в стоматологичен център Провидент за период от 12 месеца : От 2013 г. "ГППМПДМ - Провидент" ООД концентрира усилия да стартира и развие своята дейност в стоматологична клиника Провидент - гр. София, която е собственост на един от управителите и учредител на дружеството - ЕТ "Провидент - д-р Виктор Жечков - АПМПДМ". Управлението и дейността на ЕТ "Провидент - д-р Виктор Жечков" ще премине изцяло в "ГППМПДМ - Провидент" ООД от началото на 2016г. За сега пациентите на клиника Провидент се обслужват от двама зъболекари,които са специалисти с високи професионални качества, както в практиката по общо лечение и профилактика, така и в тясно специализирано лечение - имплантология, ендодонтия, ортодонтия, орална хирургия, детска дентална медицина. За изключително кратък период и при условията на голяма конкуренция, клиниката привлича все повече пациенти с широк спектър от лечебни и профилактични дейности,качествени материали, отговорно и професионално отношение към пациентите,ниски цени на услугите,социално ориентирана фирмена политика за разсрочено заплащане, договор с НЗОК,частни здравноосигурителни фондове. Клиника Провидент е припозната и все по-предпочитана от пациенти със сериозни здравословни проблеми,изискващи специализирано лечение,поради тази причина графиците на двамата лекари, които обслужват пациентите, не могат да поемат лечението на всички нуждаещи се. С оглед запълнените графици на зъболекарите за месец напред и за да отговори на повишеното потребителско търсене "ГППМПДМ - Провидент" ООД желае да разкрие 7 нови работни места и да наеме персонал на следните длъжности: 1 лекар по дентална медицина (код 2261 7001); 3 медицински сестри (с код 2221 5001),; 1 рецепционист (с код 4226 2001); 1 специалист логистика (с код 2421 6016); 1 специалист технически контрол (с код 2421 6018). Лекарят по дентална медицина ще има задължения да консултира, прилага и проследяват дентално лечение; осъществява първична и специализирана дентална помощ, диагностицира и лекува болести, наранявания или деформации по зъбите, устната кухина, челюстта и свързаните с тях тъкани, поставя анестетици, извършва възстановителни процедури като поставя импланти, коронки или мостове,ортодонтски корекции,поправя увредени зъби,хирургическо лечение, изваждане на зъби, и др.; Медицинска сестра - асистира на лекаря при извършване на манипулации, извършва основни медицински процедури, манипулации и други специфични дейности по указание,грижи се за стерилността на медицинските инструменти, отговаря за спазване на хигиенните изисквания, попълва медицинската документация по указания. и др.; Рецепционистът приема заявки и ги отразява в графиците на зъболекарите, дава информация на пациенти, отговаря на запитвания по телефон и е-поща, отговаря за спазване на графика и реда в чакалнята и др; Специалист логистика ще организира и отговаря за наличието на медикаменти, препарати и материали, необходими за нормалното протичане на работата в клиниката, , проследява конкурентността на пазара на медикаменти и материали и се грижи за снабдяването, проследява оферти от доставчици, използва/избягва рискове по отношение на ресурсите, като анализира съотношението цена-качество, отговаря за връзката с технически и медицински лаборатории и др.; Специалист технически контрол - отговаря и се грижи за техническата изправността на машините и съоръженията и тяхната профилактика, с оглед непрекъснатост на работния процес и др. Планираме на длъжностите: лекар по дентална медицина-1, мед. сестра-1 рецепционист - 1, да назначим младежи до 29 г. със средно и висше образование, специалист техн. контрол-1 над 54 г и специалист логистика-1, мед. сестра-2 безработни/неактивни лица между 30-54 г. 56 052.00 55 254.18
Закупуване на оборудване и инструменти за създаване на нови работни места: Целта на тази дейност е да се закупи оборудване и инструменти необходими за създаването на новите работни места и за да се обезпечи ефективния работен процес на ново наетите служители. Оборудването и инструментите напълно и точно съответстват на изискванията на длъжностите и са необходими за да осигурят тяхната ежедневна работа. За да се разкрият новите работни места е нужно да се закупят следните инструменти и оборудване: 1)Турбинен наконечник - 2 броя (Използва се от зъболекаря за бързо пилене на зъбите); 2)Обратен наконечник – 2 броя (Използва се от зъболекаря за отстраняване на кариозната маса); 3)Повишаващ наконечник – 2 броя ( Използва се от зъболекаря за прецизно изпиляване на зъбни тъкани); 4)Микромотор - 2 броя (Използва се от зъболекаря осигурява задвижването на различните видове наконечници); 5)Куплунг - 2 броя (Осигурява задвижването на турбинния наконечник); 6)Цялостна система за ендодонтия (кореново лечение) - Включва всички необходими апарати за качествено кореново лечение – апекслокатор (за точно измерване на кореновата дължина ), ендомотор- за механична обработка на кореновия канал, и системи за триизмерно запълване на канали. 7) Асистиращ апарат - ( Използва се от стоматологичните сестри за подготовка на наконечниците и турбините); 8)Кариесдетекторен апарат (Използва се от стоматолога и сестрите за диагностициране на кариеси); 9)Имплантологичен обратен наконечник 20:1,75E - (Използва се при операции за препарация на костната ложа); 10)Прав наконечник, - (Изполва се в протетиката); 11) Пиезо скалер -кит за вграждане Предвидено от някой видове инструменти да се закупят по два чифта, това е необходимо съгласно изискванията и стандартите с оглед целите на асептиката и антисептиката (Комплекс от методи за обеззаразяване на всички уреди, инструменти , материали влизащи в досег на раната с помощта на физически средства, като целта е унищожаване на микроорганизмите). Предназначението на закупеното оборудване ще се запази от кандидата за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване. Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на длъжностите и ще обезпечи тяхната работа. Предвиденото оборудване е конкретно и само за ползване от целевата група. То е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, енергономичност, опазване на околната среда и изискваната за безопасен труд. Предвиденото оборудване е съобразно с отговорностите и ангажиментите на всяка една от длъжностите. 27 000.00 26 999.02
Организация и управление на проекта: Дейност "Организация и управление на проекта" цели да се осигури ефективно и ефикасно разходване на финансовите средства предоставени на фирмата за реализация на проекта с оглед постигане на заложените цели, индикатори и резултати. Договорът за безвъзмездна финансова помощ ще се изпълнява като се спазват принципите на икономичност, ефикасност, ефективност, публичност и прозрачност. С ръководителя на проекта ще се сключи граждански договор през първия месец от стартирането на проектните дейности. Ръководителят е отговорен за цялостното изпълнение на проекта и има следните функции и задължения: - да организира дейностите на проекта; - да проследява спазването на договорените срокове за изпълнение на дейностите, постигане на заложените индикатори и резултати; - да организира и провежда дейностите свързани с подбора на лицата от целевите групи, включени в проекта; - да изготви критериите за подбор и оценка на новите служители, съобразно заложените характеристики; - да следи за изпълнението на работата на наетите служители по проект ; - да изготвя протоколи, месечни отчети, справки и други документи, свързани с отчитането на дейностите; - да изисква своевременно месечни отчети, справки и други документи от лицата наети по проекта; - да работи в сътрудничество със счетоводителя на дружеството и представителите на Управляващия орган; - да следи и контролира целесъобразното разходване на средствата от бюджета на проекта; - да осъществява непосредствен контрол върху работата на външните изпълнители и доставчици; - да следи за навременното изпълнение на сключените договори, съгласно заложения в проекта индикативен план; - да организира дейностите свързани с публичност и информиране; - да подготвя текстове и следи за стриктно спазван на визуализацията, съгласно Ръководството; През първия месец от проекта ръководителят на проекта и представляващия "ГППМПДМ - Провидент" ООД ще изберат подходяща фирма за осъществяване на дейностите произтичащи от организацията и управлението на проекта, които ще се възложат на външен изпълнител. Фирмата, на която ще се възложат дейностите свързани с организацията и управлението на проекта ще има следните задължения: - да изготвя междинни и финални технически и финансови доклади за изпълнени дейности и изразходени средства; - да консултира, подпомага и подготвя тържна документация; - да оказва съдействие при провеждане и финализиране на процедурите за избор на изпълнители; - да подготвя и окомплектова документи, подлежащи на текущ контрол /месечни отчети, справки и др./; - да подготвя документите за авансово, междинно и окончателно плащане. С оглед коректно отчитане на проектните дейности ще води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство. отчитане 9 000.00 9 470.00
Информиране и публичност: Целта на дейностите предвидени за информация и публичност целят да популяризират сред широката общественост приноса на ЕСФ и ОПРЧР за реализирането на проект: Провидент - шанс за заетост и професионално развитие на специалисти по дентална медицина за наемане на безработни лица от целевите групи, който ще спомогане за снижаване на безработицата като цяло и предимно сред младежите до 29 години. Обществото да се запознае с подкрепата и финансовата помощ, която се предоставена за реализацията му от фондовете на Европейския съюз - Европейския социален фонд и Оперативната програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 - 2020. За популяризиране сред обществеността ролята на ЕС и ОПРЧР ще бъде изработена и поставена на видно място, пред стоматологична клиника Провидент - гр. София - 1 информационна табела, която ще съдържа информация за проекта, ще се упомене финансовата подкрепа на програмата, като задължително ще съдържа визуализацията на Европейски съюз, ЕСФ логото на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 - 20 и пълното й наименование, заглавието на проекта и основната му цел, стойността на проекта, европейското и национално съфинансиране, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Ще се изработят информационни стикери, с които ще се идентифицират всички, за които това е възможно, закупени по проекта машини, съоръжения и инвентар. Информация за проекта, хода на дейностите и постигнатите резултати, както и за приноса на ОП “Развитие на човешките ресурси” 2014 - 2020, ЕСФ и ЕС за реализирането на проекта ще се публикува и на е-страница на "ГППМПДМ - Провидент" ООД. 700.00 688.80

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).