Организация и управление: Целта на тази дейност е да се подготви изпълнението на останалите дейности по проекта, като се създаде необходимата организация за:
- изпълнението на проекта в предварително определените времеви срокове;
- изпълнението на проекта в рамките на определения бюджет;
- изпълнението на проекта, съобразно изискванията на националното и европейско законодателство и на Управляващия орган .
Също така в рамките на тази дейност ще бъдат предприети необходимите действия, за да се обезпечи проекта с нужните за неговото осъществяване инструменти и изпълнители.
Дейност 1 Организация и управление на проекта, включва следните поддейности:
Дейност 1.1. Организация на всички дейности, контрол на изпълнението им и постигнатите резултати.
- Изготвяне на детайлни план-графици на дейностите по проекта;
- Периодичен преглед, отчет и анализ на постигнати резултати;
- Коригиращи дейности в случай на необходимост
Срок за изпълнение на Дейност 1.1 – през целия срок на изпълнение на проекта (1-ви - 15-ти месец вкл.)
Дейност 1.2. Избор на външни изпълнители за: доставка на предвиденото оборудване; застраховане на активите, доставени по проекта; осъществяване на дейностите по информираност и публичност
Очаквани резултати:
- Избран изпълнител за доставка на предвиденото по проекта оборудване
- Избран изпълнител за осъществяването на дейностите по информираност и публичност
- Избран застраховател
Срок за изпълнение на Дейност 1.2 – 2 месеца (1-ви - 2 ри месец вкл.)
Дейност 1.3. Подбор на персонал
Дейността се състои в подготовка и публикуване на обяви за работа, провеждане на интервюта и сключване на трудови договори с избраните кандидати .
Срок за изпълнение на дейност 1.3. – 2 месеца (1-ви - 2 ри месец вкл.)
Дейност 1.4. Отчитане на изпълнението на проекта
Тази дейност включва подготовка на технически и финансови отчети за изпълнение на проекта и свързаните с тях заявки за междинни и финално плащане по проекта.
Кандидатът не предвижда да подава заявка за авансово плащане. Първата заявка за междинно плащане ще бъде подадена през 4-тия месец от изпълнението на проекта, след като е извършена доставката на предвиденото по проекта оборудване и софтуер. Следващите заявки за плащания, ще бъдат подадени, както следва:
- 6-ти месец от изпълнението на проекта, когато ще бъдат отчетени разходите за заплати и осигуровки на служителите за 1-ри, 2-ри и 3-ти месец от тяхното назначение;
- 9-ти месец, когато ще бъдат отчетени разходите за заплати и осигуровки на служителите за 4-ти, 5-ти и 6-ти месец от тяхното назначение;
- 12-ти месец, когато ще бъдат отчетени разходите за заплати и осигуровки на служителите за 7-ми, 8-ми и 9-ти месец от тяхното назначение;
- 15-ти месец, когато ще бъдат отчетени разходите за заплати и осигуровки, платени на служителите за 10-ти, 11-ти и 12-ти месец от тяхното назначение;
Срок за изпълнение на дейност 1.4. – 12 месеца (4- ти - 15-ти месец вкл.)
Срок за изпълнение на Дейност 1 - 15 месеца (1-ви-15-ти месец вкл.) |
5 400.00
|
0.00
|
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца
: В рамките на проекта "Евро програми" ООД ще назначи общо 5 броя служители, както следва: Сътрудник по управление на европейски проекти и програми - 3-ма; Администратор, уеб сайт - 1; Програмист, уеб сайтове - 1.
Наетите по отделните длъжности ще имат следните отговорности:
"Сътрудник по управление на европейски проекти и програми":
- Предоставя първоначална консултация на потенциални клиенти относно възможностите за финансиране на проектите им по европейските финансиращи програми;
- Подпомага процеса по планирането, управлението, координацията, изпълнението и отчитането на проекти по договори за отпускане на безвъзмездна финансова помощ и договори за управление на проекти;
- Отговаря за спазването и прилагането на Европейски и национални нормативни документи, ръководства и правилници за управление на проекти.
- Участва в разработването и осъществяването на проучвания, свързани с изпълнение на дейностите по проекта;-
- Изготвя и завежда входяща изходяща кореспонденция;
- Осъществява периодичен преглед за публикувани от Управляващите органи нови схеми по Оперативните програми на ЕС, както и други международни механизми и програми за финансиране;
- Изготвя и подава на администратора на сайта съобщения за нови и прекратени схеми по Оперативните програми на ЕС;
- Попълва формуляри за кандидатстване заедно с пълния набор приложения, необходими за кандидатстване по стартирала схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ;
Изисквано образование: висше; образователно—квалификационна степен: бакалавър; квалификация: Икономист, Юрист, Инженер
Назначеният на длъжността "администратор уеб сайт" ще отговаря за съдържанието и дизайна на фирменият сайт и фейсбук страница и ще актуализира информацията за
компанията в интернет пространството.
"Програмист, уебсайтове" ще има следните основни задачи и отговорности:
- Планиране и разработване на нови функционалности на сайта на фирмата във връзка с плановете на организацията да предложи голяма част от услугите си онлайн;
- Непрекъснато подобряване и оптимизиране на вече съществуващи функционалности
- Промяна на дизайн, функционалности и съдържание на сайта
Всички лица назначени на работа в ”Евро програми“ ООД, независимо от тяхната степен на подготовка, образование, квалификация и трудов стаж, ще бъдат запознати с дейността на фирмата, както и с техните основни задължения. Също така ще бъде проведен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд и противопожарна охрана.
Съгласно възможността регламентирана в раздел VIII."б" Допълнителни условия за извършване на работа от разстояние (Нов - ДВ, бр. 82 от 2011 г.) на Кодекса на труда, четирима от наетите ще работят на разстояние, извън офиса на работодателя, както следва: 2-ма, наети на длъжността "сътрудник по управление на европейски проекти и програми", "програмист, уебсайтове" и "администратор, уебсайт". Един служител "сътрудник по управление на европейски проекти и програми" ще работи от офиса на фирмата, находящ се на адрес София, ул. Три уши 6а, бл.5, ет.3, офис 15.
Срок за изпълнение на Дейност 2 – 12 месеца (3- ти - 14-ти месец вкл.) |
39 877.65
|
0.00
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места. : С цел обезпечаване на работните места, които ще бъдат открити по проекта, с необходимото оборудване, в рамките на проекта ще бъдат закупени:
1) Преносим компютър - 4 броя
2) Професионален пакет софтуерни приложения "Office Professional 2016" или еквивалентен - 4 броя
3) Външен твърд диск - 1 брой
Преносимите компютри за предназначени да обезпечат изпълнението на задълженията на наетите по позициите "Сътрудник по управление на европейски проекти и програми" и "Администратор, уеб сайт".
Външният твърд диск е необходим, за да бъдат съхранявани на него документите, които назначените по проекта създават, като по този начин информацията ще бъде защитена и достъпна единствено за служителите на фирмата.
Стъпки за реализация на дейността:
1. Доставка на активите и подписване на приемно-предавателни протоколи
2. Застраховане на активите
Срок за изпълнение на Дейност 3 – 1 месец (3- ти - 4-ти месец ) |
12 840.50
|
0.00
|
Дейности по информиране и публичност: Дейностите по информираност и публичност са планирани в съответствие с регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. и регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014.
При всички мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на: емблемата на ЕС; упоменаване на фонда/фондовете, които оказват подкрепа на проекта; общото лого за програмен период 2014-2020.
По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира представителите на целевата група, доставчиците си и обществеността за получената от фондовете подкрепа, като:
- в рамките на два дни от сключване на договора за безвъзмездна помощ включи в уебсайта си публикация с подробна информация за одобрения за финансиране проект, включително информация за неговите цели и резултати. Материалът ще съдържа като минимум следната информация: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на финансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020, със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размерът на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева.
- постави плакати с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа на Европейския съюз в своя офис. Плакатът ще съдържа следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на финансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020, със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Предвиждат се да бъдат изработени 2 броя плакати;
- изработи и постави информационни стикери върху закупените по проекта материални активи - преносим компютър (4 броя) и външен твърд диск (1 брой). Стикерите ще съдържат емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на финансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Ще бъдат изработени 10 броя стикери;
- разпространи информационни брошури, съдържащи информация за проекта и начина, по който представители на целевата група ще могат да се включат в него, както и следните задължителни елементи: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на финансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020, със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта; адреса на единния информационен портал. Ще бъдат изработени 500 броя брошури;
- във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, ще бъде посочено, че финансиращата проекта оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда.
В съответствие с изискванията на посочените по-горе регламенти, мерките по информираност и публичност ще бъдат прилагани от първия до последния месец от изпълнението на проекта.
Срок за изпълнение на Дейност 4 – 15 месец (1- ви - 15-ти месец ) |
700.00
|
0.00
|