Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Evro programi" Ltd. is a consulting firm established in 2008 . The company specializes in the provision of advice, preparation and management of projects under EU programs aimed at businesses. The company offers its clients a comprehensive service that includes all stages accompanying the application process and implementation of the project, thereby ensuring the successful approval of the project and its proper implementation and reporting to the funding agency.
As a result of efforts to increase the expertise, work organization and expanding the range of services available to customers over the years of its activity the company is constantly expanding its customer base. 
As a result of the growth of its business, organization needs to hire additional staff. Taking advantage of this procedure, the company will employ five new employees. Three of them will be representatives of the specific category: unemployed youths aged up to 29 years. To supply the necessary equipment for the new job positions within the project will be bought office equipment and software. As a result of the project execution: 
- Five unemployed and/or inactive persons will be employed for 12 months. For three of them will be provided employment for at least another 12 months; 
- At least three of the project participants will be representative of the specific category "unemployed youths aged up to 29 years"
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Целта на тази дейност е да се подготви изпълнението на останалите дейности по проекта, като се създаде необходимата организация за: - изпълнението на проекта в предварително определените времеви срокове; - изпълнението на проекта в рамките на определения бюджет; - изпълнението на проекта, съобразно изискванията на националното и европейско законодателство и на Управляващия орган . Също така в рамките на тази дейност ще бъдат предприети необходимите действия, за да се обезпечи проекта с нужните за неговото осъществяване инструменти и изпълнители. Дейност 1 Организация и управление на проекта, включва следните поддейности: Дейност 1.1. Организация на всички дейности, контрол на изпълнението им и постигнатите резултати. - Изготвяне на детайлни план-графици на дейностите по проекта; - Периодичен преглед, отчет и анализ на постигнати резултати; - Коригиращи дейности в случай на необходимост Срок за изпълнение на Дейност 1.1 – през целия срок на изпълнение на проекта (1-ви - 15-ти месец вкл.) Дейност 1.2. Избор на външни изпълнители за: доставка на предвиденото оборудване; застраховане на активите, доставени по проекта; осъществяване на дейностите по информираност и публичност Очаквани резултати: - Избран изпълнител за доставка на предвиденото по проекта оборудване - Избран изпълнител за осъществяването на дейностите по информираност и публичност - Избран застраховател Срок за изпълнение на Дейност 1.2 – 2 месеца (1-ви - 2 ри месец вкл.) Дейност 1.3. Подбор на персонал Дейността се състои в подготовка и публикуване на обяви за работа, провеждане на интервюта и сключване на трудови договори с избраните кандидати . Срок за изпълнение на дейност 1.3. – 2 месеца (1-ви - 2 ри месец вкл.) Дейност 1.4. Отчитане на изпълнението на проекта Тази дейност включва подготовка на технически и финансови отчети за изпълнение на проекта и свързаните с тях заявки за междинни и финално плащане по проекта. Кандидатът не предвижда да подава заявка за авансово плащане. Първата заявка за междинно плащане ще бъде подадена през 4-тия месец от изпълнението на проекта, след като е извършена доставката на предвиденото по проекта оборудване и софтуер. Следващите заявки за плащания, ще бъдат подадени, както следва: - 6-ти месец от изпълнението на проекта, когато ще бъдат отчетени разходите за заплати и осигуровки на служителите за 1-ри, 2-ри и 3-ти месец от тяхното назначение; - 9-ти месец, когато ще бъдат отчетени разходите за заплати и осигуровки на служителите за 4-ти, 5-ти и 6-ти месец от тяхното назначение; - 12-ти месец, когато ще бъдат отчетени разходите за заплати и осигуровки на служителите за 7-ми, 8-ми и 9-ти месец от тяхното назначение; - 15-ти месец, когато ще бъдат отчетени разходите за заплати и осигуровки, платени на служителите за 10-ти, 11-ти и 12-ти месец от тяхното назначение; Срок за изпълнение на дейност 1.4. – 12 месеца (4- ти - 15-ти месец вкл.) Срок за изпълнение на Дейност 1 - 15 месеца (1-ви-15-ти месец вкл.) 5 400.00 0.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца : В рамките на проекта "Евро програми" ООД ще назначи общо 5 броя служители, както следва: Сътрудник по управление на европейски проекти и програми - 3-ма; Администратор, уеб сайт - 1; Програмист, уеб сайтове - 1. Наетите по отделните длъжности ще имат следните отговорности: "Сътрудник по управление на европейски проекти и програми": - Предоставя първоначална консултация на потенциални клиенти относно възможностите за финансиране на проектите им по европейските финансиращи програми; - Подпомага процеса по планирането, управлението, координацията, изпълнението и отчитането на проекти по договори за отпускане на безвъзмездна финансова помощ и договори за управление на проекти; - Отговаря за спазването и прилагането на Европейски и национални нормативни документи, ръководства и правилници за управление на проекти. - Участва в разработването и осъществяването на проучвания, свързани с изпълнение на дейностите по проекта;- - Изготвя и завежда входяща изходяща кореспонденция; - Осъществява периодичен преглед за публикувани от Управляващите органи нови схеми по Оперативните програми на ЕС, както и други международни механизми и програми за финансиране; - Изготвя и подава на администратора на сайта съобщения за нови и прекратени схеми по Оперативните програми на ЕС; - Попълва формуляри за кандидатстване заедно с пълния набор приложения, необходими за кандидатстване по стартирала схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ; Изисквано образование: висше; образователно—квалификационна степен: бакалавър; квалификация: Икономист, Юрист, Инженер Назначеният на длъжността "администратор уеб сайт" ще отговаря за съдържанието и дизайна на фирменият сайт и фейсбук страница и ще актуализира информацията за компанията в интернет пространството. "Програмист, уебсайтове" ще има следните основни задачи и отговорности: - Планиране и разработване на нови функционалности на сайта на фирмата във връзка с плановете на организацията да предложи голяма част от услугите си онлайн; - Непрекъснато подобряване и оптимизиране на вече съществуващи функционалности - Промяна на дизайн, функционалности и съдържание на сайта Всички лица назначени на работа в ”Евро програми“ ООД, независимо от тяхната степен на подготовка, образование, квалификация и трудов стаж, ще бъдат запознати с дейността на фирмата, както и с техните основни задължения. Също така ще бъде проведен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд и противопожарна охрана. Съгласно възможността регламентирана в раздел VIII."б" Допълнителни условия за извършване на работа от разстояние (Нов - ДВ, бр. 82 от 2011 г.) на Кодекса на труда, четирима от наетите ще работят на разстояние, извън офиса на работодателя, както следва: 2-ма, наети на длъжността "сътрудник по управление на европейски проекти и програми", "програмист, уебсайтове" и "администратор, уебсайт". Един служител "сътрудник по управление на европейски проекти и програми" ще работи от офиса на фирмата, находящ се на адрес София, ул. Три уши 6а, бл.5, ет.3, офис 15. Срок за изпълнение на Дейност 2 – 12 месеца (3- ти - 14-ти месец вкл.) 39 877.65 0.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места. : С цел обезпечаване на работните места, които ще бъдат открити по проекта, с необходимото оборудване, в рамките на проекта ще бъдат закупени: 1) Преносим компютър - 4 броя 2) Професионален пакет софтуерни приложения "Office Professional 2016" или еквивалентен - 4 броя 3) Външен твърд диск - 1 брой Преносимите компютри за предназначени да обезпечат изпълнението на задълженията на наетите по позициите "Сътрудник по управление на европейски проекти и програми" и "Администратор, уеб сайт". Външният твърд диск е необходим, за да бъдат съхранявани на него документите, които назначените по проекта създават, като по този начин информацията ще бъде защитена и достъпна единствено за служителите на фирмата. Стъпки за реализация на дейността: 1. Доставка на активите и подписване на приемно-предавателни протоколи 2. Застраховане на активите Срок за изпълнение на Дейност 3 – 1 месец (3- ти - 4-ти месец ) 12 840.50 0.00
Дейности по информиране и публичност: Дейностите по информираност и публичност са планирани в съответствие с регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. и регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014. При всички мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на: емблемата на ЕС; упоменаване на фонда/фондовете, които оказват подкрепа на проекта; общото лого за програмен период 2014-2020. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира представителите на целевата група, доставчиците си и обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - в рамките на два дни от сключване на договора за безвъзмездна помощ включи в уебсайта си публикация с подробна информация за одобрения за финансиране проект, включително информация за неговите цели и резултати. Материалът ще съдържа като минимум следната информация: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на финансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020, със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размерът на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. - постави плакати с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа на Европейския съюз в своя офис. Плакатът ще съдържа следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на финансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020, със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Предвиждат се да бъдат изработени 2 броя плакати; - изработи и постави информационни стикери върху закупените по проекта материални активи - преносим компютър (4 броя) и външен твърд диск (1 брой). Стикерите ще съдържат емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на финансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Ще бъдат изработени 10 броя стикери; - разпространи информационни брошури, съдържащи информация за проекта и начина, по който представители на целевата група ще могат да се включат в него, както и следните задължителни елементи: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на финансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020, със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта; адреса на единния информационен портал. Ще бъдат изработени 500 броя брошури; - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, ще бъде посочено, че финансиращата проекта оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда. В съответствие с изискванията на посочените по-горе регламенти, мерките по информираност и публичност ще бъдат прилагани от първия до последния месец от изпълнението на проекта. Срок за изпълнение на Дейност 4 – 15 месец (1- ви - 15-ти месец ) 700.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).