Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal of Municipality of Sapareva banya  aims to help people with disabilities from the municipality by providing them the social service “hot lunch”. The social service will be provided within 41 months. The project will start at the beginning of the month, following the conclusion of the contract and after receiving the advance payment.The hot lunch will be served at the “Home care” department ,which is located in  the Vocational School of  Tourism and Administration in Sapareva banya.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Целевите групи са определени на база информация от ДСП - гр. Дупница. 1. Основна целева група: 1.1 Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за Социално подпомагане; 1.2 Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях 1.3 Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; 2. Допълнителна целева група: 2.1.Лица и семейства, подпомагани по Наредба No РД-07-5 от 2008 г. за условията и реда за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта; 2.2.Майки (осиновителки), които получават месечни помощи за отглеждане на дете до една година, по реда на чл. 8, ал. 1 от Закона за семейни помощи за деца (ЗСПД); 2.3.Лица и семействата, получили еднократна целева помощ за покриване част от разходите в началото на учебната година, по чл. 10а от ЗСПД; 2.4.Лица и семейства, получили еднократни или месечни помощи, предназначени за превенция и реинтеграция, отглеждане на детето при близки и роднини и в приемни семейства по реда и условията на Правилника за прилагане на Закона за закрила на детето. 2.5.Лица и семейства, инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на чл. 16 от ППЗСП, въз основа на установеното индивидуално ниво на материално лишение. 2.6.Конкретни представители от целевата група по т.1., които не са включени в основната целева група на съответната трапезария. Ще се приемат заявления от целевите групи, след което ще бъде сформирана комисия със заповед на кмета на Общината за подбор на кандидатите. От старта на проекта до 31.12.2017г. броя на потребителите е 80 лица от целевите групи. От 01.01.2018г. броя им е увеличен на 100 лица. Със сключено последващо допълнително споразумение, броя на лицата от 100 е намален на 90, поради намаляване на числеността на целевата група. Считано от 01.09.2018г. броят на потребителите по проекта е 90 лица. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Хранителните продукти ще бъдат закупувани след провеждане на процедура по ЗОП, чл. 20, ал.4 , т. 3. Закупуването на хранителните продукти ще се извърши в съответствие с изискванията на националното законодателство по прозрачен начин и при спазване и гарантиране принципите на чл. 30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходването на средствата. Дата на стартиране на дейността по предоставяне на топъл обяд - 01.09.2016 г. ; дата на приключване на дейността по предоставяне на топъл обяд - 31.12.2019 г. Общ брой дни, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд - 166 дни Общ брой лица, на които ще се предоставя топъл обяд - за 80 потребители до 31.12.2017г. и от 01.01.2018 до 31.12.2019г. за 100 потребители Ще се осигурява храна в следните работни дни по месеци: - септември - 20 дни; октомври - 21 дни; ноември - 22 дни; декември - 21 дни; януари - 22 дни, февруари - 20 дни; март - 22 дни; април - 18 дни- до 30.04.2017г. От 01.05.2017г. до 31.12.2017г. броят на работните дни в които се предоставя услуга са 167, за периода от 01.01.2018г. до 31.12.2019г. броя на работните дни е общо 504. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00761-2017-0007 и № на договори с избрани изпълнители - №14,№15,№16 от 026.02.2018г., №18 и №19 от 05.02.2018г. и №24 от 02.03.2018г. 162 921.26 162 926.26
Осигуряване на топъл обяд : Домашен социален патронаж предоставя грижи и подпомага възрастни хора и лица с увреждания, насочена е към доставяне на храна, поддържане на хигиената в жилището; поддържане на личната хигиена; извършване на битови услуги -закупуване на хранителни продукти, заплащане на топлинна енергия, електроенергия; предоставяне на административни услуги. Осигуряването на топъл обяд ще бъде посредством Домашен социален патронаж - гр. Сапарева баня Адрес: гр. Сапарева баня; ул. "Германея" 1, Община Сапарева баня, Област Кюстендил. Материална база: Фурни Пауталия - 6 бр.; Печки с котлони - 6 бр; Пържолник; Скара; Фризери - 2 бр; Хладилници- 2 бр; Работни маси - 10 бр.; Персонал: 5 души персонал: Готвач, Домакин-касиер, Социален работник, Калкулант, Разносвач на храна, Санитар. Ще бъдат назначени и 2 души помощен персонал. 8 146.06 8 146.33
Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Сапарева баня, ще предоставя съпътстващи мерки, в които ще бъдат ангажирани служители от общинска администрация. Служителите, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на тази дейност имат опит по предишни проекти в социалната сфера. При необходимост общината ще изпълнява функциите на посредник с другите институции имащи отношение към осигуряване на заетост, социални услуги и подпомагане на територията на общината. • През 2015г. Община Сапарева баня сключи договор с рег. BG05MOP001-2.002-0098-C001 за изпълнение на проект с наименование: „ПОДКРЕПА В СЕМЕЙНА СРЕДА”,финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”, процедура BG05M9OP001-2.002 „НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”. Проектът е в процес на изпълнение и цели подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване на хора с увреждания (в това число деца) и хора над 65 г. в невъзможност за самообслужване, чрез преодоляване на последиците от социалното им изключване. С реализирането на проекта ще се създаде Център за почасово предоставяне на социални услуги в домашна среда. В проекта е предвидено услугите да се предоставят 18 месеца и да обхващат 60 или повече потребители, в зависимост от нуждата. Предоставянето на услугите в домашна среда ще се извършва от 20 лични и 10 социални асистента, и 10 домашни помощника, социален работник, специален педагог – логопед, психолог и медицинска сестра. 8 146.06 8 146.33

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).