Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The objective of the present project "Acquisition of professional qualification and key competencies of the employees in" Veselina-Bis "Ltd is to increase the professional qualification and the skills for communication in foreign language to the employees as sales-consultant employees in Veselina - BIS Ltd. In order to realize this goal it is planned to include them in professional training in the specialty "Wholesale and retail" and training on key competences "Communication in foreign languages".
In drawing up this project proposal, besides the needs of the company and the specific identified needs of the target group representatives, were taken into account, namely: quality and long-term employment, acquisition of knowledge, corresponding to the occupation, motivation for work, communication with clients of foreign language.
Through the realization of its specific objective, the project will contribute to the motivation and competitiveness of the employees of Veselina-Bis Ltd. and hence to increase the efficiency of their work according to the dynamic working environment.
This project aims to realize the following main activities of the project:
Activity 1: Conducting Vocational Training for Employees in Vesselina - Bis Ltd
Activity 2: Conduct training on key competence 2 "Communication in foreign languages"
Target group in the project proposal will be the persons employed in the company "Vesselina-Bis" OOD of the position "Seller-consultant" and others, which are 60 people.
Through the implementation of these actions will achieve the following measurable results:  

Through the implementation of these actions will achieve the following measurable results:  
- 60 persons, employed in the company, will be trained in a third qualification degree in "Sales Representative" in "Wholesale and Retail";
- 60 persons employed in the company will be trained on Key Competence 2 "Communication in Foreign Languages" - English language.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на професионално обучение на заетите лица във "Веселина - Бис" ООД: Целта на дейността е придобиване на професионална квалификация по професия „Търговски представител“ по трета квалификационна степен по специалност „Търговия на едро и дребно“ на 60 лица, 55 продавач-консултанти и 5 др., работещи във фирмата.Тази дейност е необходима, тъй като нямат професионална квалификация в тази област и ще даде възможност на заетите лица с висше и средно образование да се квалифицират в специалност, която е пряко обвързана с изискванията на тяхната длъжност. Фирмата винаги е целяла да има квалифицирани и подготвени кадри съобразно развиващата се икономика и произтичащата от това необходимост от усъвършенстване на знанията и уменията на персонала. Така ще се даде възможност на лица със средно или по-­ниско образование (минимум 50 %) да се квалифицират в перспективна специалност, което ще даде възможност да на тези лица, които често са с проблеми и трудности на пазара на труда да получат шанс за професионално развитие.  Добрата квалификация на персонала също е важна, тъй като е предимно млад персонал, който е в директен контакт с клиенти ежедневно. Преминатото обучение би им дало по-голяма увереност за справяне със задълженията им и по-голяма мотивация за работа, което от своя страна ще доведе и до по-голяма добавена стойност за фирмата като цяло. По-високото качество на обслужване в условия на висока конкуренция на пазара е от особена необходимост за фирмата. Прилагането на знанията в реална среда е най-добрият начин за усвояване на материала и ще надгради знанията им, които са натрупали до момента, но и ще усъвършенства техните умения за конкретната длъжност. Етапите, по които ще се осъществи дейността са: 1. Подготовка на публична покана за избор на изпълнител с разработени мин. изисквания и методика за оценка (2 месец); 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнител (3-4 месец); 3. Одобряване на план-график и учебна програма (5-6 месец) подготовка за обучение; 4. Провеждане на професионално обучение (6-11месец).Участниците ще бъдат разпределени в 5 групи в градовете Стара Загора, Бургас, Пловдив. Дейността ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител в съответствие с ПМС 160/01.07.2016г. Обучаващата организация трябва да бъде лицензирана за съответната професия и специалност и да отговаря на изискванията на НАПОО. С приоритет ще се търси опитна обучителна организация, която да докаже наличието на необходимия капацитет за ефективно и ефикасно провеждане на обученията на заетите лица. Ще трябва да организира обучението по начин, който удовлетворява самите обучавани лица, но същевременно не пречи на трудовия процес и изпълнението на професионалните им задължения. Минималното съдържание, което трябва да бъде включено в учебната програма ще съдържа следните примерни модули: Обща задължителна професионална подготовка, с теми по здравословни и безопасни условия на труд, опазване на околната среда; комуникативни умения, работа в екип и предприемачество; информационни технологии – работа с приложения и интернет;­ Отраслова задължителна професионална подготовка, включваща основи на маркетинга, икономика на търговията, стокознание; Специфична за професията и специалността задължителна професионална подготовка, включващ финанси, бизнес логистика, планиране и прогнозиране и управление на продажбите; продуктова политика; умения за продажби; работа с клиенти; водене на търговски преговори и др. Практика на работните места за специфични техники за продажби и работа с клиенти. Избраната обучаваща организация ще трябва да предложи подробна програма на обучението, която да бъде съгласувана и при необходимост адаптирана съобразно спецификата на обучаваните лица, работните места и изискванията за длъжността. Учебната програма трябва да бъде утвърдена от НАПОО и да отговаря на държавните общообразователни изисквания за тази професия и специалност. 108 000.00 118 800.00
Провеждане на обучение по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици": „Целта на дейността е придобиване на ключови компетентности по ключова компетентност 2 - "Общуване на чужди езици" - английски език на 49 продавач-консултанти, 1 гримьор, 3 пласьор стоки, 3 работник товаро-рзтоварна дейност, 2 снабдител доставки, 1 тех. Секретар и 1 Управител т-я на дребно, работещи във фирмата.“ Тази дейност е необходима, тъй като нямат познания по английски език, а естеството на работа е свързано с комуникация не само на български език, но и с чуждоезични посетители на веригата магазини. Това обучение ще даде възможност на заетите лица да получат знания по английски език, което е пряко обвързана с изискванията на тяхната длъжност. Към момента те имат затруднения в общуването с клиенти на чужд език и не могат качествено да консултират и насочват клиентите. Фирмата винаги е целяла да постига високи нива на качествено обслужване съобразно развиващата се икономика и конкуренция. В днешно време това е основен и универсален език и е най-предпочитания език за общуване. Обучаващите следва да преминат последователно през нивата А1, А2, В1, • Английски език – ниво А1. Трябва да схващат същественото от кратки и ясни послания и съобщения. Трябва да могат да четат кратки, елементарни текстове. Трябва да могат да общуват във всекидневни рутинни ситуации, изискващи обикновен, пряк обмен на информация по познати теми и дейности. Да могат да водят кратък разговор. Трябва да могат да опишат накратко с определен набор от изрази и изречения семейството си и околните, дома си и условията на живот, образованието, настоящата или предишната си професионална дейност. • Английски език – ниво А2. След приключване на курса от 100 учебни часа курсистите трябва да могат да разбират същественото, когато се използва ясен стандартен език по познати теми. Трябва да могат да схванат основната информация на актуални теми или въпроси от личен и професионален характер. Трябва да могат да разбират текстове, съдържащи предимно често употребявани всекидневни и професионални изрази.Трябва да могат кратко да изразяват и аргументират мнението си. • Английски език – ниво B1. След приключване на курса от 100 учебни часа курсистите трябва да могат да разбират сравнително дълги изказвания, дори и да не са ясно структурирани, а логическите връзки само се подразбират. Трябва да могат да разбират специализирани статии и дълги технически инструкции, дори когато не са свързани с тяхната професионална област. Да могат да използват езика гъвкаво и успешно за социални и професионални контакти. Да могат точно да изразяват мислите и мнението си, както и умело да общуват със събеседниците си. Етапите, по които ще се осъществи дейността са: 1. Подготовка на публична покана за избор на изпълнител с разработени мин. изисквания и методика за оценка; 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнител - Дейността ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител в съответствие с ПМС 160/01.07.2016г. ; 3. Одобряване на план-график и учебна програма - подготовка за обучение; 4. Провеждане на обучение по ключови компетенции. 5. Полагане на изпити; 6. Издаване на сертификати. Общата продължителност на дейността ще бъде 5 месеца. 42 000.00 44 660.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).