Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The entrepreneurial idea is the creation of a dental clinic FAMILY DENTAL CENTER, providing accessible and innovative treatment in the field of implantology, parodontology, therapy, prosthetics, aesthetic and pediatric dentistry. The activity of the clinic will be directed at the main structural unit of society - the family, from the child to the oldest member. Focusing on the family, FAMILY DENTAL CENTER will strive to achieve long-lasting and positive results in the prophylaxis, treatment and dental hygiene of the whole family, providing high-quality services using innovative approaches and the latest dental practice technologies.
The project will be implemented through the following eligible activities:
1) Implementation of the entrepreneurial idea market (the activity will be realized by employing qualified personnel 4, purchasing tangible property, renting premises, purchasing materials and consumables, creating a website and developing a marketing plan).
2) Project preview (the activity will be accomplished by purchasing 2 plates and 20 stickers)
The entrepreneurial idea also falls into the priority sectors of the current procedure related to the creation and development of new enterprises of the National Strategy for Promotion of Small and Medium-Sized Enterprises 2014-2020 and will be implemented in one of the thematic areas of the Innovation Strategy for Smart Specialization " Industry for Healthy Life and Biotechnology ", and in particular: personal medicine, diagnostics and individual therapy, curative and pharmaceutical forms and means;
The activities as well as all the expenses in the budget will be realized on the territory of Sliven, where the company's headquarters are located.
Expected results:
- stable economic growth
- Increased competitiveness
- Sustainable Development
- social and environmental impact
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея: Дейността ще бъде осъществена чрез следните поддейности: 1. Наемане на квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея: 1.1. Квалифициран персонал, обект на оценка: а) Предприемачът ще бъде нает по трудов договор на длъжност "лекар по дентална медицина", за период от 15 месеца. б) Лица, различни от предприемача -"лекар по дентална медицина" на трудов договор за период от 15 месеца. -"лекар по дентална медицина" на трудов договор за период от 15 месеца. 1.2. Квалифициран персонал, който не е обект на оценка: -"дентален асистент" на трудов договор за период от 15 месеца. Подробно описание на функциите и отговорностите на екипа е описано в т.9 от ФК, Екип. 2. Закупуване на необходимото оборудване, представляващо дълготраен материален актив (ДМА), както следва: ДМА 1 Стоматологичен юнит с горно окачване - пакет 1 бр. ДМА 2 Допълнително стоматологично оборудване - пакет 1 бр. Пакета включва: фотополимерна настолна лампа, наконечници, стол за стоматолога и асистента, помощни агрегати и стерилизационно оборудване. ДМА 3 Дентален рентген за интраорални снимки - 1 бр. ДМА 4 Увеличителни лупи/очила - 1 бр. ДМА 5 Специализиран фотоапарат - 1 бр. Функциите и предназначението на всяка инвестиция са описани подробно в т.11 от ФК, Описание на предприемаческата идея. 3. Закупуване на материали и консумативи, необходими за реализиране на предприемаческата идея Предвижда се за нуждите на денталната практика да бъдат закупени материали и консумативи: Маски, ръкавици, лигавници; Инструменти за преглед – огледала, сонди и пинсети; Протетичен инструментариум- диамантени и твърдосплавни пилители, отпечатъчни лъжици; Ендодонтски инструменти - машинни и ръчни пили, плъгери; Хирургичен инструментариум – клещи и лостове за екстракция, елеватори, екартьори, кюрети; Пародонтални кюрети; Ултразвукови накрайници; Моделжани инструменти за моделаж на фотополимер; Инструментариум за анестезия- карпулни спринцивки, интралигаментарни спринцовки; Матрична система ( пръстени, клинове, метални матрици); Кофердам за изолация- рамки, перфоратор, форцепси, клампи; Адхезивна система; Фотополимери; Цименти- двойнополимелизиращ цимент, глас-йономерен цимент, фофат-цимент; Отпечатъчни материали- А-силикони, С-силикони; Каналопълнежни пасти; Пудра за еърфлоу и др. 4. Наемане на работно помещение Предвидено е да бъде наето помещение на комуникативно място в центъра на гр. Сливен, където ще се реализира предприемаческата идея. Помещението ще разполага с два кабинета. За целите на проектното предложение, предвидените разходи за наем са за период от 18 месеца и включват и режийни разходи. 5. Създаване на интернет страница на ФЕМИЛИ ДЕНТАЛ ЦЕНТЪР с включени всички видове услуги, пакети, начини на извършване на услугите, график за записване и др. Целта на сайта ще бъде да привлече потенциалните клиенти, като ги информира за предоставяните терапевтични услуги и начини и форми на лечение. 6. Изработване на маркетингов план за реализация на предприемаческата идея Разработването на маркетинговата стратегия на новосъздаденото предприятие е ключов фактор за реализирането и успешното развитие на предприемаческата идея на "ФЕМИЛИ ДЕНТАЛ ЦЕНТЪР". Въз основа на направените анализи и проучвания ще бъдат дефинирани визията, мисията и целите на дружеството. Ще бъде определена целевата група потребители на дентални услуги. Проучването на конкуренцията, както и SWOT -анализите ще допринесат за формулиране на правилния подход за пазарната реализация на продуктите и услугите, които са предвидени в платформата. На базата на анализите ще бъде изготвен и маркетингов план, който ще определи конкретните цели и етапи за изпълнение на поставените цели. Професионалния подход и ясната визия и последователност са гаранция за успешното реализиране и устойчиво развитие на предприемаческата идея. 0.00 234 181.41
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 броя табели и 20 броя стикери): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013. Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. В рамките дейността се предвижда: - при всички мерки (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на Европейския Съюз чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014 - 2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност.По време на осъществяването на проекта Бенефициентът предвижда: - да публикува информация на своя уеб сайт, в случай, че такъв е наличен към момента на изпълнение на проекта, описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС. Публикацията ще съдържа минимум: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на Оперативна Програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, наименование на проекта и общата му стойност, в т.ч. размер на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева; - да постави 2 бр. информационни табели с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, например на входа на сградата/ите, в която/които ще се осъществява проектът. Табелите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева;начална и крайна дата на изпълнение. - да се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР,общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. Изпълнението на проектната дейност ще бъде реализирано посредством: - външно възлагане избор на изпълнител от страна на Бенефициента в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Указанията на УО на ОПИК; - собствено изпълнение от гледна точка на реализацията на набора от мерки за информиране и публичност при спазване на приложимите изисквания и правила по отношение на информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта. Изпълнението е предвидено да стартира през 1-вия месец след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение на проекта. 2 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).