Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

JAY BOXERS Ltd. is a software development company with experience in corporate solutions, mobile applications and research. Along with successful projects for different clients, the company has traditions in the development and implementation of innovative projects, research-oriented research oriented to IT services. The current project for researching and developing an innovative product - service is an attempt to continue this trend. Developed innovation will be an effective and cost-effective solution for social networking research and analysis with simple and intuitive use. Such a product, based on new technology designed to explore and analyze consumer opinion and moods in social media, is not known in the global market with such detail of the features offered. The project as a whole and in particular the activities envisaged for implementation are aimed at acquiring new knowledge and skills to develop a new production product. This knowledge and skills include the development of the concept, technological descriptions, bills and estimates for technological proof of the innovative idea, as well as constructive calculations for the constructive implementation of the set functionalities and parameters. For the implementation of the project a research team has to be formed, which has been adjusted by the specialists with the necessary qualification and experience, including the Institute of Biophysics and Biomedical Engineering. The implementation of the respective researches and tests also includes the use of consultancy services and acquisition of DNA, necessary for the development of product innovation. As a result of industrial research, the project will lead to the development of TRL 6 technological innovation. The overall design of the product can be systematized as a concept that combines all modern IT capabilities, to the field of ICT and Informatics by ISIS.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на иновационния продукт (услуга)- за извличане и обработка на информация от текст на естествен език: С оглед описаните в т. 11 етапи и нивото на технологична готовност (TRL-6), което трябва да се достигне с реализирането на проекта, дружеството с извършване на дейността цели да проведе необходимите изследвания и изпитвания, обвързани с технологии,методи компонентите, чрез които ще бъде разработен иновативния продукт, както следва: - Изследвания върху процесът по извличане и обработка на информация от текст на естествен език. Чрез какви методи ще се извърши и каква е корелацията между тях за постигане на точен резултат? - Изследвания върху процеса на извличане на информация от неструктурирани данни, етапите и последователсността на елементите от алгоритми, методи и средства за структуриране на текстова информация. Как ще бъдат извличани структурирани и неструктурирани текстови данни, оценка на моделите, интерпретация и визуализация на получените резултати. - Определяне на начина на събиране и организиране на текстови документи със специфична област на приложение и използване, в резултат на което ще се генерира корпус или колекция от документи, която ще се обработва. - Изследване на техники за обработване на текстовото съдържание в корпуса с цел структурирането му в подходящ вид за анализ от алгоритмите за извличане на информация от данни. - Извличане на полезна информация от текстовото съдържание чрез използване на алгоритми за класификация, клъстеризация, асоциация и други. - Изпитвания, обвързани със структурирането на текстовото съдържание в данни чрез идентифициране и извличане на отличителни елементи от текста - Анализи на архитектурата на разработваната иновация за извличане на знания от текст на функционално ниво и определяне на точния обхват на всяка функционалност. - Изследвания относно интегриране на наличната аналитична информация в агрегиран вид, което ще даде възможност за планиране и вземане на важни стратегически решения от страна на CRM система. - Изследване на отделните компоненти на системата: Предварителна обработка на текста; Класификация на текста; Клъстеризация; Прилагане на модел за предсказване; Обобщаване и визуализация на резултатите. - Изпитвания на ефективността на различните техники, които ще бъдат използвания за разработката на компонентите на системата - Тестване на използваните специфични алгоритми и софтуерна архитектура базирана на FIWARE технология, Orion Context Broker, Hadoop и разпределената файлова система Hadoop Distributed Filesystem (HDFS), компонента Cygnus, който ще се интегрира с Orion Context Broker, Hadoop Map / Reduce във връзка с постигане на паралелни ETL(Extract, Transform, Load) процеси, обработка и агрегиране на нашите данни за контекстни анализи. Изпълнението на тези поддейностине са последователни във времето, някои от тях се припокриват и вървят паралелно. Компанията ще извършва тази дейност като за осигуряване на необходимия ресурс на нейното успешно осъществяване и достигане на положителен краен резултат- извършване на необходимите индустриални научни изследвания във връзка с разработваната иновация, ще бъдат наети 12 висококвалифицирани специалисти в съответната област на трудови договори. Част от назначените специалисти са изследователи от партньорската организация, с доказан научен потенциал и професионален опит. Екипът е подробно описан в т.9 от формуляра. За осъществяване на дейността се предвижда и закупуване на специализирано софтуерно приложение, което е подробно описано в последващата дейност. Тъй като към момента на кандидатстване са определени специалисти, които ще участват в разработването на иновативния продукт, същите ще бъдат наети в първия месец от стартиране на проекта без да се налага извършване на подбор на персонала. Периода на заетост на персонала по тази дейност е от 1 месец до 10 месец от изпълнението на проекта. 244 000.00 242 972.64
Придобиване на специализиран софтуер, необходим за разработване на иновационния продукт (услуга)- допълнително софтуерно приложение за вграждане и интеграция със CRM системи: Предвид същността на разработката и работните задачи на членовете на екипа, в тази проектна дейност се предвижда осигуряване на оборудване, което пряко ще се използва от тях. Към настоящия момент наличното оборудване на фирмата не е достатъчно, за да обезпечи работния процес, както и не притежава необходимите технически и функционални параметри. За да бъде разработен иновативния продукт обаче, фирмата ще се нуждае от инвестиционна подкрепа, с оглед закупуване на необходимия софтуер, с който компанията към момента не разполага. Този вид инвестиция е необходима за изпълнение на една от специфичните цели по проекта, а именно създаде интегрирация със съществуващи CRM системи, с цел допълване и максимизация на събраната информация, както и импортиране на всякакъв вид данни. Специализираният софтуер е необходим за извършване на предвидените по дейност 1 изследвания, обвързани пряко с интегриране на аналитичната информация с използвани CRM системи. Използването на приложението от страна на експертния екип е от изключителна важност за разработката на иновацията, тъй като ще акумулира необходимата информация относно: -Оценка на потребителско мнение и възприятие, ефективност и тенденции спрямо интересите на потребителя; -Оценка на нагласите на потребител/потребителски групи спрямо продукти или услуги. - Потребителски профили - Потребителски групи - Демографски данни - Популярността на организацията в рамките на конкурентна среда; - Позицията на организацията в медийното пространство; - Ефективност на комуникационните дейности и репутацията на организацията. Тази информация ще бъде използвана при проучванията на специалистите как най-оптимално да бъде интегрирана наличната аналитична информация, която да дава възможност за планиране и вземане на важни стратегически решения от страна на CRM системата, да спомогне за планирането на стратегически маркетинг комуникационни кампании, за повишаване на комуникационната ефективност и разпознаваемостта на клиентската марка. Именно интеграцията на иновацията със CRM системи е един от най-важните показатели и предимство, което го отличава от конкуретните услуги, които се предлагат към момента на пазара и доказва неговата бъдеща успешна пазарна приложимост. Предвид това със закупуването на софтуерното приложение и използването му от страна на научния екип по проекта ще се разработи и докаже технологичната осъществимост на тази иновативна функционалност на новата услуга, която ще се валидира в релеватна среда при изпълнение на дейност 2- създаване на тестовия прототип на продукта. Специализираният софтуер ще бъде използван за извършване на дейност 1 и 3. Избор на изпълнител за доставка на ДНА- от 2 месец до 3месеца от изпълнението на проекта Сключване на договор и доставка на оборудването(ДНА)- от 4 месец до 6 месеца от изпълнението на проекта (предвиденият срок е в рамките на 3 месеца с оглед вида и броя на инвестицията) 69 800.00 69 800.00
Създаване и тестване на прототип , свързан с разработването на нов иновативен продукт (услуга) за извличане и обработка на информация от текст на естествен език: Създаването и тестването на прототип на разработваното иновативно решение не е основната цел на проекта, а е окончателния етап от провежданите индустриални научни изследвания и достигане на ниво на технологична готовност – TRL6 Технология, демонстрирана в релевантна среда. Крайният етап от извършваните изследвания, анализи и тествания на отделните тенологии, методи и части на система е именно конструиране на прототип в релевантна среда с цел да се изпитат и валидират резултатите от преходната дейност 1 по проекта. Тази дейност се състои от няколко основни подетапа, които ще се изпълняват паралелно за постигане на синергичен ефект. Създаването на прототип включва изпълнение на следните поддейности: - Ще бъде изготвен тестови план и процедури за доказване на функционална пълнота на разработения модел за разпознаване в релевантна среда. - Анализиране на резултатите от изпълнените поддейности на дейност 1 с оглед предвидените в техническата документация препоръки от проведените отделните изследвания и изпитвания и съответно вземане на корективни мерки с оглед изграждането на прототипа. -извличане и обработка на информация от текст на естествен език, включително и от неструктурирани данни: събиране и организиране на текстови документи със специфична област на приложение и използване, генериране на корпус или колекция от документи, която ще се обработва, неговото структуриране; извличане на полезна информация от текстовото съдържание чрез използване на изследваните алгоритми за класификация, клъстеризация, асоциация и други. - изграждане на архитектурата на разработваната иновация -Предварителна обработка на текста; Класификация на текста; Клъстеризация; Прилагане на модел за предсказване; Обобщаване и визуализация на резултатите. -използване на специфични алгоритми и софтуерна архитектура базирана на FIWARE технология, Orion Context Broker, Hadoop и разпределената файлова система Hadoop Distributed Filesystem (HDFS), компонента Cygnus, който ще се интегрира с Orion Context Broker, Hadoop Map / Reduce, платформа с отворен код SpagoBI. - Осъществяване на интеграция на всеки FIWARE компонент -разработване на клиентски модул с удобен и лесен за употреба HTML 5 отзивчив уеб интерфейс. Компанията ще извършва тази дейност чрез наети 12 специалисти по проекта и използвайки специализирани консултантски услуги за разработването на иновацията. Услугите ще бъдат пряко обвързани с анализ, проектиране на тестове и оказване съдействие при изпълнение на тестовете на прототипа- на продукта за извличане и обработка на информация от текст на естествен език. Етапи на изпълнение на услугата обхващат: 1. Запознаване със системата и подготовка на обобщен тест план. ДЖЕЙ БОКСЕРС ООД ще има право да предложи изменения по предложения тест план. Обобщеният тест план следва да бъде финално одобрен от ДЖЕЙ БОКСЕРС ООД. 2. Детайлно запознаване със системата и подготовка на тестови сценарии за различни типове тестове (функционални, тестове за натоварване и производителност, тестове за сигурност) приоритизирани от кандидата. 3. Изпълнение на одобрените тестови сценарии, разработени в етап 2 в 10 тестови фази (всяка тестова фаза има период на изпълнение от 1 календарна седмица) 4. Повторно тестване след отстраняване на открити проблеми 5. Автоматизиране на тестови сценарии за многократно последващо изпълнение Периода на заетост на персонала по тази дейност е от 11 месец до 18 месец от изпълнението на проекта. Техните функции и задължения са описани подробно в т. 9. Избор на доставчик на специализраната консултанска услуга- дейността ще се изпълнява от 11 месец до 13 месец от изпълнението на проекта. Склюване на договор с избрания доставчик- дейността ще се изпълнява от 14 месец до 15 месец от изпълнението на проекта. Изпълнение на услугата- дейността ще се изпълнява от 15 месец до 18 месец от изпълнението на проекта. 322 200.00 294 767.26

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).