Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

This project proposal focuses on the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market-long-term unemployed and inactive persons - unemployed and inactive from 30 to 54 years of age incl.,, unemployed youth until 29 years incl., .Those groups of persons are included as a target group of project.
The project's main objective is to provide long-term employment for the unemployed and inactive through the opening of new jobs in the company.
This objective will be achieved through the implementation of the Activities included in the project proposal:Activity1:Organization and management;Activity2:hire unemployed persons for a period of 12 months;Activity3: Purchase of material assets,non-material assets associated with the creation of new work places; Activity4: Ensuring the information and publicity for the project.
For the execution of activities there will be implemented the following measures:Presenting the objectives,activities,schedule of the project; Clear definition and allocation of tasks and responsibilities for the team members;Determination of internal rules,accountability and reporting; Selection of candidates from the target group for the new jobs;Signing of contracts and provision of monthly salary of 4 representatives of the target group;Conducting in-house training;Management of scope,schedule,budget,quality,communications,HR,procurement and risks;Promoting the contribution of the European Union(EU) and OP Human Resources Development to the project among the community;
Execution of the project there will be achieved the following results:
1. Ensured the long-term employment of the unemployed and inactive persons;
2. Signed contracts with 4 persons from the target group for 12 months;
3. Increased level of knowledge and competence of the newly appointed persons by conducting internal corporate training;
4. Purchased assets necessary for opening the new work places;
5. Promoted EU contribution for realizing the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организация и управление.: Цели на дейността: Създаване на ефективна организация и управление на проекта чрез сформиране на експертен екип. Дейност 1 е насочена към постигането на Общата цел и Спец. цели 1-7 по проекта. Описание на дейността и етапи на изпълнение: По време на тази дейност ще бъде сформиран екип, който ще има отговорността за успешното изпълнение на дейностите по проекта. Той ще се състои от експерти, заемащи следните позиции : Ръководител на проекта-1 , Координатор на проекта-1, Счетоводител на проекта-1.По време на тази дейност ще се осъществява непрекъснато управление и контрол по отношение на Дейностите, графика, бюджета, качеството, рисковете, комуникациите, доставките и други. Общата задача на екипа е да направлява, координира и контролира изпълнението на проекта, така че да бъдат изпълнени заложените цели и резултати. Етапите за изпълнение на Дейност 1 са: Етап 1: Сформиране на екип по проекта за организация и управление на дейностите от проекта. Екипът по организация и управление на проекта ще се състои от 3-ма експерта, всеки от които ще носи отговорност за извършването на определен набор дейности.Екипът по проекта ще бъде съставен от следните експерти, заемащи позициите : Ръководител проект- 1 ; Координатор по проекта- 1; Счетоводител по проекта- 1. Експертите ще притежават професионален опит и ключови компетенции в сферата на управлението и изпълнението на проекти, финансирани от Структурните фондове на ЕС. По време на етапа ще бъде сключен граждански договор с всеки един от посочените експерти. Етап 2: Разпределение на задачи и отговорности между екипа по проекта. В началото на изпълнението на проекта Ръководителят на проекта ще зададе конкретни насоки към Координатора и Счетоводителя по проекта относно спецификата на работата, времевите срокове за изпълнението на заложените дейности и постигането на планираните резултати по проекта. Всеки експерт от екипа по проекта ще бъде отговорен за конкретни дейности/ етапи и задачи, планирани за изпълнение. Ще бъдат изготвяни протоколи, отразяващи работата на екипа. Етап 3: Управление на проекта: За изграждането на ефективна система за мониторинг и контрол на процесите в проектната организация, ще бъде разработен Вътрешен план за управление и мониторинг на проекта. Ще се следи за законосъобразността и целесъобразността на разходването на средствата, изпълнението в срок на дейностите и постигането на целите на проекта (мониторинг и оценка на доклади, финансови и технически отчети). Екипът по проекта ще осъществява през целия период на проекта управление и контрол на : -Дейностите(обхвата) - контрол и следене за изпълнението на заложените дейности и постигането на резултатите им. Изготвяне на проекта документация, отчитаща изпълнението на дейностите. -Бюджета - следене за законосъобразността и целесъобразността на разходването на бюджета, комплектоване на проектната документация свързана с разходите. -Графика - проследяване и контрол върху времето на изпълнение на дейностите; Уведомяване на УО за изпълнението на графика; -Качеството– определяне на изискванията и стандартите за качество, с които трябва да се осигури съответствие на процедурите, отговорностите за осигуряване на качеството; осигуряване на качеството и полагане на усилия за непрекъснато подобряване на работата за удовлетворяване на изискванията на заинтересованите страни; -Комуникациите – определяне на процедурите за комуникация между проектния екип и представители на Управляващия орган; Разпространяване навреме на необходимата информация до всички страни; Екипът по проекта ще съгласува и отчита изпълнението на проекта като осъществява текуща комуникация с Управляващия орган и изготвя необходимите Технически и Финансови отчети. -Доставките – планиране на доставките и тяхното управление и контрол, документиране на доставките; -Рисковете– следене на идентифицираните рискови фактори и на ефекта от тяхното проявление върху целите на проекта. Предприемане на коригиращи действия в случай на необходимост. 8 120.76 7 486.48
Дейност 2 : Наемане на безработни лица за период 12 месеца: Цел на дейността: Сключване на трудов договор с 4 представители на целевата група и осигуряване на тяхната дългосрочна трудова заетост. Дейността е насочена пряко към изпълнението на Общата цел и Специфични цели 1-7 от проекта. Описание на дейността: С изпълнението на дейността ще се осигурят работни места на 4 лица, назначени на длъжности Търговски представители ,КОД по НКПД 2011 : 33223003. Новонаетите лица ще попадат в целевата група: продължително безработни и неактивни лица- безработни и неактивни лица на възраст от 30 до 54г. вкл.; Безработни младежи до 29г. вкл.. Те ще бъдат включени активно в дейността на предприятието, ще изпълняват срещи с потенциални и настоящи клиенти на кандидата, ще се информират за напредъка по проекта, ще прилагат и генерират нови иновативни идеи . Служителите ще получават трудово възнаграждение, предвидено за тяхното назначаване за период 12 месеца. След приключване на проекта, заетостта им ще бъде продължена и това ще осигури устойчивостта на проекта. Етапите за изпълнение на Дейност 2 са: Етап 1: Подбор на кандидати представители на целевата група. Екипът по проекта ще извърши подбор на кандидати, в обхват на целевата група. За целта ще бъдат обявени позициите в ДБТ на АЗ, както и в специализирани интернет страници за работа. Екипът по проекта ще дефинира ясно конкретните изисквания за допустимост на кандидатстващите лица. Екипът по проекта ще проведе интервюта с кандидатите за новооткритите позиции като разгледа техните автобиографии, професионалния им опит и образование. Процесът по разглеждане на кандидатурите и проведените интервюта ще бъдат отразени в протоколи и отчети. Етап 2 : Назначаване на 4 лица на трудов договор на длъжности: Търговски представител, КОД по НКПД 2011 : 33223003. Ще бъде сключен трудов договор за 12 месеца на 4 лица от одобрените кандидати с предприятието Енерджи Спед ЕООД. Ръководителят по проекта ще запознае новонаетите служители с дейностите и целите по проекта. Те ще бъдат въведени в процесите за популяризиране на програмата, приноса на ЕС и ползите от изпълнението на проекта. Новоназначените служители ще се адаптират към процесите на работа посредством вътрешни процедури за обучения и мотивация. Търговските представители ще изпълняват задачи според предвиден план-график за разпределение на работата си и таргетна система за отчитане на постигнатите резултати. Те ще провеждат срещи с потенциални и настоящи клиенти и/или партньори на фирмата. Целта е новите служители да генерират нови идеи, постигат високи резултати и да извършват ефективно своите задачи. Новоназначените лица ще бъдат поканени да присъстват в предвидените информационни срещи за запознаване на обществеността с дейностите и целите, където ще имат възможност да изразят своето мнение и да отразят благоприятния ефект от изпълнението на проекта. Етап 3 : Контрол и отчет на резултатите от работата на новоназначените служители. Управителят на предприятието ще осъществява пряк контрол на новоназначените лица като поддържа активна комуникация с тях и документира постигнатите резултати в трудовата им дейност. Резултатите от работата им ще съответстват на поставените цели (таргети) за изпълнение, които ще бъдат лесно достижими и разбираеми. Въвеждането на таргетна система е необходимо и ефективно за отчитане на напредъка на новонаетите служители и запазването на тяхната заетост. Таргетите представляват съотношението за брой проведени срещи за седмица/ месец към броя успешно сключени договори. Отчетната система ще бъде с лесно ниво на достижимост. Регулярно ще бъдат провеждани срещи с новоназначените лица и екипа по проекта, с цел да бъдат обсъдени актуални въпроси в процес на работа и за отчитане на техния напредък. 47 496.96 48 074.78
Дейност 3: Закупуване на ДМА, ДНА свързани със създаването на нови работни места: Цел на дейността: Осигуряване на оборудване, ДМА, ДНА,необходими за новоразкритите работни места и извършването на трудовите процеси.Дейностите са насочени към постигането на Общата цел и Специфични цели 1-7 по проекта. Описание на дейността: Закупуването на оборудване, ДМА и ДНА ще осигури ефективност при извършването на трудовите процеси от новоназначените лица. За ефективната работа на новоназначените лица е важно да им бъде осигурено подходящо оборудване, ДМА и ДНА. Чрез него новите служители ще изготвят досиета на клиентите, с които комуникират, ще изготвят доклади и отчети за извършената работа , ще обработват информация, ще разработват договори, оферти и планове за разпределение на работата и планиране на задачите си. Проектният екип ще реализира Дейността като изпълни последователно следните етапи: Етап 1: Планиране на закупуването на оборудване, ДМА и ДНА, необходими за новоразкритите работни места. Реализацията на Етап 1 включва подготовка и планиране за избор на изпълнител без провеждане на процедура ,съгласно чл.2 , ал.7 от ПМС 160/01.07.2016г. Екипът по проекта ще разработи техническа спецификация за събиране на ценови предложения и ще дефинира изисквания към Изпълнителя и параметрите по доставяното оборудване и техника. Предвидено е Закупуване на ДМА и оборудване необходими за ежедневното извършване на трудовите процеси на новонаетите служители: 1.Компютърни устройства -4бр; 2.Сървър 1бр.; 3.Фотоапарат 1 бр.; 4.Прожекционен екран със статив 180x180 -1 бр.; 5. Мултифункционално устройство принтер/скенер/копир-1 бр. Закупуване на ДНА: 1.Закупуване и конфигурация на 1бр. ERP система и закупуване на 4бр. лицензи към нея.; 2.Закупуване на корпоративна интернет страница и SEO оптимизация-1бр. В рамките на етапа Проектният екип ще осъществи планиране и дефиниране на обхвата на предмета на събирането на ценови предложения; определяне на детайлни технически и функционални спецификации, определяне на план за комуникация между възложител и изпълнител. Кандидатът разполага с Юрисконсулт, част от екипа на Енерджи Спед ЕООД, който ще изготви документацията по ПМС 160/01.07.2016г. Етап 2: Събиране на ценови предложения по реда на чл.2, ал.7 от ПМС 160/01.07.2016г. за закупуване на оборудване, ДМА, ДНА и стопански инвентар, необходими за новоразкритите работни места. В рамките на Етап 2 ще бъде избран и сключен договор с избрания изпълнител по ПМС 160/01.07.2016г. Екипът по проекта ще комуникира активно с избрания Изпълнител като контролира и проследява работата, контролира рисковете и отчита резултатите. Ръководителя на проекта ще проследява в детайли процеса по избор на изпълнител и ще осигури пълна прозрачност в изразходваните средства и пълна отчетност в проектната документация. Ръководителят по проекта ще има отговорността да контролира изпълнението като доставката и внедряването на компютърните конфигурации и интеграцията на системите да бъдат приети в съответния качествен и количествен вид и в установения времеви срок по план-графика. Етап 3: Отчитане на резултатите по дейността по закупуване на оборудване, ДМА, ДНА и стопански инвентар, необходими за новоразкритите работни места. В обхвата на етап 3, проектният екип ще осигури пълна прозрачност на извършената работа по дейност 3 като документира целите и съответните резултати в проектната документация. Ежемесечно ще бъде отразена информацията по реализацията на дейността в протоколи и отчети, които ще се предават за напредъка по проекта. Екипът по проекта ще извършва контролно архивиране на всички технически досиета и документация по реда на чл.2, ал.7 от ПМС 160/01.07.2016г , които ще бъдат предадени на УО за отчитане на проекта.Съответните резултати ще бъдат съгласувани с Управляващия орган регулярно. 24 321.00 24 169.00
Дейност 4 : Осигуряване на информираност и публичност по проекта: Цел на дейността: Информиране на публичното пространство и обществеността за целите и резултатите на проекта , популяризиране на финансиращия орган и Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020.Настоящата Дейност съответства напълно на Общата и Специфичните цели 1-7 на проекта и на изискванията на ЕС и ОП "РЧР" за популяризиране на програмата. Описание на дейността:Провеждане на информационни събития и закупуване на информационни материали за осигуряване на визуализация и публичност по проекта. Реализацията на Дейност 4 ще премине през следните етапи на изпълнение: Етап 1: Подготовка и планиране на дейността по осигуряване на информиране и публичност на проекта. Изпълнението на етап 1 включва подготовка и планиране за набиране на ценови предложения по реда на чл.2 . ал.7 от ПМС 160/01.07.2016г. Екипът по проекта ще разработи техническа спецификация и план събиране на ценови предложения и ще дефинира специфични изисквания за организацията. Кандидатът разполага с Юрисконсулт, част от екипа на Енерджи Спед ЕООД, който ще изготви документацията по реда на чл.2 . ал.7 от ПМС 160/01.07.2016г. Необходимите информационни материали за осигуряване на визуализация и публичност по проекта: информационна табела-1бр; плакати-2бр ; визитки-200бр ; банер стойка и преносим калъф-1бр ;стикери за закупеното оборудване-10бр ; кожени тефтери-20 бр.,. Информационните материали ще бъдат подготвени и раздадени на присъстващите в информационните събития, които ще бъдат проведени в рамките на дейността. В рамките на Етап 1 , екипът по проекта ще планира детайлно план-график за проведеждане на 2 информационни събития за запознаване на общността с целите по проекта. За провеждането на информационните събития ще бъдат разработени презентационни материали електронен вариант за присъстващите. Ще бъдат подготвени присъствени списъци и анкетни карти, които ще бъдат раздадени за осъществяване на обратна връзка с участниците. В презентационните материали ще бъде включена информация за добрите практики, инициативи и иновативни идеи за развитие на социалната отговорност на предприятието. Всички презентационни и информационни материали ще бъдат визуализирани и брандирани с присъствие на текстове, лога и информация за финансиращия орган и ОП"РЧР" 2014-2020 и ЕС. Етап 2: Събиране на ценови предложения по реда на чл.2, ал.7 от ПМС 160/01.07.2016г. за избор на изпълнител за осигуряване на услуга по информираност и публичност. В рамките на изпълнението на Етап 2 ще бъде избран изпълнител по реда на чл.2 ал.7 от ПМС 160.01.07.2016г. Екипа по проекта ще комуникира активно с избрания изпълнител като контролира и проследява работата, контролира рисковете и отчита резултатите. Ръководителят на проекта ще проследи процеса по изпълнението на услугата и ще осигури пълна прозрачност в изразходваните средства и пълна отчетност в проектната документация. Ръководителят по проекта ще има отговорността да контролира изпълнението като доставката и монтажа на информационната табела на видимо място в централен офис, стикерите и информационните материали, провеждането на информационните събития. Избраният изпълнител ще осигури информираност и публичност като изработи, брандира с необходимите лога и текстове за популяризиране на финансиращия орган и ОПРЧР. Ще бъде извършена разработка на дизайн и визия за информационните материали, както и съпътстващи тръжни документи, които ще бъдат приложени за отчитане на дейността. Етап 3: Отчитане на работата по дейността за осигуряване на информираност и публичност. В рамките на етапа екип по проекта ще разработи подробен доклад, отразяващ детайлното изпълнение на дейността с приложени доказателства от информационните и презентационните материали, както и снимков материал от проведените информационни срещи за запознаване на общността с целите и дейностите по проекта. Всички действия и решения по изпълнението на етапа ще бъдат съгласувани и отчетени с Управляващия орган. 1 620.00 1 090.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).