Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал – 5 лица, както и чрез закупуване на ДМА и ДНМА): Като част от дейността ще бъдат наети 5 лица квалифициран персонал, необходим за реализиране на предприемаческата идея, от които 3 лица обект на оценка и 2 лица, които не са обект на оценка. Предвидено е предприемачът Марияна Михова да бъде назначена като експерт финансови и стопански анализи през целия период на реализация на проекта – тя притежава квалификация и професионален опит както в областта на анализите и финансите, така и по отношение на сигурността на информацията във финансовия и стопанския сектор, което на практика е инкорпорирано във всички организации. Това гарантира, че предприемачът успешно ще ръководи екипа за разработване на Софтуер за оценка на защитата на данните и ще осъществява ползотворна комуникация с потребители за успешната пазарна реализация на предприемаческата идея. Ще бъде назначено 1 лице на длъжност Бизнес анализатор информационни технологии, с компетентност и като програмист, като експертизата му в областта на анализа и информационните технологии ще бъде изключително полезна в процесите на разработка на софтуер. Две лица ще бъдат заети на длъжността програмист софтуерни приложения-Елена Вапцарова и Венцислав Дилянов, които експертно да подпомогнат софтуерната разработка на етапите по дизайн на компонентите на потребителския интерфейс и архитектура на бази данни, разработката на отделните модули, тестване и корекции на грешки и бъгове, настройки и конфигурация. Предвижда се да се назначи и оператор въвеждане на данни, като тази длъжност е подходяща и поради това е предвидена за лице с увреждания.
В рамките на дейността ще бъдат закупени ДМА и ДНМА – преносими компютри, сървър, софтуер за сървъра и Приложение за верификация сигурността на информацията. Предвидените преносими компютри са предназначени и необходими, както за развойната дейност, така и за извършване на други преки задължения на наетите лица, а сървърът и софтуерът за него ще бъдат съобразени с необходимостта от завишени изисквания по отношение на сигурността на информацията и нуждата от достатъчно пространство за съхранение на базата данни. Предвидено е да се закупи и разработено Приложение за верификация сигурността на информацията, което да подпомогне работата по разработването и внедряването на Софтуер за оценка на защитата на данните.
Етапите на разработване на Софтуер за оценка на защитата на данните включват:
Етап 1-Дефиниране на рамка, анализ, оценка и управление на риска за личните данни. Анализ на концептуалната рамка, проектиране на времеви график и задание за разработка /2-5 месец/
Етап 2-Дизайн на компонентите на потребителския интерфейс и архитектура на бази данни /5-7 месец/
Етап 3-Разработка на софтуерните модули - Модул М1 информация от/към бази данни, Модул M2 стратегическа рамка за защита на данните, Модул М3 оценка, анализ и управление на личните данни, Модул М4 мониторинг и преразглеждане /8-12 месец/
Етап 4-Тестване, изпитване. Корекции на грешки и бъгове. Използване на различни видове устройства и начини за докладване /13-14 месец/
Етап 5-Инсталация и въвеждане в експлоатация. Настройки и конфигурация /15-16 месец/
За успешната реализация на предприемаческата идея - разработване и пускане на пазара на Софтуер за оценка на защитата на данните се предвижда да бъде възложено на външен изпълнител изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея. Пазарният анализ и маркетинговият план ще включват анализи, възможности и предложения за активности, които да популяризират Софтуера за оценка на защитата на данните, ще идентифицират най-удачните канали за разпространение и продажба, с цел достигане на максимална пазарна реализация. Услугата е важна за максимална пенетрация на пазара на предприемаческата идея и ще гарантира устойчивост на проекта. |
247 747.12
|
222 160.38
|
Дейност за визуализация на проекта: Дейностите за визуализация се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена в интернет и разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група в най-кратък срок, след сключването на административния договор. За оповестяване приноса на Европейския съюз ще бъде направена публикация в печатно издание, които ведно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител при спазване на правилата на ЗУСЕСИФ. На закупените активи по проекта свързани с предприемаческата идея ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията, посочени Единния наръчник.
За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни, участващи в процеса на изпълнение на проекта е отговорен Предприемача. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от Предприемача. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на ОП Иновации и конкурентоспособност 2014-2020. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския съюз и се изпълнява по Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност 2014-2020, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от конкуренти на ТРЕЖЪР СЕКЮРИТИ ООД, чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Ще се публикува информация в интернет пространството. Дейностите за визуализация представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОПИК. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъде направена публикация в печатно издание – 1 бр., което представлява изпитан метод за повишаване на информираността на участниците и обществеността, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикацията ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа получена по ОПИК. |
2 000.00
|
1 900.00
|