Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Tarnava BG PLtd is a social enterprise for production of traditional organic products - Gabrovo's chocolate (pestil), dried herbs, dried fruits and vegetables, homemade jam, homemade lyutenitsa and kyopoolu, with the main purpose of providing support for social inclusion and employment of persons from vulnerable groups.
According to the specific needs of the social enterprise, strengthening of its activity, better management and creating preconditions for successful and sustainable business development in the future, within the implementation of this project, consulting services in the field of information technology, marketing and digital marketing will be used.
A specialist in the field of information technology will create and develop a website, which will increase the visibility of the company; popularization of its activity - manual production of canned food according to traditional recipes with products from local producers; faster realization of the production through effective presentation in the Internet space, social networks and digital marketing - the use of digital advertising channels for communication will give us the opportunity to successfully present our products to the widest possible audience.
The use of individual marketing services and the development of a marketing strategy for the specific products of the activity will ensure better management of the resources, increase of the sales, improvement of the commercial appearance of the final products, creation of a more favorable environment for social enterprise development.
The implementation of the project activities, the realization of the set specific goals and the achievement of the set results will contribute to increasing of the competitiveness and the sustainable business development of the company, as well as will create preconditions for creating new workplaces, improving the quality and preserving the existing ones, sustainable employment of disadvantaged employees in the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване и разработване на фирмен уеб сайт за популяризиране дейността и продуктите на социалното предприятие и дигитален маркетинг: Целта на настоящата дейност е да бъдат предоставени консултантски услуги в областта на информационните технологии, с цел създаване и професионално разработване на интернет сайт. Чрез изпълнението на дейността, фирма "Търнава БГ" ЕООД ще получи подкрепа в развитието и налагането на произвежданата от социалното предприятие висококачествена продукция на пазара. Разработването на модерен и атрактивен интернет сайт е първата стъпка в посока изграждане на устойчив бизнес за социалното предприятие и ключова за развитието му. Фирма "Търнава БГ" ЕООД развива своята дейност в областта на производството и реализацията на висококачествени продукти, произведени със суровини от местни производители, без изкуствени добавки. За да могат повече хора да разберат за продуктите, които предлагаме, ни е необходима основа върху която да стъпим. След създаването на сайта, ще можем да започнем да правим гугъл оптимизации, да пускаме реклами към различни аудитории. Ще създадем и профили в социалните медии, които ще са свързани със сайта. По този начин ще успеем да направим едно пълно покритие на различни целеви групи. Участията ни в панаири, кулинарни фестивали и изложения за екологично чисти храни, активните срещи с клиенти в региона и страната, ще бъдат представяни на сайта. Всеки потенциален клиент или компания, които се интересуват от нашите продукти, ще имат възможността да получат необходимата информация он-лайн на мобилното си устройство или на компютъра си. Без наличието на сайт в съвременния свят, колкото и добра да е дадена идея е обречена на неуспех. Все по-широкото използване на технологиите постави он-лайн средата като задължителен елемент за успешното развитие и съществуване на всяка една компания. 2 565.00 2 565.00
Разработване на маркетингова стратегия за реализацията на конкретните продукти, произведени от социалното предприятие: Маркетинговата стратегия е инструмент за управление на бизнеса, с помощта на който всяка стопанска единица има възможност своевременно да реагира на промените в средата. Разработването на маркетингова стратегия е важна стъпка в посока изграждане на устойчив бизнес модел - ще бъде извършена оценка на външната среда, на вътрешното състояние и възможности на организацията. При изпълнението на настоящата дейност ще бъдат предоставени услуги от експерт в областта на маркетинга, с цел разработване и прилагане на маркетингова стратегия, която ще спомогне за създаване на благоприятна среда за развитие на социалното предприятие, за развитие на бизнеса ни като производител и търговец, за повишаване на конкурентоспособността на нашите продукти (добър търговски вид на крайния продукт) и за повишаване шансовете ни за успешно бизнес развитие и конкурентно оцеляване на пазара. Навлизането в пазарната ниша на производители на консервирани храни и сушени плодове и зеленчуци, и подобреният търговски вид на произвежданите от нас продукти ще ни осигури място на пазар с широка клиентска аудитория. Това ще ни помогне да създадем един стабилен паричен поток и да се задържим на пазара през първите години от съществуването и функционирането на предприятието. В резултат на разработената маркетингова стратегия, доброто познаване на потенциалните клиенти и добра ценова политика ще навлизем много по-лесно на пазара на традиционни консервирани храни. Това ще ни осигури предимството от което се нуждаем като стартиращо социално предприятие в сектор производство и търговия. Правилното планиране на промоционалните канали ще ни позволи да започнем по-бързо продажби на продуктите си и да постигнем ефективност. Това ще доведе до генериране продажби и печалби, които ще подпомогнат социалното предприятие да се наложи на този пазар. Чрез изпълнението на тази дейност ще постигнем набелязаните цели - експертиза в маркетинга, развитие на основното ни бизнес направление, добър търговски вид на продуктите и разширяване на клиентската база като средство за увеличаване на приходите ни, на възможностите за ре-инвестиции в социалното предприятие, за разкриване на нови работни места, подобряване качеството на съществуващите работни места и запазване на заетостта. 2 430.00 2 430.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).