Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 161 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The Project provides financial resources for the implementation of activities to improve the material and technical base of MA of OPTTI through reconstruction and equipment of the IV-th floor of MTITC building at 6, Gurko Str.  It is aimed directly at helping employees of MA as beneficiary of OPTTI, engaged in preparation and implementation of projects financed with EU funds. As a result of the implementation of the project activities, workplaces for employees of Coordination of Programmes and Projects Directorate - Managing Authority of OPTTI shall be separated, with efficient allocation of working space that provides preconditions for higher quality of the administrative tasks performed by the Directorate.
The project provides the  repaired and rebuilt premises of MA with office furniture, appliances, accessories to office furniture.
The scope of the project includes provision of network through which the employees of MA will be able to use network and information services available in MTITC, as well as connectivity with the fixed telephony of the Ministry. Project implementation results in provision of modern and comfortable material and technical conditions for the employees of the OPTTI MA,  improvement of the quality of the working environment, resulting in efficient allocation of areas with sufficient  working space for employees and for carrying out of business meetings, seminars, etc. 
This project is defined after review of a Report in which 4 options for provision of premises for the needs of MA of OPTTI were analyzed : 1) Repair of premises owned by MTITC; 2) Rent of premises; 3) Purchase of building and 4) Construction of a new building. Option 1 has been approved  and the detailed design for reconstruction of the IVth floor of MTITC building at 6, Gurko Str. has been prepared. Project design was financed under OP Transport funded project. The project started in June 2016.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Ремонтни строително-монтажни работи (РСМР): РСМР се изпълняват на два етапа. Първи етап стартира на 28.08.2016г. (датата на подписване на протокол Обр.2 по Наредба 3/2003г.) и е с продължителност 190 дни. Втори етап е с продължителност 170 дни, считано от датата на откриване на строителната площадка (датата на подписване на протокол Обр.2 за етап 2) и ще стартира след приключване на дейностите по първи етап. І-вият етап включва преустройство на бивш стол, прилежащите към него кухненски и складови площи и използваема тераса. Общата застроена площ е 1225,40 кв.м., определена с РМС № 177/24.11.2011г. ІІ-рият етап включва преустройство на офиси, заети от служители на МТИТС, разположени към ул. „Ген. Гурко” и ул. „Дякон Игнатий”, на база на РМС №643/26.07.2012г. и РМС № 177/08.03.2013г. Общата застроена площ е 772,40 кв.м. Договорът за строителство е подписан на 17.06.2016г., като ремонтните дейности стартират на 28.08.2016г. Те ще приключат м. октомври 2017 г. Заплащането на всички необходими административни и съгласувателни такси е в обхвата на дейността Ремонтни строително-монтажни работи (РСМР) 1 709 402.69 3 771 290.51
Надзор над ремонтно-строителните работи, в т.ч. строителен и авторски надзор.: Строителният надзор над ремонтно-строителните работи се изпълнява съгласно чл. 168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), като включва и дейности, свързани с контрола на количествата, качеството, съответствието и ценообразуването на изпълняваните РСМР, функции по координиране на безопасността на строителния процес и здравето на лицата, заангажирани с него, и изготвяне на техническия паспорт на обекта. Авторският надзор включва надзор за точното изпълнение и спазване на проектната документация и по специално: контрол на строителната площадка във връзка с качеството на РСМР и стриктното спазване на проекта; консултации на строителната площадка при изпълнение на обекта; извършване на допустими от закона промени в проекта чрез отразяване в екзекутивните чертежи, необходимостта от които е възникнала по време на изпълнението; участия в срещи и заседания , свързани с реализацията на обекта; участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. РСМР стартираха на 28.08.2016г. и ще приключват м. октомври 2017г. Предвид факта, че договорите за строителен и авторски надзор приключват с подписване на Акт Обр.16, продължителността на дейност 2 е предвидена до м.април 2018г. 38 392.43 75 049.84
Доставка, инсталация, конфигуриране и пускане в експлоатация на мрежово оборудване за осъществяване на свързаност към основната структура на МТИТС : Дейността осъществява свързаност на 4-тия етаж на ул. Гурко №6 с компютърната мрежа на МТИТС с цел използване от УО на ОПТТИ на всички услуги, предоставяни от министерството чрез достъп до активна директория, мейл-сървър, файлов сървър, принт-сървър и др., както и осигуряване на достъп до интернет, в т.ч. безжичен (WiFi покритие). 305 000.00 345 945.60
Доставка, инсталация, настройки и въвеждане в експлоатация на „Изнесен капацитет“ за 96 цифрови/IP абонати и 4 аналогови линии, 65 телефонни апарата за нуждите на дирекция КПП: Предвид преместването на дирекция „Координация на програми и проекти“ - Управляващ орган на ОПТТИ - в сградата на ул. „Гурко“ 6 се осигурява телефонна свързаност на служителите от УО, както и запазване на съществуващите телефонни номера в дирекцията. Предвидени са средства за закупуване на 65 нови телефонни апарата. 76 600.00 53 253.78
Доставка и монтаж на офис обзавеждане за обект „Преустройство на ІV-ти етаж в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. „Гурко“ № 6 за нуждите на дирекция „КПП“, Управляващ орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014 – 2020 г. и закупуване на аксесоари към обзавеждането на работните и санитарни помещения на УО на ОПТТИ.: 1. Доставка и монтаж на бюра, столове - работни , посетителски и др., шкафове, стелажи, заседателни маси и друга офис мебелировка, които са предвидени за обзавеждането на: 61 работни места за служители от УО на ОПТТИ, архивно помещение, многофункционални зали , многофункционални помещения като библиотека и читалня, кухня, и др. Бюрата са 4 вида с общ брой 79 бр.; контейнери на колела са два вида - 72 бр.; шкафовете - 112 бр. (9 вида) ; гардероби, - 28 бр.(2 вида) ; маси - 12 бр. (4 вида); стационарни стелажи - 31 бр. (5 вида); 1 модул стелаж и ръчно задвижване; столове - 231 бр. (4 вида); закачалки - 17 бр. (2 вида); фотьойли - 12 бр.; 1 комплект мека мебел. 2. За осигуряване на нормални работен процес и работна среда в преустроените и отремонтирани помещения е необходимо те да бъдат снабдени с аксесоари като щори, огледала, сешоари за ръце, четки за тоалетна, конзоли за тоалетна хартия и др. Предвидени са : 61 бр. щори с различни размери; 4 бр. огледала; 6 бр. сешоари за ръце; 11 бр. четки за тоалетна; 11 бр. конзоли за тоалетна хартия и др. 611 103.52 832 434.64
Закупуване на бяла техника за преустроените помещения на УО на ОПТТИ: Обособяването и оборудването на офис с кът за почивка е едно от условията за подобряване условията на работа на експертите от дирекция КПП, с цел запазване и повишаване на производителността на труда, предвид повишения обем работа на УО на ОПТТИ. Обзавеждането (мебелиране) на кухненския офис е в обхвата на дейност 5 - доставка и монтаж на офис обзавеждане. Обхватът на настоящата дейност се изразява в закупуване на ел. уреди - микровълнова печка, хладилник, кафе машина, съдомиялна машина, ел. кана, абсорбатор и др. - за мебелирания кухненски офис. 10 501.36 10 045.00
Дейности по информация и публичност: Мерките за информация и публичност по проекта са съгласно глава ІІ, чл. 115 от Регламент (ЕС) 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г.; приложение ХІІ „Информация и комуникация относно подкрепата от фондовете” към същия Регламент; Процедурния наръчник и Годишен план на ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020”; Национална Комуникационна Стратегия, както и добрите практики в областта на публичните комуникации и рекламата. Те са заложени за изпълнение в договора за ремонтни строително-монтажни работи № Д-29/17.06.2016г. Мерките за информация и публичност включват: публикуване в заглавната страница на изпълнителя на банер, насочващ към страницата на УО на ОПТТИ; изработване и поставяне на 1 брой билборд (информационно табло) на строителната площадка и професионално заснемане на целия процес на ремонт на обекта по време на изпълнението на договора; след приключване на договора изработване и поставяне на 4 броя постоянни обяснителни табели на видимо място (една табела на IV-ти етаж и три на всеки вход на сградата), с подходящ размер . В табелата се посочват видът и наименованието на операцията (предмета на дейност) и елементите, съгласно Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Kомисията от 28 юли 2014 година. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).