Дейност 1:Организация и управление - създаване на организационен механизъм на договора за БФП и изпълнението на дейностите по проекта в съответствие на Насоките за кандидатстване, приложимото законодателство и принципите на прозрачност и добро финансово управление, Оперативното ръководство за изпълниние и др.: Управлението е дейност, съпътстваща всички останали и по своята същност е подготвителна и заключителна част на всяка една задача. Управлението има за цел да следи за изпълнението и спазването на заложените в проекта срокове, да контролира паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществява контрол за постигане на резултатите.
В подготвителния етап ще се актуализира проектния график с точно фиксиране на датите на стартиране начало на проектните дейности.
Ще се сформира екип, притежаващ експертен опит и необходимите компетенции за успешно реализиране на дейностите по проекта, който ще участва в подбора на изпълнители/ доставчици на стоки и услуги съгласно действащата нормативна уредба; ще осъществява мониторинг и вътрешна оценка; ще изготвя текущи вътрешни отчети; ще осигурява необходимата публичност по проекта.
Непосредствено след одобрението на проектното предложение ще се разпределят ясно задълженията на всеки един от членовете на екипа и ще се предприемат мерки за осигуряване на публичност и информиране на обществеността, както и мерки за избор на изпълнители.
Екипа ще се състои от:
Ръководител на проекта;
Счетоводител;
Координатор;
Сформираният експертен екип ще работи за ефективно организиране, управление и изпълнение на дейностите по проекта, ще следи за точното спазване на графика и ще изпълнява задачите си.
Задачите пред екипа са:
1. Организиране на работни срещи между членовете на екипа;
Всички срещи ще бъдат документирани, като действията, произхождащи от взети решения по време на тези срещи, ще бъдат съгласувани и одобрявани съответно от ръководителя на проекта.
2. Текуща отчетност. Ще се извърши текуща отчетност по време на цялостното изпълнение на проекта. Екипът ще изготвя междинни и технически доклади, както и окончателен технически и финансов доклад. Те ще дават пълна информация за степента на изпълнение на проектните дейности за съответния период, съгласно изискванията на Общите условия към ДБФП по ОП ИК.
3. Провеждане на процедура по ПМС 118 / 2014г. за изборът на изпълнител за реализираните дейности (услуги и/или доставки е извършен в съответствие с действащото националното и с европейското законодателство; Предвидени са процедури за избор на:
* Доставчици на оборудване - ДМА и ДНА;
* Доставчик на визуализационни материали;
4: Мониторинг
Механизмът за наблюдение и вътрешна оценка на проекта съобразно и дефинираните индикатори за изпълнение включва:
- определяне на етапи за наблюдение на всяка отделна дейност, съгласно плана за изпълнение на дейността;
- определяне на наблюдаващо лице, което извършва предварителна и оперативна работа по наблюдението – връзка с изпълнителите по проекта, събиране на необходимите документи по изпълнението: предварителни и междинни доклади, счетоводни документи, премо-предавателни протоколи;
- съгласуване на всички приключени етапи по изпълнението с ръководителя на проекта преди приемането на дейността;
- изготвяне на оценка на изпълнението на всяка дейност – оценка на изпълнението на посочените индикатори (абсолютни фактори) и субективни фактори, евентуална необходимост от оперативни промени във връзка с изпълнението;
- комплектоване и проверка на документацията, свързана с изпълнението на дейностите – кореспонденция, доклади, счетоводни документи, снимки и видео материали, мостри на материалите за визуализация и публичност.
|
0.00
|
0.00
|
Дейност 2: Подобряване на производствените процеси. Ще бъде изпълнена чрез закупуването на :
1 бр. Сървърна система ;
1 бр. Специализирано софтуерно решение ;
1 бр. Снимачна система;
Компютърни конфигурации: За подобряване на производствените процеси в предприятието ще допринесат комплексно всички предвидени за закупуване по настоящия проект материални и нематериални активи.
А. Инвестиция за разширяване на портфолиото: /Специализирано софтуерно решение и сървърна система, чрез която ще се предложи нова усулга на пазара „WBFiS"
В тази връзка, ще бъдат оптимизирани производствени процеси по внедряване на новата услуга и предлагането й.
Инвестирането в описаните по-горе активи ще повиши капацитета на Кандидата в няколко направления:
* Значително се намаляват разходите по реклама и предлагане, тъй като ще се ползва интернет маркетинг на продукта.
• Значително се намаляват разходите по поддръжка, тъй като от всяка точка, чрез интернет пространството, може да се управлява системата.
• Значително се намаляват разходите за път до клиента, за отстраняване на проблеми възникнали по работата на системата.
* Предложената система включват проследяване работата на системата, чрез следене на определени параметри и дистанционно автоматично управление.
* Предвидената сървърна станция е с капацитет да поеме голям брой потребители. Тя е от най-ново поколение, което ще доведе до оптимизиране на разходи по поддръжката на самата система. Позволява надграждане при потенциален ръст на потребителите.
* Създава възмоност да се предложи нов продукт/услуга на пазара
* Тази инвестиция ще подобри пазарните позиции на Кандидата.
Web-базираните приложения, както подсказва и самото им название, са тясно свързани с Интернет. При тях целият процес на въвеждане, обработване и запазване на информацията се извършва в Глобалната мрежа. Постоянната активност на такъв тип приложения е друго основно предимство тъй като услугата, която предлагаме , ще бъдат достъпни 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Високото ниво на сигурност на сървърите, разнообразието от модули за управление на данните, както и достъпните цени правят Web-базираните приложения желано средство за работа, както за малкия и среден бизнес, така и за големите корпорации по света и в частност в България.
Предвидената за закупуване сървърна станция ще осигури оптимална сигурност на софтуерното решение.
Б. Инвестиция за оптимизиране на разходите по предлаганите услуги и подобряване на качеството на предлаганите до момента. / Снимачна система и компютърни конфигурации, на които ще се обработва информацията/
Чрез заложените технически характеристики ще подобрим съществено производственият процес:
Инвестирането в описаните по-горе активи ще повиши капацитета на Кандидата в няколко направления:
* Оптимизиране на времето за заснемане.
* Ще се заснемат изображения с изключително висока разделителна способност при при висока чувствителност, нисък шум, понижени изкривявания от поредовото сканиране на затвора и ниска консумация на енергия – плюс типичните предимства на сензора с голяма площ.
* Ще се разширят креативните възможности, чрез широка гама от рентаблни и уникални обективи и гъвкавост при снимането.
* Ще се управлява дистанционно чрез Wi-Fi - задаване на безжично настройките на кинокамерата (например ISO, фокус, отвор на диафрагмата и ND филтри) чрез лаптоп, таблет или смартфон, като се използва прост уеб базиран потребителски интерфейс. Подобрява се управлението на процесите.
* Интегриране в съществуващи студийни среди
* Снимки на тъмно, което на национален пазар все още не се предлага.
До момента заснемането на рекламни клипове, които предлагаме са аутсорснати на външни изпълнители, което води до определени компромиси в качество, време и цена.
С оглед нарастващото търсене на видео съдържание ориентирано основно към дигиталната среда Интернет прави нуждата от студио предлагащо приоритетно подобна продукция е крайно навременена. Компании с добре развити онлайн платформи вече подменят досегашният модел на представяне на информацията и от текстова я трансформират във видео новина и/или събитие. |
438 465.53
|
395 439.00
|
Дейност 3: Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятието. Ще бъде изпълнено чрез закупуването на
1 бр. Сървърна система ;
1 бр. Специализирано софтуерно решение ;
: Кандидатът ще придобие високотехнологични активи, които ще имат широко пазарно приложение, възможност за достъп до европейски международните пазари. Чрез придобиването на активите по проектното предложение, ще се постигне интелигентно интегриране на новите технологии, задоволяващо специфични клиентски потребности и подобряващо значително качеството на настоящите продукти от портфолиото на Кандидата .
Настоящият проект е ориентиран с цел да даде възможност за реализация на услуги на международен пазар, отчитайки потребностите на клиентите и възможностите желаната технология.
Отчитайки икономическата рецесия и финансовата криза в ЕС и други силно развити технологично държави изпълнението на настоящото проектно предложение създава възможност да се разнообрази продуктовата листа на кандидата.
Новите технически и програмни решения за предлагане на нови услуги са съобразени със съвременните предизвикателства на пазарите.
Усилията на Симетрик комюникейшънс бяха насочени към съвместна работа с външни екипи по разработване на интерактивни решения с цел подобряване и оптимизация на информационните системи и разработване на дигитални стратегии за своите клиенти, извършване на периодичен анализ и консултация относно работата на предлаганата система и осигуряване на информационната инфраструктура, създаване на методологии, анализ и планиране на стратегията за развитие чрез ИТ.
* Разнообразяване на предлаганите услуги:
До момента Симетрик комюникейшънс е разработвал за клиенти интерактивни решнения в сферата на рекламата, а с въвеждането на новата услуга, ще успеем да разширим портфолиото и да предлагаме дигитални решения за управлението на бизнеса от същият бранш. Новата услуга ще доведе до нарастване на приходите в дългосрочен план и обвързването на потенциалните клиенти за по-голям срок.
Нова услуга: „WBFiS" - това е платформа, която ще се продава под формата на лицензионни права и месечна техническа помощ и поддръжка, като мениджмънта на Симетрик е открил търсене в PR компаниите. При изпълнението на дейността си, Симетрик разработи концепция за специална организационна структура за осъществяване анализ и рипортинг на дейността, която включва: Построяването информационна система с архитектура, базирана на Web технологии позволява да се получи достъп до цялата до цялата база данни, до приложенията (в това число и наследени), а така също и до други източници на информация чрез единен Web интерфейс. При това е възможно да се работи както със структурирани данни (производствени и финансови показатели относно дейността на компанията и т.н.), така и с неструктурирани (организационни регламенти, вътрешни заповеди и др.).
Web-базираните информационни решения осигуряват глобално и платформено независимо разпространение на актуална и лесно достъпна информация. Това ги прави подходяща среда при отразяване на информационните процеси, протичащи в дадена организация и води до пълноценно използване на компонентите на информационната система, каквито са счетоводните и отчетни програми, системата за управление на знания, бази данни и т.н.
• Уеб базирана платформа – използва се за обобщение на информация, която е нужна за всекидневната работа на всеки служител, от всяка точка на света;
• Бюджетна бланка – множество от таблици, разработени в Excelски файл, за създаване на първична информация и управление на проекти и услуги.
Информацията от тези таблици:
• Софтуерна апликация за подпомагане на счетоводството;
• Софтуерна апликация за издаване на фактури;
• Моделирани таблици, които извличат информацията от базите данни и ги представят в удобен вид за различните типове потребители.
* HR панел
Потребителски панели:
• ACC_Invoices.
• ACC_Suppliers
• ACC_Receivables
• Acc_in_Progress
• In progress vs. planned 2015
• Planning_vs_actual_2015
• Sql_adminexp_2015
• Planning_clients
• Planning_admin_exp
• Main_table_planning
|
438 465.53
|
0.00
|
Дейност 4: Внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Ще бъде изпълнено чрез закупуването на :
1 бр. Сървърна система ;
1 бр. Специализирано софтуерно решение ;
1 бр. Снимачна система;
Компютърни конфигурации: Внедряването на нови технологии, неминуемо ще подобри ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Тъй като под ресурсна ефективност следва да се разбира използване на ограничените ресурси на планетата, в т.ч. и човешки труд, по-устойчив начин, със свеждане до минимум на вредното влияние върху околната среда, относително премахване на зависимостта от използването на материали, настоящото проектно предложение има пряко положително въздействие, чрез внедряване на новото оборудване
Изцяло новото поколение ДМА гарантира високо и постоянно качество на предлаганите продукти и услуги.
Точните работни процеси, управлявани от компютър с инсталиран специализиран софтуер намалява риска от човешка грешка, като се постига общо повишаване на ефективността, чрез оптимизиране на редица процеси.
Ефективност и ефикасност на новите технологии:
1) Изцяло новото поколение активи гарантира високо и постоянно качество на предлаганите услуги:
2) Добро екологично позициониране: без вредни емисии спрямо околната среда
3) Ефективност на организацията на работното време, транспортни разходи и пр. чрез дистанционния достъпност до сървъра
4) Изцяло елиминиране на комуникациите на хартиен и друг носител заради дигиталния характер на услугата „WBFiS" и дистанционния (онлайн) достъп
5) Понижаване на разходите за крайния продукт/услуга (висока ресурсна ефективност на услугата „WBFiS")
6) Понижаване на разхода по допълнителна обработка на клиповете, поради големите възможности на снимачната система:
* осигурява изображения с изключително висока разделителна способност при висока чувствителност, нисък шум, понижени изкривявания от поредовото сканиране на затвора и ниска консумация на енергия.
* Сменяемите обективи разширяват креативните възможности.Вградени ND филтъра повишават гъвкавостта при снимане.
* Сваляемата ръкохватка, горна ръкохватка и подвижен контролен панел гарантират максимална маневреност при снимане, а здравото влагозащитено тяло включва компоненти от магнезиева сплав за допълнителна издръжливост и устойчивост.
* Чрез 50Mbps MPEG-2 MXF към CF карта се записват готови за излъчване MPEG-2 MXF файлове при 50Mbps (4:2:2) в две CF карти – достъпен е запис с превключване на памет и паралелен запис в две карти. Стандартните изходи включват HD-SDI, както и портове Timecode, Genlock и Synch за синхронизация със студийно оборудване.
* Безпроблемна интеграция в студийни среди. Интегрира се безпроблемно в съществуващи студийни среди. Формата е съвместим с широко използваните професионални NLE софтуерни пакети.
* Wi-Fi дистанционно управление. Безжично задаване на настройките на кинокамерата (например ISO, фокус, отвор на диафрагмата и ND филтри) чрез лаптоп, таблет или смартфон, като се използва прост уеб базиран потребителски интерфейс.
* с новите компютърни конфигурации се опитимизра веремето за обработка на клиповете.
7) Ефективност на организацията на работното време, транспортни разходи и пр. при използване на снимачната система. Екипът е сведен до минимум, поради факта, че снимачната система е мултифункционална, лека и с високи възможности за снимане. Не е необходимо да се снима с няколко камери, да се изчаква подходяща светлина.
|
438 465.53
|
0.00
|
Дейност 6: Информиране и публичност (ще бъде изпълнена със 100% собствени средства): С оглед спазване на задълженията си съгласно условията на ДБФП и правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 относно мерките за информация и комуникация, "Зографик филм" ЕООД ще изпълнява дейността по информиране и публичност през целия проект, въпреки че разходите за нея са недопустими по настоящата процедура и ще бъдат финансирани изцяло със собствени средства на предприятието. При изпълнението на всички дейности по проекта екипът на предприятието ще спазва изискванията и приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в настоящата процедура. В информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта, ще бъде упоменаван финансовият принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020.
При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕФРР на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация:
- Емблема на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС;
- Упоменаване на фонда (ЕФРР), който оказва подкрепа на проекта;
- Общото лого за програмен период 2014-2020г. и наименование на финансиращата програма ОПИК в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност.
На фирмения уеб-сайт ще бъде публикувана информация за проекта, кратко описание, целите и резултатите, като се посочи финансовата подкрепа от ЕС. Върху всеки един ДМА, доставен по проекта, ще бъде поставен визуализиращ стикер, който да удостоверява, че закупеното оборудване е доставено по проект, изпълняван с подкрепата на ОПИК 2014-2020, съфинансирана чрез ЕФРР. На видимо за обществеността място ще бъдат поставени информационни плакати, временни билбордове и постоянна табела на основната производствена база, които ще указват, че в предприятието се реализира проект, финансиран от ЕС.
При стартиране на специализираното софтуерно приложение ще се изобразява:
- Емблема на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС;
- Упоменаване на фонда (ЕФРР), който оказва подкрепа на проекта;
- Общото лого за програмен период 2014-2020г. и наименование на финансиращата програма ОПИК в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност.
"Зографик филм" ЕООД ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020.
|
0.00
|
0.00
|
Дейтост 5: Добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващите продукти и услуги. Ще бъде изпълнено чрез закупуването на:
1. Снимачна система;
2. Компютърни конфигурации: Чрез закупуване на нови технологии и оборудване ще бъде постигнати следните нови характеристики в работата и производствените възможности на Кандидата:
1. Клиповете ще бъдат с по-голяма разделителна способност, чрез 8,3MP супер 35 mm CMOS сензор, Full HD формат - 8,3MP CMOS сензор с площ на 35 mm филм, поддържа 3-канална RGB обработка и формат Full HD
2. Клиповете ще може да се записват при висока чувствителност, нисък шум -записване видео с нисък шум със светлочувствителност до ISO 20000, което в повечето студия не се достига.
3. Снимане на тъмно.
|
438 465.53
|
0.00
|