Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal presents the start-up company DYNAMICA LIFT as a developing company in the field of service and repairs of elevators and escalators.
The aim of the project proposal is to provide access to business marketing services for new products to create a set of documents that will contribute to the successful launch and initial strengthening of the company and the establishment of the market as a new generation company providing better quality. service in the field. Oriented to users who can afford higher added value.

The engaged specialists will share experience and knowledge in the direction of setting the main goals of the current marketing strategy:

* selection, development and implementation of the marketing strategy;
* correct positioning and imposition on the market of lift dynamics as a company offering services with higher added value to its customers;
* survey of consumer attitudes;
* defining specific steps
* development and implementation of a marketing plan;
* strategies and tactics for successful communication with consumers and market launch;
* distribution of funds from the marketing budget by types of activities;

Activities are planned such as: analysis of competitors in the field, surveys and interviews with target groups. Strategies and tactics for successful communication will give an idea of ​​how to properly position the company as a premium service.
The activities include: building a brand image, techniques and techniques for communication, building an advertising strategy for launch, etc.

The next steps to help strengthen the business is the vision for the development of the service.
Short-term and long-term setting of adequate goals.
The measures envisaged for each of the activities are aimed at facilitating the flow of bilateral information in order to make the effect of the consultations as beneficial as possible.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разходи за маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието.: Осигуряване на достъп до квалифицирани специалисти в областта на маркетинга и провеждане на специализирани консултации с времетраене от 322 астрономически часа. Специфични цели: Специфична цел - 1. Осигуряване на достъп до високо квалифицирани специалисти в областта на маркетинга и провеждане на специализирани консултации. Специфична цел - 2. Разработване на пазарни анализи, проучвания, потребителски анкети, фокус групи и маркетингов план за успешна пазарна реализация на услугата. Избор, разработване и реализация на маркетинговата стратегия; Правилно позициониране и налагане на пазара на Динамика лифт като фирма предлагаща услуги с по-висока добавена стойност на своите потребители; Проучване на нагласите на потребителите; Стратегия за поетапно увеличаване на пазарния дял; Разработване и внедряване на маркетингов план; Стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите към премиалният бранд, ; Разпределение на средствата от бюджета по видове дейности; Определяне на правилно позициониране на Динамика лифт като фирма предлагаща услуги с по-висока добавена стойност на своите потребители; - анализ на средата - анализ на целите - планиране и определяне на целите - анализ на конкурентите - анализ на комуникацията на конкурентите - определяне на целевите групи Стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите при лансирането Разработване на рекламна стратегия - сайт - социални мрежи - лого - слоган Последващи стъпки, които да помогнат укрепването на дейността Медийна стратегия - медии и канали на комуникация Финансова стратегия - съставяне на времеви график - съставяне на бюджет Част1 Анализ и изследване на сектора * Задълбочено опознаване на спецификите и особеностите при премиалните услуги в сферата на ремонт и поддръжка на асансьори и ескалатори. * Ситуационен анализ * Анализ на пазарния сегмент * Анализ на конкуренцията Анализ на потребителите * Определяне на целевите групи за бизнеса * Изготвяне на профил на аудиторията (мотивация, демография) * Изследване на поведението на потребителите Съставяне на цялостна стратегия, базирана на резултати от предварителния анализ и ориентирана към зададените цели * Изготвяне на препоръки и констатации на база направените анализи * Дефиниране на конкурентните предимства * Консолидиране на цялостната маркетинг стратегия Част 2 Маркетинг планиране * Съставяне на едногодишен маркетингов план, обединяващ различните активности * Изготвяне на бюджет * Въвеждане на стратегията * Обосновка и очаквани резултати от плануваните дейности Дейността ще бъде извършена на следните стъпки: 1. Външна за фирмата: Провеждане на маркетингови консултации и водене на детайлни записки. 2. Вътрешна за фирмата: Изготвяне на пазарен анализ, проучване, потребителска анкета и маркетингов план за пазарна реализация на услугата възможни след проведените консултации. 4 991.00 4 991.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).