Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 672 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

New System Ltd. is a small enterprise, an employer in Sofia, developing its activity in the sphere of services, in a priority for the procedure code of economic activity. The applicant initiates this project to acquire the professional qualifications and key competencies of its employees, part of the project target group, taking into account the fact that high labor productivity is a consequence of the quality of workforce and motivation to work, through the continuous development of skills, According to the current needs of the business.
The project proposal aims to protect the applicant's investment in training for the development of professional and key skills, thus creating conditions for sustainable employment. The project proposal provides for the implementation of two direct training activities: professional part of a profession, "Office manager", specialty "Business Administration" and training in key competence 2 "Communication in foreign languages". During the implementation of the project the mandatory indirect activities will be implemented: organization and management, information and communication.
The implementation of this project is directly in line with the applicant's development strategy and will contribute to the faster fulfillment of the objectives set in order to adequately meet the rapid changes in the labor market as a result of technological change and globalization. The company's policy is to take care of maintaining and acquiring new skills for its employees that meet the requirements of the labor market. The implementation of the project proposal will create conditions for the dissemination and introduction of good practices in the field of continuing education.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на професионална квалификация на заети в "Ню Систем" ООД лица. : Настоящата дейност предвижда провеждане на професионално обучение по част от професия "Офис-мениджър" (код 346010 ), специалност "Бизнес-администрация" (код 3460101) на 17 заети на трудов договор лица в "Ню Систем" ООД, с цел придобиване на допълнителни умения в областта на общуването с клиенти, успешното водене на преговори, управление на продажбите, свързани със служебните им задължения. Външните промени и тенденции оказват своето влияние и поставят нови очаквания и изисквания към компетенциите, които ръководителите и служителите следва да притежават, за да могат да направляват правилно развитието на сектора. Ефективният, квалифициран и мотивиран човешки ресурс е ключът за устойчивост в бизнес начинанията на дружеството. С цел по-пълно постигане на съответствие между квалификационния профил на работната сила, и реалните нужди на компанията, е необходимо включването на служителите в обучение за придобиване на професионална квалификация по част от професия, III кв. степен - професия Офис-мениджър(код 346010 ), специалност Бизнес-администрация (код 3460101). Професионалното обучение е включено в списъка на професиите за професионално образование и обучение, което е утвърдено от Министъра на образованието и науката. Работните места в Ню Систем ООД и длъжностите, на които са наети лицата (Ръководител отдел; Ръководител, отдел в проектирането; Инженер, автоматизация; Инженер, проектант; Административен специалист с контролни функции; Счетоводител) изискват умения в областта на преговорите, сферата на финансовия сектор, бизнес комуникации, компютърна текстообработка. Ежедневните задачи на служителите включват работа с клиенти и контрагенти, кореспонденция по имейл и др., което налага придобиването на професионална квалификация по специалност "Бизнес администрация". Придобитите умения ще бъдат капитал за развитие на компанията, до достигане до европейски пазари, какъвто в момента е пазара на Ирландия, на който кандидатът стъпва. В резултат на обучението лицата от целевата група ще придобият основни знания и умения, необходими за отговор на промените на пазара на труда: самостоятелно прилагане на принципите на счетоводната отчетност, преговори с партньори и др. Ще се запознаят детайлно с правилата на международната търговия, финансите, икономика в предприятието, управление на човешкия ресурс, фирмена култура, маркетинг. Знанията и уменията, придобити по време на обучението ще доведат до повишаване на професионалната квалификация, както на лица заемащи управленски позиции, така и на хора, работещи на по-ниско административно ниво. Обучението ще се проведе в присъствена форма, с продължителност не по-малка от 600 учебни часа, от които 320 уч. часа практика и 280 уч. часа теория, като продължителността на един учебен час ще бъде 45 мин. Обучението ще се проведе от външна организация, с активна лицензия от НАПОО за професията и специалността. С оглед постигане на максимална ефективност обучаемите ще бъдат разделени на 2 групи. Преди стартирането на курса ще бъде удостоверено тяхното входящо образователно равнище спрямо изискванията на ЗПОО и ДОИ. Предвижда се часовете по теория и практика да се проведат в учебни зали и бази за практика, осигурени от избраната обучителна организация. Ангажимент на обучаващата организация ще бъде да предостави учебни и помощни материали, с оглед пълноценно усвояване на преподадения материал, както и да осигури всички материали и консумативи за нуждите на обучението. По време на обучението ще се води присъствен лист за всички обучаеми, ще се прилагат методи за контрол на учебния процес и междинни контролни проверки на целевата група след края на всеки модул от предвидения курс. В края на обучението лицата ще преминат тестова проверка, като на успешно приключилите ще бъдат издадени Удостоверения, доказващи придобитите знания и умения за преминато професионално обучение по част от професия. 19 125.00 0.00
Предоставяне на обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" на заети лица в "Ню Систем" ООД: Настоящата дейност предвижда провеждане на обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" съгласно Европейската квалификационна рамка. Целта на дейността е 27 от заетите лица в компанията, наети на трудов договор да придобият умения за общуване на чужд език с цел премахване на езиковата бариера при общуване с клиенти и партньори, както и адекватно включване в поемата стратегия на компанията за излизане на външни пазари. Анализът на работни места в областта на инженерните дейности, по конкретно в структурата на "Ню Систем" ООД налага познания по чужд език, защото основните ни доставчици на оборудване и решения са международните компании Simens и Schneider. Също така компанията има партньорски взаимоотношения с австрийската компания Schrack-Seconet AG, от която доставя част от оборудването си. Работните места в Ню Систем и длъжностите, на които са наети лицата (Ръководител отдел, Ръководител, отдел в проектирането, Ръководител в строителството, Инженер, автоматизация, Инженер, проектант, Административен специалист с контролни функции, Счетоводител, Сервизен техник, Специалист доставки и Началник склад) изискват умения за общуване на чужд език (английски език) - ежедневно се налага писмена и устна кореспонденция с клиенти и контрагенти, както и работни срещи в страната и чужбина. Ежедневните задачи на служителите включват и работа със специализирани софтуерни програми, които са с меню само на английски език. В повечето случаи клиентите на компанията изискват прилагане на документация към предлаганите продукти - функционални описания и обяснителни записки, които също се разработват на английски и немски език. Лицата, които ще придобият знания и умения по чужд език ще са по-конкурентоспособни, с по-висока производителност и ще посрещнат настъпващите бързи промени на пазара на труда, в резултат на структурни фактори като технологичните промени. Към момента "Ню Систем" ООД е в процес на представяне на услугите и продуктите си на европейския пазар, което изисква и непрекъснато обучение и развитие на компетенциите и уменията на работещите. Изискванията на европейския потребител на системите за сграден мениджмънт се повишават, а качеството в най-висока степен е свързано с уменията и компетенциите на произвеждащата го работна сила. Лицата ще бъдат включени в обучение, след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Обученията по английски и немски език ще бъде проведено в присъствена форма в рамките на 300 учебни часа, покриващи 160 часа практика и 140 часа теория, с продължителност 45 мин. и ще започне с определяне на входно ниво на 20 заети лица по английски език и 7 заети лица по немски език. Обучението ще съответства на три нива от Европейската референтна рамка и при успешно покриване на учебния теоретичен и практически материал ще доведе участниците до овладяване на предвидените умения и компетентности за съответните нива. Ще бъде използвана учебна система, която да предостави на обучаващите се един съвременен и новаторски подход при изучаването на езика, като комбинира модерни текстове, практически ситуации и интерактивни упражнения, с насоченост към използването на езика за комуникация, което е и основна цел на Общата Европейска Езикова Рамка. Обучението ще се извърши от външна организация с преподаватели по английски и немски език, притежаващи дългогодишен професионален опит. По време на обучението ще се провеждат текущи тестове, които ще осигурят възможност за системно наблюдение и вътрешна оценка на графика и качеството на дейностите, напредъка на участниците и ефективността на процесите. След приключване на курса обучаемите ще положат финален изпит по съответния език. На успешно издържалите изпита курсисти ще бъдат издадени Сертификати за завършените нива по английски и немски език. 18 900.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).