Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project aims at promoting access to employment for job seekers and inactive people, including long-¬term unemployed and also at maintaining their employment and labour income. The target group includes: 3 unemployed young people aged up to 29 years, secondary or higher education graduated and 1 unemployed persons over the age of 54. The overall project objective is to create sustainable jobs in Idein Ltd. through employing new employees for a period of 12 months and retention of 50% of them after the project finishes. Project objectives will be achieved through the following activities: Activity 1 ¬ Project Management; Activity 2 ¬ Recruitment of unemployed and/or inactive persons for a period of 12 months; Activity 3 ¬ Training of persons employed under the project on key competencies according to the European Qualifications Framework by: Key competence 2 "Communication in foreign languages"; Action 4 ¬ Purchase of equipment and furniture, assets and inventory, associated with the creation of new jobs; Activity 5 ¬ Publicity and visualization.

Expected results: provided employment to 4 persons from the relevant target group for a period of 12 months; Reserved new jobs for 12 months of 50% of employees under the project - 02 pcs.; Conducted training in key competence 2 "Correspondence language" of newly hired persons; Equipped new workplaces with the newly purchased fixed and intangible assets, and furniture; Provide information and publicity of the project.

The project has a total duration of 15 months and a total value of 61,455.48 BGN.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 - Управление на проекта: Цел на дейността: Вътрешно наблюдение и контрол на изпълнението. Описание и обосновка на дейността: За целите на управлението на проекта, Идеин ЕООД e сформирал екип, който ще следи дейностите да се изпълняват в съответствие с изискванията на Оперативната програма. Ангажираните за целта лица са: Десислава Николова Пухлева - Ръководител проект и Катерина Георгиева Георгиева - Кутинчева - Координатор. Към настоящото проектно предложение са приложени автобиографии на екипа за организация и управление. Лицата са служители на Идеин ЕООД, назначени на трудов договор. За целите на проектните дейности те ще изпълняват задълженията си в рамките на обичайното им работно време и разходите за възнаграждения и осигуровки ще бъдат за сметка на Идеин ЕООД. Екипът ще работи на почасово работно време, като за целта чрез вътрешна фирмена заповед ще бъдат дефинирани ясно отговорностите на всеки експерт, ангажиран в изпълнението на проекта. Екипът ще бъде отговорен за разработването на документацията и провеждането на процедурите за избор на изпълнител в съответствие с изискванията на ПМС № 118/2014. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип, детайлно разписание на задълженията и отговорностите на всеки един от експертите, вкл. вътрешни правила за управление на проекта; 2. Изготвяне на вътрешни правила за мониторинг на изпълнението, ключови моменти, индикатори за измерване на постигнатите междинни/финални резултати; 3. Изготвяне на актуална оценка на риска за изпълнение на проекта, към датата на сключване на договора и риск регистър; 4. Изготвяне на стандартни образци на документи, свързани с всички аспекти от управлението и изпълнението на договора, с необходимата, според изискванията на Програмата визуализация; 5. Изготвяне на подробен план за действие и график за изпълнение на дейностите; 6. Подготовка на методика и документация за набиране на служители от целевите групи; 7. Подготовка на документация за избор на изпълнители в съответствие с изискванията на ПМС № 118/2014; 8. Осъществяване на контрол на изпълнението на дейностите и реализирането им в съответствие с времевия график и бюджета; 9. Осъществяване на мониторинг за постигане целите и резултатите; 10. Приключване и отчитане на проекта, според изискванията на ОПРЧР. 5 565.00 5 557.09
Дейност 2 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Цел на дейността: Наемане на безработни и/или неактивни лица от допустимите целеви групи за период от 12 месеца. Описание и обосновка на дейността: Дейността предвижда осигуряване на заетост в Идеин ЕООД за период от 12 месеца на лица от допустимите целеви групи - общо 04 бр. Екипът направи допълваща селекция на целевите групи, съобразена със спецификата на дейността на фирмата и с необходимите към момента на представяне на проекта длъжности за заемане. В резултат бяха идентифицирани следните длъжности: от групата на безработните младежи до 29 г. вкл. ­ общо 3 лица, от които 02 души “Експерт програми и проекти” с код по НКПД 24226004 и 01 лице “Продуктов мениджър” с код по НКПД 24345005; от групата на безработни лица над 54 г. възраст ­ 01 лице “Счетоводител” с код по НКПД 24116004. Работата на новонаетите лица ще бъде насочена както към настоящата дейност на фирмата ­ разработване и управление на проекти; предоставяне на юридически консултации в областта на ЗОП и ПМС; организиране и провеждане на обучения, подготовка и оценка на на стратегически документи, така и към нови области, а именно: извършване на пазарни проучвания; икономически и финансови анализи; функционални анализи; консултации на чуждестранни компании в областта на инвестиционните проекти; разработване и поддържане на интерактивен уеб базиран инструмент за консултации в областта на проектния мениджмънт и пр., което ще доведе до утвърждаване и разширяване на пазарните позиции на фирмата както на българския, така и на външни пазари. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Селекция на отговарящи на критериите на програмата представители на целевите групи, обект на проекта; 2. Наемане на безработни и/или неактивни лица от допустимата целева група за период от 12 месеца; 3. Осигуряване на трудова заетост на 04 бр. лица от допустимата целева група за период от 12 месеца; 4. Запазване на новооткритите работни места след приключване на проекта за 12 месеца на 50% от наетите по проекта лица (02 бр.); 5. Осъществяване на мониторинг за постигане целите и резултатите. 37 715.48 37 357.82
Дейност 3 - Обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”: Цел на дейността: Обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”. Описание и обосновка на дейността: За целите на дейността, екипът по проекта ще идентифицира нуждите на наетите лица за включване в обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" като извърши проучване за вида на обучението по чужд език. След това ще бъде проведен избор на обучаваща организация/ институция съгласно изискванията на ПМС № 118/2014 г. и Оперативното ръководство за изпълнение на проектите по схемата. Обучаващата организация/институция ще проведе входящ тест за определяне на съответното ниво на владеене на чужд език. В обучението ще бъдат включени лицата от допустимите целеви групи ­ 04 бр.: от групата на безработните младежи до 29 г. вкл. - 02 души Експерт, програми и проекти с код по НКПД 24226004 и 01 Продуктов мениджър с код по НКПД 24345005; от групата на безработни лица над 54 г. възраст - 01 Счетоводител с код по НКПД 24116004. За всяко предвидено обучение на новонаетите лица се предвижда: 1. Хорариум на обучението - продължителност на курса в учебни часове (45 минути) и хорариум не по-малко от 300 учебни часа и три нива на обучение; 1.1. Теория - за всяко едно ниво от 90 учебни часа; 1.2. Практика - за всяко едно ниво от 10 учебни часа; ; 2. Брой на обучаваните лица - 04 бр.; 3. Документ, доказващ завършеното обучение - удостоверение/сертификат. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на обучаваща организация/институция; 2. Идентифициране нуждите на наетите лица за включване в обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" в зависимост от вида на обучението по чужд език; 3. Провеждане на обучението по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици"; 4. Осъществяване на мониторинг за постигане целите и резултатите. 2 800.00 2 800.00
Дейност 4 - Закупуване на оборудване, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Цел на дейността: Осигуряване на качествена работна среда за изпълнение на ежедневните дейности от наетите лица. Описание и обосновка на дейността: Предложеното за закупуване оборудване, ДНА и стопански инвентар ще обезпечи технически ежедневната работа на новонаетите лица по проекта както следва: За Експрет, програми и проекти – 02 души ще бъдат организирани две работни места, които включват преносим компютър - 02 бр. и лицензиран софтуер - операционна система - 02 бр., за Продуктов мениджър и Счетоводител – 02 души ще бъдат организирани две работни места, които включват настолен компютър - 02 бр., монитор - 02 бр. и лицензиран софтуер - операционна система - 02 бр. В процеса на приобщаване на новите служители, същите ще изпълняват и задачи свързани с обичайната за фирмата дейност, а именно участие при управление на проекти, организиране и провеждане на обучения, като за целта се предвижда закупуването на мултимедиен проектор - 01 бр. и екран за мултимедиен проектор - 01 бр. Експертите ще бъдат разпределени в две отделни работни помещения във вече нает от фирмата офис. В едното помещение ще бъдат организирани работните места на Експретите, проекти и програми, а в другото на Продуктовия мениджър и Счетоводителя. Във връзка с разработването и поддържането на интерактивен уеб базиран инструмент за консултации в областта на проектния мениджмънт и електронен архив на фирмата се предвижда закупуването на сървър - 01 бр., непрекъсваем токозахранващ източник (UPS) - 01 бр. и лицензиран софтуер - сървър - 01 бр. Достъп до тази техника ще имат всички новонаети лица, както и екипа по проекта. За създаването на благоприятна работна среда отговаряща на изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд и не на последно място осигуряване на оптимални условия за работа на закупената със средства по програмата техника / температура / е предивен за закупуване 01 бр. инверторен климатик. В заключение изпълнението на Дейност 3 по проекта ще подпомогне ежедневната работа на новонаетите лица, както и на екипа по проекта за извършване на необходимите действия съгласно техните професионални задължения, чрез създадената оптимална и качествена работна среда в Идеин ЕООД. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на доставчик съгласно Постановление № 118/2014 г. на МС и Оперативното ръководство по настоящата схема; 2. Доставка на планираните ДМА, ДНА и стопански инвентар; 3. Оборудване на работните места с новозакупените ДМА, ДНА и стопански инвентар. 15 375.00 15 675.00
Дейност 5 - Публичност и визуализация: Цел на дейността: Информиране на обществеността и всички заинтересовани страни относно получената помощ от Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Описание и обосновка на дейността: В изпълнение на дейност 5 ще бъде избран изпълнител съгласно Постановление № 160/2016 г. на МС и Оперативното ръководство за изпълнение на проектите по схемата. Необходимата визуализация и публичност относно финансовия принос на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. ще се осигури при стриктно спазване на всички изисквания на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно Постановление № 160/2016 г. на МС; 2. Подготовка и изработка на бланки за работа по проекта; 3. Изработка и поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проектните дейности; 4. Изработка и поставяне на стикери на закупените ДМА, ДНА и стопански инвентар по проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).