Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The overall aim of the individual budget line is increasing the capacity of Pazardjik municipality to carry out its role as a beneficiary under Priority Axis 1 of the OPRD and an intermediate body and for successful use of Axis 1 OPRD 2014-2020 funding opportunities in order to fulfill its functions in the capacity of urban power, according to the ERDF Regulation 1301/2013. The aim of the budget line will be achieved through implementation of activities aimed at ensuring the remuneration of the staff for implementation of the Investment program and the team of the Intermediate body with a view to the realization of the procedure BG16RFOP001-1.001-039 "Implementation of Integrated Plans for Urban Regeneration and Development 2014 -2020", hiring external for the intermediate body assessment experts for evaluating project proposals on the procedure, participation of 5 municipal officials in programs for exchange of experience and best practices, update of financial management and control system and activities such as publicity and visualization of EU financial support and activities of the organization and management of individual budget line. As a result of the implementation of the planned activities are expected to be provided financial support for the intermediate body activities, including evaluation of project proposals under the Investment Program by employed external experts and management and monitoring activities carried out by the team of the Investment program of IPURD of Pazardjik, which will be accomplished by providing remuneration for 6 employees part time and hiring 7 external assessment experts and to improve the administrative capacity of the municipality to implement the policy for sustainable urban development.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Възнаграждения на екипите за изпълнение на инвестиционни програми по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Община Пазарджик е определила екип за управление на Инвестиционната програма (ИП), включващ ръководител на ИП, експерт „Мониторинг и контрол“ и административен секретар. Екипът за управление на ИП ще бъде отговорен за нейното изпълнение, актуализация, мониторинг и контрол, както и за осигуряване на цялостна и актуална информация за постигнатия напредък и за иницииране на промени в ИП, ако това е необходимо. Ръководителят на ИП: Осъществява управление и контрол на цялостното изпълнение на ИП - спазването графика на ИП и на крайните срокове, изпълнението на бюджета, индикаторите за изпълнение и при евентуални проблеми и рискове предлага превантивни и коригиращи действия; Осъществява ежемесечен административен, технически, финансов и физически контрол на документите и дейностите по проектите, в процес на изпълнение, и проектните предложения в процес на подготовка, и сравнение на действителното с планираното състояние по отношение на дейностите, графиците, бюджетите, индикаторите и отчитане на изпълнението; Осъществява вътрешна и външна координация при изпълнението на ИП; Извършва проверки на докладите за напредъка на проектите, включени в ИП и проверки „на място“; Отговаря за осигуряване на цялостна и актуална информация за постигнатия напредък по ИП и за иницииране на промени в ИП, ако това е необходимо; Ръководи работните срещи на екипа на ИП и работните срещи с ръководителите на екипите за управление на проектите; Работи с ИСУН при изпълнение на задълженията си. Експертът „Мониторинг и контрол на Инвестиционна програма“: Текущо и систематично набира и анализира информация и доказателства за проследяване на физическия и финансовия напредък по изпълнение на ИП и постигането на планираните индикатори; Регистрира и анализира данни по индикатори на ниво ИП; Въз основа на осъществен месечен мониторинг и документални проверки по проектите изготвя доклад за физическия и финансовия напредък по изпълнение на ИП и постигането на индикаторите; Участва в работните срещи на екипа на ИП и работните срещи с ръководителите на екипите за управление на проектите; Изготвя доклади за постигнатият напредък и изпълнението на индикаторите на ИП във връзка с изготвянето и отчитането на изпълнението на годишната програма за реализация на ИПГВР и ги представя на заседанията на Работната група за наблюдение на изпълнението на дейностите по реализацията на ИПГВР; Работи с ИСУН при изпълнение на задълженията си. Административният секретар на Инвестиционна програма: Управлява цялостния документооборот при изпълнението на ИП; Поддържа архива на ИП; Организира и координира работните срещи на екипа на ИП и работните срещи с ръководителите на екипите за управление на проектите; Подпомага цялостната работа на екипа на ИП. 47 085.73 46 816.60
Възнаграждения на екипите на Междинните звена с оглед реализацията на процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Междинното звено на Община Пазарджик има ясно дефинирана функционална компетентност в съответствие с Инструкцията за определяне на структурата и състава на Междинните звена за изпълнение на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“. Съобразено е изискването за ясно разделение на функциите и отговорностите на МЗ от тези на звеното, отговорно за изготвяне и изпълнение на проектите, по които общината е конкретен бенефициент, с оглед минимизиране на риска от потенциален конфликт на интереси. Със заповед № 1869/19.08.2015 г. на кмета на Община Пазарджик е определен състава на МЗ на Община Пазарджик с Ръководител и състав от 3 експерта, служители на общинска администрация. Задълженията на членовете на МЗ относно изпълнение на функциите и задачите в Междинното звено са регламентирани в длъжностните им характеристики. Служителите на МЗ ще организират и провеждат всички дейности, свързани с оценката на проектните предложения за изпълнение на ИП на ИПГВР, в съответствие с критериите за избор на операции, одобрени от Комитета за наблюдение на ОПРР 2014-2020 и с Насоките за кандидатстване по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие”, която се реализира в рамките на Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Служители от състава на МЗ ще бъдат включени в комисиите за оценка на проектните предложения в качеството на председател и секретар, каквото е разпореждането на Вътрешните детайлни правила за работа на оценителните комисии за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020". 26 686.28 14 550.14
Наемане на външни за Междинните звена оценители и помощник-оценители за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: В съответствие с Анекс 1 към Споразумението за делегиране на функции по оценка и избор на проекти по ПО 1 на ОПРР 2014-2020 и Инструкцията за определяне на структурата и състава на Междинните звена за изпълнение на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, Община Пазарджик ще използва 7 външни експерта за извършване на оценката на проектните предложения, включени в ИП на ИПГВР. Външните експерти ще бъдат ангажирани за извършване на дейностите по оценка на проектните предложения след провеждане на процедура по реда на ЗОП. Същите ще бъдат включвани в състава на оценителните комисии, назначени със заповед на Ръководителя на Междинното звено. Оценката на всяко проектно предложение включва оценка на административното съответствие и допустимостта и техническа и финансова оценка. 18 770.00 15 766.80
публичност и визуализация : Дейностите за информация и комуникация по бюджетната линия ще включват отпечатване на 6 бр. плакати с размер А2 и изготвяне и разпространение на 220 комплекта с печатни и промоционални материали - тефтер с химикал. 1 270.00 1 524.00
организация и управление : Организацията и управлението на бюджетната линия ще се осъществява от екипа на проекта, който ще включва ръководител на проекта и експерт, отговарящ за финансовото отчитане на проекта 13 933.89 13 933.89
“Участие в програми за обмен на опит и добри практики”: Община Пазарджик като бенефициент по Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОПРР 2014-2020 г. е необходимо да изгради административен капацитет с оглед изпълнение на функциите й в качеството й на градска власт, съгласно Регламента за ЕФРР 1301/2013. Инвестиционната програма (ИП) на ИПГВР на град Пазарджик за периода 2014-2020 представлява нов инструмент за устойчиво градско развитие, който се прилага за първи път от градските власти в България във връзка с новите насоки за градско развитие на ЕС през плановия период 2014-2020 г. Това поставя и нови предизвикателства пред общинските служители, които са ангажирани с изпълнението на ИП, и изисква изграждане на допълнителен капацитет и придобиване на нови знания и практически умения за прилагане на политиката за устойчиво градско развитие. Планираните интервенции в ИП на Община Пазарджик са по следните инвестиционни приоритети: „Енергийна ефективност в административни и жилищни сгради”, „Градска среда”, „Социална инфраструктура” и „Образователна инфраструктура”. 15 911.50 18 720.00
Актуализиране на системи за финансово управление и контрол с оглед изпълнение и управление на инвестиционните програми на 39 града спрямо функциите им по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” : Финансовото управление и контрол е цялостен процес, интегриран в дейността на организацията, осъществяван от ръководството и служителите. Той се осъществява чрез системи за финансово управление и контрол (СФУК). СФУК представлява вътрешна нормативна уредба, която гарантира спазване на принципите за законосъобразност, добро финансово управление и прозрачност при изпълнение на всички дейности. Тя е съвкупност от политика, процедури, инструкции и записи, въведени от ръководството за регламентиране дейността на организацията. Нормативните изисквания за актуализиране на системите за финансово управление и контрол (СФУК) на общините и тяхното осъвременяване в съответствие с настъпилите промени в тяхната дейност (в часност функциите в качеството им на междинни звена) и промените в законодателната среда налага периодично да се актуализира съществуващата СФУК на Община Пазарджик с оглед успешното изпълнение и управление на Инвестиционната програма на Община Пазарджик. След направен анализ на съвкупността от процедури и вътрешни правила в действащия СФУК се установи, че част от тях се нуждаят от ревизиране, коригиране и актуализиране. Настоящата дейност предвижда да се възложи на външен изпълнител услугата по актуализиране на СФУК, така че неговото съдържание да се приведе в съответствие с актуалната към момента нормативна уредба, така че да осигурява разумна увереност, че целите на организацията ще се постигнат чрез: 1). Съответствие със законодателството, вътрешни актове и договори; 2). Надеждност и всеобхватност на финансовата и оперативната функция; 3). Чрез икономичност, ефективност и ефикасност на дейността; 4). Опазване на активите и информацията. 7 508.00 9 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).