Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

This project proposal is oriented towards supporting elderly and people with disabilities who in a crisis have difficulties in moving and limited possibilities for obtaining essential goods, medication and pay their utility bills. 
The main goal of the project is improvement of the quality of life and removing barriers towards social inclusion of elderly at risk, who in a crisis have difficulties in meeting their current needs and dealing with the new challenges. The inclusion of people, directly affected by the crisis (most threatened by COVID-19, as well as people in quarantine) in the project will contribute to direct support, not just for them, but also for prevention of the spread among other groups in the population. The expected short-term effect of the project goal relates to providing support for vulnerable elderly with and without disabilities in the municipality to cope with everyday life. Activities planned in the project are recruitment of staff for managing and providing the service, support at home, purchase of necessary products and medication, payment of utility bills and urgent administrative services. To provide access to the service for the users and ensure their safety, possibilities for transport from/to the homes of the users and protective equipment for the service’s team and the project will be ensured. The project will also include activities for informing and communication with the users about the services and with third parties about financing. It is expected that the number of users will be 30 in 16 locations in the municipality of Nedelino, identified by the Managing authority as acceptable. A separate space for a dispatch center is envisioned where the project will be administered and coordinated. The duration of the project is 10 months and the services will be provided hourly depending on the needs of the target groups for the whole period.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на персонал за управление и предоставяне на услугата: Дейността ще осигури необходимите човешки ресурси за предоставяне на услугата. Целта е да се гарантира качественото предоставяне на услугата и постигане на проектните резултати. Екипът да предоставяне на услугата ще се състои от 7 човека, 1/един от които е диспечер, а останалите 6/шест оказват директна подкрепа за предоставяне на планираните услуги. Подкрепата се осигуряващи за потребители в 15 населени места - Неделино, Средец и другите със статут на кметски наместничества, общинския център. Основните ангажименти на екипите за директна подкрепа са свързани със снабдяване със стоки от първа необходимост и медикаменти, заплащане на битови сметки и неотложни административни услуги. Основните изисквания за заемане на позицията помощник са свързани с опит в работата с хора, комуникативност, мобилност, възможности за гъвкаво работно време, предимство е участие в подобни проекти свързани с подкрепа на целевата група на настоящия проект. Основните етапи от изпълнението на дейността ще включват: • Подготовка – изработване на работна документация за ролите и отговорностите, обявяване сред общността, събиране на заявки за предоставяне на услугите. • Подбор – провеждане на разговори с кандидатите и избор на членовете на екипите. • Договаряне – сключване на договори според планирания бюджет и уточняване на задълженията, комуникацията, отчетността и др. 0.00 0.00
Услуга в домашна среда: За осигуряване на качествената подкрепа на потребителите дейността включва два основни етапа: - подготовка; - реализиране на услугата в домашна среда; В периода на подготовка ще бъдат определени конкретните 30 ползватели на услугата и локациите на тяхното местоживеене. За набиране на целевата група ще бъдат използвани комуникационни канали - обявление на сайта на община Неделино, информационното таблото на общината и Д"СП". Чрез кметове на Средец и кметски наместници на другите населени места ще се идентифицират най-нуждаещите се в населените места, както и ще се осъществят заявките на потребителите след техния избор. Водещ критерий при изборът ще бъде степента на уязвимост на потребителите от конкретното населено място включено в проекта и тяхното желание да получат подкрепа. При възможност ще бъде извършено от проектния екип напасване на потребители с членовете на екипа по отношение на пол и възраст и културални особености. Процесът на подготовка и администриране на услугата ще се извършва в Диспечерския център обособен за целта на територията на сградата за община Неделино. При реализиране на подкрепата помощниците, членове на екипа на услугата ще работят в рамките на целия период на проекта като средно ще отговарят за нуждите на 5 потребители. При извършвани покупки на храни и медикаменти със средства на конкретния човек според нейните/неговите нуждите на потребителите в резултат на общото и/му планиране с помощника. Подкрепата за заплащане на битови сметки и осъществяване на спешни административни услуги ще се планира в началото на предоставянето на услугата. При възникването на специфични спешни нужди на конкретния потребител помощниците ще информират проектния екип, който от своя страна ще търси съдействие от съответните органи и институции. 0.00 40 008.15
Осигуряване на транспорт и защитни средства.: Проектната дейност ще осигури защита на персонала, като предостави сигурност, както на тях, така и на потребителите. Освен това осигуряването на транспортни средства ще повиши достъпа до услугата и безпрепятственото доставяне на необходимите продукти и медикаменти. Проектната дейност ще се осъществи при следните етапи: • Подготовка - закупуването на предпазни средства (маски, костюми, дезинфектанти и ръкавици) за екипа на услугата и проекта. • Реализиране - предоставяне за ползване от членовете на екипа на услугата и проекта. • Периодичен контрол на ползването на предпазните средства от членовете на екипа на услугата извършван от екипа по проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).