Реализиране на пазара на предприемаческата идея, чрез наемане на квалифициран персонал - 6 човека и чрез закупуване на ДМА - 7 броя, наем на работни помещения, покупка на Специализиран софтуер, създаване на уеб сайт, участие в изложение, изработване на пазарен анализ и проучване на пазара - част 1: Предприемаческата идея на кандидата се състои в производство на текстилни изделия с машинно бродиране на фолклорни орнаменти и съвременни интерпретации на шевици - спално бельо, покривки и кърпи. За реализиране на идеята и производството на готовия продукт - стока, след сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ с Договарящия орган, дружеството ще сключи договор за наем на подходящи помещения (обща минимална площ 100 м2) за осигуряване на необходимата работна среда и обособяване на производствено звено. В работните помещения ще бъдат доставени и монтирани закупените машини по проекта и ще бъдат изработвани текстилните изделия- спално бельо, покривки и кърпи с орнаменти и шевици, които са продукт на предприемаческата идея.
Като част от дейност ще бъде нает квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на предприемаческия продукт. Ще бъдат разкрити следните позиции по проекта:
- Главен технолог и технолог - период на заетост 12 месеца, стартираща от 3 проектен месец .
- Моден експерт- 1 позиция- период на заетост 10 месеца, стартираща от 5 проектен месец.
- Шивач - 3 позиции, от които едната е за лице с трайни увреждания- период на заетост 10 месеца, стартираща от 5 проектен месец.
Творческото звено се състои от специалистите по разработване, проектиране и дизайн на изделия от текстил с бродирани фолклорни орнаменти и интерпретации на българска шевица, като включва екип от технолози и моден експерт. Технолозите ще проектират, конструират и изработват модели на текстилните изделия. Модният експерт ще работи със специализиран софтуер за съвместна работа с клиенти, ще създава и разработва графични концепции за дизайна на орнаментите и шевиците, които ще се бродират върху продуктите. Производственото звено се състои от шивачите, които ще работят със закупеното технологично оборудване, ще кроят, шият и изработват текстилни изделия и ще бродират фолклорните мотиви.
За нуждите на производственото звено ще бъдат закупени ДМА - машини и съоръжения, в т.ч:
-Бродировъчна машина с две глави -1бр.;
-Парогенератор- автоматичен комплект с 2 ютии - 1бр.
-Дълга гладачна маса - 1бр.
-Гладачна маса с вакуум, ръкав, осветление и водач за балансьор-тясна - 1бр.
-Гладачна маса с вакуум, ръкав, осветление и водач за балансьор-широка - 1бр.
-Мастилено-струен плотер - 1бр.
-Пикир машина за единичен сляп бод за подгъви на леки до средно тежки материи - 1бр.
Гореописаните машини и съоръжения са необходими за производството и дизайна на текстилните изделия с народни орнаменти и шевици. Бродировъчната машина с две глави ще избродира готови и скроени детайли с фолклорни елементи и интерпретации на шевици. Пикир машина за единичен сляп бод за подгъви на леки до средно тежки материали- с нея ще се ушиват и оформят текстилните изделия. Мастилено-струен плотер с него ще се разпечатват моделите и видовете орнаменти и шевици. Парогенераторът и гладачните маси служат за нанасяне на топлообработка на продуктите за по-добър блясък, вид и мекота.
Ще се разработи и внедри Специализиран софтуер за съвместна работа за дизайн и изработка на текстилни изделия с фолклорни мотиви, с което ще се постигне висока ефективност, производителност и скъсен срок за подготовка на индивидуални поръчки. Ще се утвърди фирмения бранд, ще се интегрират отношенията клиент-производител, и ще се намали максимално времето по създаване дизайна на продуктите и тяхното реално производство и доставка до клиента. |
248 596.14
|
160 075.93
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея, чрез наемане на квалифициран персонал - 6 човека и чрез закупуване на ДМА - 7 броя, наем на работни помещения, покупка на Специализиран софтуер, създаване на уеб сайт, участие в изложение, изработване на пазарен анализ и проучване на пазара - част 2: Като новостартиращо предприятие, кандидатът се нуждае от разработването на пазарен анализ и проучване на пазара с цел успешна реализация на произвежданите изделия от текстил с фолклорни орнаменти и съвременни интерпретации на шевици/включващ следните продукти - спално бельо, кърпи,покривки /, която е в основата за създаването на печеливш бизнес. Пазарният анализ и проучването ще направлява дейността на фирмата и ще й позволи по-добре да планира и концентрира своите ресурси в най-добрите възможности за увеличаване на продажбите и постигане на стабилно конкурентно предимство. Ще се възложи на външна фирма изготвянето на Пазарен анализ и проучване на пазара с цел успешна пазарна реализация на произвежданите изделия от текстил с бродиране на фолклорни орнаменти и шевици.
Уеб сайтът с модул за пазаруване утвърждава реномето на фирмата, предлага възможност за онлайн пазаруване/включва следните минимални характеристики- Лого,Галерия със снимки,Новини,Секция ”за нас“, Форма за контакти, Форма за регистрация, онлайн пазаруване/. С позиционирането си в уеб пространството фирмата - кандидат ще достигне до широк кръг от потребители с възможност за създаване на нови канали за пласмент или за усвояване на нови пазарни ниши. Решението за дигитално присъствие и електронна търговия може както да помогне на фирмата да създаде и разшири дела си на българския пазар, така и да й даде мощно средство за продажби в чужбина, без да се налага да инвестира в откриване на чуждестранни представителства. Развитието на продажбите в интернет позволява откриването нови клиенти, доставчици или партньори във всяка точка на света.
Участието в изложение (включващо наем на щанд с минимална площ 16 м2, с оборудване, реклама и мултимедия)ще подмогне изграждането на имидж на фирмата- създаването на потенциални клиенти и контакти. Като новосъздадено предприятие ще изложи нови и иновативни продукти, които ще бъдат интересни за различните потребители на текстилни изделия. Чрез сключване на договори за продажби продуктите ще се популяризират и утвърдят на пазара, а по този начин се увеличава и разпознаваемостта на фирмата. Чрез участието в подобни мероприятия, фирмата придобива опит и информираност както опознава продуктите на конкурентите, така и с предпочитанията на пазара. |
0.00
|
24 833.10
|
Визуализация на проекта: Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Целта на конкретната дейност е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и да информира широката общественост за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността за стартиране на реално предприемаческо начинание, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата нормативна уредба.
Предвидените дейности за информиране на широката общественост са:
1) Отпечатване и поставяне на информационна табела - (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в наетото работно помещение от фирмата - кандидат;
2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР върху всеки актив, закупен по проекта - 11 броя
3) Отпечатване на информационни брошури – 200 бр. |
760.00
|
712.00
|