Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 106 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The entrepreneurial idea of ​​the applicant is focused on the production of textile products - bed linen, tablecloths and towels with machine embroidery of folklore motifs. The products of the idea are mainly focused on the sector "Tourism" and cover the following segments: hotel, restaurant, souvenir trade, home textiles, etc. Textile products with machine embroidery of folklore motifs - folk embroidery is an innovative approach to production that is attractive, modern, intriguing and popularizing the cultural and historical heritage. The vision of products intertwined with traditional folk motives creates an exquisite and representative look that ensures wide applicability on the national and international market.
Developed products are part of  the thematic area "New Technologies in Creative and Recreational Industries".
 The main activities under this project will be:
 1. Formation and appointment of the applicant's team - entrepreneur and experts, who will design and produce the models.
 2. Selection of three persons for production personnel and conclusion of employment contracts with them;
 3. Preparation of market analysis and market research, development and design of a web site with the possibility of online shopping;
 4. Hiring of production premises for starting up and carrying out its activities;
 5. Purchase of the necessary tangible fixed assets for the implementation of the Project;
 6. Purchase of the necessary long-term intangible assets for the implementation of the Project;
 7. Promoting entrepreneurial activity through participation in an exhibition;
 8. Ensuring publicity and visualization of the project proposal. 
Through the realization and marketing of the entrepreneurial idea (product - commodity) a positive effect will be achieved in terms of the company's sustainability - applicant, economic efficiency and competitiveness, job creation and stability.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея, чрез наемане на квалифициран персонал - 6 човека и чрез закупуване на ДМА - 7 броя, наем на работни помещения, покупка на Специализиран софтуер, създаване на уеб сайт, участие в изложение, изработване на пазарен анализ и проучване на пазара - част 1: Предприемаческата идея на кандидата се състои в производство на текстилни изделия с машинно бродиране на фолклорни орнаменти и съвременни интерпретации на шевици - спално бельо, покривки и кърпи. За реализиране на идеята и производството на готовия продукт - стока, след сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ с Договарящия орган, дружеството ще сключи договор за наем на подходящи помещения (обща минимална площ 100 м2) за осигуряване на необходимата работна среда и обособяване на производствено звено. В работните помещения ще бъдат доставени и монтирани закупените машини по проекта и ще бъдат изработвани текстилните изделия- спално бельо, покривки и кърпи с орнаменти и шевици, които са продукт на предприемаческата идея. Като част от дейност ще бъде нает квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на предприемаческия продукт. Ще бъдат разкрити следните позиции по проекта: - Главен технолог и технолог - период на заетост 12 месеца, стартираща от 3 проектен месец . - Моден експерт- 1 позиция- период на заетост 10 месеца, стартираща от 5 проектен месец. - Шивач - 3 позиции, от които едната е за лице с трайни увреждания- период на заетост 10 месеца, стартираща от 5 проектен месец. Творческото звено се състои от специалистите по разработване, проектиране и дизайн на изделия от текстил с бродирани фолклорни орнаменти и интерпретации на българска шевица, като включва екип от технолози и моден експерт. Технолозите ще проектират, конструират и изработват модели на текстилните изделия. Модният експерт ще работи със специализиран софтуер за съвместна работа с клиенти, ще създава и разработва графични концепции за дизайна на орнаментите и шевиците, които ще се бродират върху продуктите. Производственото звено се състои от шивачите, които ще работят със закупеното технологично оборудване, ще кроят, шият и изработват текстилни изделия и ще бродират фолклорните мотиви. За нуждите на производственото звено ще бъдат закупени ДМА - машини и съоръжения, в т.ч: -Бродировъчна машина с две глави -1бр.; -Парогенератор- автоматичен комплект с 2 ютии - 1бр. -Дълга гладачна маса - 1бр. -Гладачна маса с вакуум, ръкав, осветление и водач за балансьор-тясна - 1бр. -Гладачна маса с вакуум, ръкав, осветление и водач за балансьор-широка - 1бр. -Мастилено-струен плотер - 1бр. -Пикир машина за единичен сляп бод за подгъви на леки до средно тежки материи - 1бр. Гореописаните машини и съоръжения са необходими за производството и дизайна на текстилните изделия с народни орнаменти и шевици. Бродировъчната машина с две глави ще избродира готови и скроени детайли с фолклорни елементи и интерпретации на шевици. Пикир машина за единичен сляп бод за подгъви на леки до средно тежки материали- с нея ще се ушиват и оформят текстилните изделия. Мастилено-струен плотер с него ще се разпечатват моделите и видовете орнаменти и шевици. Парогенераторът и гладачните маси служат за нанасяне на топлообработка на продуктите за по-добър блясък, вид и мекота. Ще се разработи и внедри Специализиран софтуер за съвместна работа за дизайн и изработка на текстилни изделия с фолклорни мотиви, с което ще се постигне висока ефективност, производителност и скъсен срок за подготовка на индивидуални поръчки. Ще се утвърди фирмения бранд, ще се интегрират отношенията клиент-производител, и ще се намали максимално времето по създаване дизайна на продуктите и тяхното реално производство и доставка до клиента. 248 596.14 160 075.93
Реализиране на пазара на предприемаческата идея, чрез наемане на квалифициран персонал - 6 човека и чрез закупуване на ДМА - 7 броя, наем на работни помещения, покупка на Специализиран софтуер, създаване на уеб сайт, участие в изложение, изработване на пазарен анализ и проучване на пазара - част 2: Като новостартиращо предприятие, кандидатът се нуждае от разработването на пазарен анализ и проучване на пазара с цел успешна реализация на произвежданите изделия от текстил с фолклорни орнаменти и съвременни интерпретации на шевици/включващ следните продукти - спално бельо, кърпи,покривки /, която е в основата за създаването на печеливш бизнес. Пазарният анализ и проучването ще направлява дейността на фирмата и ще й позволи по-добре да планира и концентрира своите ресурси в най-добрите възможности за увеличаване на продажбите и постигане на стабилно конкурентно предимство. Ще се възложи на външна фирма изготвянето на Пазарен анализ и проучване на пазара с цел успешна пазарна реализация на произвежданите изделия от текстил с бродиране на фолклорни орнаменти и шевици. Уеб сайтът с модул за пазаруване утвърждава реномето на фирмата, предлага възможност за онлайн пазаруване/включва следните минимални характеристики- Лого,Галерия със снимки,Новини,Секция ”за нас“, Форма за контакти, Форма за регистрация, онлайн пазаруване/. С позиционирането си в уеб пространството фирмата - кандидат ще достигне до широк кръг от потребители с възможност за създаване на нови канали за пласмент или за усвояване на нови пазарни ниши. Решението за дигитално присъствие и електронна търговия може както да помогне на фирмата да създаде и разшири дела си на българския пазар, така и да й даде мощно средство за продажби в чужбина, без да се налага да инвестира в откриване на чуждестранни представителства. Развитието на продажбите в интернет позволява откриването нови клиенти, доставчици или партньори във всяка точка на света. Участието в изложение (включващо наем на щанд с минимална площ 16 м2, с оборудване, реклама и мултимедия)ще подмогне изграждането на имидж на фирмата- създаването на потенциални клиенти и контакти. Като новосъздадено предприятие ще изложи нови и иновативни продукти, които ще бъдат интересни за различните потребители на текстилни изделия. Чрез сключване на договори за продажби продуктите ще се популяризират и утвърдят на пазара, а по този начин се увеличава и разпознаваемостта на фирмата. Чрез участието в подобни мероприятия, фирмата придобива опит и информираност както опознава продуктите на конкурентите, така и с предпочитанията на пазара. 0.00 24 833.10
Визуализация на проекта: Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Целта на конкретната дейност е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и да информира широката общественост за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността за стартиране на реално предприемаческо начинание, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата нормативна уредба. Предвидените дейности за информиране на широката общественост са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела - (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в наетото работно помещение от фирмата - кандидат; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР върху всеки актив, закупен по проекта - 11 броя 3) Отпечатване на информационни брошури – 200 бр. 760.00 712.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).