Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

“Ev En Consult” is an eligible candidate established by a person from the target group of participants in procedure BG05M9OP001-1.023 “Support for Entrepreneurship”. The owner and manager of “Ev En Consult”, Evgeni Enev participates in training and consulting on a project BG05M9OP001-1.023-094-C01 “Support for Entrepreneurship”. The applicant under this procedure operates in the field of accounting services. This activity requires time, perseverance and hard work until its good presence and attraction of new customers.  The services offered as part of the support under this procedure, to which the applicant will be directed, are "marketing services in relation to specific products / services of the enterprise". In order to be successful and sustainable in the business environment and to be able to establish itself on the market for accounting services, the company needs a professionally designed marketing strategy that contains all the necessary elements to guide the candidate on the path to success and realization. The development of such a strategy would contribute to the implementation of the project objectives, as well as to the solution of the initial problems and obstacles for the applicant, which largely accompany each new enterprise and are an integral part of entrepreneurship.
The expected results fully correspond to the objectives of the procedure and, accordingly, to the objectives of this project proposal. It is expected to strengthen the company, increase its chances for successful development in the business environment, competitiveness, sustainability, as well as chances for good financial stability in the future.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието: Дейността, към която се е насочило предприятието кандидат за получаване на подкрепа, е „Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието“. Тъй като фирмата е нова на пазара и е създадена по процедура BG05M9OP001-1.023 „Подкрепа за предприемачество“, тя има нужда от силен и безупречен план за действие, който ще подпомогне развитието, ще увеличи конкурентоспособността и ще даде база за устойчивост на предприятието. Целта на дейността е да осигури стабилна основа, върху която предприятието да гради смело и с необходимото самочувствие своя бизнес в сферата на счетоводните услуги. С изпълнението на заложената дейност предприятието цели да повиши конкурентоспособността си на пазара на счетоводни услуги и да създаде стабилна основа за бъдещето си развитие. Маркетинговата стратегия на всяка една фирма е насочена именно към това – да накара даден човек да предпочете услугите й пред тези на конкуренцията. Маркетингът и рекламата са неизменна част от всеки бизнес, включително и за фирмите, работещи в сферата на услугите. За нуждите на „Ев Ен Консулт“ ЕООД ще бъде разработена маркетингова стратегия, съобразена с услугите, които предприятието предлага. Тя ще обхваща следните теми: Анализ на текущ статус – къде се намира фирмата в момента? 1. Описание на пазара; 2. Ключови фактори за успех; 3. Конкуренция и сравнение на услуги; 4. Технологии; 5. Правна среда; 6. Социална среда; 7. Проблеми и възможности. Маркетингови цели – къде искаме да стигне фирмата? 1. Профил на услугата; 2. Целеви пазар; 3. Желан обем продажби. Пазарна стратегия – какво трябва да направи фирмата, за да постигне желаните цели? 1. Продуктова стратегия; 2. Ценова стратегия; 3. Дистрибуционна стратегия; 4. Комуникационна стратегия. Дейността е пряко свързана с целите на процедурата, съответно и на проектното предложение и има важен и съществен принос към постигането на очакваните резултати от изпълнението на проекта в посока услугите на „Ев Ен Консулт“ ЕООД да се предложат адекватно на пазара (по отношение на продуктова политика, ценообразуване и комуникационни инструменти) и да се реализират очакваните ефекти от изпълнението на проекта. В резултат на изготвената маркетингова стратегия, предприятието кандидат ще увеличи шансовете си за дългосрочно развитие, за увеличаване обема на работа и конкурентоспособността на предлаганите счетоводни услуги. Имайки предвид, че маркетинговата стратегия е комплексна и съдържа в себе си много и различни елементи за развитието на бизнеса, можем да кажем, че резултатите от изготвянето й ще бъдат не само полезни, но и устойчиви и дългосрочни. 4 999.50 4 999.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).