Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal envisages that the implementation of the SMR, in accordance with the requirements of the ZUT, will be carried out in four stages:
First stage - preparation of the construction site;
Second stage - disassembly and implementation of CMR on the architectural part - thermally insulated roof - laying thermal insulation from extruded polystyrene foam (XPS) on the roof plate, after laying the thermal insulation, a reinforced cement screed with slope, bituminous primer and two layers of waterproofing will be made; thermal insulation of external walls - laying thermal insulation expanded polystyrene (EPS) on the northern and eastern facade of the building. Along the entire length of the southern and western facades, it is planned to lay thermal insulation from mineral wool on the inside of the wall, protected by two layers of plasterboard per structure. Insulation of the chimney body with thermal insulation of mineral stone wool.Reversal of window frames with thermal insulation extruded polystyrene foam (XPS); thermal insulation of the floor and implementation of new window frames; Third stage - implementation of installations and a system for generating heat and a photovoltaic installation on the roof; Fourth stage - cleaning of the construction site and restoration of the surrounding space.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изпълнение на консултантски услуги за организация и управление на проекта и дейности по информация и публичност: Предоставянето на консултантски услуги, свързани с управлението на проекта, включително подготовка на заявки за плащане има за цел осигуряване на експертна помощ на общината за изпълнение и отчитане на дейностите по одобрения за финансиране проект. Избраният изпълнител ще осъществява необходимите дейности за подпомагане дейността на Възложителя при управление на проекта, съгласно изискванията на процедурата. Дейността по информация и публичност ще стартира с подготовка на комуникационен план- който ще бъде изготвен от избраната консултантска фирма. Дейностите ще бъдат възложени на външна фирма - изпълнител. За изпълнение на дейността, поради наличие на недопустими разходи, Община Мизия е заложила собствено финансиране в размер на 639.00 лева, представляващо 2,13% от общата сума за изпълнение на дейността. 26 989.22 0.00
Изпълнение на строително-монтажни работи: Това е основната дейност по проекта, необходима за постигане целите на проекта. Дейността обхваща изпълнение на строителните работи , заложени в изготвения и одобрен инвестиционен проект, количествено - стойностните сметки, и техническите спецификации. Обект "Обновяване и въвеждане на мерки за повишаване на енергийната ефективност в административната сграда на Община Мизия", предвижда: - Полагане на топлоизолация по външни стени от минерална вата от вътрешната страна на стената /защитени от два пласта гипсокартон на конструкция/ - Мярката включва монтаж на топлоизолация от вътрешната страна на стените тип 1 от минерална вата от вътрешната страна на стената/защитени от два пласта гипсокартон на конструкция - 10 см с λ=0,039 W/mK и външна изолация на стените тип 2 с EPS - 10 см с λ=0,035 W/mK. След полагане на топлоизолацията, ковфициента на топлопреминаване ще достигне до стойност - 0,30 W/m2K. - Полагане на топлоизолация под отопляем сутерен - Мярката включва полагане на топлоизолация XPS с дебелина 10 см и коефициент на топлопроводност не по-висок от λ=0,029 W/mK по стени над кота терен на отопляемия сутерен. По еркерите е предвидена същата топлоизолация. След полагане на топлоизолацията, ковфициента на топлопреминаване ще достигне до стойност - 0,31 W/m2K. - Топлоизолиране на покрива на сградата - Мярката предвижда полагане на топлоизолация XPS с дебелина 10 см и коефициент на топлопроводност λ=0,029 W/mK върху стоманобетонната плоча. След полагане на топлоизолацията, ковфициента на топлопреминаване ще достигне до стойност - 0,26 W/m2K. - Подмяна на старата дограма на сградата - Мярката включва подмяна на старата дограма с нова PVC, петкамерна, с коефициент на топлопреминаване Uw ≤ 1.40 W/m2K. - Подмяна на старата отоплителна инсталация с нова с отоплителни тела от алуминиеви глидери, лири и подови вентилаторни конвектори - Предвижда се монтиране на нова отоплителна инсталация с вентилаторни конвектори за открит подов монтаж. - Монтаж на съвременен топлоизточник - Предвижда се монтиране на 3 броя чилъри въздух-вода. - Внедряване на ВЕИ в сградата - Монтаж на фотоволтаична система за производствона ел. енергия за собствена консумация. За изпълнение на дейността, поради наличие на недопустими разходи, Община Мизия е заложила собствено финансиране в размер на 32 120.84 лева, представляващо 2,13% от общата сума за изпълнение на дейността. 1 508 020.96 0.00
Изготвяне на инвестиционен проект във фаза "Технически проект": В рамките на тази дейност се предвижда разработване на инвестиционен проект във фаза "Технически проект" за въвеждане на мерки за повишаване на енергийната ефективност в административната сграда на Община Мизия. Изготвеният технически инвестиционен проект е в съответствие с Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и действащата нормативна уредба. За изпълнение на дейността, поради наличие на недопустими разходи, Община Мизия е заложила собствено финансиране в размер на 1 147.39 лева, представляващо 2,13% от общата сума за изпълнение на дейността. 59 856.00 0.00
Изпълнение на строителен надзор: Дейността включва: - упражняване непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи. - координиране строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - контролиране, отчитане и удостоверяване вида, количествата и стойността на извършените СМР на обекта/обектите, проверяване съответствието и подписване количествените сметки за извършваните СМР; - осигуряване съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр. 72/2003); - осигуряване спазването на условията за безопасност на труда съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя; - осъществяване контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; - контролиране съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; - осигуряване предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - даване инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; - изпълнение на необходимите действия за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа; - инспектиране строителните работи и проверка дали изпълнението отговаря на спецификациите и проектната техническа документация; - следене и контролиране качеството на работата на строителя и верността на резултатите от изпитванията за контрол на качеството; - изготвяне технически паспорт на строежите съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; - изготвяне и представяне на доклад за въвеждане в експлоатация. За изпълнение на дейността, поради наличие на недопустими разходи, Община Мизия е заложила собствено финансиране в размер на 664.56 лева, представляващо 2,13% от общата сума за изпълнение на дейността. 31 200.00 0.00
Изготвяне на обследване за ЕЕ, сертификат за ЕЕ, техническо обследване и технически паспорт: В рамките на тази дейност се предвижда разработване на обследване за Енергийна ефективност, сертификат за енергийни характеристика на сградата, Технически паспорт и Конструктивно обследване, а също така и Архитектурно заснемане. Детайлното обследване на сградата има за цел да установи и интегрира енергийна характеристика на сградата, да се класифицира, съгласно клас на енергопотребление и да набележи мерки на енергоспестяване, които водят до издаване на сертификат. За изпълнение на дейността, поради наличие на недопустими разходи, Община Мизия е заложила собствено финансиране в размер на 207.58 лева, представляващо 2,13% от общата сума за изпълнение на дейността. 9 745.20 0.00
Изготвяне на независима експертна оценка от сертифициран енергиен одитор : Доклад за оценка на резултатите от изпълнени мерки за енергийна ефективност към окончателния отчет по проекта ще бъде изготвен от сертифициран енергиен одитор (лица от регистъра по чл. 44, ал. 1 от Закона за енергийна ефективност). Доклада ще удостовери потреблението на първична енергия и постигнатите спестявания от обновяването, заложени в подаденото на етапа на кандидатстване предложение по настоящата процедура. За изпълнение на дейността, поради наличие на недопустими разходи, Община Мизия е заложила собствено финансиране в размер на 140.58 лева, представляващо 2,13% от общата сума за изпълнение на дейността. 6 600.00 0.00
Осъществяване на авторски надзор: В рамките на тази дейност ще бъде оказан авторски надзор по време на строително-ремонтните дейности по проекта от проектантите, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Ще бъдат съблюдавани процесите и последователността на извършване на строителните дейности, както и спазването на параметрите на техническия проект. Съгласно разпоредбата на чл. 3, ал. 1, т. 8, във връзка с чл. 2 от Закона за авторското право и сродните му права (ЗАПСП) проектите са обект на авторско право и това право възниква за автора му със създаването на съответния проект. Съгласно чл. 162, ал. 2 и 3 от ЗУТ, условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се определят чрез договор между възложителя и проектанта, като предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него проект, са задължителни за останалите участници в строителството. В този смисъл, в конкретния случай възложителят е задължен да възложи авторския надзор на проектанта на обекта, като го обвърже с условието услугата да се осъществи от същото лицето /лицата/, изготвило проекта. Конкретното възлагане е във връзка с реализирането на инвестиционен проект, което изисква извършване на авторски надзор строителството и възложителят не може свободно да избере неговия изпълнител, а е длъжен да сключи договор с лицето, изготвило проекта. По тази причина Възложителят е изпълнил възлагането на тази дейност, заедно с изготвянето на технически проект, преди подаване на проектното предложение, тъй като наличието на проект - технически/ работен е задължително условие за кандидатстване по настоящата програма, предвид категорията строеж, а разделянето на двете дейности би се приело като заобикаляне на разпоредбите на ЗОП. Във връзка с прогнозната стойност за изпълнение, Възложителят е провел процедура "публично състезание" за избор на изпълнителя. За изпълнение на дейността, поради наличие на недопустими разходи, Община Мизия е заложила собствено финансиране в размер на 127.55 лева, представляващо 2,13% от общата сума за изпълнение на дейността. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).